Artikkel annab nõuanded ja näited erinevate klienditeeninduse e-kirja mallide koostamiseks. Käsitletakse nii häid kui ka halbu praktikaid ning jagatakse soovitusi kliendirahulolu suurendamiseks. Artikkel katab ka teemad nagu varude täiendamine ja müügijärgsed e-kirjad.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
E-post on endiselt suure hulga tarbijate jaoks üks peamisi klienditeeninduse kanaleid. Mitte iga ettevõte ei näe aga palju vaeva, et kiireid ja professionaalseid vastuseid pakkuda – tegelikult ei reageeri mõni ettevõte üldse. SuperOffice’i küsitlusest selgus, et 62% ettevõtetest ei vasta klienditeeninduse meilidele, 90% ei teavita klienti e-kirja saamisest, samas kui 97% ei jälgi, kas kliendid on vastusega rahul.
Kuigi potentsiaalsetele või praegustele klientidele on peaaegu võimatu iga meili käsitsi koostada, kasutage klienditeeninduse malle, mis katavad erinevaid stsenaariume ning võivad olla suureks abiks klienditeeninduse meeskondadele, eriti neile, kes peavad toime tulema suure hulga meilidega. Kui mallid on alustalaks, saavad Teie agendid aidata rohkem kliente lühema ajaga ja vähema stressiga ning tagada, et nad pakuvad järjepidevat teenust.
Klienditeeninduse jaoks oma e-posti näidismallide kogu loomine võib olla nii keeruline kui ka aeganõudev. Siin on mõned tõestatud meilimallid, mis põhinevad 10 erineval stsenaariumil, mida Teie tugimeeskond saab klientide ja potentsiaalsete klientidega suhtlemisel kasutada ja vastavalt vajadusele kohandada.
Sorry we haven’t gotten back to you yet. We are currently experiencing a high volume of support requests and appreciate your patience as we work to provide the highest level of support to each customer. Rest assured, one of our agents will follow up with you as soon as possible.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Klienditeenindusvaldkond on üks kiiremini kasvavaid maailmas. Klienditeenindustarkvara abil saate korraga jälgida rohkem kui ühte vestlust ja päevaga rohkem ära teha.
Kliendi kaebusele vastates käsitlege kindlasti probleemi ja kasutage kliendi nime. Asjakohaseks vastamiseks peaksite kasutama professionaalset tooni, olles samas sõbralik ja viisakas.
Hea klienditeenindus on eduka äritegevuse oluline osa. See võib parandada Teie ettevõtte mainet ja aidata hoida Teie kliente.
Ready to put your customer service templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme, pakkudes kohest tuge ja võimalust suhelda mitme kliendiga korraga. Vestluste ärakirjad ja tagasiside aitavad parandada teenuse kvaliteeti.
Klienditeenindus – Kummaliselt ilus
LiveAgent on klientide teeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone ja integratsioone. Saate alustada TASUTA prooviperioodiga!
Kuidas pakkuda suurepärast klienditeenindust: L.A.S.T. meetod
L.A.S.T meetod on tõestatud klienditeeninduse metoodika, mis keskendub kuulamisele, vabandamisele, probleemide lahendamisele ja klientide tänamisele. See parandab rahulolu ja lojaalsust ning tõstab müüki.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel