Tasuta Prooviperiood
  • Mallid
  • Parooli lähtestamise e-kirja mallid

Parooli lähtestamise e-kirja mallid

Praegusel digiajastul on meil kõigil arvukalt kontosid erinevatel platvormidel, portaalides ja tööruumides jne. Ideaalses maailmas peaksid kasutajad valima iga konto jaoks erinevad paroolid, et vältida väärkasutamist ja häkkimist. Paljudel kasutajatel on aga probleeme oma kontodele juurdepääsuga, kuna nad unustavad oma paroole. Mõned kasutajad unustavad oma parooli isegi siis, kui nad kasutavad iga konto jaoks sama.

Seetõttu on oluline muuta protsess probleemivabaks nii kasutaja kui ka Teie klienditeenindajate jaoks. Seda saab teha protsessi automatiseerimisega. See Teie tugitiimi mängu, kuna nad saavad paroolide lähtestamise asemel keskenduda keerukamatele ülesannetele.

Parim ja tõhusaim viis paroolide lähtestamise protsessi automatiseerimiseks on seda teha e-posti teel.

Parooli lähtestamise e-kiri LiveAgent
Parooli lähtestamise näide

Mis on parooli lähtestamise e-kiri? 

Parooli lähtestamise meil on sõnum, mis saadetakse kasutajale, kellel on probleeme oma kliendiportaali kontole sisselogimisega. sisaldab nende e-posti või sisselogimisteavet ja linki, mis suunab nad ümber turvalisele lehele, kus nad saavad oma parooli muuta. Parooli lähtestamise meili võib küsida kasutaja, kellel on probleeme sisselogimisega ja kes valib parooli muutmise, või süsteem mis tuvastab, et keegi on proovinud mitu korda ebaõnnestunult oma kontole juurde pääseda.

Tavaliselt on see lühike e-kiri, mis teavitab saajat parooli lähtestamise taotlusest ja kirjeldab, milliseid toiminguid peaks tegema, et jätkata uue parooli seadistamist.

Turvakaalutlustel peaks see e-kiri sisaldama ka ühte lauset, mis teavitab saajat, et ta eiraks meili, kui ta ei taotlenud parooli lähtestamist.

Näited parooli lähtestamise meili teemaridade kohta

  • [kliendiportaal] parooli lähtestamine
  • Teie parooli lähtestamise link
  • Soovite lähtestada oma parooli?
  • Siin on Teie [kliendiportaali] uus parool
  • Teie uus parool on vaid mõne hiireklõpsu kaugusel
  • Unustasite salasõna?
  • Taastage oma salasõna
  • Parooli taastamine
  • [nimi], see meil aitab Teil parooli lähtestada
  • Valige oma [kliendiportaali] konto jaoks uus parool
  • [kliendiportaali] parooli muutmine

Parooli lähtestamise e-kirja mallide ideed

Parooli lähtestamise e-kirja mall 1 


Trouble signing in?

Resetting your password is easy.

Just press the button below and follow the instructions. We’ll have you up and running in no time.
[buton]

If you did not make this request then please ignore this email.


Parooli lähtestamise e-kirja mall 2


Need to reset your password?

Use your secret code!

[code]

Click on the button below and enter the secret code above.
[button]

If you did not forget your password, you can ignore this email.


Parooli lähtestamise e-kirja mall 3


Hi [name],

There was a request to change your password!

If you did not make this request then please ignore this email.

Otherwise, please click this link to change your password: [link]


Parooli lähtestamise e-kirja mall 4


It seems like you forgot your password for [customer portal]. If this is true, click the link below to reset your password.

Reset my password [link]

If you did not forget your password, please disregard this email.


Parooli lähtestamise e-kirja mall 5

Hello [name],

Somebody requested a new password for the [customer portal] account associated with [email].

No changes have been made to your account yet.

You can reset your password by clicking the link below:

If you did not request a new password, please let us know immediately by replying to this email.

Yours,
The [company] team


Parooli lähtestamise e-kirja mall 6


Hi [name],

You recently requested to reset the password for your [customer portal] account. Click the button below to proceed.

[button]

If you did not request a password reset, please ignore this email or reply to let us know. This password reset link is only valid for the next 30 minutes.

Thanks, the [customer portal] team


Parooli lähtestamise e-kirja mall 7


Please use the following link to reset your password: [link]

If you did not request a password change, please feel free to ignore this message.

If you have any comments or questions don’t hesitate to reach us at [email to customer portal support team]

Please feel free to respond to this email. It was sent from a monitored email address, and we would love to hear from you.


Parooli lähtestamise e-kirja mall 8


Hey there,

Someone requested a new password for your [customer portal] account.

[button]

If you didn’t make this request, then you can ignore this email 🙂

Parooli lähtestamise e-kirja mall – korduma kippuvad küsimused

Millal peaks saatma parooli lähtestamise e-kirja?

Lahendamise aeg

Peate saatma parooli lähtestamise meili kohe pärast seda, kui kliendiportaali kasutaja taotleb parooli lähtestamist. Kui kasutaja peab parooli lähtestamise meili liiga kaua ootama, arvab ta, et midagi läks valesti ja jääb kliendiportaalile ligipääsuta.

Parooli lähtestamise e-kirja mallid

Kui pikad peaksid parooli lähtestamise meilid olema?

Parooli lähtestamise e-kiri peaks olema väga lühike ja asjakohane. See peaks olema ainult kolm kuni neli rida pikk. Andke kasutajale teada, mida ta peab parooli lähtestamiseks tegema, ja ärge lisage mittevajalikku teavet. Kasutage lihtsat keelt. Kui adressaat peab teatud toimingu tegema, peaks ta täpselt teadma, mida temalt oodatakse.

Kas igas parooli lähtestamise meil peaks sisaldama kindlat teavet?

Taotleja

Jah, parooli lähtestamise sõnum peaks alati sisaldama midagi sellist nagu “Kui Te uut parooli ei taotlenud, ignoreerige seda teadet” või “Kui parooli lähtestamise taotlust ei küsinud Teie, andke meile sellest kohe teada, vastates sellele e-kirjale.” See teave on tõesti oluline, kuna andmepüügi parooli lähtestamise taotlusi võidakse kasutada klientide kontode häkkimiseks, seega peaksid nad riskist teadlikud olema.

Ready to put our password reset email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try automating password reset emails today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Millal peaks saatma parooli lähtestamise e-kirja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Peate saatma parooli lähtestamise meili kohe pärast seda, kui kliendiportaali kasutaja taotleb parooli lähtestamist. Kui kasutaja peab parooli lähtestamise meili liiga kaua ootama, arvab ta, et midagi läks valesti ja jääb kliendiportaalile ligipääsuta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui pikad peaksid parooli lähtestamise meilid olema?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Parooli lähtestamise e-kiri peaks olema väga lühike ja asjakohane. See peaks olema ainult kolm kuni neli rida pikk.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas igas parooli lähtestamise meil peaks sisaldama kindlat teavet?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jah, parooli lähtestamise sõnum peaks alati sisaldama midagi sellist nagu: kui Te uut parooli ei taotlenud, ignoreerige seda teadet, või kui parooli lähtestamise taotlust ei küsinud Teie, andke meile sellest kohe teada, vastates sellele e-kirjale.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo