Keele järgi kohandatavad vidinad

Peate pakkuma tuge mitmes keeles? Seadistage oma Vestluse, Kontakti või tagasiside vidinad/a> keelde, mida Teie kliendid ja Agendid kõnelevad.

Keele järgi kohandatavad vidinad

Mitmekeelse tugiteenuse näide
Kui pakute klientidele tuge mitmes keeles ja soovite suunata suhtluse konkreetset keelt kõnelevatele agendile, saate seda teha luues kontaktividinad kohandatud keeltes. Seejärel saate suunata kommunikatsiooni nendest vidinatest osakondadesse, nagu “Inglise keele”, “Saksa keele”, “Hispaania keele” või ükskõik millise toetatud keele juurde.

Vidina seadistamine

Kui soovite seadistada oma vestluse vidinate keeli, saate seda teha vidinate täpsemates seadetes.

Provide support on the go

Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo