Kas olete mitmekeelne ettevõte? Kas pakute klienditeenindust paljudes keeltes? Võimaldage oma klienditeeninduse agentidel kasutada LiveAgenti nende eelistatud keeles. LiveAgent toetab hetkel 43 keelt ja uusi tõlkeid lisatakse regulaarselt.
Kui soovite teada saada kuidas seda seadistada, lugege jaotist Keeled ja Tõlked.
Saadaolevate keelte loend:
- Inglise keel
- Araabia keel
- Bosnia keel
- Bulgaaria keel
- Katalaani keel
- Horvaatia keel
- Tšehhi keel
- Taani keel
- Hollandi keel
- Eesti keel
- Filipiini keel
- Soome keel
- Flaami keel
- Prantsuse keel
- Saksa keel
- Kreeka keel
- Heebrea keel
- Ungari keel
- Lihtsustatud hiina keel
- Traditsiooniline hiina keel
- Indoneesia keel
- Itaalia keel
- Jaapani keel
- Korea keel
- Läti keel
- Leedu keel
- Makedoonia keel
- Malai keel
- Montenegro keel (Ladina)
- Norra keel
- Pärsia keel
- Poola keel
- Portugali keel, Brasiilia
- Rumeenia keel
- Vene keel
- Serbia keel (Ladina)
- Slovakkia keel
- Sloveenia keel
- Hispaania keel
- Rootsi keel
- Türgi keel
- Vietnami keel
- Tagalogi keel
Kas loetelust puudub teie keel?
Aidake meil tõlkida uut keelt ja teenige hüvitisi, mis määratakse igal üksikjuhul eraldi ja arutatakse eraldi (tavaliselt kontokrediit mõne kuumakse tasaarveldamiseks). Lisateabe saamiseks saatke meile e-kiri.
Mitme keele funktsiooni ülevaade:
Keele järgi kohandatavad vidinad
Vidinate kohandamise/loomise ajal, saate hõlpsasti ka määrata eelistatud keele konkreetsele osakonnale. Kui tegutsete erinevates keeltes turgudel, saate ühtlasi adapteerida ka veebilehe vidinad.
Kui soovite rohkem teada, lugege teemat LiveAgent – keele järgi kohandatavad vidinad.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Aasta 2022 ja digitaalne tehnoloogia on olulisem kui kunagi varem. Kontaktikeskuse tarkvara avab uksed erinevatele valdkondadele, samal ajal kui kliendivoolavust tuleks vähendada. LiveAgenti kuine uuendus toob pidevat pühendumust. Twitteri integratsiooni tasustamise struktuur on muutunud, samal ajal kui vestlusrobotid võivad täiendada klienditeenindust. Klienditugi kasutab WhatsAppi, mis on oluline kanal otsesuhtluseks klientidega. Klienditeeninduses on populaarne ka kõnekeskuse ja e-posti haldussüsteemi kasutamine. Lisaks on oluline tagasiside saamine ja foorumitarkvara kasutamine.
Top 25 kliendiportaali tarkvara
Täisfunktsionaalne platvorm pakub turunduse ülevaadet ja uurimisandmeid, säästes aega ja ressursse. Parimad valikud: Boardable, LiveAgent, Huddle, Zendesk, SmartVault. Hindade, funktsioonide ja plusside miinuste võrdlus aitab valida sobiva kliendiportaali.
20 parimat teadmusbaasi tarkvara aastal 2024
Hallatud teadmusbaas koos hästi korraldatud artiklistruktuuriga võib tõsta teie brändi SEO-d ja aidata juhtivates otsingumootorites kõrgemal asetusel olla. Teadmusbaasi tarkvara valimine sõltub teie vajadustest ja eesmärkidest ning peaksite hindama ka funktsioone, skaleeritavust ja tarkvara usaldusväärsust. Obsidian ja BookStack on mõlemad head valikud, sõltuvalt teie ettevõtte vajadustest.
20 parimat VoIP telefonisüsteemi ja integratsiooni
Pilvepõhised telefonisüsteemid pakuvad erinevaid funktsioone ja hinnapakette. Näiteks RingCentral MVP ja 8×8 X Series pakuvad kiiret ja usaldusväärset kõnede suunamist ning lihtsat seadistamist. Dialpad on soovitatav pilvepõhise tarkvara poolest, samas kui Microsoft 365 Business Voice ühendab sujuva suhtluse täiustatud kontorirakendustega. Hinnad algavad 10 dollarist kuus.