Mis asjad on ühtsed vestlused?
Ühtne vestlus on koht, kus kogu kliendikogemuse ajalugu, antud ettevõtte juures on nähtav agendile, kellega suhtlete. Näiteks, kui teil on probleemne toode, mille ostsite konkreetse ettevõtte käest, ning olete korduvalt helistanud mure lahendamiseks, siis ühtses vestluses on selle kohta kogu info olemas, millest olete eelnevalt teiste agentidega rääkinud.
See on hea, sest sellisel juhul on agendil olemas täielik ülevaade teie eelnevast kogemusest ning saab vastata vastavalt; samuti ei pea ta sügavalt asju otsima, vaid need on talle avatud.
Frequently Asked Questions
Mis on ühtsed vestlused?
Ühtse vestluse käigus on kogu eelnev ajalugu klienditoe agendile, kellega räägite, juba varasemast teada.
Kas ühtsed vestlused on kasulikud klienditoe agentidele?
Ühtsed vestlused on klienditoe agendile kasulikud, sest sellisel juhul on tal ülevaade kõikidest probleemidest, mis kliendil varasemalt on olnud või on juba sama probleemiga kontakteerunud, kuid pole abi saanud.
Kas LiveAgent lahenduse puhul on võimalik kasutada ühtsete vestluste funktsiooni?
LiveAgent võimaldab ühtsete vestluste kasutamist. Selle tulemusena on agendil info kliendi eelnevate kogemuste kohta, ning ei pea süvenema detailidesse, mis talle juba teada on.
ZSE (Saksa energiakontserni E.ON liige) pakub elektrienergia ja gaasi tarnimist, rajatiste hooldust ja energiatõhususe alast nõustamist. LiveAgent'i üleminek aitas neil paremini hallata sissetulevaid e-kirju ja pakkuda kiiremat ja põhjalikumat kliendituge. Tugiagendid soovitavad LiveAgent'i teistele ettevõtetele.
Antud tekstis käsitletakse tutvumiskõne kontrollnimekirja ja HelpCrunchi teadmusbaasi. Tutvumiskõne kontrollnimekiri aitab müügiprotsessis olla organiseeritum ja tõhusam ning on kasulik kõigile müügi- ja turundusmeeskonna liikmetele ning müügijuhile. HelpCrunchi teadmusbaasi innovatiivsed funktsioonid võimaldavad erinevaid suhtlusviise, tasuta proovivõimalust ning positiivseid hinnanguid. Sobib klientidele, kes soovivad parandada oma kliendisuhteid. Kokkuvõtlikult on tekstis esitatud müügistrateegia abivahendid.