Mis on vestluse teenus?
Teenindusvestlus, samuti tuntud ka vestluse teenus võimaldab klientidel, veebilehe külastajatel klienditeeninduse esindajaga reaalajas suhelda. Teenindusvestlust toetab IM rakendus, mis on organisatsiooni veebilehele sisseehitatud. Se evähendab kulutusi ning on suurepärane sotsiaalse suhtluse vorm. Iga suhtlus kliendi ja organisatsiooni vahel salvestatakse sedelitena kasutajatoe tarkvarasse.
Vestluse teenus on osa kliendisuhete haldamisest. Läbi vestluse saavad klienditeeninduse esindajad klientidele kiiret teenust pakkuda.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.