Mis on reaalajas tugi?
Reaalajas tugi on klienditeeninduse osutamise meetod. See on loodud teabe, toetuse ja abi pakkumiseks. See võimaldab klientidel ja külastajatel suhelda ettevõtte klienditeenindusmeeskonnaga reaalajas vestluse kaudu.
Kliendid saavad klõpsata ettevõtte veebisaidil asuvale reaalajas vestluse nupule ja nad saavad alustada suhtlust. Reaalajas tugi nõuab alati spetsiaalset tarkvara või rakendusi. Peale reaalajas vestluse akende pakuvad need rakendused ka nähtamatut liiklusanalüüsi, turvalist halduskontrolli ja palju muud.
Frequently Asked Questions
Mis on reaalajas toe määratlus?
Reaalajas tugi on tehnoloogia, mis võimaldab ettevõtetel suhelda kasutajatega, kes külastavad organisatsiooni multimeediaressursse. Enamasti on see reaalajas vestlus, mis on ettevõtte veebisaidil kättesaadav. Enamasti on väga kasulik, kui vestlus ilmub enamikul veebisaidi lehekülgedel.
Kas teie ettevõte vajab reaalajas tuge?
Kui soovite, et teie ettevõte oleks turul tähtis ja näeks ka kasumi kasvu, on vaja elavat toetust. Tänapäeva tarbijad nõuavad ettevõtetelt peaaegu kohest tuge. Reaalajas tugi on väga oluline konversioonide suurendamisel. See võimaldab teil vähendada tühistamiste ja mahajäetud ostukorvide arvu.
Kas LiveAgent võimaldab reaalajas tuge?
LiveAgent võimaldab reaalajas tuge. Kõigepealt on see võimalik reaalajas vestluse kaudu, mis võimaldab suhtlemist reaalajas. See võimaldab nõuetekohast konfigureerimist ja võimalust kohandada vestlust vastavalt vaatepildile. Lisaks saab klient edastada faile, et ta saaks oma probleemi paremini visualiseerida.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.