Tehke see teoks klientide kaasamise platvormiga.

Uurige, miks oleme hinnatud #1 tarkvaraks turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti   
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Kasutage ära kliendi kaasamise platvormi

Klientide kaasamise tarkvara haldab kliendisuhtlust mitmesuguste kanalite kaudu, näiteks veebivestluse, e-posti või sotsiaalmeedia kaudu. Kliendi kaasamise platvorm sisaldab tavaliselt funktsioone, mis toetavad mitmekanalilist suhtlust, CRM-süsteeme, aruandlust, turunduse isikupärastamist ja klientide iseteenindust. Klientide kaasamise tarkvara kasutamise peamine äriline eelis on suurem tulu, investeeringutasuvus ja klientide rahulolu.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Men shaking hands - illustration

Investeerige klientide kaasamise tarkvarasse

Kliendi kaasamise tarkvara kasutatakse Teie klientidega positiivsete suhete loomiseks ja hoidmiseks. Kui pakute oma klientidele pidevalt meeldivat kliendikogemust, siis statistika kohaselt muutuvad nad suurema tõenäosusega lojaalsemaks Teie brändile. Tegelikult ütleb 96% klientidest, et klienditeenindus on brändile lojaalsuse valimisel oluline.

Lojaalsete klientide omamisel on oma hüved — nad toetavad Teie ettevõtet neli korda tõenäolisemalt kaubamärgi propageerimise kaudu, mis hõlmab nii arvustusi kui ka suusõnalisi soovitusi. Kui lojaalsed kliendid investeerivad Teie brändi, ostavad nad Teie käest uuesti viis korda suurema tõenäosusega. Seetõttu on oluline pidevalt oma klienditeeninduse parandamise nimel pingutada. Forbesi andmetel teatab 84% ettevõtetest, kes töötavad oma kliendikogemuse parandamise nimel, oma tulude kasvust.

Peamised funktsioonid

Turul on palju klientide kaasamise tarkvara müüjaid ja võib olla raske eristada, milline tarkvara on parim ja millised funktsioonid on hädavajalikud. Teie mugavuse huvides oleme koostanud loendi klientide kaasamise tarkvara peamistest funktsioonidest. Klientide kaasamise tarkvara pakkujad peaksid oma põhipakettidesse lisama järgmised: mitmekanaliline klientide kaasamine, automatiseerimine, mängustamine, aruandlus, tsentraliseeritud haldamine, integreerimised, segmentimine ja sisseehitatud CRM.

features overview - integration
social notifications - illustration

Mitmekanaliline kaasamine

Ettevõtte jaoks sobiv klientide kaasamise tarkvara peaks andma Teile võimaluse oma klientidega suhelda  läbi mitme klientide eelistatud kanali, nagu e-post, sõnumid, häälkõned või sotsiaalmeedia.

Automation

Automatiseerimine on klientide kaasamise tarkvara oluline funktsioon, kuna see säästab palju aega. Autamitseerimise teeglid võimaldavad Teil rakendada klientide kaasamise strateegiad kui teatud kriteeriumid on täidetud. Näiteks kui klient on konkreetset toodet mitu korda ostnud, võib ta saada reklaamiva e-kirja, kui toote varu on täiendatud või allahinnatud.

Artificial intelligence - illustration
man and woman winners-illustration

Gamification

Kliendi kaasamise tarkvara peaks olema kasulik nii Teie klientidele kui ka töötajatele. Mängustamise funktsioon lõbus võimalus agentide autasustamiseks ja meeskonna või individuaalide seas tervisliku konkurentsi õhutamiseks. Tõstke produktiivsust, jagades auhinna märke ja uute tasemete saavutamisi. 

Reporting

A Proaktiivne kliendi kaasamise tarkvara peaks pakkuma kõigi võimalustega analüütika paketti, mis annab Teile võimsad analüütika ja aruandluse tööriistad.

report on tablet-illustration
emails on tablet - illustration

Tsentraliseeritud haldamine

Tsentraliseeritud juhtimissüsteem võimaldab Teil vaadata ja hallata kõiki oma kliendiandmeid ja suhtlust ühelt juhtpaneelilt. Sõltumata sellest, milliselt kanalilt saate kliendipäringu, saabub see kõik ühte universaalsesse postkasti, millele pääseb ligi koge Teie tugiteenuse meeskond.

Integratsioonid

Kliendi kaasamise tarkvara peaks olema võimeline integreeruma kolmandate osapoolte rakendustega, mida juba igapäevases äritegevuses kasutate. Kolmanda osapoole rakenduste integratsioonid võivad sisaldada POS-süsteeme, e-kaubanduse süsteeme ja sotsiaalmeediat.

app installation - illustration
segment - illustration

Segmenteerimine

Klientide segmenteerimine on oluline funktsioon, kuna see võimaldab kliente segmenteerida vastavalt kogutud andmetele. Segmenteerimise abil saate hõlpsalt sihtida teatud klientide rühmi ja isikupärastada neile pakutavat sisu.

CRM

Suurepärane klientide kaasamise tarkvara peaks sisaldama sisseehitatud CRM-i, kuna see võimaldab Teil hallata kõiki vajalikke kliendiandmeid alates kontaktandmetest kuni varasemate tellimuste ja piletiteni.

customer profile
book lover - illustration

Customer knowledge base

Klientide teadmusbaasid on suureks väärtuseks mis tahes kliendi kaasamise tarkvarale. Need võimaldavad klientidel kiiresti leida vajalikud vastused, ilma et peaks Teiega otse ühendust võtma. Kliendi teadmusbaas on vara nii klientidele kui ka agentidele. Teadmusbaasid vähendavad klientide ooteaegu, Teie agentide töökoormust ning piletite lahendamisele kuluvat aega. 

LiveAgenti klientide kaasamise platvormil on kõik olemas

LiveAgent on täisfunktsionaalne klientide kaasamise tarkvara, mis võimaldab Teil keskenduda kliendisuhete edendamisele. LiveAgent pakub:

LiveAgenti klientide kaasamise platvormil on kõik olemas

Universaalset postkasti

Universaalne postkast aitab Teil korrastada klientide päringuid mitmel kanalil ja võimaldab neile kiiresti vastata.

Universaalset postkasti

Mängustamise funktsioonid

Mängustamise funktsioonid, mille abil saate oma töökat klienditeenindajat premeerida ja motiveerida.

Mängustamise funktsioonid

Aruandluse süsteem

Võimas aruandluse süsteem, mis võimaldab Teil silmapilkselt näha, kui hästi Te oma klientidega suhtlete.

man and woman receiving awards

Proovige LiveAgenti juba täna

Kui otsite hetkel parimat klientide kaasamise tarkvara, proovige LiveAgenti. LiveAgent on 2020. aastal kõige enam arvustatud ja hinnatud #1 tugiteenuste tarkvaraks SMB-de jaoks. Pakume tasuta 1-päevast klientide kaasamise tarkvara prooviperioodi. Krediitkaarti pole vaja. Hoidke oma kliente LiveAgentiga rõõmsana ja kaasatuna.

smiling woman with coffee

LiveAgent muudab klienditoe miljon korda lihtsamaks. Meie reageerimisaeg on nüüd 26% kiirem.

Eva Kianickova, Head of Customer Service
black Martinus logo

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Klientide kaasamise süsteemi KKK

Mis on klientide kaasamise platvorm?

Klientide kaasamise platvorm on süsteem, mis pakub Teie klienditeenindajatele vahendeid, mis aitavad Teie veebisaidi külastajaid kogu nende klienditeekonna jooksul. Veelgi enam, see ühendab kõik Teie kliendipäringud ühte tarkvarasse erinevatest kanalitest, nagu meil, kõned ja sotsiaalmeedia.

Kuidas klientide kaasamise platvormid parandavad üldist klientide kogemust?

Kliendi kaasamise süsteem on funktsiooniderikas tarkvara, mis automatiseerib ülesandeid, muutes Teie agentide töövoo ja töökoormuse paremini hallatavaks. Selle tulemusena saavad agendid keskenduda ainult ühes süsteemis määratud ülesannetele ja klientide probleemidega kiiresti toime tulla. Kiiretele ja tõhusatele reageerimisaegadele aitavad kaasa sellised funktsioonid nagu piletite automatiseeritud jaotamine, konserveeritud vastused ja IVR. Olgem ausad, kellelegi ei meeldi oodata, nii et kui Teie agendid saavad päringutega kiiremini hakkama, hindavad ka Teie kliendid seda.

Millised on klientide kaasamise platvormide funktsioonid?

Klientide kaasamise platvormil või teisisõnu klienditoe lahendusel on mitu funktsioonide kategooriat. Näiteks LiveAgentil on üle 180 funktsiooni. See sisaldab piletihalduse funktsioone, nagu piletite automatiseeritud jaotamine, hübriidpiletivoog ja ajareeglid. Lisaks on kasulikke funktsioone täis kõnekeskuse, mängimise, integreerimise, reaalajas vestluse, mobiilirakenduste, mitmekeelse, aruandluse, turva-, sotsiaalmeedia ja tugiportaali kategooriad.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo