Mis on kliendi rahulolu uuring?
Survey is an examination of opinions, behavior made by asking people questions.
Küsitlusi täidavad kliendid pärast oma kogemust klienditeenindusega. Samuti tuntud ka, kui kliendirahulolu uuring. Sellised uuringud küsivad kliendilt, kuidas klienditeeninduse esindajad neid kohtlesid.
Vormi ei täida kõik kliendid. Mõned inimesed peavad seda aja raiskamiseks jättes seega küsitluse täitmata. Siiski on see ettevõtte jaoks väärtuslik info.
Kõik agendid püüavad anda oma parima, et kliendil oleks hea kogemus. Mõnikord on klient tootes nii pettunud, et ta võib täita küsitluse vormi ebakorrektselt. see tuleneb kliendipoolsest valestimõistmisest.
Mida peaks kliendirahulolu uuring sisaldama?
Enne, kui hakkate kliendirahulolu uuringut looma on oluline kindlaks teha:
- Tööriist, mida selleks kasutate
- Kellele on teie uuring suunatud (võib olla spetsiifiline segment teie klientidest)
- Sihtmärgid, mida teie ettevõte kasutab uuringu edukuse hindamiseks
Kuidas määratleda kliendirahulolu uuringu eesmärke?
Enne rahulolu uuringu loomist on äärmiselt oluline valida NUTIKAD eesmärgid
Kui töötate välja võimalikke eesmärke, veenduge, et need oleksid:
- S – spetsiifilised
- M – mõõdetavad
- A – arhiveeritavad
- R – asjakohased
- T – tähtajalised
Pärast seda saate hakata looma oma brändile sobilikke küsimusi.
Küsimuste tüübid:
- Avatud
- Suletud
- Mitme valikuga
- Reitingu tüüpi küsimused
- Skaala küsimused
Kindlasti on oluline hinnata, millise küsimused on teie sihtpublikule oluline. Kasulikuks uuringuks tuleb teil teha vastamine võimalikult lihtsaks. Täpsema vastuse saamiseks kasutage valikuvõimalustega või suletud küsimusi. Kui te pole kindel andke võimalus avatud vastuseks. Kuid ärge sellega üle pingutage, nii võite vastajatest ilma jääda.
Lõpuks, looge kliendirahulolu küsitlus selle lihtsa struktuuriga:
1. Esimene osa peaks olema vastaja/kliendipoolsest toote või teenuse kasutamisest.
2. Järgmine osa peaks olema vaid kliendist. Määratlege oma kliendi olulised näitajad nagu näiteks vanus ja asukoht. See aitab teil ka sihtpublikut tuvastada.
3. Kasutage reitingu tüüpi või skaala küsimusi.
4. Andke vastajale võimalus avatud küsimusega oma arvamuse avaldamiseks
5. Lõpupoole tehke uuringust kokkuvõte ja andke vastajate teada, mis nende vastustega tehakse.
Kuidas saab klienditeeninduse tarkvara parandama teie klienditeeninduse rahulolu reitinguid?
LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis on loodud selleks, et teie klienditeeninduse töötajad oleksid efektiivsemad. Lisaks pakub see integratsiooni Nicereply. Läbi selle integratsiooni saate klientidelt edukalt tagasisidet koguda.
Lugege LiveAgent`i tagasiside integratsioonide kohta siit.
LiveAgent`i kasutamise eelised – kliendirahulolu tõusmine:
- Paranenud vastamise aeg
- Live vestlus – tegelege oma kliendi probleemidega koheselt
- Teie osakondade tõstetud produktiivsus
- CRM süsteem
- E-mail, sotsiaalmeedia ja vestluse päringud ühest liidesest.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Mis on kliendirahulolu uuring?
Kliendirahulolu uuringud on küsitlused, mida kliendid pärast tugipersonaliga suhtlemist täidavad. Uuringu küsimused puudutavad tavaliselt seda, kuidas agendid klienti teenindasid. Sellised uuringud võimaldavad saada klienditeeninduse kohta väärt tagasisidet.
Mis on kliendirahulolu uuringute elemendid?
Kliendirahulolu uuringute küsimused peaksid avama laiema pildi klienditeenindusest. Tavaliselt on need küsimused näiteks sellised: Milline on teie üldine rahulolu tase? Milline on tõenäosus, et ostaksite ettevõtte tooteid uuesti? Milline on tõenäosus et soovitaksite teenust ka oma sõpradele?
Kuidas kliendirahulolu uuringut läbi viia?
Klienrahulolu uuringu läbiviimeks on teil vaja defineerida küsimused, mida soovite küsida, et nende vastused oleksid teie jaoks võomalikult efektiivsed. Samuti on äärmiselt oluline, et valiksite kanali, mille kaudu uuringut läbi viiakse. Selleks võib olla klientidele helistamine, ümbrikus küsimustega kaardi saatmine või online küsitlus.
Expert note
Kliendirahulolu uuringud võimaldavad ettevõtetel mõista klientide vajadusi ja parandada teenindust. Ära vabanda, kui vastust ei tea, kirjuta hoopis 'EI_TEA'!

Asetage oma kliendid KÕIGI oma ettevõtmiste keskmesse
Kundede mõistmine on oluline ettevõtte edu ja lojaalsuse suurendamiseks. Kujutlusvõime ja empaatiavõime aitavad kliendikeskset lähenemist luua.
Töötajad esimesena, kliendid teisena | Vineet Nayar | TEDxAix
Parima klienditeeninduse saavutamiseks kasutage LiveAgenti klienditoe tarkvara ja suhtluskanaleid nagu kõne, video, ja vestlus. Proovige tasuta!
Kuidas LiveAgentis reegleid luua
LiveAgent pakub mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi klientidega suhtlemiseks, parandades vastamiskiirust ja klientide rahulolu.
Kuidas LiveAgentis vestlusnuppe luua
LiveAgent pakub klientidele reaalajas suhtlust ja tuge vestlusnuppudega. Nupu välimust saab kohandada vastavalt veebisaidi kaubamärgile.