Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientide tagasiside

Mis on klientide tagasiside?

Klientide tagasiside on klientide sisend, arusaamad ja mõtted ettevõtte teenuste, toodete ja üldise kogemuse kohta. Juurdepääs seda tüüpi teabele võimaldab kaubamärgil aja jooksul areneda ja täiustuda.

Mis on tagasiside?

“Tagasiside on teave või arvamus millegi kohta. Näiteks uue toote kohta, mis annab aimu, kas toode on edukas või meeldib.”

Cambridge Dictionary

Miks on klientide tagasiside oluline?

Klientide positiivne tagasiside võimaldab teie kaubamärgil saada orgaaniliselt tuntuks. Näiteks Google’i, sotsiaalmeedia jne kaudu. Sama kehtib ka negatiivse tagasiside kohta. See võib teie äri kas tõsta või rikkuda. Seetõttu peaks teie ettevõte keskenduma kogu kliendikogemusele, mitte ainult teenuse/toodete arendamisele.

Kuidas saate parandada kogu kliendikogemust?

Tänapäeval ei taha kliendid kogu päeva kliendituge oodata. Seetõttu toob kiire ja tõhusa toe pakkumine kaasa rahulolevad kliendid. Paljud ettevõtted on hädas kiire klienditeeninduse pakkumisega. See probleem tekib tavaliselt seetõttu, et kliendid suhtlevad kõikvõimalike platvormide kaudu.

Selle tulemusena peavad kliendiesindajad sageli toimetama paljude platvormidega, mis võib olla mõlema poole jaoks stressirohke ja kaootiline. Üks võimalus selle probleemi lahendamiseks on kasutada klienditeeninduse tarkvara. LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis koondab kõik klientide probleemid ühte kasutajaliidesesse. Selle tulemusena võimaldab see teie agentidel kliendiprobleeme tõhusalt lahendada.

LiveAgent Product Tour

Aga siin on veel rohkem. LiveAgent on keerukas kasutajatoe lahendus, millel on rohkem kui 180 funktsiooni, näiteks;

Millised on LiveAgent’i eelised?

  • Paranenud kliendilojaalsus
  • Parem kliendikogemus
  • Sujuv kliendi teekond
  • Klientide hoidmine
  • Klientide rahulolu

Kuidas saate koguda klientide tagasisidet?

Enne kui sukeldume sügavuti klientide tagasiside kogumise viisidesse, peame määratlema 2 liiki klientide tagasisidet.

Mis vahe on küsitud ja taotlemata tagasiside vahel?

Küsitud tagasiside on see, kui teie kaubamärk pöördub klientide poole tagasiside saamiseks. Teisest küljest on taotlemata tagasiside see, kui klient on motiveeritud andma hinnangut ilma igasuguse stiimuli või ettepanekuta. Näiteks saate tagasisidet Google’i ülevaadetest. Soovitame teil sisse lülitada Google Alerts, et jälgida ja tõhusalt tegeleda negatiivse tagasisidega. 

Nüüd, kui me oleme erinevused määratlenud, pöördume tagasi viiside juurde, kuidas teie bränd saab tagasisidet küsida. Klientide tagasiside kogumiseks on mitu võimalust. Kuid see, mis võib sobida ühele tööstusharule, ei pruugi sobida teie omale. Testige ja vaadake, millised küsitlused teie klientide jaoks toimivad.

3 viisi klienditagasiside saamiseks

Isiklikud intervjuud

Parim viis klientidelt õppida on silmast silma. Te ei saa mitte ainult teavet, vaid näete ka kliendi kehakeelt. Üldiselt annab see rohkem teadmisi, kuna intervjueerija saab esitada rohkem täpsustavaid, täiendavaid küsimusi, et saada põhjalike teadmisi tarbija vaatenurgast ettevõtte kohta. See lähenemisviis on kliendiuuringu kvalitatiivne meetod. Ei ole kindel, kas peaksite seda meetodit kasutama? Kõigepealt hinnake eesmärki, mida püüate saavutada. Kui teie eesmärk on saada teavet paljudelt klientidelt, siis peaksite valima kvantitatiivse võimaluse, kasutades selleks e-posti küsitlusi. Kui aga soovite saada rohkem teavet klientide vaatenurgast, valige isiklikud intervjuud.

E-posti küsitlused

SurveyAnyPlace andmetel on keskmine vastamise määr erinevate kommunikatsiooni platvormide puhul umbes 33%. E-küsitluse määr on umbes 30%, mis on päris hea, kuna kliendid saavad iga päevaga üha rohkem rämpsposti. SurveyAnyPlace soovitab luua e-küsitluse teemarida ilma tegeliku sõnata “küsitlus”. See suurendab klientide vastamise määra hämmastava 10% võrra!

E-kirjad mängivad endiselt suurt rolli igas ettevõttes. Looge paar e-posti küsitluse malli ja saatke need automaatselt pärast iga kliendikontakti. LiveAgent võimaldab teil luua e-kirjade mallid kiiresti ja tõhusalt, ilma igasuguse vaevata.

E-kirjade mallid - LiveAgent'i funktsioon

Soovite saada klientide tagasisidet pärast igat suhtlust? Integreerige Nicereply LiveAgent’iga tasuta ja lõpetage vastamata küsitluste eest maksmine.

Klientide tagasiside uuringu rakendamine - LiveAgent

Kas soovite kasutada alternatiivi? LiveAgent pakub ka tasuta integratsiooni Simplesat’iga tõhusaks hindamiseks.

Klientide tagasiside - LiveAgent'i integratsioon

Veebileht

Kõige lihtsam viis tagasiside kogumiseks on teie veebisait. LiveAgent on suurepärane klienditeeninduse tarkvara, mis võimaldab teil rakendada ka tagasiside ja ettepanekute nuppu. See nupp on kohandatav ja võimaldab teie potentsiaalsetel klientidel kiiresti ja tõhusalt tagasisidet anda. Lisaks loob see funktsioon automaatselt uue teate/pileti iga kord, kui saate tagasisidet. Seega saavad teie esindajad vajadusel kohe reageerida.

Klientide tagasiside & ettepanekute funktsioon - LiveAgent
Meie nõuanded tõhusaks kliendiküsitluseks;
  1. Saage palju klienditeavet kvantitatiivse meetodi abil (nt e-posti küsitlused).
  2. Analüüsige andmeid.
  3. Looge uus eesmärk (nt klientide korduvate probleemide selgitamine jne).
  4. Viige läbi kvalitatiivseid uuringuid (isiklikud intervjuud), et saada rohkem klientide sisendit.
  5. Analüüsige ja lõpuks kohandage/parandage seda, mis on vajalik.

Mida peaksite oma kliendiküsitlustes küsima?

Enne küsitluse koostamist peab teie turundusmeeskond kindlaks tegema, millist tagasisidet nad tahavad saada. Kas soovite saada tagasisidet oma klienditeeninduse meeskonna, toote või üldise kliendikogemuse kohta? Kui olete kindlaks määranud oma kliendiküsitluse eesmärgi, saate edasi liikuda küsimuste koostamise juurde.

Milliseid küsimusi peaksite küsitlusse lisama?

  1. Avatud küsimused
  2. Valikvastustega küsimused
  3. Jah/ei küsimused

Kuidas saab mõõta klientide rahulolu?

  • Klientide rahulolu määr
  • Soovitusindeks
  • Kliendiküsitluste (e-post, reaalajas vestlus) vastamismäärad
  • Taotlemata tagasiside

Kui soovite rohkem teada saada, lugege meie artiklit 20 parimat kliendimõõdikut, mida iga bränd peaks mõõtma. 

Soovite rohkem teada saada?

Luge meie põhjalikke kliendipoolseid tagasiside artikleid;

Ready to improve your customer service?

LiveAgent is help desk software that helps you turn unhappy customers into satisfied customers right away. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on klientide tagasiside?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klientide tagasiside on kliendi sisend, arusaamad ja mõtted ettevõtte teenuste, toodete ja üldise kogemuse kohta. Selline teave võimaldab kaubamärgil aja jooksul areneda ja pareneda.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Miks on klientide tagasiside oluline?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klientide positiivne tagasiside võimaldab teie kaubamärgil saada orgaaniliselt tuntuks. Näiteks Google’i, sotsiaalmeedia jne kaudu. Sama kehtib ka negatiivse tagasiside kohta. See võib teie äri kas tõsta või rikkuda. Seetõttu peaks teie ettevõte keskenduma kogu kliendikogemusele, mitte ainult tootearendusele.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mis vahe on tellitud ja taotlemata tagasiside vahel?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Küsitud tagasiside on see, kui teie kaubamärk pöördub klientide poole tagasiside saamiseks. Teisest küljest on taotlemata tagasiside see, kui klient on motiveeritud andma hinnangut ilma igasuguse stiimuli või ettepanekuta.” } }] }
Tagasi Akadeemiasse Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo