Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • B2B viitamismeilide mallid

B2B viitamismeilide mallid

Üldiseks äriteadmiseks on saamas fakt, et olemasolevate klientide hoidmine on iga ettevõtte olemasolu ja edu alus. Siiski on uute klientide hankimine endiselt ettevõtte kasvu kõige olulisem tõukejõud, eriti B2B tööstuses. Siin tuleb mängu viiteturundus. Paljud uuringud on tõestanud, et viitamised tekitavad kõigi turunduskanalite seas kõrgeimad konversioonimäärasid. Jätkake lugemist, et teada saada, miks viiteturundus on B2B ettevõtetele võimas ja väärtuslik ning kuidas saate oma praegustelt klientidelt viiteid küsida (lisatud on 10 B2B klientide viitamismeili malli).

E-posti mallide kohandamine
Kohandage viitamismeili malle LiveAgentis

Milline on soovituste väärtus B2B-s?

  • Vastavalt Harvard Busineess arvustusele , 84% B2B ostjatest alustavad ostuprotsessi suunamisest ja vastastikused soovitused mõjutavad enam kui 90% kõigist B2B ostuotsustest. 
  • Selgus statistika, mille kogus Influitive, et 69% viitamise programmidega B2B ettevõtetest teatab müügile kuluva aja vähenemisest, 59% klientide eluea kõrgemast väärtusest ja 71% kõrgematest konversioonimääradest.
  • a href=”https://faculty.wharton.upenn.edu/wp-content/uploads/2013/05/Schmitt_Skiera_VandenBulte_2013_Referrral_Programs_2.pdf”>Wharton School of Business uuringu kohaselt, viidatud kliendihankimine maksab palju vähem ning tal on suurem lojaalsus ja potentsiaal alles jääda. Tegelikult on viidatud kliendi eluaegne väärtus 16% kõrgem kui viitamata kliendil.
  • CustomerGauge leidsid oma küsitluses, et viitamistegevus moodustas vähemalt 20% uuest müügist, samas kui viidatud võimalused suleti umbes 20. päeval võrreldes 100. päevaga viitamata tehingu puhul.
  • IDC ja LinkedIn teatasid et 76,2% ettevõtete ostjatest eelistab koostööd soovitatud müüjatega ja 73% eelistab koostööd soovitatud müügiesindajatega.
Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

10 B2B kliendi viitamise e-kirja malli

Püsikliendiltsoovituse küsimine

Uuelt kliendilt soovituse küsimine

Ühekordselt kliendilt soovituse küsimine

Soovituse palumine kliendirahulolu uuringu järgselt

Järelkontaktina soovituse taotlemise e-kiri

Kliendi viitamisprogrammi kutse e-kiri

Viitamismeili mall mida kliendile kasutamiseks saata

Pikaajalise kliendi tänamine soovitamiste eest

Ühekordse kliendi tänamine soovitamise eest

Järelmeil pärast ebaõnnestunud soovitust

Millal klientidelt viiteid küsida?

  • Klient on Teie ettevõtte juures olnud piisavalt kaua, et teada Teie toote/ teenuse väärtusest.
  • Klient kasutab aktiivselt Teie toodet/ teenust ja ütleb Teile, kui rahul ta on.
  • Teate, et olete nende tagasiside põhjal ületanud kliendi ootusi.
  • Klient vastas teie NPS-i küsitlusele positiivselt/jättis positiivse arvustuse.
  • Olete saavutanud projekti olulise verstaposti/lõpetanud projekti edukalt.
  • Klient suunas teisi juba Teie juurde küsimata (tõenäoliselt teevad nad seda uuesti, kui küsite).
  • Olete käivitanud uue (või muutnud olemasolevat) kliendisuunamise programmi.

Korduma kippuvad küsimused

Mis on viiteturundus?

Viiteturundus on turundusmeetod, mis genereerib juhtnööre suuõna kaudu. Viiteturunduse eesmärk on aidata ettevõtetel uusi kliente saada, julgustades olemasolevaid kliente neile uusi kliente suunama.

Kuidas motiveerida kliente suunamisi tegema?

Kui Teil on hea maine, viitavad kliendid Teie ettevõttele suurema tõenäosusega. Klienditoe tarkvara LiveAgent võimaldab Teil jälgida klienditeeninduse taotlusi ja aja jooksul oma mainet parandada.

Mis on viitemeilide eelised?

Suunamismeilide eelised on suurenenud klientide hoidmine, parem kaasatus ja uued kliendid.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo