Mis on reaalajas tugi?
Reaalajas tugi on klienditeeninduse osutamise meetod. See on loodud teabe, toetuse ja abi pakkumiseks. See võimaldab klientidel ja külastajatel suhelda ettevõtte klienditeenindusmeeskonnaga reaalajas vestluse kaudu.
Kliendid saavad klõpsata ettevõtte veebisaidil asuvale reaalajas vestluse nupule ja nad saavad alustada suhtlust. Reaalajas tugi nõuab alati spetsiaalset tarkvara või rakendusi. Peale reaalajas vestluse akende pakuvad need rakendused ka nähtamatut liiklusanalüüsi, turvalist halduskontrolli ja palju muud.
Frequently Asked Questions
Mis on reaalajas toe määratlus?
Reaalajas tugi on tehnoloogia, mis võimaldab ettevõtetel suhelda kasutajatega, kes külastavad organisatsiooni multimeediaressursse. Enamasti on see reaalajas vestlus, mis on ettevõtte veebisaidil kättesaadav. Enamasti on väga kasulik, kui vestlus ilmub enamikul veebisaidi lehekülgedel.
Kas teie ettevõte vajab reaalajas tuge?
Kui soovite, et teie ettevõte oleks turul tähtis ja näeks ka kasumi kasvu, on vaja elavat toetust. Tänapäeva tarbijad nõuavad ettevõtetelt peaaegu kohest tuge. Reaalajas tugi on väga oluline konversioonide suurendamisel. See võimaldab teil vähendada tühistamiste ja mahajäetud ostukorvide arvu.
Kas LiveAgent võimaldab reaalajas tuge?
LiveAgent võimaldab reaalajas tuge. Kõigepealt on see võimalik reaalajas vestluse kaudu, mis võimaldab suhtlemist reaalajas. See võimaldab nõuetekohast konfigureerimist ja võimalust kohandada vestlust vastavalt vaatepildile. Lisaks saab klient edastada faile, et ta saaks oma probleemi paremini visualiseerida.
Expert note
Reaalajas tugi võimaldab ettevõtetel reaalajas suhelda klientidega, pakkudes kiiret ja õigeaegset abi. See parandab kliendikogemust ja suurendab müüki.

Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
LiveAgentis SLA-de seadistamine aitab ettevõtetel määrata klienditoe reageerimis- ja lahendusaja eesmärgid ning parandada teenuse kvaliteeti.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.
Kuidas Volusioni poodi reaalajas vestlust lisada
Pakkudes kiiret ja isikupärastatud tuge, võimaldab reaalajas vestlus mitut kliendipäringut korraga käsitleda, parandades kliendituge ja rahulolu. LiveAgenti kohandatavad vestlusnupud lihtsustavad reaalajas vestluse lisamist Volusioni poe veebisaidile.