Mis on vestluse teenus?
Teenindusvestlus, samuti tuntud ka vestluse teenus võimaldab klientidel, veebilehe külastajatel klienditeeninduse esindajaga reaalajas suhelda. Teenindusvestlust toetab IM rakendus, mis on organisatsiooni veebilehele sisseehitatud. Se evähendab kulutusi ning on suurepärane sotsiaalse suhtluse vorm. Iga suhtlus kliendi ja organisatsiooni vahel salvestatakse sedelitena kasutajatoe tarkvarasse.
Vestluse teenus on osa kliendisuhete haldamisest. Läbi vestluse saavad klienditeeninduse esindajad klientidele kiiret teenust pakkuda.
Expert note
Vestluse teenus võimaldab klientidel ettevõtte veebilehe kaudu reaalajas suhelda klienditeeninduse esindajaga, parandades kvaliteeti ja vähendades kulusid.

LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent pakub võimsat klienditoe tarkvara, mis suurendab müüki, parandab kliendirahulolu ja pakub isikupärast tuge.