Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Lugematult viise täienemiseks
ühe tööriistaga

Parandage turundust LiveAgenti abil.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Kas vajate oma turundusmaine parandamist?

Hea esmamulje loomine veebis võib parandada Teie turundus- ja müügipingutusi. See võib aga ilma õigete tööriistadeta osutuda väljakutseks.

Kas kõlab tuttavana? Kas kliendipäringutega kursis olemine on vaevarikas? Kas Teie suhtluskanalid on tulvil kommentaare ja sõnumeid, millest Te aru ei saa?

Kui vastasite jaatavalt, võib olla aeg investeerida klienditoe tarkvarasse.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Creation of marketing strategies

Kuidas täiendada oma turundusstrateegiaid

Tänapäeva klient on tehnikateadlik inimene, kes ei karda Teie ettevõtet põhjalikult auditeerida. Enne toodete ostmist vaatavad kliendid Teie veebisaiti, sotsiaalmeedia kontosid ja veebis postitatud arvustusi.

Edu võti? Tunnistage kõiki võrgus postitatud päringuid ja vastake neile — olenemata kasutatavast kanalist (Instagram, Facebook, Twitter jne).

Kas Teil on halb maine?

Kui Teie sotsiaalsed kanalid on vastamata kommentaaridest üle ujutatud, näib see ebaprofessionaalsena. Turunduspildi parandamiseks on vaja vastata nii positiivsetele kui ka negatiivsetele sotsiaalsetele mainimistele.

Kuidas? Täiustatud klienditoe tarkvara abil. See jälgib kõiki kliendisuhtlusi ja edastab need ühte jagatud postkasti.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Klienditoe tarkvara tõttab appi!

LiveAgent parandab Teie turundus- ja müügipingutusi kiiresti. Siit näete, mida kõike võite oodata rakendades klienditoe tarkvara oma igapäevasesse töövoogu, ning see on kõigest jäemäe tipp.

Täiendage turundust    Turvaline jagatud universaalne postkast

Täiendage turundust    Suurenenud produktiivsus

Täiendage turundust    Täienenud klientide rahulolu

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.

badges

Kuidas paraneb Teie turundus LiveAgenti abil?

Eye icon

Teenuse terviklik ülevaade

Tehke kindlaks, millised sidekanalid saavad kõige rohkem pileteid, ja jälgige teenust, mida Teie kliendid saavad.

Email icon

Öelge hüvasti kadunud ja vastamata piletitele

Saage märguande iga kord, kui saate LiveAgenti uue kommentaari, otsesõnumi, e-kirja või telefonikõne.

Increase icon

Suurendage produktiivsuse taset

Kasutage selliseid funktsioone nagu automatiseerimise reeglid, sisseehitatud CRM, kõnekeskus, sisevestlus ja palju muud. Need tööriistad aitavad Teil oma kliente paremini aidata ja säästa Teie väärtuslikku aega.

Kogu piletite ajalugu algusest lõpuni

Jälgige oma kliendi probleemide lahendamise teekonda erinevate kanalite kaudu, jäädes samasse hübriidpiletite voogu.

Pole tähtis, kas klient saatis Teile meili, millele järgnes telefonikõne ja lõpetas vestluse Twitteri kaudu. LiveAgent saab kõigest aru.

Ticket stream

Millised sotsiaalmeedia kanalid on LiveAgenti integreeritud?

Facebook

Facebook

LiveAgent on integreeritudFacebooki ja Facebook Messengeriga. Kõik Teie brändi otsesõnumid, kommentaarid ja mainimised suunatakse automaatselt Teie universaalsesse postkasti.

Twitter

Twitter

LiveAgenti Twitti integratsioon võimaldab kasutajatel jälgida kaubamärgi mainimist, konkreetseid märksõnu ja edastatud säutse.

Instagram

Instagram

Meie Instagrami integratsiooniga saate vastata kõikidele kommentaaridele, mis on lisatud Teie fotodele ja sildistatud mainimistele Teie brändi kohta.

Viber

Viber

Vastake hõlpsasti klientide sõnumitemele kasutades meie Viberi integratsiooni/a>.

Multilingual support included

Mitmekeelsed tarkvara tõlked

Meie tarkvara on mitmekeelne. LiveAgent on saadaval 43 erinevas tõlkes (mõned osaliselt) ning toetab keele järgi kohandatavaid vidinaid. Ärge laske võõrkeeltel luua takistusi Teie ja Teie klientide vahel. LiveAgent on Teile toeks.

Rakendused klienditeeninduseks liikvel olles

Hoidke oma kolleegidega ühendust ja olge liikvel olles produktiivsem! LiveAgenti mobiilirakenduste abil saate pileteid ja vestlusi lahendada, üle kanda ja neile vastata, kasutada piletite korraldamiseks eelseadistatud filtreid ning vaadata iga piletiga seotud silte, märkmeid ja osakondi.

Nüüd saadaval the App Store ja Google Play poodides.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Võimas aruandluse süsteem ja palju muud

LiveAgenti võimas aruandluse ja andmete analüütika aitavad Teil olemasolevaid turunduse ja klienditeeninduse strateegiaid täiustada ja täpsustada.

Kui Teil on täielik ülevaade sellest, kust Teie piletid pärinevad, kui kaua vastamiseks kulub ja kes neile vastab, saate ületada lõhe pakutava teenuse ja Teie klientide poolt oodatud teenuse vahel.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaaljas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset klienditeenindust meie klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Muud funktsioonid, mida oodata

dollar ticket

Sildid, osakonnad

Organiseerige sissetulevad piletid automaatselt õigetele osakondadele ja märkige need siltidega

Message icon

Natiivne reaalajas vestlus

Kasutage LiveAgenti natiivse reaalajas vestluse funktsionaalsust, et suhelda oma klientidega reaalajas, või pidage päringutele vastates sisvestlusi kolleegidega.

Phone icon

Sisseehitatud kõnekeskus

Looge keerulisi IVR puid, marsruutige kõnesid või võimaldage klientidel taodelda tagasihelistamisi. Videokõned on samuti toetatud, nii ettevõttesiseselt kui ka klientidega.

Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Miks on LiveAgent õige tööriist Teie turunduse parandamiseks?

Most reviewed and number 1

Enim arvustatud ja esikohaga pärjatud

LiveAgent on olnud 2020. aastal väikeettevõtete poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks.

Preferred by 21k businesses

Eelistatud üle 30 000 ettevõtte poolt

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgent oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.

Packed with features

Tulvil üle 180 funktsiooniga

Koos üle 180 funktsiooni, 4 integratsiooni ja lõputute kohandamisvõimalustega, adpateerub töörist Teie ettevõtte vajadustega.

Cloud based and secure help desk

Pilvepõhine ja turvaline

Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgentiga minutitega.

Hinna ja kvaliteedi suhe?

Asendamatu. Arvestades LiveAgenti tohutut funktsionaalsust, on meie pakkumine suurepärane tehing. Proovige LiveAgenti juba täna.

Pilet+Vestlus

Pilet+Vestlus

Suurepärane väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele

$29/kuus
Pilet+Vestlus

Kõikehõlmav

Ideaalne igas suuruses ettevõtetele ja suurkorporatsioonidele

$39/kuus

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas parandada turundust?

LiveAgent on võimas klienditoe tarkvara, mis aitab teil ühelt liideselt tõhusalt ja efektiivselt käsitleda mitmete kanalite kliendipäringuid. Lisaks integreerub see Teie veebisaidi ja sotsiaalsete võrgustikega. Nii saate meelitada uusi kliente, parandada turundust ja oma brändi tuntust.

Milliseid ärilisi eeliseid pakub LiveAgent lisaks paranenud turundusele?

LiveAgenti ärilised eelised hõlmavad suuremat klientide rahulolu, klientide hoidmist, klientide lojaalsust ja vähenenud kadumise määra lisaks parandatud turundusele

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo