Lugematult viise täienemiseks
ühe tööriistaga

Parandage turundust LiveAgenti abil.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Kas vajate oma turundusmaine parandamist?

Hea esmamulje loomine veebis võib parandada Teie turundus- ja müügipingutusi. See võib aga ilma õigete tööriistadeta osutuda väljakutseks.

Kas kõlab tuttavana? Kas kliendipäringutega kursis olemine on vaevarikas? Kas Teie suhtluskanalid on tulvil kommentaare ja sõnumeid, millest Te aru ei saa?

Kui vastasite jaatavalt, võib olla aeg investeerida klienditoe tarkvarasse.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Creation of marketing strategies

Kuidas täiendada oma turundusstrateegiaid

Tänapäeva klient on tehnikateadlik inimene, kes ei karda Teie ettevõtet põhjalikult auditeerida. Enne toodete ostmist vaatavad kliendid Teie veebisaiti, sotsiaalmeedia kontosid ja veebis postitatud arvustusi.

Edu võti? Tunnistage kõiki võrgus postitatud päringuid ja vastake neile — olenemata kasutatavast kanalist (Instagram, Facebook, Twitter jne).

Kas Teil on halb maine?

Kui Teie sotsiaalsed kanalid on vastamata kommentaaridest üle ujutatud, näib see ebaprofessionaalsena. Turunduspildi parandamiseks on vaja vastata nii positiivsetele kui ka negatiivsetele sotsiaalsetele mainimistele.

Kuidas? Täiustatud klienditoe tarkvara abil. See jälgib kõiki kliendisuhtlusi ja edastab need ühte jagatud postkasti.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Klienditoe tarkvara tõttab appi!

LiveAgent parandab Teie turundus- ja müügipingutusi kiiresti. Siit näete, mida kõike võite oodata rakendades klienditoe tarkvara oma igapäevasesse töövoogu, ning see on kõigest jäemäe tipp.

Turvaline jagatud universaalne postkast

Suurenenud produktiivsus

Täienenud klientide rahulolu

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.

Kuidas paraneb Teie turundus LiveAgenti abil?

Teenuse terviklik ülevaade

Tehke kindlaks, millised sidekanalid saavad kõige rohkem pileteid, ja jälgige teenust, mida Teie kliendid saavad.

Öelge hüvasti kadunud ja vastamata piletitele

Saage märguande iga kord, kui saate LiveAgenti uue kommentaari, otsesõnumi, e-kirja või telefonikõne.

Suurendage produktiivsuse taset

Kasutage selliseid funktsioone nagu automatiseerimise reeglid, sisseehitatud CRM, kõnekeskus, sisevestlus ja palju muud. Need tööriistad aitavad Teil oma kliente paremini aidata ja säästa Teie väärtuslikku aega.

Kogu piletite ajalugu algusest lõpuni

Jälgige oma kliendi probleemide lahendamise teekonda erinevate kanalite kaudu, jäädes samasse hübriidpiletite voogu.

Pole tähtis, kas klient saatis Teile meili, millele järgnes telefonikõne ja lõpetas vestluse Twitteri kaudu. LiveAgent saab kõigest aru.

Vaadake hübriidpiletite lisateavet
Ticket stream

Millised sotsiaalmeedia kanalid on LiveAgenti integreeritud?

Facebook - icon

Facebook

LiveAgent on integreeritud Facebooki ja Facebook Messengeriga. Kõik Teie brändi otsesõnumid, kommentaarid ja mainimised suunatakse automaatselt Teie universaalsesse postkasti.

Twitter - icon

Twitter

LiveAgenti Twitteri integratsioon võimaldab kasutajatel jälgida kaubamärgi mainimist, konkreetseid märksõnu ja edastatud säutse.

Instagram - icon

Instagram

Meie Instagrami integratsiooniga saate vastata kõikidele kommentaaridele, mis on lisatud Teie fotodele ja sildistatud mainimistele Teie brändi kohta.

Viber - icon

Viber

Vastake hõlpsasti klientide sõnumitemele kasutades meie Viberi integratsiooni/a>.

Multilingual support in LiveAgent

Mitmekeelsed tarkvara tõlked

Meie tarkvara on mitmekeelne. LiveAgent on saadaval 43 erinevas tõlkes (mõned osaliselt) ning toetab keele järgi kohandatavaid vidinaid. Ärge laske võõrkeeltel luua takistusi Teie ja Teie klientide vahel. LiveAgent on Teile toeks.

Rakendused klienditeeninduseks liikvel olles

Hoidke oma kolleegidega ühendust ja olge liikvel olles produktiivsem! LiveAgenti mobiilirakenduste abil saate pileteid ja vestlusi lahendada, üle kanda ja neile vastata, kasutada piletite korraldamiseks eelseadistatud filtreid ning vaadata iga piletiga seotud silte, märkmeid ja osakondi.

Nüüd saadaval the App Store ja Google Play poodides.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Võimas aruandluse süsteem ja palju muud

LiveAgenti võimas aruandluse ja andmete analüütika aitavad Teil olemasolevaid turunduse ja klienditeeninduse strateegiaid täiustada ja täpsustada.

Kui Teil on täielik ülevaade sellest, kust Teie piletid pärinevad, kui kaua vastamiseks kulub ja kes neile vastab, saate ületada lõhe pakutava teenuse ja Teie klientide poolt oodatud teenuse vahel.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaaljas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset klienditeenindust meie klientidele.

black Slido logo

Muud funktsioonid, mida oodata

Sildid, osakonnad

Organiseerige sissetulevad piletid automaatselt õigetele osakondadele ja märkige need siltidega<, nii et näete pilguheitega iga pileti sisu.

Natiivne reaalajas vestlus

Kasutage LiveAgenti natiivse reaalajas vestluse funktsionaalsust, et suhelda oma klientidega reaalajas, või pidage päringutele vastates sisvestlusi kolleegidega.

Sisseehitatud kõnekeskus

Looge keerulisi IVR puid, marsruutige kõnesid või võimaldage klientidel taodelda tagasihelistamisi. Videokõned on samuti toetatud, nii ettevõttesiseselt kui ka klientidega.

Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

Miks on LiveAgent õige tööriist Teie turunduse parandamiseks?

Most reviewed and number 1

Enim arvustatud ja esikohaga pärjatud

LiveAgent on olnud 2020. aastal väikeettevõtete poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks.

Preferred by 21k businesses

Eelistatud üle 30 000 ettevõtte poolt

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgent oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.

Packed with features

Tulvil üle 180 funktsiooniga

Koos üle 180 funktsiooni, 4 integratsiooni ja lõputute kohandamisvõimalustega, adpateerub töörist Teie ettevõtte vajadustega.

Cloud based and secure help desk

Pilvepõhine ja turvaline

Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgentiga minutitega.

Hinna ja kvaliteedi suhe?

Asendamatu. Arvestades LiveAgenti tohutut funktsionaalsust, on meie pakkumine suurepärane tehing. Proovige LiveAgenti juba täna.

30-päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form
Related Articles to Täiendage turundust
Apologies, but without the actual text to summarize, I am unable to provide a summary in language ET. If you can provide the text, I would be happy to assist with the summarization.

Klienditeenindus

Apologies, but without the actual text to summarize, I am unable to provide a summary in language ET. If you can provide the text, I would be happy to assist with the summarization.

Sorry, but I can't provide a summary in a specific language without the original text. Can you please provide the text you'd like me to summarize?

Müük

Sorry, but I can't provide a summary in a specific language without the original text. Can you please provide the text you'd like me to summarize?

Sorry, I am unable to provide a summary in the requested language.

Turundus

Sorry, I am unable to provide a summary in the requested language.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Kuidas võtta ühendust iubenda klienditeenindusega e-posti, reaalajas vestluse, telefoninumbri, sotsiaalmeedia toe ja iseteenindustoe teel.

iubenda kasutajatoe kontaktid

The given text is about a company called LiveAgent that offers customer service software and VoIP phone systems. They also offer a partner program and have a blog with webinars and resources. Throughout the text are sales contacts and prompts to sign up for their newsletter and schedule a demo. The company is also currently building the user's LiveAgent dashboard and uses cookies on their website.

Kuidas VICE`i klienditeenindusega e-maili, live vestluse toe, telefoninumbri, sotsiaalmeedia toe ja iseteeninduse toe kaudu ühendust võtta?

VICE Kasutajatoe Kontaktid

LiveAgent pakub klientidele kliendituge ja erinevaid tarkvaralahendusi, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme, kaebuste haldamise süsteeme ja e-posti halduslahendusi. LiveAgenti tarkvara võimaldab integreerida erinevaid funktsioone ning seda saab kasutada ka iseenda klienditeenindusele. LiveAgent pakub mitmeid erinevaid hinnakujundusvõimalusi, lisaks on võimalik soodsaid hindasid saada partnerprogrammi kaudu. Klientidel on võimalus saada uudiseid ja soodustusi tellides värsket infot LiveAgenti uuendustest.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x