Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vestlusnupp

Tänapäeval suhtleb klient paljude erinevate platvormide kaudu, kuid millisele neist peaks Teie ettevõte enamasti keskenduma?

Konkurendile klientide kaotamine on lihtne. Seetõttu on oluline pakkuda oma klientidele igal ajal suurepärast klienditeenindust/tuge. Kas teadsite, et;

42% klientidest eelistab reaalajas vestlust võrreldes 23% e-posti ja 16% sotsiaalmeedia või foorumite eelistajatega.

J. D. Power

LiveAgenti vestlusnupp on täiuslik tööriist, mis pakub kvaliteetset klienditeenindust. Vestlusnupud võimaldavad klientidel hetkega taotleda vestlust kliendiesindajaga.  LiveAgent pakub palju erinevaid nuppude disaine. Saate ka kohanda ja luua oma isikliku. 

Näide reaalsest elust:

Vestlusnupu funktsioonid:

Valige keel

Kui olete mitmes riigis tegutsev ettevõte, saate kasutada keelefunktsiooni, kus valite vestlusvidinale eelistatud keele. LiveAgent pakub hetkel 43 erinevat keelt.

Juhatage kliendid õigesse osakonda

Suunake oma kliendipäringud kohe õigesse osakonda, lubades vestluseelseid vorme. Vestluseelsed vormid kuvatakse pärast seda, kui klient klõpsab reaalajas vestluse nupul. LiveAgentis saate vestluseelset vormi täielikult kohandada vastavalt oma ettevõtte vajadustele.

Võimaldage jätta võrguväliseid sõnumeid

Lubage oma klientidel ühendust võtta, isegi kui Teie klienditeenindus pole saadaval. Andke neile võimalus Teiega ühendust võtta ja tegeleda päringuga kohe, kui Teie agendid on võrgus või saadaval.

Kuidas LiveAgent Teie veebisaidi kiirust mõjutab?

Vestluse nupu olemasolu peaks Teie veebisaiti täiendama. Kuid paljud turul olevad vestlusvidinad võivad samal ajal Teie veebisaiti ka aeglustada. Tulemusena lõi LiveAgent vestlusnupu, mis ei mõjuta veebilehe kiirust. Seega võite selle kasutamisest ainult kasu saada. 

Kui soovite rohkem teavet saada, on siin suurepärane artikkel/uuring teemal: Kuidas mõjutavad erinevad vestlusvidinad veebilehe jõudlust 

Kuidas luua LiveAgentis vestlusnuppu?

1. Logige oma LiveAgenti kontole

2. Vajutage Seadistamine

3. Valige Vestlus > Vestlusnupud

4. Vajutage LOO nuppu

Märkus. Kui soovite isikupärastatud vestluse nuppu, klõpsake nuppu Kohandatud ja sisestage oma HTML kood/pilt.

Kuidas saate LiveAgentist reaalajas vestluse nupu oma veebilehele lisada?

Olemas on integratsiooni jaotis, kust leiate koodi, mis tuleb oma veebisaidile lisada. Soovitame tungivalt paluda oma ettevõtte veebiadministraatoril manustada vestlust. Pärast vestluse manustamist salvestatakse kõik muudatused automaatselt, ilma et oleks vaja koodi uuesti muuta.

Põhjaliku video juhendi jaoks navigeerige meie Teadmusbaasis lingile Kuidas luua Vestlusnuppe LiveAgentis.

Ettevõtte eelised:

  • Kliendi hoidmine
  • Kliendirahulolu
  • Säästab aega kliendi ja agendi jaoks
  • Säästab raha
  • Suurendab müüki
  • Kiirem probleemide lahendamine
  • Kasutage ära konkurentide vastu

Integrate a chat button for free!

LiveAgent offers a 14-day free trial for each subscription. Easily integrate a chat button to your website and test out all the functions.

FREE TRIAL

Mis tüüpi vestlusnuppe on LiveAgentis?

1. Reguleeritavad nupud nagu; Bubble, Slide, Corner, Inline

2. Kohandatud pildiga nupp

3. Kohandatud HTML-iga nupp

Reaalajas vestluse nupu kujundusvalikud:

Võrgusisene nupp:

Selles jaotises saate luua oma nupu eelistatud kujunduse.

Siin saate hõlpsalt otsustada:

  • Asukohta
  • Värve
  • Animatsiooni
  • Hover-efekt
  • Võimalus seda telefoni seadmete jaoks kohandada
  • Z-indeks: see aitab Teil oma veebisaidi eelistatud positsiooni jaoks nuppu seadistada. Näiteks kui soovite, et nupp oleks jaluse ees, määrake see siin
Muuda vestlusnuppu

Vestlusaken:

Pärast võrgusisese nupu kohandamist saate kujundada ka oma vestlusakna.

Siin on asjad, mida saate muuta:

  • Värve
  • Pealkirja
  • Tervitussõnumit/peita tervitussõnumit
  • Stiili
  • Vestlusakna suurust
  • Peita alusta uuesti vestlust nupu
  • Võimaldada võrguväliste sõnumite jätmist
  • Z-indeksit
  • Asukohta
  • Kohandatud CSS-i

Kui soovite lugeda rohkem, liikuge Vestlusakna dokkimise lehele.

Võrguväline nupp:

See nupp aktiveeritakse, kui keegi pole kliendiga vestlemiseks saadaval. Jällegi saate seda nuppu täielikult oma ettevõtte vajadustele kohandada.

Omadused, mida saate kohandada:

  • Animatsiooni
  • Asukohta
  • Z-indeksit
  • Välimust mobiiltelefonidel
  • Värve

Kontaktivorm:

Kontaktivormi kohandamine võimaldab klientidel Teiega veebisaidi kaudu ühendust võtta. Oleme koostanud ulatusliku juhendi iga funktsiooniga spetsiaalselt kontaktivormide jaoks.

Lisainfo saamiseks lugege kontaktivormidest.

Täiendavad näpunäited reaalajas vestluse nupu tõhusaks kasutamiseks oma veebisaidil:

Klienditeenindus/tugi saab iga päev kosmiliselt palju päringuid. Paljud päringud on korduvad küsimused või taotlused. Tõhusa klienditeeninduse töövoo ja parima kliendikogemuse loomiseks saate;

Kasutada konserveeritud sõnumeid

Kui valite LiveAgenti, peaksite kindlasti kasutama konserveeritud sõnumeid.Konserveeritud sõnumid on suurepärane valik korduvate probleemide korral. See on suurepärane tööriist, mis on tõhus ja võimaldab Teie meeskonnal alati professionaalseks jääda, pakkudes kiireid ja täpseid vastuseid. Näiteks kui peate tagastama raha, ei pea te mõtlema õigele üldise teabe kirjutamise viisile. Võite kasutada malli (konserveeritud sõnum), mis võib säästa aega ülesandele/tagasimaksele keskendumiseks.

Looge korduvatest küsimustest KKK-sid/teadmusbaasi artikleid

Oleme juba väljendanud veebisaitide vestluskasti eeliseid ja funktsioone. Meie Teine nõuanne on muuta korduvate küsimuste puudulikkused eeliseks. Kuidas? Lihtsalt kirjutades põhjalikke *Teadmusbaasi artikleid või KKK-sid. Selle tulemusena saab klient kasutada seda võimalust iseteeninduseks, mitte oodata vastust järjekorras. Lisaks saab Teie klienditeenindus pakkuda kiiret ja tõhusat tuge.

Get a Live chat button for FREE

LiveAgent offers a 14-day free trial. Test it out and provide a great omnichannel experience for your customers right away!

FREE TRIAL

Teadmusbaasi ressurss:

Lisainformatsiooni saamiseks liikuge lehele LiveAgent – Reaalajas vestlus.

Kui soovite integreeride klienditeeninduse vestluse oma veebilehele, jälgige seda juhendit.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo