Klientide kaasamise tarkvara haldab kliendisuhtlust mitmesuguste kanalite kaudu, näiteks veebivestluse, e-posti või sotsiaalmeedia kaudu. Kliendi kaasamise platvorm sisaldab tavaliselt funktsioone, mis toetavad mitmekanalilist suhtlust, CRM süsteeme, aruandlust, turunduse isikupärastamist ja klientide iseteenindust. Klientide kaasamise tarkvara kasutamise peamine äriline eelis on suurem tulu, investeeringutasuvus ja klientide rahulolu.
Kliendi kaasamise tarkvara kasutatakse Teie klientidega positiivsete suhete loomiseks ja hoidmiseks. Kui pakute oma klientidele pidevalt meeldivat kliendikogemust, siis statistika kohaselt muutuvad nad suurema tõenäosusega lojaalsemaks teie brändile. Tegelikult ütleb 96% klientidest, et klienditeenindus on brändile lojaalsuse valimisel oluline. Võimekas ja usaldusväärne help-desk-software/”>klienditoe tugitarkvara võimaldab teil klientidega suhtlemisel olla järjepidev, olenemata teie ettevõtte või kliendibaasi suurusest.
Lojaalsete klientide omamisel on oma hüved — nad toetavad Teie ettevõtet neli korda tõenäolisemalt kaubamärgi propageerimise kaudu, mis hõlmab nii arvustusi kui ka suusõnalisi soovitusi. Kui lojaalsed kliendid investeerivad Teie brändi, ostavad nad Teie käest uuesti viis korda suurema tõenäosusega. Seetõttu on oluline pidevalt oma klienditeeninduse parandamise nimel pingutada. Forbesi andmetel teatab 84% ettevõtetest, kes töötavad oma kliendikogemuse parandamise nimel, oma tulude kasvust.
Turul on palju klientide kaasamise tarkvara müüjaid ja võib olla raske eristada, milline tarkvara on parim ja millised funktsioonid on hädavajalikud. Teie mugavuse huvides oleme koostanud loendi klientide kaasamise tarkvara peamistest funktsioonidest. Klientide kaasamise tarkvara pakkujad peaksid oma põhipakettidesse lisama järgmised: mitmekanaliline klientide kaasamine, automatiseerimine, mängustamine, aruandlus, tsentraliseeritud haldamine, integreerimised, segmentimine ja sisseehitatud CRM.
Ettevõtte jaoks sobiv klientide kaasamise tarkvara peaks andma Teile võimaluse oma klientidega suhelda läbi mitme klientide eelistatud kanali, nagu e-post, sõnumid, häälkõned või sotsiaalmeedia.
Automatiseerimine on klientide kaasamise tarkvara oluline funktsioon, kuna see säästab palju aega. Autamitseerimise teeglid võimaldavad Teil rakendada klientide kaasamise strateegiad kui teatud kriteeriumid on täidetud. Näiteks kui klient on konkreetset toodet mitu korda ostnud, võib ta saada reklaamiva e-kirja, kui toote varu on täiendatud või allahinnatud.
Kliendi kaasamise tarkvara peaks olema kasulik nii Teie klientidele kui ka töötajatele. Mängustamise funktsioon lõbus võimalus agentide autasustamiseks ja meeskonna või individuaalide seas tervisliku konkurentsi õhutamiseks. Tõstke produktiivsust, jagades auhinna märke ja uute tasemete saavutamisi.
A Proaktiivne kliendi kaasamise tarkvara peaks pakkuma kõigi võimalustega analüütika paketti, mis annab Teile võimsad analüütika ja aruandluse tööriistad.
Tsentraliseeritud juhtimissüsteem võimaldab Teil vaadata ja hallata kõiki oma kliendiandmeid ja suhtlust ühelt juhtpaneelilt. Sõltumata sellest, milliselt kanalilt saate kliendipäringu, saabub see kõik ühte universaalsesse postkasti, millele pääseb ligi koge Teie tugiteenuse meeskond.
Kliendi kaasamise tarkvara peaks olema võimeline integreeruma kolmandate osapoolte rakendustega, mida juba igapäevases äritegevuses kasutate. Kolmanda osapoole rakenduste integratsioonid võivad sisaldada POS-süsteeme, e-kaubanduse süsteeme ja sotsiaalmeediat.
Klientide segmenteerimine on oluline funktsioon, kuna see võimaldab kliente segmenteerida vastavalt kogutud andmetele. Segmenteerimise abil saate hõlpsalt sihtida teatud klientide rühmi ja isikupärastada neile pakutavat sisu.
Suurepärane klientide kaasamise tarkvara peaks sisaldama sisseehitatud CRM-i, kuna see võimaldab Teil hallata kõiki vajalikke kliendiandmeid alates kontaktandmetest kuni varasemate tellimuste ja piletiteni.
Klientide teadmusbaasid on suureks väärtuseks mis tahes kliendi kaasamise tarkvarale. Need võimaldavad klientidel kiiresti leida vajalikud vastused, ilma et peaks Teiega otse ühendust võtma. Kliendi teadmusbaas on vara nii klientidele kui ka agentidele. Teadmusbaasid vähendavad klientide ooteaegu, Teie agentide töökoormust ning piletite lahendamisele kuluvat aega.
LiveAgent on täisfunktsionaalne klientide kaasamise tarkvara, mis võimaldab Teil keskenduda kliendisuhete edendamisele. LiveAgent pakub:
Universaalne postkast aitab Teil korrastada klientide päringuid mitmel kanalil ja võimaldab neile kiiresti vastata.
Mängustamise funktsioonid, mille abil saate oma töökat klienditeenindajat premeerida ja motiveerida.
Võimas aruandluse süsteem, mis võimaldab Teil silmapilkselt näha, kui hästi Te oma klientidega suhtlete.
Kui otsite hetkel parimat klientide kaasamise tarkvara, proovige LiveAgenti. LiveAgent on 2020. aastal kõige enam arvustatud ja hinnatud #1 tugiteenuste tarkvaraks SMB-de jaoks. Pakume tasuta 1-päevast klientide kaasamise tarkvara prooviperioodi. Krediitkaarti pole vaja. Hoidke oma kliente LiveAgentiga rõõmsana ja kaasatuna.
LiveAgent muudab klienditoe miljon korda lihtsamaks. Meie reageerimisaeg on nüüd 26% kiirem.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Kliendiportaali tarkvaraga spetsiaalne keskus
Avasta LiveAgenti kliendiportaali tarkvara 2024: pakkudes juurdepääsu ressurssidele ja piletite jälgimisele ilma seadistamise tasuta ning 24/7 klienditeenindusega. Alusta tasuta prooviperioodiga ja paranda oma klienditeenindust iseteenindusportaaliga, mis vähendab kulusid ja suurendab rahulolu. Proovi nüüd!
Avasta parim kliendikogemuse tarkvara LiveAgentiga, mis parandab klientide rahulolu reaalajas vestluste, jagatud postkastide ja automatiseerimise abil. Täiuslik lahendus ettevõtetele, et hallata klientide päringuid ja suurendada sidet mitmel platvormil. Vaata, mis teeb LiveAgentist 2022. aasta parima valiku!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team