Tasuta Prooviperiood

Vestluse teenus

Mis on vestluse teenus?

Teenindusvestlus, samuti tuntud ka vestluse teenus võimaldab klientidel, veebilehe külastajatel klienditeeninduse esindajaga reaalajas suhelda. Teenindusvestlust toetab IM rakendus, mis on organisatsiooni veebilehele sisseehitatud. Se evähendab kulutusi ning on suurepärane sotsiaalse suhtluse vorm. Iga suhtlus kliendi ja organisatsiooni vahel salvestatakse sedelitena kasutajatoe tarkvarasse.

Vestluse teenus on osa kliendisuhete haldamisest. Läbi vestluse saavad klienditeeninduse esindajad klientidele kiiret teenust pakkuda.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on vestluse teenus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vestluse teenus on online tehnoloogia, mis võimaldab edastada osalejate vahe reaalajas vestluse sõnumeid. Klienditeeninduses kasutatakse seda sageli live vestlusena – see ühendab agenti kliendiga ja võimaldab reaalajas vestlust.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas saate LiveAgent`i kaudu vestlust pakkuda?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent pakub vahetut sõnumeerimise teenust. See võimaldab teil teha reaalajas kõnesid. See funktsioon säästab palju aega ja võimaldab keskenduda oma suhtele ehitamisele klientidega.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mis on vestluse teenuse parimad praktikad?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “On paar head praktikat, mida vestluse loomisel ja sinna kirjutamisel silmas pidada. On hea mõte paigaldada vestluse aken igale veebilehe leheküljele, paremale poole nurka. See võimaldab klientidel teada, kus nad kiirelt klienditeenindusega ühendust saavad. Kasutage AI-põhiseid vestlusroboteid, et anda korduvatele küsimustele kiireid vastuseid Pidage meeles ka personaalsemat suhtlemist kliendiga ja kliedisuhete loomist. Vastamisajad on klientde jaoks olulised, seega püüdke anda vastus nii kiiretsi, kui võimalik. Teie meeskonna töö mugavuse tagamiseks tasub integreerida live vestlus CRM-iga.” } }] }

KKK

Mis on vestluse teenus?

Vestluse teenus on online tehnoloogia, mis võimaldab edastada osalejate vahe reaalajas vestluse sõnumeid. Klienditeeninduses kasutatakse seda sageli live vestlusena – see ühendab agenti kliendiga ja võimaldab reaalajas vestlust.

Kas saan LiveAgent`i kaudu vestluse teeus pakkuda?

iveAgent pakub vahetut sõnumeerimise teenust. See võimaldab teil teha reaalajas kõnesid. See funktsioon säästab palju aega ja võimaldab keskenduda oma suhtele ehitamisele klientidega.

Mis on vestluse teenuse parimad praktikad?

On paar head praktikat, mida vestluse loomisel ja sinna kirjutamisel silmas pidada. On hea mõte paigaldada vestluse aken igale veebilehe leheküljele, paremale poole nurka. See võimaldab klientidel teada, kus nad kiirelt klienditeenindusega ühendust saavad. Kasutage AI-põhiseid vestlusroboteid, et anda korduvatele küsimustele kiireid vastuseid Pidage meeles ka personaalsemat suhtlemist kliendiga ja kliedisuhete loomist. Vastamisajad on klientde jaoks olulised, seega püüdke anda vastus nii kiiretsi, kui võimalik. Teie meeskonna töö mugavuse tagamiseks tasub integreerida live vestlus CRM-iga.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo