Mis on reaalajas vestlus?
Vestlus, samuti tuntud ka kui online vestlus või internetivestlus on reaalajas suhtluemise moodus internetis. Selline suhtlus põhineb tekstisõnumitel. Kaks või enam inimest saavad suhelda, saata pilte, videoid või audio faile.
On mitu erinevat tüüpi vestlust – näiteks, pidev või teatud ajaks kokkulepitud vestlus. Vestlus nõuab tarkvara või messengeri rakendust. Mõned vestlused nõuavad kliendilt registreerimist või vestlusgruppidega liitumist.

Frequently Asked Questions
Mis on reaalajas vestluse definitsioon?
Reaalajas vestlus on online suhtluskanal, mis võimaldab teil läbi viia reaalajas vestlusi. See seisneb live tekstisõnumite edastamises saatjalt saajale.
Kas teie ettevõte vajab reaalajas vestlust?
Kui soovite, et teie ettevõte oleks turule vastav ja teeniks klientide silmis ära tunnustuse, on teil kindlasti vaja reaalajas vestlust. Seda tüüpi vestlus võimaldab kliendilt, kellel on probleem, saada kohesed vastused ja lahendused. Reaalajas vestlusel mõju on tunda vähenenud hüljatud ostukorvide, samuti tõusnud konversioonimääradest.
Kas LiveAgent pakub reaalajas vestlust?
LiveAgent pakub reaalajas vestlust. Tänu sellele saate viia oma ettevõtte klienditeeninduse kõrgemale tasemele ja võimaldate klientidel endaga lihtsamini ühendust võtta.
Expert note
Reaalajas vestlus on teksti-, pildi- ja helisõnumite reaalajas internetisuhtluskanal. See parandab kliendikogemust ja võimaldab koheseid vastuseid ning lahendusi.

LiveAgenti veebiseminar 3: Reaalajas vestlus ja vestluskutsed
LiveAgent pakub ettevõtetele võimalust parandada klientide kaasamist reaalajas vestluse funktsiooni abil, mis suurendab klientide rahulolu. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate funktsioonidest ja nende seadistamisest.