Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klienditoe mallid

Uuringust selgus, et 69% tarbijatest hindab kliendikogemuse kvaliteeti selle põhjal, kas nad saavadoma päringutele ja abi taotlustele kiire lahenduse. Samas võib klientidega suheldes samade vastuste käsitsi koostamine olla äärmiselt ebaefektiivne ja aeganõudev isegi kõige kogenumate klienditoe agentide jaoks. Siin on konserveeritud sõnumid väga kasulikud. Tegelikult on konserveeritud vastused (makrod), eelmääratletud vastused ja valmismallid ühed kõige kohustuslikumad klienditoe funktsioonid, mis võimaldavad tugiagentidel parandada oma tõhusust ja jõudlust, kiirendada kliendituge ja suurendada klientide rahulolu.

Klienditoe mallid
Salvestage meie kasutajatoe mallid konserveeritud sõnumitena ja kasutage neid vajadusel igal ajal

Miks kasutada klienditoe vastuste malle?

  • Aidake agentidel tavaliste päringute käsitlemisel aega ja vaeva säästa, võimaldage neil keskenduda tõsisematele päringutele, tagage vigade vähenemine ja suurendage agendi tootlikkust;
  • Aidake säilitada järjepidevust pileti lahendamise kiiruses ja kaubamärgi hääles, mis mõjutab klienditoe üldist kvaliteeti ja klienditeeninduse kogemust;
  • Aidake agentidel keerulisi vestlusi lihtsamini käsitleda – näiteks teavitage kliente, et Te ei kavatse luua nende soovitud funktsiooni, või keeldute tagasimaksetaotlusest;
  • Kuna konserveeritud sõnumid ja mallid ei ole automaatvastused, saavad agendid neid hõlpsalt kohandada ja enne saatmist isikupärasemaks muuta, et parandada klientide rahulolu.

10 klienditoe vastuse malli näidet

Allpool on 10 näidet klienditoe vastustest kõige levinumate probleemide ja päringute korral, mida Teie agendid saavad kohandada, isikupärastada ja kasutada oma igapäevases tugisuhtluses.

Kinnitus, et tugitaotlus on laekunud

Vastamine infopäringule

Parooli lähtestamise taotlus

Klient Taotleb funktsiooni, mis on teie tegevuskavas

Klient taotleb funktsiooni, mis on Teie tegevuskavas

Klient taotleb funktsiooni mis on eemaldatud

Tagasimakse taotluse vastuvõtmine

Tagasimakse taotlusest keeldumine

Mure privaatsuspoliitikaga

Tellimuse tühistamise taotlus

Klienditoe mallid – korduma kippuvad küsimused

Mis on meilimall?

Meilimall on sõnum, mida saate klientidega peetud meilivahetuses uuesti kasutada. Malle kasutatakse sageli järjepidevuse ja aja säästmiseks.

Kas klienditoe tarkvaras saab malle luua?

Absoluutselt. LiveAgent on kasutajatoe tarkvara, mis võimaldab Teil aja säästmiseks luua malle nii agentidele kui ka klientidele. Kui soovite rohkem teada, vaadake meilimallide funktsiooni.

Mis on klienditugi?

Klienditugi on organisatsiooni osakond, mis pakub klientidele ja kasutajatele tuge.

Ready to use our help desk templates?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on meilimall?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Meilimall on sõnum, mida saate klientidega peetud meilivahetuses uuesti kasutada. Malle kasutatakse sageli järjepidevuse ja aja säästmiseks.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas klienditoe tarkvaras saab malle luua?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Absoluutselt. LiveAgent on kasutajatoe tarkvara, mis võimaldab Teil aja säästmiseks luua malle nii agentidele kui ka klientidele.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mis on klienditugi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klienditugi on organisatsiooni osakond, mis pakub klientidele ja kasutajatele tuge.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo