Peate pakkuma tuge mitmes keeles? Seadistage oma vestlus, kontaktid või tagasiside vidinad keeles, mida räägivad teie kliendid ja agendid.

Mitmekeelse tugiteenuse näide
Kui pakute klientidele tuge mitmes keeles ja soovite suunata suhtluse konkreetset keelt kõnelevatele agendile, saate seda teha luues kontaktividinad kohandatud keeltes. Seejärel saate suunata kommunikatsiooni nendest vidinatest osakondadesse, nagu “Inglise keele”, “Saksa keele”, “Hispaania keele” või ükskõik millise toetatud keele juurde.
Vidina seadistamine
Kui soovite seadistada oma vestluse vidinate keeli, saate seda teha vidinate täpsemates seadetes.

Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.
Kuidas LiveAgentis vestluskutseid luua
Saage LiveAgenti partneriks ja kasutage nende mitmekülgseid suhtluskanaleid, näiteks vestlus, kõned, videokõned ja kontaktvormid.
Kuidas LiveAgentis kontakte seadistada ja luua
LiveAgenti vestluskutsete loomine aitab suurendada müüki ja kliendirahulolu. LiveAgent pakub tarkvara vestluskutsedeks ja kontaktirühmade loomiseks.