Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Parim klientide kaasamise tarkvara

Uurige, miks oleme hinnatud #1 tarkvaraks turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti   
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Kasutage ära kliendi kaasamise tarkvara

Klientide kaasamise tarkvara haldab kliendisuhtlust mitmesuguste kanalite kaudu, näiteks veebivestluse, e-posti või sotsiaalmeedia kaudu. Kliendi kaasamise platvorm sisaldab tavaliselt funktsioone, mis toetavad mitmekanalilist suhtlust, CRM-süsteeme, aruandlust, turunduse isikupärastamist ja klientide iseteenindust. Klientide kaasamise tarkvara kasutamise peamine äriline eelis on suurem tulu, investeeringutasuvus ja klientide rahulolu.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Close More

Investeerige klientide kaasamise tarkvarasse

Kliendi kaasamise tarkvara kasutatakse Teie klientidega positiivsete suhete loomiseks ja hoidmiseks. Kui pakute oma klientidele pidevalt meeldivat kliendikogemust, siis statistika kohaselt muutuvad nad suurema tõenäosusega lojaalsemaks Teie brändile. Tegelikult ütleb 96% klientidest, et klienditeenindus on brändile lojaalsuse valimisel oluline.

Lojaalsete klientide omamisel on oma hüved — nad toetavad Teie ettevõtet neli korda tõenäolisemalt kaubamärgi propageerimise kaudu, mis hõlmab nii arvustusi kui ka suusõnalisi soovitusi. Kui lojaalsed kliendid investeerivad Teie brändi, ostavad nad Teie käest uuesti viis korda suurema tõenäosusega. Seetõttu on oluline pidevalt oma klienditeeninduse parandamise nimel pingutada. Forbesi andmetel teatab 84% ettevõtetest, kes töötavad oma kliendikogemuse parandamise nimel, oma tulude kasvust.

Peamised funktsioonid

Turul on palju klientide kaasamise tarkvara müüjaid ja võib olla raske eristada, milline tarkvara on parim ja millised funktsioonid on hädavajalikud. Teie mugavuse huvides oleme koostanud loendi klientide kaasamise tarkvara peamistest funktsioonidest. Klientide kaasamise tarkvara pakkujad peaksid oma põhipakettidesse lisama järgmised: mitmekanaliline klientide kaasamine, automatiseerimine, mängustamine, aruandlus, tsentraliseeritud haldamine, integreerimised, segmentimine ja sisseehitatud CRM.

undraw features overview jg7a
undraw social notifications ro8o

Mitmekanaliline kaasamine

Ettevõtte jaoks sobiv klientide kaasamise tarkvara peaks andma Teile võimaluse oma klientidega suhelda  läbi mitme klientide eelistatud kanali, nagu e-post, sõnumid, häälkõned või sotsiaalmeedia.

Automation

Automatiseerimine on klientide kaasamise tarkvara oluline funktsioon, kuna see säästab palju aega. Autamitseerimise teeglid võimaldavad Teil rakendada klientide kaasamise strateegiad kui teatud kriteeriumid on täidetud. Näiteks kui klient on konkreetset toodet mitu korda ostnud, võib ta saada reklaamiva e-kirja, kui toote varu on täiendatud või allahinnatud.

undraw Artificial intelligence oyxx
undraw winners ao2o

Gamification

Kliendi kaasamise tarkvara peaks olema kasulik nii Teie klientidele kui ka töötajatele. Mängustamise funktsioon lõbus võimalus agentide autasustamiseks ja meeskonna või individuaalide seas tervisliku konkurentsi õhutamiseks. Tõstke produktiivsust, jagades auhinna märke ja uute tasemete saavutamisi. 

Reporting

A Proaktiivne kliendi kaasamise tarkvara peaks pakkuma kõigi võimalustega analüütika paketti, mis annab Teile võimsad analüütika ja aruandluse tööriistad.

undraw report mx0a
undraw emails 6uqr

Tsentraliseeritud haldamine

Tsentraliseeritud juhtimissüsteem võimaldab Teil vaadata ja hallata kõiki oma kliendiandmeid ja suhtlust ühelt juhtpaneelilt. Sõltumata sellest, milliselt kanalilt saate kliendipäringu, saabub see kõik ühte universaalsesse postkasti, millele pääseb ligi koge Teie tugiteenuse meeskond.

Integratsioonid

Kliendi kaasamise tarkvara peaks olema võimeline integreeruma kolmandate osapoolte rakendustega, mida juba igapäevases äritegevuses kasutate. Kolmanda osapoole rakenduste integratsioonid võivad sisaldada POS-süsteeme, e-kaubanduse süsteeme ja sotsiaalmeediat.

undraw app installation mbdv
undraw segment uwu1

Segmenteerimine

Klientide segmenteerimine on oluline funktsioon, kuna see võimaldab kliente segmenteerida vastavalt kogutud andmetele. Segmenteerimise abil saate hõlpsalt sihtida teatud klientide rühmi ja isikupärastada neile pakutavat sisu.

CRM

Suurepärane klientide kaasamise tarkvara peaks sisaldama sisseehitatud CRM-i, kuna see võimaldab Teil hallata kõiki vajalikke kliendiandmeid alates kontaktandmetest kuni varasemate tellimuste ja piletiteni.

undraw profile 6l1l
undraw book lover mkck

Customer knowledge base

Klientide teadmusbaasid on suureks väärtuseks mis tahes kliendi kaasamise tarkvarale. Need võimaldavad klientidel kiiresti leida vajalikud vastused, ilma et peaks Teiega otse ühendust võtma. Kliendi teadmusbaas on vara nii klientidele kui ka agentidele. Teadmusbaasid vähendavad klientide ooteaegu, Teie agentide töökoormust ning piletite lahendamisele kuluvat aega. 

LiveAgentil on kõik olemas

LiveAgent on täisfunktsionaalne klientide kaasamise tarkvara, mis võimaldab Teil keskenduda kliendisuhete edendamisele. LiveAgent pakub:

Email icon

Universaalset postkasti

Universaalne postkast aitab Teil korrastada klientide päringuid mitmel kanalil ja võimaldab neile kiiresti vastata.

Gameboy icon

Mängustamise funktsioonid

Mängustamise funktsioonid, mille abil saate oma töökat klienditeenindajat premeerida ja motiveerida.

Increase icon

Aruandluse süsteem

Võimas aruandluse süsteem, mis võimaldab Teil silmapilkselt näha, kui hästi Te oma klientidega suhtlete.

man and woman receiving awards

Proovige LiveAgenti juba täna

Kui otsite hetkel parimat klientide kaasamise tarkvara, proovige LiveAgenti. LiveAgent on 2020. aastal kõige enam arvustatud ja hinnatud #1 tugiteenuste tarkvaraks SMB-de jaoks. Pakume tasuta 1-päevast klientide kaasamise tarkvara prooviperioodi. Krediitkaarti pole vaja. Hoidke oma kliente LiveAgentiga rõõmsana ja kaasatuna.

image person 2

LiveAgent muudab klienditoe miljon korda lihtsamaks. Meie reageerimisaeg on nüüd 26% kiirem.

Eva Kianickova, Head of Customer Service
logo martinus black

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Customer engagement system FAQ

What is a customer engagement platform?

A customer engagement platform is a system that provides your customer service agents with tools to help your website visitors throughout their customer journey. Moreover, it merges all your customer inquiries into one software from various channels, such as Email, Calls, Social Media.

How customer engagement platforms improve the overall customer experience?

Customer engagement system is feature-rich software that automates tasks, which make your agents' workflow and workload more manageable. As a result, the agents can solely focus on the assigned tasks in one system and quickly deal with the customers' problems. Features such as automated ticket distribution, canned responses, and IVR contribute to the fast and efficient response time. Let's be honest, no one likes to wait, so if your agents can manage the inquires faster, your customers will appreciate that.

What are the features of customer engagement platforms?

A customer engagement platform or, in other words, a help desk solution has multiple categories of features. For instance, LiveAgent has more than 180 features. It includes ticketing management features like Automated ticket distribution, Hybrid ticket stream, and Time Rules. Besides, there are call center, gamification, integrations, live chat, mobile apps, multilingual, reporting, security, social media, and support portal categories full of beneficial features.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo