Mis on kontekstuaalne abi?
LiveAgent pakub otsinguvidinaid, mis on teie veebilehele sisestatud. Kontekstuaalne abi soovitab automaatselt teadmistebaasi artikleid, mis tuginevad teie poolt trükitavatele märksõndele. See viib kliendikogemuse uuele tasemele ja vähendab uute sedelite esitamise arvu.
Frequently Asked Questions
Mis on kontekstuaalne abi?
Kontekstuaalne abi pakub abi tarkvara oleku spetsiifilises punktis täpselt sellise olekuga seotud olukorras. Täpsemalt öeldes tähendab see, et abi sisaldab ainult kõige vajalikumat informatsiooni, mida klient oma probleemi ületamiseks vajab. Selline abi on lisatud otse liidesesse.
Kuidas kontekstuaalne abi töötab?
Kontekstuaalne abi töötab tavaliselt nii, et süsteem soovitab kliendile, milliste artiklite või sisuga ta peaks tutvuma tundes ära veebilehe url-i, kus klient asub. Need on parimad soovitused, mis peaksid klienti tema probleemiga aitama.
Kas LiveAgent võimaldab kontekstuaalset abi?
LiveAgent pakub otsinguvidinaid, mida saate lisada oma veebilehele. See võimaldab klientidel saada kontekstuaalset abi. Süsteem soovitab automaatselt teadmistebaasi artikleid, kust leiate teema kohta infot olenevalt sisestatud märksõnadest.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.