Mis on kliendi rõõm?
Kliendirahulolu on paljude ettevõtete suureks eesmärgiks. Kliendi rõõmu kutsutakse ka kliendi vau, on kliendis vau emotsiooni tekitamine. See pole vaid tänulikud sõnad. See on kliendile pakkumine just seda, mida ta vajab, siis kui ta seda vajab ja oodatud väärtusega, mida ta ootab. Teadmine, mida kliendid ettevõttelt ootavad on äärmiselt oluline. Eesmärgiks on kliendi vajaduste ületamine. Kliendi rõõmu saavutamiseks on mitmeid mooduseid.
Frequently Asked Questions
Kuidas kliendi rõõmu defineerida?
Kliendirahulolu on kliendi vajadustele vastamine ja neile oodatud väärtuse pakkumine. Kliendi rahuldamiseks on vaja vähemalt tema vajadused täita. Võtmeks on ennast kliendi rahulduste täitmisel ületada ja pakkuda neile rohkem, kui nad lootsid.
Mis on kliendi rõõmu põhialused?
Kliendi rahulolu keskmeks on kõigi nende vajaduste täitmine. See koosneb toodete ja teenustega seonduvate ootuste täitmisest, asjakohasest klienditeenindusest ja korrektselt rakendatud, sujuvast ostuprotsessist (nt. toodete saatmine lubatud aja jooksul).
Mis on kliendi rõõmu vastand?
Kliendirahulolule vastupidine on kliendi rahulolematus. See ilmneb, kui kliendi vajadusi ja ootusi ei täidetud. Klient ootas enamat ja lõpuks sai vähem, kui lootis. See võib juhtuda igas ostuprotsessi etapis.
Expert note
Kliendi rõõmu saavutamiseks on oluline ületada nende ootusi ja pakkuda rohkem, kui nad lootsid. See tõstab kliendirahulolu ja soovituste arvu ning toob kaasa suurema tulu ja maine paranduse.

Kliendikeskse ärimudeli kujundamine
Pakutava välkkiireteeninduse abil saab suurendada müüki ja kliendilojaalsust. Personaalne teenindus ja kvaliteetsed tooted on võtmetegurid.