What is a bränd?
Sõnale “bränd” on mitmeid definitsioone. See võib olla disain, sümbol või enamatki. Selleks võib olla ka näiteks teie lubadus kliendile. Brändid peavad olema nähtavad, erilised, kaasahaaravad ja palju muud. Väikeettevõtted saavad lihtsa vaevaga brändi ehitada sotsiaalmeedia või online arvustuste kaudu. Suurepärane klienditeenindus võib olla suureks konkurentsieeliseks.
Expert’s note
Bränd on oluline kuvand, mida ettevõte klientidele ja muule avalikkusele loob. Selle loomine peaks olema läbimõeldud ja keskenduma sihtgrupile ning eristumisele.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.