Mis on vestluse tugi?
Küsige oma päringute lahendamiseks abi vesteldes klienditeeninduse meeskonnaga. Agendid vastavad teie päringutele kiiresti ja reaalajas. Online vestluse tugi on kiireim moodus oma probleemide lahendamiseks.
Frequently Asked Questions
Mis on vestluse tugi?
Vestluse tugi on sünkroonse sõnumeerimise vorm. Agent ja klient peavad mõlemad samal ajal kohal olema. Tavaliselt on see suhtluskanal saadaval veebilehtedel pop-up dialoogi kujul. Tänu sellele saab agent kiiresti infot edastada kliente häirivate küsimustele vastuste andmiseks.
Kas saate Liveagent`i kasutades vestluse tuge pakkuda?
Loomulikult pakub Liveagent võimalust kasutada vestlust kommunikatsioonitööriistana klientidega. See on hetkel üks kõige populaarsemaid suhtluskanaleid kliendi ja brändi vahel.
Mis on vestluse toe põhireeglid?
Vestluse reeglitena tuleks mõnda asja siiski meeles pidada. Esimesena asjana tuleks säilitada korrektne grammatika ja õigekiri. Vead muudavad klienditeeninduse meeskonna kliendi silmis vähem kompetentseks. Teiseks reegliks on kiire vastamine, mis on äärmiselt oluline, et agendid vastaksid vestluse toimumise ajal kliendile piisavalt kiiresti. Veel üks oluline reegel on mitte kasutada lühendeid. selliste sõnavormide kasutamine pole professionaalne. Sama kehtib ka "jah" ja "ei" vastuste kohta. Püüdke alati täislausega vastata. Ettevalmistatud vastused toetavad klienditeeninduse meeskonna tööd, kuid neid ei tasuks samuti mõtlematult välja saata. Agendid peaksid vastused alati personaalsemaks muutma pöördudes kliendi poole tema nimega. Nii tunneb klient, et teenindusmeeskond pöördub tema poole ja ta pole üks paljudest, kellega samaaegset suheldakse.
Expert note
<p>Vestluse tugi on kiireim moodus klientide päringute lahendamiseks. Reaalajas vestlus on professionaalne ja isiklik - agendid vastavad kiiresti ja aitavad klientidel probleeme lahendada.</p>

Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme. See pakub kohest tuge, suhtlemist mitme kliendiga ning analüüse.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
Populaarne Klienditeeninduse tarkvara VoIP telefonisüsteemid, Iseteeninduse tarkvara, Kliendiportaali tarkvara - LiveAgent pakub mitmeid kommunikatsioonikanaleid.
KÕNEKESKUSTE INGLISE KEEL Kogu vajalik sõnavara ☎️
Sõnavara ja õige hääldus on olulised klienditeeninduses, kuna need parandavad suhtlust ja mõistmist. LiveAgent pakub sobivat tarkvara sujuvaks kliendisuhtluseks ja kontaktide haldamiseks.
LiveAgenti veebiseminar 3: Reaalajas vestlus ja vestluskutsed
Ettevõtteid julgustatakse kasutama LiveAgenti veebiseminare, et parandada klientide kaasatust ja pakkuda reaalajas tuge, mis suurendab rahulolu.