Looge oma kliendiportaalis kategooriaid toodete, teenuste või klienditüüpide põhjal. Lisage teadmusbaasi artikleid, või tagasiside tahvleid. Looge teadmusbaasi otsinguvidinaid ja pakkuge klientidele hõlpsat juurdepääsu oma teadmusbaasi artiklitele. Otsinguvidinad on kohandatavad ja neid saab paigutada teie teadmusbaasi lehtedele.
Valige kliendiportaali teema eelmääratletud mallide hulgast või looge oma isiklik kohandatud CSS-i ja HTML-iga. Lisage oma logo, pealkiri, jälgimiskoodid, päis ja jalus.

4 eelnevalt määratletud teemat:
- Klassikaline
- Materiaalne
- Minimalistlik
- Montana

Saate kohandada järgmisi värve:
- Päis
- Peamine toimingunupp
- Peamine toimingunupp – hõljumisefekt
- Sekundaarne toimingunupp
- Sekundaarne toimingunupp – hõljumisefekt
- Parem kastike
- Kategooria ikoonid
- Artiklite ikoonid
- Eseme värv
- Pealkirja värv

Agentidele ja klientidele erinev sisu
Saate lisada oma tugikeskuse teadmusbaasi tarkvarale eraldi artikleid ja kategooriaid, mis pole teie klientidele juurdepääsetavad, kuid mida näevad ainult agendid (sisemised artiklid, kategooriad).

Teadmusbaasi ressursid
Create multiple self-service portals
Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.