E-mailide haldamise tarkvara

Avaldage oma klientidele muljet ja suurendage nende rahulolu.
  • ✓ Pole seadistamise tasu   
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Päise animatsioon
Klienditoe tarkvara

Mis on e-mailide haldamise tarkvara?

E-mailide haldamise tarkvara on tööriist, mida kasutatakse suure koguse sissetulevate e-mailide haldamiseks. Tarkvara haldab kõiki teie e-maile läbi sedelisüsteemi, mis loob unikaalse tuvastaja igale e-mailile, mida tuntakse, kui sedeli ID. Tarkvara määrab igale agendile või osakonnale spetsiifilise e-maili, vastavalt etteantud automaatsetele töövoo reeglitele.

Milline on erinevus emaili klientide/veebimeili ning emailide haldustarkvara vahel?

Veebimeili ja e-maili teenused on vähem arenenud ning pakuvad vähem funktsioone. Veebimeili ning e-maili teenused on isiklikuks kasutamiseks, seevastu on e-mailide haldamise tarkvara loodud eraettevõtetele ja organisatsioonidele, mis saavad iga päev tuhandeid e-maile ja vajavad abi nende haldamisel.

Veebimeili/Emaili kliendidE-mailide haldamise tarkvara
Piiratud automatiseerimise võimalused Loendamatud automatiseerimise võimalused
Kuhjatud reklaamidega/soovimatud e-mailidReklaamideta/soovimatute e-mailidega
Puuduvad koostöö võimalused Loodud koostööks (jagatud postkast, mis teotab meeskondlikku e-mailide haldamist)
Arenenud filtreerimise vähesusSildi ja sedeli id-d, lihtsamaks filtreerimiseks
Puuduvad konserveeritud vastused Piiramatud konserveeritud vastused
Piiratud salvestaminePiiramatu salvestamine
Piiratud või puuduvad e-maili mallid Pakkuge kohandatavaid e-maili malle
Piiratud kontaktide väljad Kontaktiväljad + sisseehitatud CRM
Puuduvad privaatsed/sisemised märkmedPakkuge privaatseid/sisemise märkusi
Puudub võimalus e-maile liita/poolitadaPakkuge e-maili liitmist/poolitamist
Puudub agendi kokkupõrke tuvastamine Pakkuge agendi kokkupõrke tuvastamist
Mõned pakuvad mitme e-maili vahelehteMitme e-maili vahelehe pakkumine
Puuduvad kolmanda osapoole integratsioonid Sajad kolmanda osapoole integratsioonid
Puuduvad omnikanali võimalusedOmnikanali võimalused
Pakkuge mobiili e-maili äppe Pakkuge mobiili e-maili äppe

Palju e-maili aadresse ja kontosid saate e-mailide haldamise tööriistaga integreerida?

Edasijõudnud e-mailide haldamise tööriist nagu LiveAgent ei sea mingeid piiranguid teie poolt tarkvaraga ühendatavatele e-maili aadresside arvule.

Kas e-mailide haldamise tööriistu on turvaline kasutada?

E-mailide haldamise tarkvara peetakse turvalisemaks, kui tavalisi e-maile. Kujutage ette järgnevat stsenaariumit:

  • Kasutate Gmail`i või Outlook`i klientide e-mailide lahendamiseks.
  • Teil on mitmeid töötajaid, kes töötavad vahetustes.

Loomulikult tuleb teil jagada e-mailide sisselogimise andmeid mitmete inimestega, mis võib olla turvaoht — eriti kui nad kasutavad avalikke arvuteid või jagavad seadmeid.

E-mailide haldamise süsteemiga saab iga töötaja unikaalsed sisselogimise andmed, seega on see palju turvalisem nii teile, kui kogu meeskonnale.

Mail accounts connection

Kes saavad kasu e-mailide haldamise tarkvara kasutamisest?

E-mailide haldamise tarkvarast võib kasu saada igaüks, kes igapäevaselt paljudele klientide teenindamisega seonduvatele e-mailidele vastab — olenemata ettevõtte suurusest. Pole vahet, kas olete üheliikmeline meeskond või suurettevõte, e-mailide haldamise tarkvara on vajalik abimees. Mitmed raportid on kinnitanud, et e-mailide haldamise tarkvara tõstab produktiivsust, vähendab stressi ja säästab nii aega, kui raha.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Kuidas saada e–mailide haldamise tarkvarast kasu?

Parandatud e-mailidele vastamise ajad ja tõusnud kliendirahuolu

Kasutades e-mailide haldamise tarkvara võite parandada vastamisaeg, mis omakorda parandab klientide kogemust ning rahulolu. Kui teil on automaatsed töövoo reeglid paigas jagab tarkvara automaatselt sissetulevad e-mailid teie töötajate vahel. Käsitsi ülesannete määramine ja e-mailidega seonduvate tegevuste jälgimine on möödanik.

E-mailide haldamise tarkvara ei raiska aega ja tagab, et kõigil oleks oma kohustustest selge arusaam. Nii nagu üleval juba mainitud parandab see vastamisaegasid, sest see kõrvaldab segaduse, e-mailide jälgimise, viivituse ja manuaalse ülesannete haldamise. Kui e-mailide haldamise tarkvara on paigas saavad tugiteenuse agendid tarkvarasse sisse logida ja klienditeeninduse e-mailidele vastama hakata.

woman sitting down in office at her desk working on laptop and taking notes

Tõstab produktiivsust ja alandab stressitasemeid

E-mailide haldamise süsteemi ilu seisneb selles, et see võib üle võtta ülesandeid ja need iseseisvalt lahendada. Näiteks saab tarkvara kasutada automatiseeritud töövoo reegleid, et lahendada sedeleid, millele pole teatud ajaga vastatud. Alternatiivina saab tarkvara välja saata automaatseid järelkontrolli e-maile neile klientidele, kes pole teie sõnumitele vastanud. See on kõigest jäämäe tipp.

Selline tarkvara võtab teie õlgadelt lisakohustused. See kõrvaldab korduvad ja argised ülesanded leevendades nii stressitaset ja tõstes produktiivsust. Sisuliselt, loob see ideaalse töövoo.

Säästab raha ja kasumit investeeringutelt

Veel üks põhjus, miks e-mailide haldamise tarkvarasse armuda on asjaolu, et see säästab raha. Kui agendid ei raiska aega argistele ülesannetele ja nende tähelepanu on koondatud kliendipäringute lahendamisele, säästate raha.

Veelgi enam, Financesonline kohaselt saate iga klienditoe kogemusse [nagu näiteks e-mailide haldamise tarkvarasse] investeeritud $1 eest 3$ tagasi.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Kõrvaldab seadme ja konto seire

Kui soovite seda veel paremaks muuta, ühendage oma e-mailide haldamise tarkvara  teiste suhtluskanalitega nagu live vestlus, telefon või sotsiaalmeedia ja parandada produktiivsust veelgi. Saate lõpetada suure koguse erinevate seadmete kasutamise ja kontode jälgimise, mis on nii häiriv, kui ka ebaproduktiivne.

Kui teie sõnumid on ühes kohas — olgu nendeks e-mailid, Instagrami kommentaarid, live vestlused – see muudab e-mailide haldamise süsteemi eeliste maksimeerimise veelgi lihtsamaks.

Facebook connection

Millised haldustarkvara funktsioonid peavad olema?

Jagatud universaalne e-mailide postkast

Jagatud universaalne postkast on e-mailide haldamise tarkvara staarfunktsioon. Meeskonna postkast saab mitmetelt e-maili aadressidelt, sotsiaalmeedia kontodelt, veebivestlustest ja isegi telefonidest saabuvate sõnumite saamise sujuvamaks muuta.

Kui olete kunagi töötanud koostöö platvormiga nagu universaalne postkast, siis võib olla seda keeruline ette kujutada, kuid ausalt, see on parim funktsioon, mis parandab teie klientide ja agentide kogemust märkimisväärselt. Kirsiks tordil on see, et kõik teie agendid saavad unikaalse kasutajanime süsteemi sisse logimiseks võimaldades neil erinevate probleemidega samaaegselt töötada.

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Saage jagatud postkastist rohkem teada

Osakonnad ja kohustused (ülekanded)

Kaks teist e-mailide haldamise tarkvara staarfunktsiooni on osakonnad ja vastutused. Luues oma turunduse, IT-toe või müügi meeskondade jaoks erinevad osakonnad, saate postkasti veelgi paremini organiseerida. Filtreerimine ja vastutuse määramine on automatiseerimise reeglite abil palju lihtsam.

Näitena saate üles seada automaatse töövoo, reegli, mis suunab kõik sõnu: “lähtesta” ja “salasõna” sisaldavad e-mailid automaatselt IT-osakonnale või pühendunud IT-toe esindajale.

Departments-LiveAgent

Rohkem osakondade või kohustuste kohta.

Töövoo haldamise ja e-maili teel turunduse automatiseerimise reeglid.  

Oleme lühidalt puudutanud turunduse e-mailide automatiseerimise võimete teemat.  On palju asju, mida saab e-mailide haldamise tarkvaraga teha: e-mailide automaatne sildistamine, osakondadele, agentidele määramine, e-mailide ajastamine, mis saadab teatud aja möödumisel automaatselt eelvormistatud järelkontrolli e-maile.

Rules-feature-LiveAgent
Customize email templates

Saage reeglitest rohkem teada.

Tugevad analüüsitööriistad ja raporteerimise funktsioonid

Traditsioonilise e-mailiga on raske määratleda, kui hästi teil soorituse ja kvaliteedi poolest läheb. Kas suudate ületada oma eriala põhinäitajaid nagu keskmine e-mailile vastamise kiirus? Kas teie kliendid on rahul teenusega, mida nad saavad?

Bain & Company uurimuse kohaselt usuvad 80% of tegevjuhte, et nende ettevõte pakub suurepärast klienditeenindust. Siiski nõustub sellega vaid 8% klientidest.

Kasutades e-mailide haldamise tarkvara analüüsijat ja raporteerimise funktsioone, saate tänu tõelisele ülevaatele andmetest tuvastada täienduste kohti.

Reporting dashboard in Liveagent

Saage analüütika ja raporteerimise kohta rohkem teada.

Meeskonna koostöö funktsioonid ja kokkupõrgete tuvastamine

Mõned veebimeilid (nimelt Gmail) pakuvad sisseehitatud vestlust. Siiski, enamik nende kliente seda funktsiooni ei kasuta, sest need pole töö tegemiseks piisavad. Meie arvates on väliste vestlusetööriistade kasutamine sama kahjulik, kui lülitumine mitmete erinevate tööriistade vahel, sest nii võib mõttelõng kaduda, lisaks raiskate väärtuslikku aega.

E-mailide haldamise tarkvara nagu LiveAgent pakub sisse-ehitatud sisemisi vestluse ja helistamise võimalusi, muutes kolleegidega suhtlemise lihtsaks nagu 1-2-3.

Tööriistadel nagu Liveagent on agentide kokkupõrke tuvastamise funktsioon. Sellised funktsioonid tagavad, et e-mailidele ei vastataks mitu korda. Need annavad e-maili vaatavale agendile märku e-mailist, millega juba töötatakse, nii ei esine topelttööd ega juhuslikku töö kustutamist.

Agent collision detection

Saage agentide kokkupõrke tuvastamisest, sisemistest vestlustest või sisemistest kõnedest rohkem teada.

Kohandatavad e-mailide mallid

Veel üheks funktsiooniks, mida veebimeili klientide tavaliselt pole, on kohandatavad e-mailide mallid, mida saab kasutada turunduse e-mailide välja saatmiseks, näiteks uudiskirjade, klienditeeninduse e-mailide, salasõnade muutmise e-mailide ja tellimust kinnitavate tehingute e-mailid. LiveAgenti e-mailide haldamise platvormil on saadaval ka kohandatavad e-mailide mallid.

Email-templates

Saage e-mailide mallide kohta rohkem teada saada.

CRM ja kohandatud CRM väljad

Selle paremaks muutmiseks on meie e-mailide haldamise tarkvaral ka kliendisuhete haldamise (CRM) funktsioon. Lisaks sisseehitatud CRM-le, mis on alati käepärast, saate klientide kohta salvestada kohandatud informatsiooni, mis aitab teil luua palju teadlikumat ja personaalsemat klienditeenindust.

CRM

Saage CRM kohta rohkem teada.

Mitmiksedelid/e-maili kaardid

Kardate mitme e-mailiga vahekaardist ilma jääda? Pole vaja, meie e-mailide haldamise tarkvara pakub ka seda funktsiooni. See võimaldab vastata mitmele e-mailile samal ajal, lihtsalt e-mailide vahel lülitudes. See funktsioon on eriti kasulik konserveeritud vastuste/eelmääratud vastuste kasutamisel.

Saage rohkem mitme sedeli kaardi kohta teada.

E-mailide sildid

Veel üheks funktsiooniks, millest on traditsiooniliste e-mailide klientidel puudus, kuid mis e-mailide haldamise tarkvaras on olemas, on sildid. Silte kasutatakse e-mailide filtreerimiseks, organiseerimiseks ja sisu ühe korraga vaatamiseks.

Saage rohkem siltide kohta teada.

Ülesande haldajad ja SLA jälgimise funktsioonid

Arenenud e-mailide haldamise tarkvaras on funktsioonid, mis käituvad ülesannete haldajatena ning annavad agentidele märku olulistest e-mailidest, millega tegeleda. Üldiselt, e-mailid (sedelid), mis ilmuvad ülesannete haldajasse on pikalt vastamata või seotud SLA-ga (teenuse taseme kokkulepped).

help-desk-software-features-LiveAgent-SLAs

Saage Lahenda Nupu kohta rohkem teada.

Privaatsed märkmed

Privaatsed märkmed e-mailide haldamise tarkvaras võimaldavad teil antud e-maili, kliendi või lahendusprotsessi kohta täiendavat infot saada. Teie kolleegid saavad neid märkmeid mistahes ajal vaadata, kui nad lahendavad teatud e-maili/päringut. Kui soovite, saate meeletuletustena kasutada ka privaatseid märkmeid.

Ticket-Notes-LiveAgent

Saage märkmete kohta rohkem teada.

Konserveeritud sõnumid ja eeltäidetud vastused

Konserveeritud vastused on suurepärane funktsioon, mis on üks osa meie e-mailide haldamise tarkvarast. Need võimaldavad klientide sagedamini küsitud küsimustele luua eeltäidetud vastuseid. Kui saate e-maili, mis nõuab küsimusele üldist vastust, saate enda aega kokku hoida klikkides lihtsalt konserveeritud vastuse nupul ja valides sobiva vastuse.

Canned messages
Example of canned messages

Saage konserveeritud vastuste kohta rohkem teada.

Sedeli poolitamine/ühendamine

E-mailide haldamise tööriistad nagu LiveAgent, pakub sedeli poolitamist ja liitmist. See on unikaalne funktsioon ja võib parandada probleemide lahendamise aegasid ja agentide efektiivsust. Kui sissetulev e-mail tõstatab mitu probleemi ning sellega peab tegelema mitu osakonda (nt. müügi ja IT), on võimalik e-mail kiiremaks lahendamiseks poolitada.

Kui klient saadab mitu sama probleemiga e-maili, saate need üheks kirjavahetuseks liita.

Split tickets

Saage sedeli poolitamise ja sedeli ühendamise kohta rohkem teada.

Kolmandate-osapoolte integratsioonid

Enamik e-mailide haldamise tarkvarasid pakub hea töövoo tagamiseks kolmandate osapoolte integratsioone, mida saab luua maksetöötlejate, kliendisuhteid haldavate süsteemide, sotsiaalmeedia äppide ja muuga.

Selliste integratsioonide omamine tagab, et agendid ei pea teistesse rakendustesse sisse logima ja nendesse süsteemidesse andmeid sisestama.

LiveAgent Integrations

Vaata kõiki integratsioone.

Sisemine teadmistebaas ja piiramatu salvestamisruum

Piiramatu e-mailide salvestamine on midagi, millega me kõik igapäevaselt võitleme, kas pole? Mitte siis, kui kasutate e-mailide haldamise tarkvara! LiveAgent pakub teile piiramatut e-mailide ajalugu. Te ei pea e-maile kustutama, kui te ei soovi, puuduvad dokumentide salvestamisele pealesurutud limiidid. Saate oma tarkvaras salvestada piiramatus koguses sisemisi dokumente, juhiseid ja parimaid praktikaid.

Saage rohkem teada sisemise teadmistebaasi haldamisest.

Try LiveAgent

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Kuidas leida õige e-mailide haldamise tarkvara

Olete veendunud, et e-mailide haldamise tarkvara on teie ettevõttele õige lahendus? Suurepärane, lugege edasi, et saada teada, kuidas leida õiget e-mailide haldamise tööriista.

Kirjutage oma nõudmised üles ja tehke pisut uurimistööd

Õige e-mailide jälgimistarkvara leidmiseks pange kirja oma nõudmised, võtke arvesse oma eelarvet, sest igal e-mailide teenuse pakkujal on erinevad funktsioonid. Soovite tööriista, mida kasutatakse e-mailide haldamiseks või tööriista, mis voogedastaks teie postkasti ka teisi sõnumeid? Millised täiendavaid funktsioone in teil vaja? On selleks laiendatav e-mailide teenus?

Olles oma nõudmised kirja pannud, on aeg uurimistööd teha. Soovitame erinevaid teenusepakkujaid lähemalt vaadata:

LiveAgent Review - Unitied Inbox, Ticket Desk, Phone System, Live Chat, Video Chat & More | WPCrafter.com WordPress For Non-Techies22:42Youtube video: LiveAgent Review - Unitied Inbox, Ticket Desk, Phone System, Live Chat, Video Chat & More
WPCrafter.com WordPress For Non-Techies

Kui olete kontrollinud igat tarkvara ja teate, milliseid soovite testida, on aeg tasuta prooviperiood proovida.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Looge tasuta prooviperioodi konto ja testige tulemusi

Pärast esmavajalike otsuste tegemist, on aeg luua tasuta prooviperiood. Soovitame teil testida kõiki põhilisi funktsioone ja nendega võimalikult tuttavaks saada. Proovige:

  • Ühendada oma meeskonna postkasti mitu e-maili aadressi
  • Seadistada integratsioone
  • Kutsuda agente/e-mailide kasutajaid oma tarkvarasse
  • Luua osakondasid oma IT, turunduse ja müügi meeskondadele
  • Seada üles automaatseid reegleid, et leida ideaalne töövoog
  • Seada kriitilistele e-mailidele üles mallid

Testimisel tehke märkmeid sellest, mis teile meeldib ning mis mitte. Näete kiiresti, millised platvormid teie vajadustele vastavad. Kui tasuta prooviperiood aegub ning soovite täiendavat aega funktsioonide testimiseks, ärge kahelge ja võtke klienditoega ühendust.

Enamik e-mailide haldamise tarkvara müüjatest pikendavad prooviperioodi parima hea meelega paari nädala võrra.

Auhinnad

Happy customers are the best customers

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

View more

Märgid

Broneerige demo/vestlus müügijuhiga

Kui te ei suuda otsustada teha oma valikut kahe e-mailide haldamise tarkvara vahel, broneerige demo ja rääkige müügimeeskondadega. Esitage nimekiri oma soovidest, küsige küsimusi ja tehke saadavast teenusest märkmeid.

Üldiselt võib müügijuhi käitumine olla heaks indikaatoriks, kuidas klienditeeninduse meeskonnad teid kohtlevad, kui olete maksev klient. Kui tundub, et nad tunnevad toodet ning on valmis teid igal ajal aitama, võite olla kindel, et teete hea otsuse.

Kui teile tundub. et nad ei suuda küsimustele vastata ning pole teie edust huvitatud, tuleks valida teine e-mailide haldamise tarkvara.

Milline on hea e-mailide haldamise tarkvara hind?

Enamik e-mailide haldamise tarkvarasid on liitumisega, seega igakuiste maksetega. Siiski on iga e-mailide haldamise tarkvara erinev pakutavate funktsioonide, liideste ja agentide poolest.

Vaadeldes usaldusväärseid arvustuste veebilehti võib öelda, et hinnad on vahemikus $15 – $39 agendi kohta kuus.

Kui hinnavahemik on teie jaoks liiga kõrge, kaaluge tasuta e-mailide haldamise tööriista. 

Milline on hea ning tasuta e-mailide haldamise tarkvara?

Kuigi tasuta e-mailide haldamise tööriistad on laialt levinud, on need funktsioonide poolest üsna piiratud.

Liveagent`il on päris hea tasuta e-mailide haldamise plaan, mis pakub arsenali tasuta funktsioone. Näiteks pakub Liveagent tasuta:

  • 1 e-maili aadressi integratsiooni
  • Põhiraportit
  • Teadmistepõhist juhtimist
  • 7-päevast sedelite ajalugu
  • 1 vestlusnupu ja 1 telefoninumbri integratsiooni
  • E-mailide ühendamist ja eraldamist
  • Kohandatud CRM sedelite väljasid
  • Ülesannete haldamist
  • Silte
  • Privaatseid märkmeid
  • E-mailide ülekandmist
  • Mitme e-maili kaarte
  • 24/7 kliendituge
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Klienditeeninduse tarkvara ühendab võimsa postkasti, reaalajas vestluse, sisseehitatud kõnekeskuse ja kliendiportaali. Valige oma vajadustele õige.

Klienditeeninduse tarkvara

Käesolevas tekstis tutvustatakse mitmeid erinevaid turunduse automatiseerimise lahendusi. Klaviyo on platvorm, mis on spetsialiseerunud e-posti ja SMS-ide automatiseerimisele ning pakub kasutajatele võimalusi klientide kaasamiseks. Freshdesk on kasutajatoe tarkvara, mida saab integreerida teiste rakendustega ning mis sobib suurepäraselt klienditoe taotluste ühtlustamiseks. Google Analytics on platvorm, mis jälgib veebisaidi ja reklaamiliiklust, ning pakub kasutajatele võimalusi sihtrühma kohta ülevaate saamiseks. Intercom on ettevõtte sõnumsiderakendus, mida kasutatakse olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega suhtlemiseks, ning Klaus on platvorm, mis võimaldab parandada klienditeeninduse kvaliteeti tagasiside kaudu. Igal lahendusel on oma plussid ja miinused ning oma kohandatud hind.

Kuidas tänada tellimuse eest professionaalse ning isikliku varjundiga? Sisaldab näpunäiteid tänamise e-kirja kirjutamiseks, mis paneb teie kliendid end tänuväärsena tundma.

Tellimuse eest tänavad e-kirja mallid

E-posti mallid võivad olla kasulikud suletud sisu ja uudiskirjade jaoks ning isikupärastamine võib suurendada klikkimise määra ja kaasatust ning aidata otsingumootori optimeerimist. Kutse e-kirja mallid on tõhus viis klientidele teavitamiseks ja julgustavad neid liituma. LiveAgent pakub erinevaid funktsioone ja võimalusi, sh klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteemid ja kaebuste haldamise süsteem.

Tugiteenuse piletisüsteemid aitavad meeskondadel hallata suurt päringute mahtu üle mitme kanali ja võimaldab neil vastata päringutele kiirelt ja teadlikult.

Tugipiletite süsteem

Tekst tutvustab erinevaid tugitarkvara lahendusi, mida ettevõtted saavad kasutada oma klienditeeninduse protsesside haldamiseks. Vivantio aitab meeskonda hallata, HaloITSM tagab ITIL protsesside kooskõla ja Hiver võimaldab kiiret ja empaatilist tegutsemist Gmaili-põhiselt. Gorgias aga konsolideerib kliendi andmed ühte kohta, et hõlbustada tugiteenuste pakkumist. Hinnad varieeruvad vastavalt funktsioonidele ja kasutajate arvule.

Kliendikogemuse tarkvara mängib võtmerolli klientide tagasiside kogumisel, korraldamisel ja jälgimisel tänapäeva ettevõttes.

Kliendikogemuse tarkvara

Kliendikogemuse tarkvarad aitavad sujuvamalt turundada, tänu automatiseerimisele ja masinõppele. Platvormid pakuvad erinevaid hindu ja tasuta prooviversioone. LiveAgent pakub palju tööriistu ja funktsioone mitmesuguste kanalite ja integratsioonidega. Platvorm teenib paremaid hinnanguid kui mõned teised turuliidrid. Olulised komponendid on ka sotsiaalmeedia, suhtlusvahendid ja ressursid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo