Mis on agendi vastuse mall?
Agendi vastuse mall on spetsiaalne tööriist kiireks sedelile vastamiseks. See on hea moodus muuta klienditoe meeskonna tööd lihtsamaks ja säästa nende aega. Agendid saavad vastuse malli sisu vajadusel redigeerida. Mall sisaldab selle alguses tervitust ja lõpus agendi signatuuri. Agendid saavad kohandada malli erinevateks olukordadeks sobivaks. LiveAgent`is mallide loomine pole keeruline.
Expert’s note
Agendi vastuse mall on eriline tööriist LiveAgentis, mis võimaldab agendil kiirelt ja lihtsalt vastata sedelitele ning kohandada vastuseid vastavalt olukorrale.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.