Mis on kliendi rahulolu uuring?
Survey is an examination of opinions, behavior made by asking people questions.
Küsitlusi täidavad kliendid pärast oma kogemust klienditeenindusega. Samuti tuntud ka, kui kliendirahulolu uuring. Sellised uuringud küsivad kliendilt, kuidas klienditeeninduse esindajad neid kohtlesid.
Vormi ei täida kõik kliendid. Mõned inimesed peavad seda aja raiskamiseks jättes seega küsitluse täitmata. Siiski on see ettevõtte jaoks väärtuslik info.
Kõik agendid püüavad anda oma parima, et kliendil oleks hea kogemus. Mõnikord on klient tootes nii pettunud, et ta võib täita küsitluse vormi ebakorrektselt. see tuleneb kliendipoolsest valestimõistmisest.
Mida peaks kliendirahulolu uuring sisaldama?
Enne, kui hakkate kliendirahulolu uuringut looma on oluline kindlaks teha:
- Tööriist, mida selleks kasutate
- Kellele on teie uuring suunatud (võib olla spetsiifiline segment teie klientidest)
- Sihtmärgid, mida teie ettevõte kasutab uuringu edukuse hindamiseks
Kuidas määratleda kliendirahulolu uuringu eesmärke?
Enne rahulolu uuringu loomist on äärmiselt oluline valida SMART eesmärgid
Kui töötate välja võimalikke eesmärke, veenduge, et need oleksid:
- S – spetsiifilised
- M – mõõdetavad
- A – arhiveeritavad
- R – asjakohased
- T – tähtajalised
Pärast seda saate hakata looma oma brändile sobilikke küsimusi.
Küsimuste tüübid:
- Avatud
- Suletud
- Mitme valikuga
- Reitingu tüüpi küsimused
- Skaala küsimused
Kindlasti on oluline hinnata, millise küsimused on teie sihtpublikule oluline. Kasulikuks uuringuks tuleb teil teha vastamine võimalikult lihtsaks. Täpsema vastuse saamiseks kasutage valikuvõimalustega või suletud küsimusi. Kui te pole kindel andke võimalus avatud vastuseks. Kuid ärge sellega üle pingutage, nii võite vastajatest ilma jääda.
Lõpuks, looge kliendirahulolu küsitlus selle lihtsa struktuuriga:
1. Esimene osa peaks olema vastaja/kliendipoolsest toote või teenuse kasutamisest.
2. Järgmine osa peaks olema vaid kliendist. Määratlege oma kliendi olulised näitajad nagu näiteks vanus ja asukoht. See aitab teil ka sihtpublikut tuvastada.
3. Kasutage reitingu tüüpi või skaala küsimusi.
4. Andke vastajale võimalus avatud küsimusega oma arvamuse avaldamiseks.
5. Lõpupoole tehke uuringust kokkuvõte ja andke vastajate teada, mis nende vastustega tehakse.
Kuidas saab klienditeeninduse tarkvara parandama teie klienditeeninduse rahulolu reitinguid?
LiveAgent on klienditeenindustarkvara, mis on loodud selleks, et teie kliendiesindajad töötaksid tõhusalt ja tõhusalt. See pakub ka integratsiooni nimega Nicereply. Selle integratsiooni abil saate tõhusalt koguda klientide tagasisidet.
Lugege LiveAgent`i tagasiside integratsioonide kohta siit.
LiveAgent`i kasutamise eelised – kliendirahulolu tõusmine:
- Paranenud vastamise aeg
- Live vestlus – tegelege oma kliendi probleemidega koheselt
- Teie osakondade tõstetud produktiivsus
- CRM süsteem
- E-mail, sotsiaalmeedia ja vestluse päringud ühest liidesest.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Vaata videot kliendirahulolu uuringust
Kliendirahulolu uuringud ja LiveAgent Help Desk tarkvara on võimsad tööriistad, mida ettevõtted saavad kasutada klientide rahulolu mõõtmiseks. Kliendirahulolu uuringud võimaldavad ettevõtetel saada väärtuslikku tagasisidet, mis võib aidata neil oma tooteid ja teenuseid täiustada. LiveAgent on kasutajatoe tarkvara, mis pakub ettevõtetele ennetavat klienditeenindust ja probleemide lahendamist. LiveAgenti automatiseeritud piletimüügisüsteem aitab tagada, et kliendid saavad oma päringutele õigeaegselt vastused. Kliendirahulolu uuringute ja LiveAgent Help Desk tarkvara kombinatsioon loob tervikliku klienditeeninduslahenduse, mis võimaldab ettevõtetel pakkuda erakordset kliendituge ja suurendada klientide lojaalsust.
Frequently Asked Questions
Mis on kliendirahulolu uuring?
Kliendirahulolu uuringud on küsitlused, mida kliendid pärast tugipersonaliga suhtlemist täidavad. Uuringu küsimused puudutavad tavaliselt seda, kuidas agendid klienti teenindasid. Sellised uuringud võimaldavad saada klienditeeninduse kohta väärt tagasisidet.
Mis on kliendirahulolu uuringute elemendid?
Kliendirahulolu uuringute küsimused peaksid avama laiema pildi klienditeenindusest. Tavaliselt on need küsimused näiteks sellised: Milline on teie üldine rahulolu tase? Milline on tõenäosus, et ostaksite ettevõtte tooteid uuesti? Milline on tõenäosus et soovitaksite teenust ka oma sõpradele?
Kuidas kliendirahulolu uuringut läbi viia?
Klienrahulolu uuringu läbiviimeks on teil vaja defineerida küsimused, mida soovite küsida, et nende vastused oleksid teie jaoks võomalikult efektiivsed. Samuti on äärmiselt oluline, et valiksite kanali, mille kaudu uuringut läbi viiakse. Selleks võib olla klientidele helistamine, ümbrikus küsimustega kaardi saatmine või online küsitlus.
Expert’s note
Kliendirahulolu uuringud võimaldavad ettevõtetel mõista klientide vajadusi ja parandada teenindust. Ära vabanda, kui vastust ei tea, kirjuta hoopis 'EI_TEA'!
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.