Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vestluse tugi

Mis on vestluse tugi?

Küsige oma päringute lahendamiseks abi vesteldes klienditeeninduse meeskonnaga. Agendid vastavad teie päringutele kiiresti ja reaalajas. Online vestluse tugi on kiireim moodus oma probleemide lahendamiseks.

KKK

Mis on vestluse tugi?

Vestluse tugi on sünkroonse sõnumeerimise vorm. Agent ja klient peavad mõlemad samal ajal kohal olema. Tavaliselt on see suhtluskanal saadaval veebilehtedel pop-up dialoogi kujul. Tänu sellele saab agent kiiresti infot edastada kliente häirivate küsimustele vastuste andmiseks.

Kas saate Liveagent`i kasutades vestluse tuge pakkuda?

Loomulikult pakub Liveagent võimalust kasutada vestlust kommunikatsioonitööriistana klientidega. See on hetkel üks kõige populaarsemaid suhtluskanaleid kliendi ja brändi vahel.

Mis on vestluse toe põhireeglid?

Vestluse reeglitena tuleks mõnda asja siiski meeles pidada. Esimesena asjana tuleks säilitada korrektne grammatika ja õigekiri. Vead muudavad klienditeeninduse meeskonna kliendi silmis vähem kompetentseks. Teiseks reegliks on kiire vastamine, mis on äärmiselt oluline, et agendid vastaksid vestluse toimumise ajal kliendile piisavalt kiiresti. Veel üks oluline reegel on mitte kasutada lühendeid. selliste sõnavormide kasutamine pole professionaalne. Sama kehtib ka "jah" ja "ei" vastuste kohta. Püüdke alati täislausega vastata. Ettevalmistatud vastused toetavad klienditeeninduse meeskonna tööd, kuid neid ei tasuks samuti mõtlematult välja saata. Agendid peaksid vastused alati personaalsemaks muutma pöördudes kliendi poole tema nimega. Nii tunneb klient, et teenindusmeeskond pöördub tema poole ja ta pole üks paljudest, kellega samaaegset suheldakse.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo