Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nicereply

Selleks, et integreerida Nicereply LiveAgent`i, palun järgige allolevat integreerimisjuhendit.

Mõõtke kliendirahulolu

Mõõtke kliendirahulolu Nicereply`ga – see on CSAT uuringu tööriist, mis on loodud spetsiaalselt LiveAgent`i jaoks. Küsitlege kõiki oma kliente otse LiveAgent`is. Vaadake oma LiveAgent`i sedelitele sisestatud kliendirahulolu andmeid ilma, et peaksite äpist lahkuma.

Proovige seda 14 päeva tasuta.

Kui teil on küsimusi Nicereply kohta LiveAgent`i jaoks, võtke meiega ühendust: contact@nicereply.com.

Are you a LiveAgent customer looking to use Nicereply? Get a special discount now.
  • ✓ No setup fee
  • ✓ Customer service 24/7
  • ✓ No credit card required
  • ✓ Cancel any time

Kuidas see töötab? 

Mõõtke kliendirahulolu küsitluse abil iga e-maili lõpus või käivitage see pärast sedeli lahendamist või vestlust. Saate valida kliendirahulolu, soovitusindeks või kliendi jõupingutuse indeksi mõõtmise vahel. Vastused saadetakse tagasi LiveAgent`i kommentaaride ja kohandatud välja väärtustena.  

Võtmefunktsioonid:

  • Mõõtke olulisi näitajaid. Valige CSAT, NPS ja CES vahel. Vajadusel segage ja sobitage.
Nicereply
  • Kohandage küsitluse väljanägemist. Muutke värviskeemi, lisage logo ning küsige täiendavaid küsimusi.
  • Valige hinnanguskaala, mis teie sobib – tähed, smailid, pöidlad – teie otsustate
Nicereply
  • Otsustage, millal kliente küsitleda. Pärast igat suhtlust? Kui sedel on lahendatud? Kui kiiresti? Kohe, tunni aja või päeva pärast? Selle üle otsustate teie.
  • Vaadake erinevate agentide,meeskondade ja osakondade sooritust. 
  • Täpsema analüütilise ülevaate saamiseks kasutage edetabeleid, histogramme, trenditabeleid ja palju muud.
  • Vaadake kogu sedeliga seotud tagasisidet otse LiveAgent`ist
  • Ärge makske vastamata küsitluste eest. Maksate ainult reaalsete tulemuste eest – küsitluse vastuste. Nicereply`d usaldavad sajad ettevõtted:
Nicereply

Saage rohkem teada LiveAgent`i ja Nicereply integreerimise kohta. Alustage tasuta 14-päevast prooviperioodi.

KKK

Mis on NiceReply?

NiceReply on kliendihalduse platvorm, mis aitab mõõta tagasisidet kogudes teie ettevõtte klientide kohta andmeid nagu rahulolu, soovitusindekseid, samuti kliendi jõupingutuse indekseid.

Kuidas saate NiceReply LiveAgent`i integreerida

Esimene samm on luua konto NiceReply ja LiveAgent`i veebilehtedel. Teiseks sammuks on tegelik integratsioon. Siin on põhjalik juhend NiceReply integreerimise kohta. 

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo