Mis on klientide tagasiside?
Klientide tagasiside on klientide sisend, arusaamad ja mõtted ettevõtte teenuste, toodete ja üldise kogemuse kohta. Juurdepääs seda tüüpi teabele võimaldab kaubamärgil aja jooksul areneda ja täiustuda.
Mis on tagasiside?
“Tagasiside on teave või arvamus millegi kohta. Näiteks uue toote kohta, mis annab aimu, kas toode on edukas või meeldib.”
Miks on klientide tagasiside oluline?
Klientide positiivne tagasiside võimaldab teie kaubamärgil saada orgaaniliselt tuntuks. Näiteks Google’i, sotsiaalmeedia jne kaudu. Sama kehtib ka negatiivse tagasiside kohta. See võib teie äri kas tõsta või rikkuda. Seetõttu peaks teie ettevõte keskenduma kogu kliendikogemusele, mitte ainult teenuse/toodete arendamisele.
Kuidas saate parandada kogu kliendikogemust?
Tänapäeval ei taha kliendid kogu päeva kliendituge oodata. Seetõttu toob kiire ja tõhusa toe pakkumine kaasa rahulolevad kliendid. Paljud ettevõtted on hädas kiire klienditeeninduse pakkumisega. See probleem tekib tavaliselt seetõttu, et kliendid suhtlevad kõikvõimalike platvormide kaudu.
Selle tulemusena peavad kliendiesindajad sageli toimetama paljude platvormidega, mis võib olla mõlema poole jaoks stressirohke ja kaootiline. Üks võimalus selle probleemi lahendamiseks on kasutada klienditeeninduse tarkvara. LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis koondab kõik klientide probleemid ühte kasutajaliidesesse. Selle tulemusena võimaldab see teie agentidel kliendiprobleeme tõhusalt lahendada.
Aga siin on veel rohkem. LiveAgent on keerukas kasutajatoe lahendus, millel on rohkem kui 180 funktsiooni, näiteks;
- Teadmusbaas
- Automaatne piletite jaotamine
- E-kirjade mallid
- Ettemääratud vastused
- Tagasiside & Ettepanekuds
- Piletisüsteem
Millised on LiveAgent’i eelised?
- Paranenud kliendilojaalsus
- Parem kliendikogemus
- Sujuv kliendi teekond
- Klientide hoidmine
- Klientide rahulolu
Kuidas saate koguda klientide tagasisidet?
Enne kui sukeldume sügavuti klientide tagasiside kogumise viisidesse, peame määratlema 2 liiki klientide tagasisidet.
Mis vahe on küsitud ja taotlemata tagasiside vahel?
Küsitud tagasiside on see, kui teie kaubamärk pöördub klientide poole tagasiside saamiseks. Teisest küljest on taotlemata tagasiside see, kui klient on motiveeritud andma hinnangut ilma igasuguse stiimuli või ettepanekuta. Näiteks saate tagasisidet Google’i ülevaadetest. Soovitame teil sisse lülitada Google Alerts, et jälgida ja tõhusalt tegeleda negatiivse tagasisidega.
Nüüd, kui me oleme erinevused määratlenud, pöördume tagasi viiside juurde, kuidas teie bränd saab tagasisidet küsida. Klientide tagasiside kogumiseks on mitu võimalust. Kuid see, mis võib sobida ühele tööstusharule, ei pruugi sobida teie omale. Testige ja vaadake, millised küsitlused teie klientide jaoks toimivad.
3 viisi klienditagasiside saamiseks
Isiklikud intervjuud
Parim viis klientidelt õppida on silmast silma. Te ei saa mitte ainult teavet, vaid näete ka kliendi kehakeelt. Üldiselt annab see rohkem teadmisi, kuna intervjueerija saab esitada rohkem täpsustavaid, täiendavaid küsimusi, et saada põhjalike teadmisi tarbija vaatenurgast ettevõtte kohta. See lähenemisviis on kliendiuuringu kvalitatiivne meetod. Ei ole kindel, kas peaksite seda meetodit kasutama? Kõigepealt hinnake eesmärki, mida püüate saavutada. Kui teie eesmärk on saada teavet paljudelt klientidelt, siis peaksite valima kvantitatiivse võimaluse, kasutades selleks e-posti küsitlusi. Kui aga soovite saada rohkem teavet klientide vaatenurgast, valige isiklikud intervjuud.
E-posti küsitlused
SurveyAnyPlace andmetel on keskmine vastamise määr erinevate kommunikatsiooni platvormide puhul umbes 33%. E-küsitluse määr on umbes 30%, mis on päris hea, kuna kliendid saavad iga päevaga üha rohkem rämpsposti. SurveyAnyPlace soovitab luua e-küsitluse teemarida ilma tegeliku sõnata “küsitlus”. See suurendab klientide vastamise määra hämmastava 10% võrra!
E-kirjad mängivad endiselt suurt rolli igas ettevõttes. Looge paar e-posti küsitluse malli ja saatke need automaatselt pärast iga kliendikontakti. LiveAgent võimaldab teil luua e-kirjade mallid kiiresti ja tõhusalt, ilma igasuguse vaevata.
Soovite saada klientide tagasisidet pärast igat suhtlust? Integreerige Nicereply LiveAgent’iga tasuta ja lõpetage vastamata küsitluste eest maksmine.
Kas soovite kasutada alternatiivi? LiveAgent pakub ka tasuta integratsiooni Simplesat’iga tõhusaks hindamiseks.
Veebileht
Kõige lihtsam viis tagasiside kogumiseks on teie veebisait. LiveAgent on suurepärane klienditeeninduse tarkvara, mis võimaldab teil rakendada ka tagasiside ja ettepanekute nuppu. TSee nupp on kohandatav ja võimaldab teie potentsiaalsetel klientidel kiiresti ja tõhusalt tagasisidet anda. Lisaks loob see funktsioon automaatselt uue teate/pileti iga kord, kui saate tagasisidet. Seega saavad teie esindajad vajadusel kohe reageerida.
Meie nõuanded tõhusaks kliendiküsitluseks;
- Saage palju klienditeavet kvantitatiivse meetodi abil (nt e-posti küsitlused).
- Analüüsige andmeid.
- Looge uus eesmärk (nt klientide korduvate probleemide selgitamine jne).
- Viige läbi kvalitatiivseid uuringuid (isiklikud intervjuud), et saada rohkem klientide sisendit.
- Analüüsige ja lõpuks kohandage/parandage seda, mis on vajalik.
Mida peaksite oma kliendiküsitlustes küsima?
Enne küsitluse koostamist peab teie turundusmeeskond kindlaks tegema, millist tagasisidet nad tahavad saada. Kas soovite saada tagasisidet oma klienditeeninduse meeskonna, toote või üldise kliendikogemuse kohta? Kui olete kindlaks määranud oma kliendiküsitluse eesmärgi, saate edasi liikuda küsimuste koostamise juurde.
Milliseid küsimusi peaksite küsitlusse lisama?
- Avatud küsimused
- Valikvastustega küsimused
- Jah/ei küsimused
Kuidas saab mõõta klientide rahulolu?
- Klientide rahulolu määr
- Soovitusindeks
- Kliendiküsitluste (e-post, reaalajas vestlus) vastamismäärad
- Taotlemata tagasiside
Kui soovite rohkem teada saada, lugege meie artiklit 20 parimat kliendimõõdikut, mida iga bränd peaks mõõtma.
Soovite rohkem teada saada?
Luge meie põhjalikke kliendipoolseid tagasiside artikleid;
- Kuidas kasutajaküsitlusi läbi viija
- Kuidas koguda tagasisidet
- Kuidas koguda soovitusi
- Kuidas läbi viia klientide intervjuusid
Ready to improve your customer service?
LiveAgent is help desk software that helps you turn unhappy customers into satisfied customers right away. Curious about all the opportunities?
Kliendi tagasiside vastuse e-kirja mallid
Klientide tagasiside vastuse mallid negatiivsete, neutraalsete ja positiivsete arvustuste jaoks. Salvestage meie mallid, et iga kord professionaalselt vastata.
Avasta, kuidas LiveAgent aitab Sul parandada klienditeenindust, pakkudes üle 180 funktsiooni ja tasuta prooviversiooni. Õpi erinevatest klienditeeninduse tarkvaradest ja nende olulisusest ettevõtte edu saavutamisel. Külasta, et teada saada, miks hea klienditeenindus on kriitilise tähtsusega ja kuidas seda tõhusalt parandada.
Mis teeb klienditeeninduse silmapaistvaks?
Avasta, mis teeb klienditeeninduse suurepäraseks! Õpi pakkuma kiiret, sõbralikku ja professionaalset teenust, mis kuulab kliente ja lahendab nende probleeme. Tutvu LiveAgent tarkvaraga, mis tõstab kliendikogemuse uuele tasemele. Lugege edasi, et avastada parimad praktikad ja inspireerivad näited, mis aitavad teie tiimil silma paista!
Kuidas kasutada kliendistiimuleid?
Avastage, kuidas kliendistiimulid suurendavad klientide püsivust ja motiveerivad soovitud tegevusi. Artiklis käsitletakse edukate stiimulite näiteid ning pakutakse ideid klientide lojaalsuse ja rahulolu tõstmiseks. Õppige, kuidas premeerida kliente tagasiside, arvustuste ja lojaalsuse eest ning kuidas parandada oma klienditeenindust LiveAgent'iga.