Peate pakkuma tuge mitmes keeles? Seadistage oma vestlus, kontaktid või tagasiside vidinad keeles, mida räägivad teie kliendid ja agendid.
Mitmekeelse tugiteenuse näide
Kui pakute klientidele tuge mitmes keeles ja soovite suunata suhtluse konkreetset keelt kõnelevatele agendile, saate seda teha luues kontaktividinad kohandatud keeltes. Seejärel saate suunata kommunikatsiooni nendest vidinatest osakondadesse, nagu “Inglise keele”, “Saksa keele”, “Hispaania keele” või ükskõik millise toetatud keele juurde.
Vidina seadistamine
Kui soovite seadistada oma vestluse vidinate keeli, saate seda teha vidinate täpsemates seadetes.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.