Tekst tutvustab erinevaid tugitarkvara lahendusi, mida ettevõtted saavad kasutada oma klienditeeninduse protsesside haldamiseks. Vivantio aitab meeskonda hallata, HaloITSM tagab ITIL protsesside kooskõla ja Hiver võimaldab kiiret ja empaatilist tegutsemist Gmaili-põhiselt. Gorgias aga konsolideerib kliendi andmed ühte kohta, et hõlbustada tugiteenuste pakkumist. Hinnad varieeruvad vastavalt funktsioonidele ja kasutajate arvule.
Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus
Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.
Klienditeeninduse standardite kontrollnimekiri
Hea klienditeenindus tuleks saavutada kõrgete standardite ja agentide tõhustatud oskuste kaudu, tulemusplaanide ja koolitusega. Klienditeeninduse reeglid eeldavad viisakust, abivalmidust ja professionaalsust klientidele. Erinevad teeninduse tüübid hõlmavad iseteenindust, reaalajas teenindust, veebipõhist ja kogukonna teenindust. Suurepärane klienditeenindus on kasulik, sest see suurendab klientide rahulolu, lojaalsust ja hoidmist, samal ajal vähendades kulusid.
25 parimat kliendi tagasiside tarkvara
Tekstis käsitletakse erinevaid tööriistu, mis aitavad ettevõtetel koguda klientide tagasisidet ja parandada nende kogemust. Näiteks saab kasutada tööriistu, nagu Installeerige veebilehele katkestused, Segmenteerige oma sihtgruppe ja GetFeedback, mis aitavad luua küsitlusi, koguda tagasisidet ja analüüsida tulemusi. Lisaks võib kasutada Trustpiloti, mis aitab ettevõtetel saada online arvustusi ning klientide usaldust suurendada. Erinevates tööriistades on erinevad funktsioonid ja hinnad, kuid nende abil on võimalik mõista klientide vajadusi ja parandada nende kogemust.
Tarkvaratelefonid on vajalikud töövahendid, mis aitavad parandada ärisuhtlust ja suurendada paindlikkust. Nende eeliste hulka kuuluvad on kiirsõnumid, konverentskõned, ekraani jagamine ja failide jagamine ning tarkvara integreerimine teiste koostöövahenditega. Tarkvaratelefoni tüübid hõlmavad lauaarvuti, mobiiltelefoni, veebipõhiseid ja hübriidseid tarkvaratelefone. Kuid tarkvaratelefonidel võib olla ka puudusi, näiteks sõltuvus internetiühendusest, piiratud ühilduvus, turvariskid ja ajutised tehnilised probleemid. Seetõttu on oluline arvestada nii eeliseid kui ka puudusi, enne kui otsustate, kas tarkvaratelefon on teie organisatsioonile sobiv valik.
Sisukaart koosneb erinevatest tarkvara lahendustest, mida LiveAgent pakub klientidele, sealhulgas klienditoe, piletisüsteemi, reaalajas vestluse ja kõnekeskuse tarkvara. Lisaks pakutakse ka spetsiifilisi lahendusi, näiteks kõnesalvestuse ja kaebuste haldamise tarkvara. LiveAgent on saadaval ka tasuta konto ja prooviperioodina ning pakub erinevaid funktsioone, integratsioone ja müügiturundusvõimalusi. Ressursid, nagu klientide edulood ja kasutusjuhtumid, on ka kättesaadavad. LiveAgenti partnerlusprogramm on samuti saadaval.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel