Ühtsed vestlused

Mis asjad on ühtsed vestlused?

Ühtne vestlus on koht, kus kogu kliendikogemuse ajalugu, antud ettevõtte juures on nähtav agendile, kellega suhtlete. Näiteks, kui teil on probleemne toode, mille ostsite konkreetse ettevõtte käest, ning olete korduvalt helistanud mure lahendamiseks, siis ühtses vestluses on selle kohta kogu info olemas, millest olete eelnevalt teiste agentidega rääkinud.

See on hea, sest sellisel juhul on agendil olemas täielik ülevaade teie eelnevast kogemusest ning saab vastata vastavalt; samuti ei pea ta sügavalt asju otsima, vaid need on talle avatud.

Frequently asked questions

Mis on ühtsed vestlused?

Ühtse vestluse käigus on kogu eelnev ajalugu klienditoe agendile, kellega räägite, juba varasemast teada.

 

Kas ühtsed vestlused on kasulikud klienditoe agentidele?

Ühtsed vestlused on klienditoe agendile kasulikud, sest sellisel juhul on tal ülevaade kõikidest probleemidest, mis kliendil varasemalt on olnud või on juba sama probleemiga kontakteerunud, kuid pole abi saanud.

 

Kas LiveAgent lahenduse puhul on võimalik kasutada ühtsete vestluste funktsiooni?

LiveAgent võimaldab ühtsete vestluste kasutamist. Selle tulemusena on agendil info kliendi eelnevate kogemuste kohta, ning ei pea süvenema detailidesse, mis talle juba teada on.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo