LiveAgent on tarkvara, mis pakub ettevõtetele kliendituge ning aitab suurendada positiivset kliendikogemust. Tarkvaral on funktsioonid nagu Etteantud Vastused ja Sisemine vestlus, mis võimaldavad töövoogu ratsionaliseerida ning aega säästa. LiveAgent pakub ka tasuta prooviperioodi ning on hinnatud kui #1 kasutajatoe tarkvara VKE-dele.
Antud tekstitöödes käsitletakse erinevaid turunduse ja klienditeeninduse teemasid. Turundusnõuandeid jagatakse, keskendudes müügiargumentide väljatöötamisele ja erinevate kanalite kasutamisele nende edastamiseks. Samuti räägitakse turunduseelarve prioriteetidest ning kliendirahulolust kui äri olulisest aspektist. Klienditeenindusest rääkides tuuakse välja olulised mõõdikud ja nõuanded, mis aitavad klienditeenindust paremini organiseerida ning lojaalsete klientide hoidmist olulisemaks pidada kui uute klientide leidmist.
LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub integreerimisi ja erinevaid funktsioone. Ettevõte pakub ka VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteeme. LiveAgenti partnerprogrammiga saavad liituda huvilised. Ettevõte on saanud auhindu ja sertifikaate ning pakub klientidele ka demo valikut. Kodulehel on võimalik ka veebiseminare ning müügikontakte leida.
Turundusauditi kontrollnimekiri
Aruandes soovitatakse oma ainulaadseid müügiargumente välja selgitada ja neid potentsiaalsetele klientidele edasi anda erinevate kanalite kaudu, sh veebisaitide, sotsiaalmeedia, e-kirjade või müügimaterjalide abil. Lisaks peaksite välja töötama realistliku turunduseelarve ja jaotama raha vastavalt prioriteetidele, mis võib hõlmata sotsiaalmeedia reklaamide tasumist või jälgijate arvu suurendamist.
LiveAgent pakub mitmeid tarkvaralahendusi, sealhulgas klienditeeninduse, e-posti haldamise, kõnekeskuse ja kaebuste haldamise süsteeme. Tarkvaral on mitmeid funktsioone ja integratsioone ning ettevõte pakub ka võimalust alustada tasuta prooviperioodiga. LiveAgentile on omistatud mitmeid auhindu ja sertifikaate ning pakutakse tuge ja partnerlust. Quality Unit, LLC kaitseb klientide andmeid ja kasutab turvalahendusi.
Tekstis on mitmeid artikleid ja juhendeid, mis sõna-sõnalt korduvad, kuid keskendudes peamisele mõttele, võib öelda, et tekst sisaldab juhiseid, kuidas parandada müügikampaaniaid ja suurendada edukat suusõnalist turundust. Lisaks on toodud nõuanded järelmeili kirjutamiseks, kui vastust pole tulnud. Tekst mainib ka väljaminevat kõnekeskust, kuid selle kirjeldus on lühike ja üldine.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel