Artikkel jagab teavet erinevate klienditoe mallide kasutamise kohta tugiagentide poolt ning kuidas need võivad suurendada kliendirahulolu, tõhusust ja jõudlust. Artiklis käsitletakse ka klienditoe parimaid tavasid, küsitluste tähtsust ja ülevaateid klienditoe tulemustest.
Uuringust selgus, et 69% tarbijatest hindab kliendikogemuse kvaliteeti selle põhjal, kas nad saavadoma päringutele ja abi taotlustele kiire lahenduse. Samas võib klientidega suheldes samade vastuste käsitsi koostamine olla äärmiselt ebaefektiivne ja aeganõudev isegi kõige kogenumate klienditoe agentide jaoks. IT-toe piletisüsteem on üks selline lahendus, mis suudab sellist protsessi sujuvamaks muuta ja reageerimisaegu parandada. Siin on konserveeritud sõnumid väga kasulikud. Tegelikult on konserveeritud vastused (makrod), eelmääratletud vastused ja valmismallid ühed kõige kohustuslikumad klienditoe funktsioonid, mis võimaldavad tugiagentidel parandada oma tõhusust ja jõudlust, kiirendada kliendituge ja suurendada klientide rahulolu.
Allpool on 10 näidet klienditoe vastustest kõige levinumate probleemide ja päringute korral, mida Teie agendid saavad kohandada, isikupärastada ja kasutada oma igapäevases tugisuhtluses.
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Õige kasutajatoe tarkvara igale idufirmale
LiveAgent offers a real-time chat widget to help streamline sales and exceed customer expectations. Providing relevant information can encourage customers to make purchases and improve feedback. Excellent customer support from the beginning can increase loyalty and lead to business success. LiveAgent also provides tools for wider brand awareness and smarter marketing, such as email templates and social media integrations.
Customer service Benchmark Report
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub ka VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteemi. LiveAgenti kontot saab registreerida veebis ja kliendid saavad ka kasutada e-posti haldussüsteemi. Ettevõte pakub ka tasuta veebiseminare ja võimalust plaanida üks-ühele kõneid, et teada saada, kuidas LiveAgent kasulik olla võib. LiveAgenti veebileht kasutab küpsiseid ning lisaks on saadaval ka müügikontaktid erinevatele geograafilistele piirkondadele.
Reaalajas vestlus on tõhus tööriist klientidele kiireks toetuseks, suhtlemiseks ja teenuse kvaliteedi analüüsimiseks. Kõnekeskuse tarkvara, nagu LiveAgent, pakub tasulisi plaane alates 15 dollarist kuus, mis aitab suurendada agentide tootlikkust ja parandada klientide rahulolu. Väljaminev kõnekeskus võimaldab ettevõtetel tõhusalt hallata suuri väljaminevate kõnede mahtusid ja parandada klientide kogemust.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team