Mis on reaalajas vestlus?
Vestlus, samuti tuntud ka kui online vestlus või internetivestlus on reaalajas suhtluemise moodus internetis. Selline suhtlus põhineb tekstisõnumitel. Kaks või enam inimest saavad suhelda, saata pilte, videoid või audio faile.
On mitu erinevat tüüpi vestlust – näiteks, pidev või teatud ajaks kokkulepitud vestlus. Vestlus nõuab tarkvara või messengeri rakendust. Mõned vestlused nõuavad kliendilt registreerimist või vestlusgruppidega liitumist.
Frequently Asked Questions
Mis on reaalajas vestluse definitsioon?
Reaalajas vestlus on online suhtluskanal, mis võimaldab teil läbi viia reaalajas vestlusi. See seisneb live tekstisõnumite edastamises saatjalt saajale.
Kas teie ettevõte vajab reaalajas vestlust?
Kui soovite, et teie ettevõte oleks turule vastav ja teeniks klientide silmis ära tunnustuse, on teil kindlasti vaja reaalajas vestlust. Seda tüüpi vestlus võimaldab kliendilt, kellel on probleem, saada kohesed vastused ja lahendused. Reaalajas vestlusel mõju on tunda vähenenud hüljatud ostukorvide, samuti tõusnud konversioonimääradest.
Kas LiveAgent pakub reaalajas vestlust?
LiveAgent pakub reaalajas vestlust. Tänu sellele saate viia oma ettevõtte klienditeeninduse kõrgemale tasemele ja võimaldate klientidel endaga lihtsamini ühendust võtta.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.