Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Lugematult viise täienemiseks
ühe tööriistaga

Suurendage konversioonimäärasid LiveAgenti abil.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Suurendage konversioonimäärasid LiveAgenti abil

Iga ettevõte püüab oma konversioonimäärasid parandada, leides uusi viise oma saidile liikluse loomiseks. Potentsiaalsete klientide muutmisel olemasolevateks klientideks on selle meetodi edukus aga madal.

Parim viis konversioonimäärade parandamiseks on keskenduda oma klienditoe strateegia muutmisele. Suurepärane näide sellest on reaalajas vestluse rakendamine ja ostjatele reaalajas toe pakkumine.

Sellised väikesed muudatused võivad Teie konversiooni jõupingutusi täielikult muuta. Tegelikult teatasid ettevõtted 11% kõrgemast konversioonimäärast, kes ütlesid, et on keskendunud oma klienditeeninduse parandamisele võrreldes nendega, kes seda ei teinud.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Definition of conversion rates

Mis on konversioonimäärad?

Teie konversioonimäär on Teie veebisaidi külastajate protsent, kes täidavad soovitud eesmärgi (registreeruvad prooviversiooniks, registreeruvad tellimuseks, ostavad toote) külastajate koguarvust.

Kõrge konversioonimäär näitab, et Teie turundusstrateegiad on edukad ja Teie toode on veebisaidil hõlpsasti kättesaadav.

Milline on hea konversioonimäär?

Konversioonimäärad varieeruvad tööstusharu ja ärimudeli järgi, seega võiksite uurida, kus Teie täpselt paiknete. Suurepärane ressurss selleks on Google Adwords Industry Benchmarks tööriist. Kuid tavaliselt on hea konversioonimäär kuskil 2% ja 5% vahel.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Kuidas parandada oma konversioonimäärasid

Konversioonimäära tõstmine tähendab, et suurem osa Teie saidi liiklusest muutub olulisteks toiminguteks, mis kasvatavad Teie äri, olgu see siis müügivihjeks saamise vormi täitmine või ostu sooritamine.

Madal konversioonimäär võib viidata ühele neist probleemidest:

non enticing offerMitteahvatlev pakkumine

stop signEbaefektiivne lehekülje disain

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest kasutajatoe lahendustest.

badges

Esimesed sammud konversiooni parandamiseks

Parim viis konversioonimäära parandamiseks on oma pakkumine uuesti läbi vaadata. Kui Teie kliendid ei osta seda, mida pakute, võib see tähendada, et pakkumine on kas liiga kallis või ei too Teie vaatajaskonnale piisavalt väärtust.

Teine samm on saidi optimeerimine konversiooniks.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Kaaluge oma pakkumist uuesti

– Laske hinda alla

– Täiendage funktsionaalsust

– Looge täiendavaid stiimuleid, näiteks tasuta kohaletoimetamine

– Looge lihtsalt vastupandamatu pakkumine, millest Teie kliendid ei saa keelduda

Growing trend of increased productivity

Optimeerige oma veebilehte

– A/B testige erinevaid elemente

– Kasutage tugevaid kutseid tegevusele(CTA)

– Vaadake üle päise koopia ja nupu/vormi paigutus

– Veenduge et Teie sisu kuvatakse telefoni ekraanil korralikult

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Lisa: olge teadlik igast kokkupuutest

Lisaks klientidele kiirete vastuste pakkumisele on äärmiselt oluline väärtustada oma kliendi aega. Kui soovite oma kliente võita, veenduge, et olete kursis nende varasemate ostudega ja kõigi eelnevate Teie ettevõtte suhtlustega, olenemata kasutatavast kanalist.

Olles valmis ja teadlik, saate oma kliente hämmastada, kui nad Teie poole abi saamiseks pöörduvad.

Ikka jääb konversioonidest puudu?

Kas olete endiselt hädas madala konversioonimäära, kõrge põrkemäära või kõrge ostukorvi hülgamismääraga? Kui vastasite jaatavalt, on Teie potentsiaalsetel klientidel tõenäoliselt üks järgmistest probleemidest.

Real time support Puudub reaalajas tugi

Call us online button Veebilehel pole otsest tugiteenust

Shopping cart Keeruline kassaprotsess

Uncertainty Otsustamatus

Still lacking good conversion rates

Kõik on seotud klientide pingutuste vähendamisega

Teie kliendid on vaid ühe Google’i otsingu kaugusel Teie tootele alternatiivide leidmisest. Ärge andke neile põhjust mujale uitamiseks.

icon lightbulb

Tehke kassaprotsess lihtsamaks

Ärge muutke kassaprotsessi keeruliseks. Vältige liiga paljude sammude loomist, mittevajalike küsimuste esitamist ega registreerumise taotlemist enne ostu kinnitamist.

Group 370 icon

Pakkuge mitmekanalilist tuge

Andke oma klientidele mitu viisi Teiega ühenduse võtmiseks ja pakkuge kiiret tuge kõigis kanalites. Iseteenindusvõimaluste jaoks kasutage teadmistebaase, kliendiportaale ja KKK-sid.

Talker icon

Suhelge klientidega reaalajas

Aidake oma kliente reaalajas. Vastake kõikidele küsimustele, mis neil võivad tekkida Teie toodete või kohaletoimetamise kohta, et neid konversioonilehtrist läbi viia.

Increase conversion rates with chat button

Suurendage konversiooni ühe nupuvajutusega

Uuringud näitavad, et reaalajas vestluse vidina lisamine veebisaidile võib Teie konversioonimäära tõsta 27%. Sõltuvalt Teie tööstusest võib see arv olla palju suurem. Reaalajas vestluse marginaalsete kulude puhul on see elementaarne valik.

Niisiis, kuidas saab reaalajas vestlus konversioonimäärasid nii hõlpsalt suurendada? Ostjatel tekib veebist ostes palju küsimusi. Siiski on neile vastamiseks vaid piiratud ajavahemik. Kui nad kohe abi ei saa, otsivad nad tõenäoliselt alternatiive ja ostavad konkurentidelt.

Pakkuge iseteeninduse võimalusi

Teie klientidel võib tekkida küsimusi, millele leiab vastuseid, kui teete oma veebisaidile lihtsa otsingu. Kui nad aga ei leia vajalikku teavet, on nad pettunud ja tülgastunud.

Pakkuge neile ettenähtud koht, näiteks kliendiportaal, kus nad saavad vaadata vastuseid korduma kippuvatele küsimustele (KKK-d) saatmise, suuruse ja muu kohta. Seda tüüpi tugi on väga väärtuslik, kuna see nõuab Teie agentidelt 0 pingutust ja see on saadaval ööpäevaringselt.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Olge proaktiivsed

Kui näete oma saidil potentsiaalseid ostjaid kauem kui mõni minut, otsivad nad selgelt midagi või on Teie käest ostmise suhtes vastuolulised. Lihtsustage oma kliendi muresid, kutsudes nad ennetavalt Teiega vestlema.

Saate vastata Teie toodete kohta tekkivatele küsimustele või juhatada nad õiges suunas.

Peter Komornik

LiveAgent ühendabsuurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge meie klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Pakutava teeninduse tase peegeldub Teie tootele

Suurepärase toote omamisest lihtsalt ei piisa. Sageli loobuvad kliendid kaubamärkidest, sest nende teeninduse tase pole lihtsalt piisavalt hea. Ostjad tahavad tunda, et neid hinnatakse Teiega äri tegemise eest. Seetõttu on vältimiseks ja konversioonide arvu suurendamiseks oluline luua oma ettevõttes kliendikeskne kultuur.

86% klientidest on valmis parema teeninduskogemuse eest rohkem maksma.

86% klientidest on valmis parema teeninduskogemuse eest rohkem maksma.

Mida rohkem on kliendid Teie teenusega rahul, seda rohkem nad ostavad.

Kliendid kellel on olnud halb teeninduse kogemus on valmis 50% suurema tõenäosusega jagama seda veebis teistega.

E-posti piletisüsteem

LiveAgentiga jõuavad teie e-kirjad, vestlused, kõned, sotsiaalmeedia mainimised ja teiste kanalite sõnumid ühte universaalsesse postkasti.

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Teadmusbaasi ehitaja

LiveAgent võimaldab Teil luua mitu sisemist ja välist teadmistebaasi koos KKK-de, foorumite, artiklite ja ettepanekutega.

Hääl- ja videokõned

Looge oma mitme kanaliga kasutajatoe lahenduse osana virtuaalne kõnekeskus. LiveAgent koondab Teie veebisaidilt või lauatelefonilt tehtud kõned ühte kohta.

Voice and video calls supported

Põhjused miks ettevõted valivad LiveAgenti

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Social medias integrated into the help desk software

Sotsiaalmeedia integratsioonid

Integreerige oma lemmik sotsiaalmeedia profiilid LiveAgenti ja vastake oma postitustele, privaatsõnumitele või säutsude avalikele kommentaaridele otse oma kontolt. Kaotage vajadus jälgida ja hoolitseda mitme konto eest mitmes portaalis ning integreerige need LiveAgenti. Kaasatud on Facebook, Twitter, Instagram ja Viber, et muuta klienditeenindus võimalikult sujuvaks, kiireks ja tõhusaks.

Analüüsi ja aruandluse juhtpaneel

Saate ülevaate oma klienditoe osakonnast, pakutavast teenusest ja klientide rahulolust. Vaadake, kes Teie ettevõttega suhtleb, ja jälgige rõõmu, mida neile pakutakse. Keskenduge andmetele, leidke võimalusi arenguks ja tuginege oma võimetele. Tooge oma ettevõttele natuke lõbu, võimaldades mängustamise funktsioone.

Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Kliendiportaal

Looge kliendiportaale, et Teie klientidel oleks tsentraliseeritud ala oma kontaktandmete muutmiseks, maksete loomiseks ja piletite esitamiseks. Põhjaliku kliendiportaali loomine võib vähendada piletikoormust ja aidata teil 24/7/365 klienditeenindust pakkuda ka siis, kui Teie agendid on võrgust väljas. Alustage teadmistebaasi loomisest, lisage KKK-d, foorumid ja lisage tagasiside ning soovituste vidin. Kõik on tervenisti kohandatav, et see vastaks teie brändijuhistele.

Mis teeb meie klienditoe tarkvarast õige valiku?

Enim arvustatud ja esikohaga pärjatud

LiveAgent on aastal 2020 enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks VKE-dele.

Eelistatud üle 30 000 ettevõtte poolt

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgenti oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.

Tulvil üle 180 funktsiooniga

Koos üle 180 funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja lõputute kohandamisvõimalustega adapteerub tööriist hõlpsasti Teie ettevõtte vajadustega.

Pilvepõhine ja turvaline

Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgenti kasutamist minutitega.

Hinna ja kvaliteedi suhe? Asendamatu

LiveAgent on täiustatud klienditoe süsteem, mis aitab Teil samal ajal parandada oma klienditeenindust ja konversioonimäärasid. Meie tarkvara on konkurentsivõimelise hinnaga ja tõeline tehing, arvestades selle pakutavat tohutut funktsionaalsust. Proovige LiveAgenti juba täna.

Pilet+Vestlus

Pilet+Vestlus

Suurepärane väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele

$29/kuus
Pilet+Vestlus

Kõikehõlmav

Ideaalne igas suuruses ettevõtetele ja suurkorporatsioonidele

$39/kuus

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas suurendada konversioonimäärasid?

LiveAgent on võimas kasutajatoe tarkvara, mis aitab Teil ühelt liideselt tõhusalt ja efektiivselt käsitleda klientide päringuid mitmelt kanalilt. Lisaks integreerub see Teie veebisaidi ja sotsiaalsete võrgustikega. Nii saate meelitada uusi kliente, suurendada konversioonimäärasid ja parandada oma brändi tuntust.

Milliseid ärilisi eeliseid pakub LiveAgent peale suurenenud konversioonimäärade?

LiveAgenti ärilised eelised hõlmavad suuremat klientide rahulolu, klientide hoidmist, klientide lojaalsust ja vähendatud klientide kadumise määra lisaks suurenenud konversioonimäärad.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo