Tänapäeval pakuvad paljud veebisaidid oma külastajatele võimalust reaalajas ühenduse loomiseks, kasutades tasuta reaalajas vestluse tööriista. Mõtle näiteks tekstisõnumitele, otsesõnumitele sotsiaalmeedias või isegi Google Hangoutsi vestlusele. Kuna kõik kiirsõnumite vormid on praktilised lahendused, mis hõlbustavad teabevahetust, pole üllatav, et ettevõtted soovivad neid kasutada oma klienditeeninduse ja turundusstrateegiate jaoks.
Klientidega otsese vestluse mugavus pole aga vestlustööriistade ainus eelis. Alates hetkest, kui külastaja Teie veebisaidile siseneb võib reaalajas vestlus nendega kaasas olla kogu klienditeekonna vältel ja (loodetavasti) kogu ostuprotsessi vältel.
Seetõttu on enamiku ettevõtete jaoks tänapäeval vaja valida reaalajas vestluse tööriist, mida saab oma veebilehega integreerida. LiveAgenti tasuta reaalajas vestluse tarkvara on varustatud paljude integreeritud süsteemidega. Näiteks kiire vestluse vidina, 7-päevane piletiajaloo otsingu ja ühe valitud integratsiooniga. Nagu näiteks reaalajas vestluse nupp, e-posti aadress, kontaktivorm, või telefoninumber.
Kui otsite rohkem funktsioone ja/või täiustatud lahendusi, nagu näiteks piiramatu otsinguajalugu, sotsiaalmeedia integreerimine või automaatikafunktsioonid, vaadake LiveAgenti tasulisi plaane.
Kuid isegi tasuta veebivestluse tööriista piiratud funktsionaalsus võimaldab Teil oma äri hõlpsalt hallata. Kuidas? Süveneme sügavamalt üksikasjadesse ja uurime seda populaarset lahendust lähemalt.
Reaalajas vestluse tarkvara – mis see täpselt on?

Reaalajas vestlus on meedium, mis võimaldab teil oma veebisaidi külastajatega suhelda. Saate kasutada tasuta reaalajas vestlust esmakülastajatega vestluste alustamiseks, naasvate klientidega suhtlemiseks ja olemasolevatele kasutajatele toe pakkumiseks reaalajas. See on kaasaegne, pidev ja kontekstuaalne viis, kuidas suurendada müüki, sõlmida rohkem tehinguid ning hoida olemasolevad kliendid õnnelikena ja lojaalsena.
Tasuta veebivestlus Teie veebisaidil toob kasu isikupärastatud kliendikogemustest, paremast brändisuhtlusest ja konkurentsieelisest Teie konkurentide ees. Tasuta reaalajas vestluse rakendamine Teie ettevõttes on kasulik ka kõigile teenindusagentidele ja ka Teie turundus-, müügi- ja arendusmeeskondadele.
Kommertsveebisaidi reaalajas vestluse lahendus mängib otsustavat rolli saidi ja selle külastajate vahelise seose tugevdamisel, kuna see võimaldab ettevõtte töötajatel püüda ja tugevdada kliendi huvi pakutavate toodete või teenuste vastu.
Kui külastaja siseneb veebisaidile (kas otse või otsingumootori klikkimise kaudu), saab ta ikkagi kindlaks teha põhjused, mis viisid ta otsinguid tegema, mistõttu on nende esmase kontakti loomise soov kõrge.
Seetõttu võimaldab tasuta veebivestlus seda olukorda täielikult ära kasutada. Lisaks võimaldab see Teil äratada tarbijate huvi Teie toodete vastu, pakkudes reaalajas abi. Tänu sellele võib külastaja huvi ja esialgne rahulolu suureneda ja mitmekordistuda isegi enne nende potentsiaalseks kliendiks muutmist. Selle tulemuseks on investeeringute optimeerimine, mida saab seejärel ümber paigutada positsioneerimisele või reklaamikampaaniatele.
Miks on veebilehele reaalajas vestluse tarkvara vaja?
Kliendid kasutavad reaalajas vestluse vidinat, et saada oma küsimustele kiireid ja mugavaid vastuseid või probleemide korral abi küsida. Müügi- ja turundusmeeskonnad kasutavad selliseid tööriistu müügivihjete kogumiseks ja klientideks muutmiseks. Tugi- või teenindusmeeskonnad kasutavad reaalajas vestlust klientide probleemide kiireks lahendamiseks, parema teeninduse ja väärtuslikumate kogemuste pakkumiseks.
Iga usaldusväärne tasuta reaalajas vestluse lahendus võib olla võrgus tegutsevatele B2C ettevõtetele uskumatult väärtuslik, kuna reaalajas vestluse tööriistu saab kasutada müügivihjete püüdmiseks, klientide kadumise määra ja ostukorvi hülgamise vähendamiseks.
Samuti võib Teie veebisaidi tasuta reaalajas vestluse tarkvara aidata B2B ettevõtetel kampaaniaid käivitada või muuta. See põhineb; kasutajate käitumist, rakendage interaktiivseid vestlusi, mis põhinevad konserveeritud mallidel , et kiirendada ja hõlbustada kasutajatega suhtlemist või pakkuda ennetavat tuge.
Jätkake lugemist, et teada saada, mida tasuta veebivestluse eelised Teie ettevõttele toovad.
Tasuta veebipõhise reaalajas vestluse tarkvara eelised
1. Jälgige tuleviku suundumusi
Miks on reaalajas vestlus kogu maailmas populaarseks klienditeeninduse lahenduseks? Paljude uuringute tulemused on selged.
Tasuta veebivestluse tööriistad pakuvad klientidele mitmekanalilist kogemust kogu omandamise, lisamise ja tehnilise toe vältel. See pakub kliendile ühtset kogemust, olenemata sellest, millises ostuteekonna etapis ta on.
Lisaks on 92% kasutajatest positiivne kogemus reaalajas vestluse tööriista kasutamisega, võrreldes 88% telefoniga, 85% e-postiga, 84% Facebookis ja 77% Twitteris (Inc). Lisaks nõustub 63% klientidest, et nad naasevad saidile suurema tõenäosusega, kui saavad esindajaga vestelda otsevestluse kaudu (eMarketer).
Sellise lahenduse rakendamise peamine põhjus on aga see, et tänapäeval ootavad Teie külastajad Teie saidilt veebivestlust. Ja Te ei taha klientidele ega potentsiaalsetele klientidele pettumust valmistada, eksju? Täpsemalt öeldes ootab üle 41% klientidest, et leiavad Teie veebisaidilt otsevestluseakna (Forrester). Kui see Teid ei veena, on meil veel viis põhjust, mida allpool kirjeldatakse.
2. Saate kiiremini reageerida
Kliendid hindavad kiirsõnumeid, sest nagu nimigi ütleb, on see kohene! Kasutajad ootavad oma küsimustele kiiret vastust. 79% klientidest väidab, et eelistab vestelda agentidega puhtalt selle pakutava vahetuse tõttu, võrreldes teiste kanalitega (Econsultancy). Tundub loogiline, et tarbijad soovivad vastuseid reaalajas, mistõttu on reaalajas vestlus ja suhtlussõnumid üha rohkem järgijaid saanud, samal ajal kui e-posti kasutamine on iga-aastaselt pidevalt vähenenud. Täpsemalt on ajavahemikus 2017–2019 reaalajas vestluse kasutajate arv kasvanud 14% (HubSpot).
Kättesaadavus on ilmselgelt suurepärane viis klientide usalduse suurendamiseks. Tegelikult võib Teie veebisaidile tasuta veebivestluse paigutamine parandada Teie esimest reageerimisaega kõigest kolme minutini (üldiste andmete kohaselt keskmine kõigis tööstusharudes.)
Kõik reaalajas vestluse tööriistad pole aga võrdsed. Hoiduge ainult automatiseerimise tööriistadest ja vestlusrobotitest. 99 Firms andmetel vihkab 29% reaalajas vestluse kasutajatest skriptitud vastuseid ja peaaegu 1/3 tarbijatest ei ole huvitatud konserveeritud vastustest, mida reaalajas vestlusteenuse agendid kasutavad, kuna neil puudub isikupärastamine. Seetõttu peaksite püüdma pakkuda oma klientidele isikupärastatud ja kohandatud kogemusi nii sageli kui võimalik.
Nii nagu kiirsõnumsiderakendused, kipuvad ka reaalajas vestlused olema pingevabamad ja kasutajasõbralikumad, kuna need lõhuvad barjääre ettevõtete ja klientide vahel.
3. Teie veebisait töötab Teie jaoks ööpäevaringselt
Võib-olla on parimaks vestluse kasutamise eeliseks Võimalus vastata klientidele igal kellaajal. 51% klientidest soovib, et ettevõtted oleksid ööpäevaringselt kättesaadavad, seega on selline kättesaadavus iga veebiettevõtte jaoks suur eelis (Inc). Kuid Teil on tõenäoliselt muud prioriteedid (näiteks magamine), mis tähendab, et Te ei saa olla 24 tundi ööpäevas ja seitse päeva nädalas võrgus. See ei tähenda siiski, et maailm lõpeb, kuna saate lasta reaalajas vestlusel töötada ka siis, kui olete võrgust väljas.

Täiustatud reaalajas vestluse tööriistad võimaldavad Teil luua automaatseid vastuseid erinevat tüüpi päringutele. See võib olla ükskõik milline alates tervitussõnumist kuni kontaktivormini. Võite isegi paluda külastajatel esitada enne vestluse alustamist oma nime, e-posti aadressi ja telefoninumbri.
Reaalajas vestluse kaudu kogutud kliendiandmed salvestatakse automaatselt, kui Teie lahendus on integreeritud CRM-i või klienditoe tarkvaraga. Saate juba alates nende sõnumitele vastamise hetkest hakata oma vastuseid kohandama ja oma klientidega suhteid looma. Erinevalt telefoni- või meilivestlustest salvestab Teie veebisaidi jaoks usaldusväärne tasuta reaalajas vestlustarkvara ka eelmiste vestluste ärakirjad lõimetesse, mis on kättesaadavad nii agentidele kui ka klientidele kohe, kui nad avavad veebivestluse akna.
Teine võimalus otsevestluse puhul on automatiseerida vastused korduma kippuvatele küsimustele, mis säästab pikas perspektiivis palju aega ja ka Teie kliendid on õnnelikud. Üldine idee on näidata külastajatele, et olete nende jaoks vajadusel olemas ja algatada vestlusi konversioonide saavutamiseks.
4. Teie kliendid tunnevad, et hoolite neist tõesti
Üks asi, mis eristab veebisaitide tasuta reaalajas vestlust muudest tööriistadest, on kasutajate silmis palju loomulikum suhtlusvorm. Kuna vestlused toimuvad reaalajas vestlustes, võimaldavad need luua klientidega kohese ühenduse isiklikul tasandil.
Reaalajas vestlus ei tähenda siiski kiiret reageerimisaega. Otsevestluse juures on midagi veel enamat kui kiired vastused, nimelt toob pikaajaliste suhete loomine kliente tagasi rohkem ostma. See omakorda toob kaasa isikupärasemad vestlused klientidega, kes Teie ettevõttega juba ühenduse on loonud.
Arvestades tehnilisemaid aspekte, võimaldab veebisaidil olev tasuta reaalajas vestlus (erinevalt enamikul juhtudel mobiilseadmetest) Teie agentidel vestlusakna kaudu rikkalikku teavet jagada meediafailide, näiteks piltide, videode või GIF-ide kujul. Ja kuigi saate sarnaseid asju teha e-posti teel, on see rohkem kontekstipõhine, kui teete seda otsevestluse kaudu.

5. Kiirendate müügiprotsessi
Vastates oma klientidele oma töölaualt otsevestluse kaudu, saate ka oma vestlusoskusi parandada ja tehinguid kiiremini sulgeda. Kui kasutate universaalset postkasti ja juhtpaneeli, mis kliendisuhtlusi kogub (iga korralik tasuta reaalajas vestlus peaks seda pakkuma), saate klientidega vesteldes hallata ka muid äriülesanded. See muudab kogu müügiprotsessi sujuvamaks ja tõhusamaks kui kunagi varem, sealhulgas kõike alates maksete töötlemisest ja broneerimisteenustest, lõpetades hinnapakkumiste, arvete ja isegi kohaletoimetamise teabe ning protsesside jälgimisega.
Lühidalt Teil on kõik oma toodete turustamiseks ja müümiseks vajalik ühes kohas. See mõjutab kindlasti positiivselt Teie müügitulemusi ja suurendab klientide hoidmist.
Selle väite kinnitamiseks vaatame statistikat:
- Reaalajas vestluse tulemusel suurenevad tulud vestlustunni kohta 48% ja konversioonimäär 40% (Icmi).
- Veebisaidi külastajad, kes suhtlevad Teie ettevõttega otsevestluse kaudu, on väärt 4,5 korda rohkem kui külastajad, kes seda ei tee (Icmi).
- Reaalajas vestlust pakkuvad ettevõtted teatavad, et kliendirahulolu määr on paranenud 34% ja klienditeeninduskulud paranenud 2,6 korda. (Verint)
- Reaalajas vestluse juurutamine suurendab konversioonimäärasid 3,84% ja suurendab tulusid 6% (Goinflow).
- Keskmine tellimuste väärtus klientidelt, kes enne ostu sooritamist vestlesid, oli 10% kõrgem võrreldes nendega, kes seda ei teinud (Forrester).
- 22% küsitletud ettevõtetest registreerisid otsevestluse kaudu tulu 5-10% (99 Firms).
Olenemata sellest, mida kasutate, tasuta vestlus veebisaidil või tasuline tarkvara, on mõlemad lahendused taskukohased igas suuruses ettevõtetele. Esimesel juhul ei maksa teenus ise midagi, kuid peate siiski oma ajaga maksma, et koolitada agente tööriista kasutama ja hooldama.
Õnneks on veebisaidi jaoks usaldusväärse tasuta reaalajas vestluse tarkvara seadistamine sama lihtne kui plug-and-play tarkvara kasutamine, mis ei nõua rasket IT tööd. Seetõttu peaks tasuta vestlustööriista kasutamine Teie kogenud teenindusagentidele käkitegu olema.
6. Loote klientidega pikaajalisi suhteid
Reaalajas vestlus on suurepärane kanal klientidega vestluste alustamiseks, et aidata neil lahendada muresid. Nagu me juba eespool selgitasime, võivad vestlused hõlmata kõike alates klienditoest kuni strateegiliste tehingute lõpetamiseni. Need asjad on aga alles algus kindlale ja pikaajalisele suhtele, mille saate iga kliendiga koos luua.
Kui olete otsevestluse kaudu saanud kliendi kontaktandmed, saate nendega e-posti teel suhelda ja viidata mis tahes toimingutele, mida nad Teie ettevõtte osas võtsid. See võib olla nende tänamine ostu sooritamise, tagasiside küsimise või rahuloluküsitluse täitmise eest. Neid protsesse saab aga automatiseerida. See säästab Teie aega ja mis kõige tähtsam, tagab, et Te ei jäta kasutamata võimalust oma klientidega rääkida ja vestlust jätkata.
Tasita võrguvestluse trendid
Ettevõtted on oma müügi-, turundus- ja klienditoe vajaduste jaoks reaalajas vestlust laiaulatuslikult kasutsele võtmas. Reaalajas vestlus täidab tohutut tühimikku kliendikogemuse tööstuses.
Isegi kõige lihtsam tasuta veebivestlus omab võimu mõjutada klientide elu, mõjutada nende otsuseid ja suurendada müüki. On mõjuv põhjus, miks see ärimaailmas nii tugev trend on ja miks on reaalajas vestlus kõigi sektorite ettevõtete seas üha enam jõudu kogub.
Juba reaalajas vestlust kasutavate ettevõtete adopteerimise määrad kasvavad. Seega on lihtsalt aja küsimus, millal kõik Teie konkurendid vestlust rakendavad. See tähendab, et kui otsustate oma veebisaidile kohe reaalajas vestluse vidina lisada, olete paljudest konkurentidest sammu võrra ees.
Comm100 avastas, et 82% klientidest olid oma reaalajas vestluskogemusega rahul, võrrelduna e-posti (61%) ja telefoni (44%) kogemusega. See on tõenäoliselt tingitud eelnimetatud tegurite, näiteks isikupärastamise ja kiiruse kombinatsioonist.
42% klientidest valib telefonikõne asemel reaalajas vestluse, sest nad vihkavad ootele jäämist. (JD Power).
B2B turgudel suurendab reaalajas vestlus konversioone 20%. B2B kliendid, kes alustavad vestlust ettevõttega, ostavad kolm korda suurema tõenäosusega kui need, kes seda ei tee. E-kaubanduse veebisaitide puhul aitab otsevestlus kõrvaldada 40% ostukorvi loobumistest. Ja see pole veel kõik! Kliendid, kes kasutavad reaalajas vestluse tuge, kulutavad ostu kohta keskmiselt 60% rohkem kui need, kes seda ei tee.
Seega on järeldus selge. Reaalajas vestluse tarkvara on järgnevatel kuudel jätkuvalt trendikas. Parim asi, mida saate teha, on hüpata rongile ja positiivselt üllatada kliente tõhusa suhtlusega.
Tasuta veebivestlus või tasuline reaalajas vestluse tarkvara – millist neist valida?
Enne tasulise või tasuta reaalajas vestluse tarkvara valimist oma veebisaidile, kaaluge mõnda olulist mõõdikut ja aspekti:
- Klientide arv, kes võtavad Teie ettevõttega ühendust erinevate kanalite kaudu.
- Turvatase, mida Teie kliendid ootavad ja hindavad.
- Töötajate arv – kas Teie teenindusosakonnas töötab piisavalt agente, kes vastutavad otsevestluse haldamise eest?
- Millist teenust Teie kliendid ootavad? Kas nad ootavad kiireid vastuseid? Kas nad soovivad kasutada uuemaid tehnoloogiaid?
- Tasuta veebivestlus võimaldab pilve kaudu tööd teha, nii et töötajad saavad teavet ja tööd teha kõikjal.
- Kas klienditeenindajad on teenusele orienteeritud või seotud ettevõtte väärtuste ja eesmärkidega?
Mis tahes tarkvaralahenduse valik Teie ettevõtte jaoks peaks olema otseselt seotud Teie ettevõtte eesmärkide ja sihtidega.
Kuid oma lahenduse valimisel on oluline pöörata tähelepanu ka pakkujale ja tasuta veebivestluse tööriista kvaliteedile. Kui Te ei tea, kust alustada, soovitame Teil vaadata LiveAgenti tasuta reaalajas vestluse lahendust ja selle tasulisi võimalusi. Ettevõtte pakubsuurepärast lahendust, mis integreerib veebilehe tasuta reaalajas vestlustarkvara koos klienditoega. Seega on see ideaalne vahend klienditoe osakonna võimestamiseks.
Avastage iseseisvalt
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara mitmete suhtluskanalite ja integreerimisvõimalustega, mis rõhutab suurepärast klienditeenindust.
LiveAgenti veebiseminar 3: Reaalajas vestlus ja vestluskutsed
LiveAgent pakub ettevõtetele reaalajas vestlusvõimalusi ja veebiseminare, et parandada klientide kaasamist ja klienditoe toiminguid. Alates vestlusvidinate konfigureerimisest kuni tervitussõnumite kujundamiseni pakub LiveAgent juhiseid kõikideks vajalikeks sammudeks.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme, pakkudes kohest tuge ja võimalust suhelda mitme kliendiga korraga. Vestluste ärakirjad ja tagasiside aitavad parandada teenuse kvaliteeti.
Kuidas LiveAgentis vestluskutseid luua
Vestlusnupud LiveAgentis võimaldavad pakkuda klientidele reaalajas suhtlust ja tuge, suurendades müüki ja lojaalsust. Video selgitab, kuidas neid luua ja kohandada.