Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
E-mailide haldamise tarkvara on tööriist, mida kasutatakse suure koguse sissetulevate e-mailide haldamiseks. Tarkvara haldab kõiki teie e-maile läbi sedelisüsteemi, mis loob unikaalse tuvastaja igale e-mailile, mida tuntakse, kui sedeli ID. Tarkvara määrab igale agendile või osakonnale spetsiifilise e-maili, vastavalt etteantud automaatsetele töövoo reeglitele.
Veebimeili ja e-maili teenused on vähem arenenud ning pakuvad vähem funktsioone. Veebimeili ning e-maili teenused on isiklikuks kasutamiseks, seevastu on e-mailide haldamise tarkvara loodud eraettevõtetele ja organisatsioonidele, mis saavad iga päev tuhandeid e-maile ja vajavad abi nende haldamisel.
Veebimeili/Emaili kliendid | E-mailide haldamise tarkvara |
Piiratud automatiseerimise võimalused | Loendamatud automatiseerimise võimalused |
Kuhjatud reklaamidega/soovimatud e-mailid | Reklaamideta/soovimatute e-mailidega |
Puuduvad koostöö võimalused | Loodud koostööks (jagatud postkast, mis teotab meeskondlikku e-mailide haldamist) |
Arenenud filtreerimise vähesus | Sildi ja sedeli id-d, lihtsamaks filtreerimiseks |
Puuduvad konserveeritud vastused | Piiramatud konserveeritud vastused |
Piiratud salvestamine | Piiramatu salvestamine |
Piiratud või puuduvad e-maili mallid | Pakkuge kohandatavaid e-maili malle |
Piiratud kontaktide väljad | Kontaktiväljad + sisseehitatud CRM |
Puuduvad privaatsed/sisemised märkmed | Pakkuge privaatseid/sisemise märkusi |
Puudub võimalus e-maile liita/poolitada | Pakkuge e-maili liitmist/poolitamist |
Puudub agendi kokkupõrke tuvastamine | Pakkuge agendi kokkupõrke tuvastamist |
Mõned pakuvad mitme e-maili vahelehte | Mitme e-maili vahelehe pakkumine |
Puuduvad kolmanda osapoole integratsioonid | Sajad kolmanda osapoole integratsioonid |
Puuduvad omnikanali võimalused | Omnikanali võimalused |
Pakkuge mobiili e-maili äppe | Pakkuge mobiili e-maili äppe |
Edasijõudnud e-mailide haldamise tööriist nagu LiveAgent ei sea mingeid piiranguid teie poolt tarkvaraga ühendatavatele e-maili aadresside arvule.
E-mailide haldamise tarkvara peetakse turvalisemaks, kui tavalisi e-maile. Kujutage ette järgnevat stsenaariumit:
Loomulikult tuleb teil jagada e-mailide sisselogimise andmeid mitmete inimestega, mis võib olla turvaoht — eriti kui nad kasutavad avalikke arvuteid või jagavad seadmeid.
E-mailide haldamise süsteemiga saab iga töötaja unikaalsed sisselogimise andmed, seega on see palju turvalisem nii teile, kui kogu meeskonnale.
E-mailide haldamise tarkvarast võib kasu saada igaüks, kes igapäevaselt paljudele klientide teenindamisega seonduvatele e-mailidele vastab — olenemata ettevõtte suurusest. Pole vahet, kas olete üheliikmeline meeskond või suurettevõte, e-mailide haldamise tarkvara on vajalik abimees. Mitmed raportid on kinnitanud, et e-mailide haldamise tarkvara tõstab produktiivsust, vähendab stressi ja säästab nii aega, kui raha.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Kasutades e-mailide haldamise tarkvara võite parandada vastamisaeg, mis omakorda parandab klientide kogemust ning rahulolu. Kui teil on automaatsed töövoo reeglid paigas jagab tarkvara automaatselt sissetulevad e-mailid teie töötajate vahel. Käsitsi ülesannete määramine ja e-mailidega seonduvate tegevuste jälgimine on möödanik.
E-mailide haldamise tarkvara ei raiska aega ja tagab, et kõigil oleks oma kohustustest selge arusaam. Nii nagu üleval juba mainitud parandab see vastamisaegasid, sest see kõrvaldab segaduse, e-mailide jälgimise, viivituse ja manuaalse ülesannete haldamise. Kui e-mailide haldamise tarkvara on paigas saavad tugiteenuse agendid tarkvarasse sisse logida ja klienditeeninduse e-mailidele vastama hakata.
E-mailide haldamise süsteemi ilu seisneb selles, et see võib üle võtta ülesandeid ja need iseseisvalt lahendada. Näiteks saab tarkvara kasutada automatiseeritud töövoo reegleid, et lahendada sedeleid, millele pole teatud ajaga vastatud. Alternatiivina saab tarkvara välja saata automaatseid järelkontrolli e-maile neile klientidele, kes pole teie sõnumitele vastanud. See on kõigest jäämäe tipp.
Selline tarkvara võtab teie õlgadelt lisakohustused. See kõrvaldab korduvad ja argised ülesanded leevendades nii stressitaset ja tõstes produktiivsust. Sisuliselt, loob see ideaalse töövoo.
Veel üks põhjus, miks e-mailide haldamise tarkvarasse armuda on asjaolu, et see säästab raha. Kui agendid ei raiska aega argistele ülesannetele ja nende tähelepanu on koondatud kliendipäringute lahendamisele, säästate raha.
Veelgi enam, Financesonline kohaselt saate iga klienditoe kogemusse [nagu näiteks e-mailide haldamise tarkvarasse] investeeritud $1 eest 3$ tagasi.
Roman Bosch
Partly
On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
Matt Janaway
The Workplace Depot
Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
Viviane Carter
CSI Products
Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
Christian Lange
Lucky-Bike
LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
Jens Malmqvist
Projure
Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
Catana Alexandru
Websignal
Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
Jan Wienk
All British Casino
Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
Sissy Böttcher
Study Portals
Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
Peter Koning
TypoAssassin
Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
Aranzazu F
Factorchic
Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
Martin Drugaj
Atomer
Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
Ivan Golubović
AVMarket
See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
Alexandra Danišová
Nay
Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
David Chandler
Volterman
Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
David Chandler
Caucasus Communications Service
See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
Kui soovite seda veel paremaks muuta, ühendage oma e-mailide haldamise tarkvara teiste suhtluskanalitega nagu live vestlus, telefon või sotsiaalmeedia ja parandada produktiivsust veelgi. Saate lõpetada suure koguse erinevate seadmete kasutamise ja kontode jälgimise, mis on nii häiriv, kui ka ebaproduktiivne.
Kui teie sõnumid on ühes kohas — olgu nendeks e-mailid, Instagrami kommentaarid, live vestlused – see muudab e-mailide haldamise süsteemi eeliste maksimeerimise veelgi lihtsamaks.
Jagatud universaalne postkast on e-mailide haldamise tarkvara staarfunktsioon. Meeskonna postkast saab mitmetelt e-maili aadressidelt, sotsiaalmeedia kontodelt, veebivestlustest ja isegi telefonidest saabuvate sõnumite saamise sujuvamaks muuta.
Kui olete kunagi töötanud koostöö platvormiga nagu universaalne postkast, siis võib olla seda keeruline ette kujutada, kuid ausalt, see on parim funktsioon, mis parandab teie klientide ja agentide kogemust märkimisväärselt. Kirsiks tordil on see, et kõik teie agendid saavad unikaalse kasutajanime süsteemi sisse logimiseks võimaldades neil erinevate probleemidega samaaegselt töötada.
Saage jagatud postkastist rohkem teada
Kaks teist e-mailide haldamise tarkvara staarfunktsiooni on osakonnad ja vastutused. Luues oma turunduse, IT-toe või müügi meeskondade jaoks erinevad osakonnad, saate postkasti veelgi paremini organiseerida. Filtreerimine ja vastutuse määramine on automatiseerimise reeglite abil palju lihtsam.
Näitena saate üles seada automaatse töövoo, reegli, mis suunab kõik sõnu: “lähtesta” ja “salasõna” sisaldavad e-mailid automaatselt IT-osakonnale või pühendunud IT-toe esindajale.
Rohkem osakondade või kohustuste kohta.
Oleme lühidalt puudutanud turunduse e-mailide automatiseerimise võimete teemat. On palju asju, mida saab e-mailide haldamise tarkvaraga teha: e-mailide automaatne sildistamine, osakondadele, agentidele määramine, e-mailide ajastamine, mis saadab teatud aja möödumisel automaatselt eelvormistatud järelkontrolli e-maile.
Saage reeglitest rohkem teada.
Traditsioonilise e-mailiga on raske määratleda, kui hästi teil soorituse ja kvaliteedi poolest läheb. Kas suudate ületada oma eriala põhinäitajaid nagu keskmine e-mailile vastamise kiirus? Kas teie kliendid on rahul teenusega, mida nad saavad?
Bain & Company uurimuse kohaselt usuvad 80% of tegevjuhte, et nende ettevõte pakub suurepärast klienditeenindust. Siiski nõustub sellega vaid 8% klientidest.
Kasutades e-mailide haldamise tarkvara analüüsijat ja raporteerimise funktsioone, saate tänu tõelisele ülevaatele andmetest tuvastada täienduste kohti.
Saage analüütika ja raporteerimise kohta rohkem teada.
Mõned veebimeilid (nimelt Gmail) pakuvad sisseehitatud vestlust. Siiski, enamik nende kliente seda funktsiooni ei kasuta, sest need pole töö tegemiseks piisavad. Meie arvates on väliste vestlusetööriistade kasutamine sama kahjulik, kui lülitumine mitmete erinevate tööriistade vahel, sest nii võib mõttelõng kaduda, lisaks raiskate väärtuslikku aega.
E-mailide haldamise tarkvara nagu LiveAgent pakub sisse-ehitatud sisemisi vestluse ja helistamise võimalusi, muutes kolleegidega suhtlemise lihtsaks nagu 1-2-3.
Tööriistadel nagu Liveagent on agentide kokkupõrke tuvastamise funktsioon. Sellised funktsioonid tagavad, et e-mailidele ei vastataks mitu korda. Need annavad e-maili vaatavale agendile märku e-mailist, millega juba töötatakse, nii ei esine topelttööd ega juhuslikku töö kustutamist.
Saage agentide kokkupõrke tuvastamisest, sisemistest vestlustest või sisemistest kõnedest rohkem teada.
Veel üheks funktsiooniks, mida veebimeili klientide tavaliselt pole, on kohandatavad e-mailide mallid, mida saab kasutada turunduse e-mailide välja saatmiseks, näiteks uudiskirjade, klienditeeninduse e-mailide, salasõnade muutmise e-mailide ja tellimust kinnitavate tehingute e-mailid. LiveAgenti e-mailide haldamise platvormil on saadaval ka kohandatavad e-mailide mallid.
Saage e-mailide mallide kohta rohkem teada saada.
Selle paremaks muutmiseks on meie e-mailide haldamise tarkvaral ka kliendisuhete haldamise (CRM) funktsioon. Lisaks sisseehitatud CRM-le, mis on alati käepärast, saate klientide kohta salvestada kohandatud informatsiooni, mis aitab teil luua palju teadlikumat ja personaalsemat klienditeenindust.
Saage CRM kohta rohkem teada.
Kardate mitme e-mailiga vahekaardist ilma jääda? Pole vaja, meie e-mailide haldamise tarkvara pakub ka seda funktsiooni. See võimaldab vastata mitmele e-mailile samal ajal, lihtsalt e-mailide vahel lülitudes. See funktsioon on eriti kasulik konserveeritud vastuste/eelmääratud vastuste kasutamisel.
Saage rohkem mitme sedeli kaardi kohta teada.
Veel üheks funktsiooniks, millest on traditsiooniliste e-mailide klientidel puudus, kuid mis e-mailide haldamise tarkvaras on olemas, on sildid. Silte kasutatakse e-mailide filtreerimiseks, organiseerimiseks ja sisu ühe korraga vaatamiseks.
Saage rohkem siltide kohta teada.
Arenenud e-mailide haldamise tarkvaras on funktsioonid, mis käituvad ülesannete haldajatena ning annavad agentidele märku olulistest e-mailidest, millega tegeleda. Üldiselt, e-mailid (sedelid), mis ilmuvad ülesannete haldajasse on pikalt vastamata või seotud SLA-ga (teenuse taseme kokkulepped).
Saage Lahenda Nupu kohta rohkem teada.
Privaatsed märkmed e-mailide haldamise tarkvaras võimaldavad teil antud e-maili, kliendi või lahendusprotsessi kohta täiendavat infot saada. Teie kolleegid saavad neid märkmeid mistahes ajal vaadata, kui nad lahendavad teatud e-maili/päringut. Kui soovite, saate meeletuletustena kasutada ka privaatseid märkmeid.
Saage märkmete kohta rohkem teada.
Konserveeritud vastused on suurepärane funktsioon, mis on üks osa meie e-mailide haldamise tarkvarast. Need võimaldavad klientide sagedamini küsitud küsimustele luua eeltäidetud vastuseid. Kui saate e-maili, mis nõuab küsimusele üldist vastust, saate enda aega kokku hoida klikkides lihtsalt konserveeritud vastuse nupul ja valides sobiva vastuse.
Saage konserveeritud vastuste kohta rohkem teada.
E-mailide haldamise tööriistad nagu LiveAgent, pakub sedeli poolitamist ja liitmist. See on unikaalne funktsioon ja võib parandada probleemide lahendamise aegasid ja agentide efektiivsust. Kui sissetulev e-mail tõstatab mitu probleemi ning sellega peab tegelema mitu osakonda (nt. müügi ja IT), on võimalik e-mail kiiremaks lahendamiseks poolitada.
Kui klient saadab mitu sama probleemiga e-maili, saate need üheks kirjavahetuseks liita.
Saage sedeli poolitamise ja sedeli ühendamise kohta rohkem teada.
Enamik e-mailide haldamise tarkvarasid pakub hea töövoo tagamiseks kolmandate osapoolte integratsioone, mida saab luua maksetöötlejate, kliendisuhteid haldavate süsteemide, sotsiaalmeedia äppide ja muuga.
Selliste integratsioonide omamine tagab, et agendid ei pea teistesse rakendustesse sisse logima ja nendesse süsteemidesse andmeid sisestama.
Vaata kõiki integratsioone.
Piiramatu e-mailide salvestamine on midagi, millega me kõik igapäevaselt võitleme, kas pole? Mitte siis, kui kasutate e-mailide haldamise tarkvara! LiveAgent pakub teile piiramatut e-mailide ajalugu. Te ei pea e-maile kustutama, kui te ei soovi, puuduvad dokumentide salvestamisele pealesurutud limiidid. Saate oma tarkvaras salvestada piiramatus koguses sisemisi dokumente, juhiseid ja parimaid praktikaid.
Saage rohkem teada sisemise teadmistebaasi haldamisest.
Try LiveAgent
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Olete veendunud, et e-mailide haldamise tarkvara on teie ettevõttele õige lahendus? Suurepärane, lugege edasi, et saada teada, kuidas leida õiget e-mailide haldamise tööriista.
Õige e-mailide jälgimistarkvara leidmiseks pange kirja oma nõudmised, võtke arvesse oma eelarvet, sest igal e-mailide teenuse pakkujal on erinevad funktsioonid. Soovite tööriista, mida kasutatakse e-mailide haldamiseks või tööriista, mis voogedastaks teie postkasti ka teisi sõnumeid? Millised täiendavaid funktsioone in teil vaja? On selleks laiendatav e-mailide teenus?
Olles oma nõudmised kirja pannud, on aeg uurimistööd teha. Soovitame erinevaid teenusepakkujaid lähemalt vaadata:
Kui olete kontrollinud igat tarkvara ja teate, milliseid soovite testida, on aeg tasuta prooviperiood proovida.
LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.
Pärast esmavajalike otsuste tegemist, on aeg luua tasuta prooviperiood. Soovitame teil testida kõiki põhilisi funktsioone ja nendega võimalikult tuttavaks saada. Proovige:
Testimisel tehke märkmeid sellest, mis teile meeldib ning mis mitte. Näete kiiresti, millised platvormid teie vajadustele vastavad. Kui tasuta prooviperiood aegub ning soovite täiendavat aega funktsioonide testimiseks, ärge kahelge ja võtke klienditoega ühendust.
Enamik e-mailide haldamise tarkvara müüjatest pikendavad prooviperioodi parima hea meelega paari nädala võrra.
Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.
Kui te ei suuda otsustada teha oma valikut kahe e-mailide haldamise tarkvara vahel, broneerige demo ja rääkige müügimeeskondadega. Esitage nimekiri oma soovidest, küsige küsimusi ja tehke saadavast teenusest märkmeid.
Üldiselt võib müügijuhi käitumine olla heaks indikaatoriks, kuidas klienditeeninduse meeskonnad teid kohtlevad, kui olete maksev klient. Kui tundub, et nad tunnevad toodet ning on valmis teid igal ajal aitama, võite olla kindel, et teete hea otsuse.
Kui teile tundub. et nad ei suuda küsimustele vastata ning pole teie edust huvitatud, tuleks valida teine e-mailide haldamise tarkvara.
Enamik e-mailide haldamise tarkvarasid on liitumisega, seega igakuiste maksetega. Siiski on iga e-mailide haldamise tarkvara erinev pakutavate funktsioonide, liideste ja agentide poolest.
Vaadeldes usaldusväärseid arvustuste veebilehti võib öelda, et hinnad on vahemikus $15 – $39 agendi kohta kuus.
Kui hinnavahemik on teie jaoks liiga kõrge, kaaluge tasuta e-mailide haldamise tööriista.
Kuigi tasuta e-mailide haldamise tööriistad on laialt levinud, on need funktsioonide poolest üsna piiratud.
Liveagent`il on päris hea tasuta e-mailide haldamise plaan, mis pakub arsenali tasuta funktsioone. Näiteks pakub Liveagent tasuta:
Teksti põhjal soovitatakse klienditoe teenindust toetavat LiveAgent tarkvara seadistada. Tekstis tutvustatakse kõnekeskuse ja klienditoe tarkvara funktsioone ning nende olulisust enne ja pärast ostu sooritamist. Kõnekeskuse tööriistad suurendavad agentide tootlikkust ja kvaliteedi tagamine aitab hoida kliente ning suurendada lojaalsust. LiveAgent pakub tasulisi plaane, mis algavad 15 dollarist kasutaja kohta kuus. Tarkvara tugi on oluline ettevõtetele, eriti klienditeeninduse osas. Populaarsed teenusepakkujad hõlmavad LiveAgent, Zoho Desk, Intercom, Help Scout ja Zendesk.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel