Tasuta Prooviperiood

Klienditeeninduse mallid

E-post on endiselt suure hulga tarbijate jaoks üks peamisi klienditeeninduse kanaleid. Mitte iga ettevõte ei näe aga palju vaeva, et kiireid ja professionaalseid vastuseid pakkuda – tegelikult ei reageeri mõni ettevõte üldse. SuperOffice’i küsitlusest selgus, et 62% ettevõtetest ei vasta klienditeeninduse meilidele, 90% ei teavita klienti e-kirja saamisest, samas kui 97% ei jälgi, kas kliendid on vastusega rahul.

Kuigi potentsiaalsetele või praegustele klientidele on peaaegu võimatu iga meili käsitsi koostada, kasutage klienditeeninduse malle, mis katavad erinevaid stsenaariume ning võivad olla suureks abiks klienditeeninduse meeskondadele, eriti neile, kes peavad toime tulema suure hulga meilidega. Kui mallid on alustalaks, saavad Teie agendid aidata rohkem kliente lühema ajaga ja vähema stressiga ning tagada, et nad pakuvad järjepidevat teenust.

Klienditeeninduse mallid
E-posti piletisüsteemi näide LiveAgentis

Klienditeeninduse e-kirja mallide kasutamise eelised

  • Säästke aega ja parandage agendi tõhusust. Klienditeeninduse mallide kasutamine klientidele vastamisel säästab Teie tugimeeskonda individuaalsete vastuste loomisest, aitab aega optimeerida ja parandab tõhusust.
  • Vähendage inimlike vigade arvu. Valmis, proovitud ja testitud klienditeeninduse e-posti vastuse mallide abil saate välistada inimlikud vead ja kõrvaldada klientidele meelehärmi tekitada võivate ebaõigete sõnumite saatmise ohu.
  • Säilitage järjepidev ettevõtte sõnumivahetus. Klienditeeninduse meilimallid tagavad, et kõik Teie tugimeeskonna liikmed on samal lehel, samas kui Teie brändi hääl jääb igas kliendisuhtluses kaasa kostma.

Klienditeeninduse levinumad meilimallid

Klienditeeninduse jaoks oma e-posti näidismallide kogu loomine võib olla nii keeruline kui ka aeganõudev. Siin on mõned tõestatud meilimallid, mis põhinevad 10 erineval stsenaariumil, mida Teie tugimeeskond saab klientide ja potentsiaalsete klientidega suhtlemisel kasutada ja vastavalt vajadusele kohandada.

Automaatvastuse meilimall

Kliendiga kontaktivõtmise meilimall

Tänamise meilimall

Vihasele kliendile vastamise meilimall

Õnnelikule kliendile vastamise meilimall

Kliendikaebusele vastamise meilimall

Hilineva vastuse meilimall

Järelkontakti meilimall

Uuendamise meeldetuletamise meilimall

Tagasimakse meilimall

Korduma kippuvad küsimused

Kuidas ettevõttes klienditeenindust parandada?

Klienditeenindusvaldkond on üks kiiremini kasvavaid maailmas. Klienditeenindustarkvara abil saate korraga jälgida rohkem kui ühte vestlust ja päevaga rohkem ära teha.

Kuidas kirjutada professionaalne klienditeeninduse e-kiri?

Kliendi kaebusele vastates käsitlege kindlasti probleemi ja kasutage kliendi nime. Asjakohaseks vastamiseks peaksite kasutama professionaalset tooni, olles samas sõbralik ja viisakas.

Miks peaksite keskenduma heale klienditeenindusele?

Hea klienditeenindus on eduka äritegevuse oluline osa. See võib parandada Teie ettevõtte mainet ja aidata hoida Teie kliente.

Ready to put your customer service templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo