Kliendi rõõm

Mis on kliendi rõõm?

Kliendirahulolu on paljude ettevõtete suureks eesmärgiks. Kliendi rõõmu kutsutakse ka kliendi vau, on kliendis vau emotsiooni tekitamine. See pole vaid tänulikud sõnad. See on kliendile pakkumine just seda, mida ta vajab, siis kui ta seda vajab ja oodatud väärtusega, mida ta ootab. Teadmine, mida kliendid ettevõttelt ootavad on äärmiselt oluline. Eesmärgiks on kliendi vajaduste ületamine. Kliendi rõõmu saavutamiseks on mitmeid mooduseid.

Frequently asked questions

Kuidas kliendi rõõmu defineerida?

Kliendirahulolu on kliendi vajadustele vastamine ja neile oodatud väärtuse pakkumine. Kliendi rahuldamiseks on vaja vähemalt tema vajadused täita. Võtmeks on ennast kliendi rahulduste täitmisel ületada ja pakkuda neile rohkem, kui nad lootsid.

Mis on kliendi rõõmu põhialused?

Kliendi rahulolu keskmeks on kõigi nende vajaduste täitmine. See koosneb toodete ja teenustega seonduvate ootuste täitmisest, asjakohasest klienditeenindusest ja korrektselt rakendatud, sujuvast ostuprotsessist (nt. toodete saatmine lubatud aja jooksul).

Mis on kliendi rõõmu vastand?

Kliendirahulolule vastupidine on kliendi rahulolematus. See ilmneb, kui kliendi vajadusi ja ootusi ei täidetud. Klient ootas enamat ja lõpuks sai vähem, kui lootis. See võib juhtuda igas ostuprotsessi etapis.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo