Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus
Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.
Entrata on kinnisvara haldamise tarkvara, mis pakub klienditeenindust e-posti, kõnekeskuse ja sotsiaalmeedia kanalite kaudu. Reaalajavestluse tuge ei ole, kuid on olemas teadmusbaas, Instagrami, Facebooki ja Twitteri tugiteenuse kontaktid. Entrata SLA-d ja lepingud on puuduvad. Juriidiliste kontaktide ja privaatsuspoliitika lingid puuduvad. Entrata veebilehel on võimalik leida üksikasjalikumad kontaktandmed.
Automating customer service processes with software is crucial for successful sales and retaining happy customers. LiveAgent offers automation features such as canned messages, email templates, and knowledge base articles. Real-time chat is also a valuable digital solution for maintaining high customer satisfaction. Loyalty programs can increase customer retention and sales, and email is an effective channel for promoting them. LiveAgent provides 10 email templates for implementing loyalty programs. Overall, LiveAgent is building a customer support system with automation and time-saving features.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.