Mis on kasutajatoe portaal?
Kasutajatugi ehk tehniline tugi on info- ja kommunikatsioonisüsteem, mis keskendub peamiselt infotehnoloogia (arvuti, tarkvaratooted jne) käsitlemisele. Prioriteet on kliendi ja teenusepakkuja vahelisel toe-ja suhtluskanalil.
Kasutajatoe süsteemide rakendamine sõltub ettevõtte nõuetest. Kõige sagedamini kasutatavad vormid on kõnekeskus, reaalajas vestlus, e-posti tugiteenus.
Frequently Asked Questions
Mis on kasutajatoe portaal?
Kasutajatoe portaal on portaal, kust kliendid saavad vastuseid oma toodete ja teenustega seotud küsimustele ka siis, kui klienditeenindus on väljas. Tänu sellele võivad nad leida vastused pakilistele küsimustele ilma agentide abita.
Kas LiveAgent pakub võimalust kasutajatoe portaali loomiseks?
LiveAgent pakub kasutajatoe portaali. Selle abil saab klienditoe teenust pakkuda isegi siis, kui agendid on võrguühenduseta. Portaali saab kohandada vastavalt teie ettevõtte ja klientide vajadustele.
Kas LiveAgent pakub tasuta kasutajatoe portaali?
Jah, LiveAgent pakub võimalust kasutajatoe portaali loomiseks. See on LiveAgent'i süsteemi sisse ehitatud ja seda on lihtne kasutada. Lihtsalt klõpsake "Teadmusbaas" ja alustage loomist. Saate valida, kas soovite luua kategooriaid, artikleid või foorumeid. Teil on ka võimalus lisada otsingu vidin ja tagasiside nupp.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.