Mis on kasutajatugi?
Klienditugi on kliendile abi pakkumise protsess enne ostu sooritamist, selle ajal ning pärast seda. Sellel on kliendisuhetes oluline roll ja see tõstab kliendirahulolu. Seega peavad klienditeeninduse esindajad olema oskuslikud ja organiseeritud.
Samuti on vaja kasutada kvaliteetset tuge, mis on paljude funktsioonidega tarkvara ja võimaldab sedelite haldamist. See on klienditeeninduse keskus, mis tegeleb erinevate suhtlusvormide nagu e-mailide, vestluse sõnumite, säutsude ja muuga. Mõned kasutajatoe tarkvarad võivad olla tasuta.
Frequently Asked Questions
Kuidas defineerida kasutajatuge?
Kasutajatugi on allikas, mille eesmärgiks on pakkuda kliendile informatsiooni ja tuge seoses ettevõte poolt pakutavate toodete ja teenustega. Tavaliselt on tehniline tugi saadaval läbi veebilehe, vestluse, e-maili või kõnede..
Kas LiveAgent pakub kasutajatuge?
LiveAgent pakub kasutajatuge. Omalt poolt pakume tuge klientidele ja valikuna juurdepääsu tehnilise toe süsteemile. Sellel on suur mõju esmaklassilise klienditeeninduse pakkumisele, mida tarbijad nõuavad.
Mis on kasutajatoe põhifunktsioonid?
Kasutajatoel peaks olema mitu põhifunktsiooni. Esmalt peaksid sellel olema kontaktpunktid. See tähendab kohta, kus kliendid saavad tehnilise toega ühendust võtta. Lisaks peaks sellel olema välja töötatud teadmistebaas, mis võimaldab saada infot ilma toe või agendita. Seda peaksid iseloomustama võimalused töö automatiseerida. Tänu sellele ei pea agendid tegelema korduvate ülesannetega ja saab keskenduda muule.
Expert’s note
Klienditugi on äärmiselt oluline äritegevuse ala, kus hea klienditeenindus aitab luua tugevaid kliendisuhteid ning toob ettevõttele pikaajalist kasu.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.