Hea esmamulje loomine veebis võib parandada Teie turundus- ja müügipingutusi. See võib aga ilma õigete tööriistadeta osutuda väljakutseks.
Kas kõlab tuttavana? Kas kliendipäringutega kursis olemine on vaevarikas? Kas Teie suhtluskanalid on tulvil kommentaare ja sõnumeid, millest Te aru ei saa?
Kui vastasite jaatavalt, võib olla aeg investeerida klienditoe tarkvarasse.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Tänapäeva klient on tehnikateadlik inimene, kes ei karda Teie ettevõtet põhjalikult auditeerida. Enne toodete ostmist vaatavad kliendid Teie veebisaiti, sotsiaalmeedia kontosid ja veebis postitatud arvustusi.
Edu võti? Tunnistage kõiki võrgus postitatud päringuid ja vastake neile — olenemata kasutatavast kanalist (Instagram, Facebook, Twitter jne).
Kui Teie sotsiaalsed kanalid on vastamata kommentaaridest üle ujutatud, näib see ebaprofessionaalsena. Turunduspildi parandamiseks on vaja vastata nii positiivsetele kui ka negatiivsetele sotsiaalsetele mainimistele.
Kuidas? Täiustatud klienditoe tarkvara abil. See jälgib kõiki kliendisuhtlusi ja edastab need ühte jagatud postkasti.
Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.
Tehke kindlaks, millised sidekanalid saavad kõige rohkem pileteid, ja jälgige teenust, mida Teie kliendid saavad.
Saage märguande iga kord, kui saate LiveAgenti uue kommentaari, otsesõnumi, e-kirja või telefonikõne.
Kasutage selliseid funktsioone nagu automatiseerimise reeglid, sisseehitatud CRM, kõnekeskus, sisevestlus ja palju muud. Need tööriistad aitavad Teil oma kliente paremini aidata ja säästa Teie väärtuslikku aega.
Jälgige oma kliendi probleemide lahendamise teekonda erinevate kanalite kaudu, jäädes samasse hübriidpiletite voogu.
Pole tähtis, kas klient saatis Teile meili, millele järgnes telefonikõne ja lõpetas vestluse Twitteri kaudu. LiveAgent saab kõigest aru.
LiveAgent on integreeritudFacebooki ja Facebook Messengeriga. Kõik Teie brändi otsesõnumid, kommentaarid ja mainimised suunatakse automaatselt Teie universaalsesse postkasti.
LiveAgenti Twitti integratsioon võimaldab kasutajatel jälgida kaubamärgi mainimist, konkreetseid märksõnu ja edastatud säutse.
Meie Instagrami integratsiooniga saate vastata kõikidele kommentaaridele, mis on lisatud Teie fotodele ja sildistatud mainimistele Teie brändi kohta.
Meie tarkvara on mitmekeelne. LiveAgent on saadaval 43 erinevas tõlkes (mõned osaliselt) ning toetab keele järgi kohandatavaid vidinaid. Ärge laske võõrkeeltel luua takistusi Teie ja Teie klientide vahel. LiveAgent on Teile toeks.
Hoidke oma kolleegidega ühendust ja olge liikvel olles produktiivsem! LiveAgenti mobiilirakenduste abil saate pileteid ja vestlusi lahendada, üle kanda ja neile vastata, kasutada piletite korraldamiseks eelseadistatud filtreid ning vaadata iga piletiga seotud silte, märkmeid ja osakondi.
Nüüd saadaval the App Store ja Google Play poodides.
LiveAgenti võimas aruandluse ja andmete analüütika aitavad Teil olemasolevaid turunduse ja klienditeeninduse strateegiaid täiustada ja täpsustada.
Kui Teil on täielik ülevaade sellest, kust Teie piletid pärinevad, kui kaua vastamiseks kulub ja kes neile vastab, saate ületada lõhe pakutava teenuse ja Teie klientide poolt oodatud teenuse vahel.
LiveAgent ühendab suurepärase reaaljas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset klienditeenindust meie klientidele.
Peter Komornik, CEO
Organiseerige sissetulevad piletid automaatselt õigetele osakondadele ja märkige need siltidega
Kasutage LiveAgenti natiivse reaalajas vestluse funktsionaalsust, et suhelda oma klientidega reaalajas, või pidage päringutele vastates sisvestlusi kolleegidega.
Looge keerulisi IVR puid, marsruutige kõnesid või võimaldage klientidel taodelda tagasihelistamisi. Videokõned on samuti toetatud, nii ettevõttesiseselt kui ka klientidega.
“See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber. Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert
Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik
“Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron
“Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam
“Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad
“Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga
“Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal
“Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison
LiveAgent on olnud 2020. aastal väikeettevõtete poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks.
Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgent oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.
Koos üle 180 funktsiooni, 4 integratsiooni ja lõputute kohandamisvõimalustega, adpateerub töörist Teie ettevõtte vajadustega.
Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgentiga minutitega.
Asendamatu. Arvestades LiveAgenti tohutut funktsionaalsust, on meie pakkumine suurepärane tehing. Proovige LiveAgenti juba täna.
Most Popular
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel