Parooli lähtestamise e-kirja mallid aitavad automatiseerida parooli lähtestamise protsessi, et muuta see probleemivabaks nii kasutajatele kui ka klienditeenindajatele. Mallid peaksid sisaldama olulist teavet ning olema lühikesed ja selged. LiveAgent on klienditoe tarkvara, mis pakub palju funktsioone ja integratsioone ning on lihtne kasutada.
Praegusel digiajastul on meil kõigil arvukalt kontosid erinevatel platvormidel, portaalides ja tööruumides jne. Ideaalses maailmas peaksid kasutajad valima iga konto jaoks erinevad paroolid, et vältida väärkasutamist ja häkkimist. Paljudel kasutajatel on aga probleeme oma kontodele juurdepääsuga, kuna nad unustavad oma paroole. Mõned kasutajad unustavad oma parooli isegi siis, kui nad kasutavad iga konto jaoks sama.
Seetõttu on oluline muuta protsess probleemivabaks nii kasutaja kui ka Teie klienditeenindajate jaoks. Seda saab teha protsessi automatiseerimisega. See Teie tugitiimi mängu, kuna nad saavad paroolide lähtestamise asemel keskenduda keerukamatele ülesannetele.
Parim ja tõhusaim viis paroolide lähtestamise protsessi automatiseerimiseks on seda teha e-posti teel.
Parooli lähtestamise meil on sõnum, mis saadetakse kasutajale, kellel on probleeme oma kliendiportaali kontole sisselogimisega. sisaldab nende e-posti või sisselogimisteavet ja linki, mis suunab nad ümber turvalisele lehele, kus nad saavad oma parooli muuta. Parooli lähtestamise meili võib küsida kasutaja, kellel on probleeme sisselogimisega ja kes valib parooli muutmise, või süsteem mis tuvastab, et keegi on proovinud mitu korda ebaõnnestunult oma kontole juurde pääseda.
Tavaliselt on see lühike e-kiri, mis teavitab saajat parooli lähtestamise taotlusest ja kirjeldab, milliseid toiminguid peaks tegema, et jätkata uue parooli seadistamist.
Turvakaalutlustel peaks see e-kiri sisaldama ka ühte “kinnitussõnumit“, mis teavitab saajat, et ta eiraks meili, kui ta ei taotlenud parooli lähtestamist.
Resetting your password is easy.
Just press the button below and follow the instructions. We’ll have you up and running in no time.
[buton]
If you did not make this request then please ignore this email.
Use your secret code!
[code]
Click on the button below and enter the secret code above.
[button]
If you did not forget your password, you can ignore this email.
There was a request to change your password!
If you did not make this request then please ignore this email.
Otherwise, please click this link to change your password: [link]
Reset my password [link]
If you did not forget your password, please disregard this email.
Hello [name],
Somebody requested a new password for the [customer portal] account associated with [email].
No changes have been made to your account yet.
You can reset your password by clicking the link below:
If you did not request a new password, please let us know immediately by replying to this email.
Yours,
The [company] team
You recently requested to reset the password for your [customer portal] account. Click the button below to proceed.
[button]
If you did not request a password reset, please ignore this email or reply to let us know. This password reset link is only valid for the next 30 minutes.
Thanks, the [customer portal] team
If you did not request a password change, please feel free to ignore this message.
If you have any comments or questions don’t hesitate to reach us at [email to customer portal support team]
Please feel free to respond to this email. It was sent from a monitored email address, and we would love to hear from you.
Someone requested a new password for your [customer portal] account.
[button]
If you didn’t make this request, then you can ignore this email 🙂
Ready to put our password reset email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try automating password reset emails today with our free 30-day trial. No credit card required.
E-kaubanduse müügijärgse kliendirahulolu küsitluse mallid
Veenduge, et Teie e-kaubanduse müügijärgsed kliendirahulolu küsitlused on edukad, kasutades meie eelnevalt koostatud, väga konverteerivaid malle.
Lojaalsusprogrammi e-posti mallid
Hoolikalt koostatud püsikliendiprogrammi e-posti mallid võivad hoida klientide säilitamise kõrgel ja vähendada klientide kadumise määra. Avaldage tänu oma klientidele juba täna.
Tekst annab nõu, millal tuleks saata erinevaid kliendiportaaliga seotud meile, millist tüüpi meili peaksite saatma ja millal seda teha. Meilide vorming sõltub eesmärgist ja selles selgitatakse, millal on parem saata lihtteksti e-kiri ja millal HTML-vormingus. Küsitakse ka, kuidas mõõta meilisuhtluse edukust ning soovitatakse klienditeeninduse ja -rahulolu parandamiseks kasutada LiveAgenti klienditeenindustarkvara.
Meiliturundus on populaarne suhtlusviis, kus ettevõtted saadavad erinevaid sõnumeid klientidele eri vormingutes, sealhulgas tehingulisi, suhte- ja reklaamivaid e-kirju. E-kirjade erinevused on olulised ja peaksid arvesse võtma, millist eesmärki need täidavad. Meilid on jätkuvalt olulised müügivihjete hankimise, müügi suurendamise ja klientidega suhtlemise viisidena. Meilimallide kasutamine võimaldab kiiresti luua ja kohandada meilikampaaniaid vastavalt oma vajadustele.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team