Mis on kontekstuaalne abi?
LiveAgent pakub otsinguvidinaid, mis on teie veebilehele sisestatud. Kontekstuaalne abi soovitab automaatselt teadmistebaasi artikleid, mis tuginevad teie poolt trükitavatele märksõndele. See viib kliendikogemuse uuele tasemele ja vähendab uute sedelite esitamise arvu.

Frequently Asked Questions
Mis on kontekstuaalne abi?
Kontekstuaalne abi pakub abi tarkvara oleku spetsiifilises punktis täpselt sellise olekuga seotud olukorras. Täpsemalt öeldes tähendab see, et abi sisaldab ainult kõige vajalikumat informatsiooni, mida klient oma probleemi ületamiseks vajab. Selline abi on lisatud otse liidesesse.
Kuidas kontekstuaalne abi töötab?
Kontekstuaalne abi töötab tavaliselt nii, et süsteem soovitab kliendile, milliste artiklite või sisuga ta peaks tutvuma tundes ära veebilehe url-i, kus klient asub. Need on parimad soovitused, mis peaksid klienti tema probleemiga aitama.
Kas LiveAgent võimaldab kontekstuaalset abi?
LiveAgent pakub otsinguvidinaid, mida saate lisada oma veebilehele. See võimaldab klientidel saada kontekstuaalset abi. Süsteem soovitab automaatselt teadmistebaasi artikleid, kust leiate teema kohta infot olenevalt sisestatud märksõnadest.
Expert note
<p>Kontekstuaalne abi võimaldab klientidele automaatseid soovitusi teemakohaste artiklite ja juhendite kohta, mis lahendavad kiiresti nende probleeme. Parandab kliendikogemust.</p>

Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada
Ettevõtetele pakub sildide lisamine LiveAgentis võimalust piletite kategoriseerimiseks ja kiireks lahenduste pakkumiseks. Sildid aitavad suurendada tootlikkust ja parandada kliendikogemust.
Kuidas Adobe Business Catalystis reaalajas vestlust seadistada
Vestluskutsete loomine LiveAgentis on oluline müügi ja kliendirahulolu parandamiseks. LiveAgent pakub tarkvara kiireks vastamiseks ja isikupäraseks toeks.