Tehke see teoks klientide kaasamise tarkvaraga.

Uurige, miks oleme hinnatud #1 tarkvaraks turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti   
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Kasutage klientide kaasamise platvormi

Klientide kaasamise tarkvara haldab kliendisuhtlust mitmesuguste kanalite kaudu, näiteks veebivestluse, e-posti või sotsiaalmeedia kaudu. Kliendi kaasamise platvorm sisaldab tavaliselt funktsioone, mis toetavad mitmekanalilist suhtlust, CRM süsteeme, aruandlust, turunduse isikupärastamist ja klientide iseteenindust. Klientide kaasamise tarkvara kasutamise peamine äriline eelis on suurem tulu, investeeringutasuvus ja klientide rahulolu.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Men shaking hands - illustration

Investeerige klientide kaasamise tarkvarasse

Kliendi kaasamise tarkvara kasutatakse Teie klientidega positiivsete suhete loomiseks ja hoidmiseks. Kui pakute oma klientidele pidevalt meeldivat kliendikogemust, siis statistika kohaselt muutuvad nad suurema tõenäosusega lojaalsemaks teie brändile. Tegelikult ütleb 96% klientidest, et klienditeenindus on brändile lojaalsuse valimisel oluline. Võimekas ja usaldusväärne help-desk-software/”>klienditoe tugitarkvara võimaldab teil klientidega suhtlemisel olla järjepidev, olenemata teie ettevõtte või kliendibaasi suurusest.

Lojaalsete klientide omamisel on oma hüved — nad toetavad Teie ettevõtet neli korda tõenäolisemalt kaubamärgi propageerimise kaudu, mis hõlmab nii arvustusi kui ka suusõnalisi soovitusi. Kui lojaalsed kliendid investeerivad Teie brändi, ostavad nad Teie käest uuesti viis korda suurema tõenäosusega. Seetõttu on oluline pidevalt oma klienditeeninduse parandamise nimel pingutada. Forbesi andmetel teatab 84% ettevõtetest, kes töötavad oma kliendikogemuse parandamise nimel, oma tulude kasvust.

Peamised funktsioonid

Turul on palju klientide kaasamise tarkvara müüjaid ja võib olla raske eristada, milline tarkvara on parim ja millised funktsioonid on hädavajalikud. Teie mugavuse huvides oleme koostanud loendi klientide kaasamise tarkvara peamistest funktsioonidest. Klientide kaasamise tarkvara pakkujad peaksid oma põhipakettidesse lisama järgmised: mitmekanaliline klientide kaasamine, automatiseerimine, mängustamine, aruandlus, tsentraliseeritud haldamine, integreerimised, segmentimine ja sisseehitatud CRM.

features overview - integration
social notifications - illustration

Mitmekanaliline kaasamine

Ettevõtte jaoks sobiv klientide kaasamise tarkvara peaks andma Teile võimaluse oma klientidega suhelda  läbi mitme klientide eelistatud kanali, nagu e-post, sõnumid, häälkõned või sotsiaalmeedia.

Automation

Automatiseerimine on klientide kaasamise tarkvara oluline funktsioon, kuna see säästab palju aega. Autamitseerimise teeglid võimaldavad Teil rakendada klientide kaasamise strateegiad kui teatud kriteeriumid on täidetud. Näiteks kui klient on konkreetset toodet mitu korda ostnud, võib ta saada reklaamiva e-kirja, kui toote varu on täiendatud või allahinnatud.

Artificial intelligence - illustration
man and woman winners-illustration

Gamification

Kliendi kaasamise tarkvara peaks olema kasulik nii Teie klientidele kui ka töötajatele. Mängustamise funktsioon lõbus võimalus agentide autasustamiseks ja meeskonna või individuaalide seas tervisliku konkurentsi õhutamiseks. Tõstke produktiivsust, jagades auhinna märke ja uute tasemete saavutamisi. 

Reporting

A Proaktiivne kliendi kaasamise tarkvara peaks pakkuma kõigi võimalustega analüütika paketti, mis annab Teile võimsad analüütika ja aruandluse tööriistad.

report on tablet-illustration
emails on tablet - illustration

Tsentraliseeritud haldamine

Tsentraliseeritud juhtimissüsteem võimaldab Teil vaadata ja hallata kõiki oma kliendiandmeid ja suhtlust ühelt juhtpaneelilt. Sõltumata sellest, milliselt kanalilt saate kliendipäringu, saabub see kõik ühte universaalsesse postkasti, millele pääseb ligi koge Teie tugiteenuse meeskond.

Integratsioonid

Kliendi kaasamise tarkvara peaks olema võimeline integreeruma kolmandate osapoolte rakendustega, mida juba igapäevases äritegevuses kasutate. Kolmanda osapoole rakenduste integratsioonid võivad sisaldada POS-süsteeme, e-kaubanduse süsteeme ja sotsiaalmeediat.

app installation - illustration
segment - illustration

Segmenteerimine

Klientide segmenteerimine on oluline funktsioon, kuna see võimaldab kliente segmenteerida vastavalt kogutud andmetele. Segmenteerimise abil saate hõlpsalt sihtida teatud klientide rühmi ja isikupärastada neile pakutavat sisu.

CRM

Suurepärane klientide kaasamise tarkvara peaks sisaldama sisseehitatud CRM-i, kuna see võimaldab Teil hallata kõiki vajalikke kliendiandmeid alates kontaktandmetest kuni varasemate tellimuste ja piletiteni.

customer profile
book lover - illustration

Customer knowledge base

Klientide teadmusbaasid on suureks väärtuseks mis tahes kliendi kaasamise tarkvarale. Need võimaldavad klientidel kiiresti leida vajalikud vastused, ilma et peaks Teiega otse ühendust võtma. Kliendi teadmusbaas on vara nii klientidele kui ka agentidele. Teadmusbaasid vähendavad klientide ooteaegu, Teie agentide töökoormust ning piletite lahendamisele kuluvat aega. 

Uurige teadmusbaasi kohta rohkem

LiveAgenti klientide kaasamise platvormil on kõik olemas

LiveAgent on täisfunktsionaalne klientide kaasamise tarkvara, mis võimaldab Teil keskenduda kliendisuhete edendamisele. LiveAgent pakub:

Universaalset postkasti

Universaalne postkast aitab Teil korrastada klientide päringuid mitmel kanalil ja võimaldab neile kiiresti vastata.

Mängustamise funktsioonid

Mängustamise funktsioonid, mille abil saate oma töökat klienditeenindajat premeerida ja motiveerida.

Aruandluse süsteem

Võimas aruandluse süsteem, mis võimaldab Teil silmapilkselt näha, kui hästi Te oma klientidega suhtlete.

man and woman receiving awards

Proovige LiveAgenti juba täna

Kui otsite hetkel parimat klientide kaasamise tarkvara, proovige LiveAgenti. LiveAgent on 2020. aastal kõige enam arvustatud ja hinnatud #1 tugiteenuste tarkvaraks SMB-de jaoks. Pakume tasuta 1-päevast klientide kaasamise tarkvara prooviperioodi. Krediitkaarti pole vaja. Hoidke oma kliente LiveAgentiga rõõmsana ja kaasatuna.

smiling woman with coffee

LiveAgent muudab klienditoe miljon korda lihtsamaks. Meie reageerimisaeg on nüüd 26% kiirem.

black Martinus logo
Related Articles to Kliendi kaasamise tarkvara
Klienditeeninduse tarkvara ühendab võimsa postkasti, reaalajas vestluse, sisseehitatud kõnekeskuse ja kliendiportaali. Valige oma vajadustele õige.

Klienditeeninduse tarkvara

Avastage 2024. aasta 20 parimat klienditeeninduse tarkvara, mis pakuvad kiiret, tõhusat ja isikupärastatud teenindust. LiveAgent on mitme kanaliga lahendus, mis ühendab reaalajas vestluse, piletisüsteemid ja palju muud taskukohase hinnaga. Täiustage oma kliendisuhted ja suurendage rahulolu!

Uurige, mis on klientide kaasamise mudel. Professionaalide lihtsate selgituste abil saate põhjaliku arusaama klienditoe kontseptsioonidest.

Klientide kaasamise mudel

Uurige klientide kaasamise mudeleid ja parandage kliendikogemust. Alustage tasuta LiveAgentiga juba täna!

Kliendiportaali tarkvara suurendab klientide lojaalsust ja müüki. Proovige LiveAgenti 30-päevast tasuta prooviperioodi ja muutke oma klienditeenindus suurepäraseks.

Kliendiportaali tarkvaraga spetsiaalne keskus

Avasta LiveAgenti kliendiportaali tarkvara 2024: pakkudes juurdepääsu ressurssidele ja piletite jälgimisele ilma seadistamise tasuta ning 24/7 klienditeenindusega. Alusta tasuta prooviperioodiga ja paranda oma klienditeenindust iseteenindusportaaliga, mis vähendab kulusid ja suurendab rahulolu. Proovi nüüd!

Kliendikogemuse tarkvara mängib võtmerolli klientide tagasiside kogumisel, korraldamisel ja jälgimisel tänapäeva ettevõttes.

Kliendikogemuse tarkvara

Avasta parim kliendikogemuse tarkvara LiveAgentiga, mis parandab klientide rahulolu reaalajas vestluste, jagatud postkastide ja automatiseerimise abil. Täiuslik lahendus ettevõtetele, et hallata klientide päringuid ja suurendada sidet mitmel platvormil. Vaata, mis teeb LiveAgentist 2022. aasta parima valiku!

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x