Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

E-posti automatiseerimine

Teil puudub aeg ja ressursid järjepideva e-turunduse jaoks?

Ebajärjekindel või ebapiisav e-turundus võib lõppkokkuvõttes teie ettevõttele laastavalt mõjuda.

Kas teadsite…

Ettevõtted, kes saadavad automatiseeritud e-kirju, saadavad 133% suurema tõenäosusega asjakohaseid sõnumeid, mis vastavad kliendi ostutsüklile.

E-posti automatiseerimise tööriistad/integratsioonid on parim viis töötajate tõhususe parandamiseks ja samal ajal müügi suurendamiseks. 

Mis on e-post ja turunduse automatiseerimine?

Mis on turunduse automatiseerimine?

Turunduse automatiseerimine on süsteem, mis võimaldab teil automatiseerida ülesandeid, mis parandavad teie müüki. Kõige olulisem saadav kasu on see, et turundajad saavad mugavalt prioritiseerida muid ülesandeid, tagades samal ajal, et iga klient läbiks sama turunduslehtri.

Üks näide tõhusast turunduse automatiseerimisest on e-kirjade automatiseerimine selleks, et edastada soovitud sõnum kogu teie kontaktide nimekirjale. E-posti automatiseerimist kasutatakse laialdaselt kõikvõimalikes tööstusharudes, eriti e-kaubanduse ettevõtetes. Näiteks sisaldavad e-kaubanduse platvormid e-kaubanduse kaubamärkide jaoks e-posti automatiseerimise vahendeid ja integratsioone, et soodustada korduvat käitumist ja luua lojaalne kliendibaas. Vaatame lähemalt, mis on e-posti automatiseerimine.

Mis on e-posti automatiseerimine?

E-kirjade automatiseerimine on protsess, mille käigus saate saata eelnevalt koostatud e-kirju järjest oma sihtrühmadele õigel ajal, samal ajal kui te tegelete muude ülesannetega. Kuna e-kirjad saadetakse automaatselt, saate sellest palju potentsiaalse. Automatiseeritud e-kirjade järjestikune saatmine on turundusstrateegia, mis on suunatud inimestele vastavalt nende ostukäitumisele, müügile ja vajadustele koos dünaamilise sisuga. 

Üldiselt on e-posti turunduse automatiseerimise oluline tegur asjakohase sisuga e-kirjade seeriate edastamine. Selle tulemusena omandate aja jooksul tohutut kasu, näiteks saavutate klientide lojaalsust, klientide hoidmist ja suurenenud müüki. 

Miks peaksite automatiseerima turunduse e-kirju?

E-posti turunduse automatiseerimise hüved on järgnevad:

Kliendi hoidmine

E-kirjade saatmine sihtrühmale õigel ajal võib suurendada korduvat müüki hüppeliselt. Näiteks korvist loobumise e-kirjad või pakkumiste e-kirjad on suurepärased korduvaks e-kaubanduse müügiks. 

Klientide lojaalsus

E-kirjad on nutikas viis parandada kliendisuhete haldamist. Näiteks kliendi sünnipäeval e-kirjade saatmine on viis, kuidas parandada suhteid ja tugevdada kliendi sidet kaubamärgiga. Lisaks sellele võivad lihtsad automatiseerimise e-kirjad nagu tagasiside e-kirjad, küsitluse meilid, eriteated, aidata saada lojaalseid kliente. 

Tõhusamad turunduse töövood

E-posti turunduse automatiseerimine on suurepärane võimalus parandada oma turunduse töövooge. Teie kaubamärk saab oma kliendibaasile sõnumeid edastada, samal ajal kui te töötate muude ülesannetega, sest protsess on automaatne. Seega saate tagada parima kliendi teekonna ja kliendikogemuse.

Suurenenud müügid

Kas teadsite, et teie kaubamärk saab e-kirjade abil rohkem tulu teenida? Seda seetõttu, et e-kirjade automatiseerimine saab tõsta potentsiaalsete klientide teadlikkust ja muuta liidid klientideks. 

Kuidas alustada e-posti automatiseerimisega?

Kõigepealt tuleb kindlaks teha, milline tööriist või tarkvara on teie ettevõttele kõige sobivam. Seega, veenduge, et kaalute kohandamise/seadistamise võimalusi, hinda, täiustatud funktsioone ja kasutusmugavust, kui valite sobiva tööriista tagamaks turunduslehtri läbimist kliendi poolt.

Nagu me eelnevalt ütlesime, on väga oluline valida oma ettevõtte jaoks õige süsteem; seega soovitame kasutada tagasiside andmise platvorme, et kitsendada nende tööriistade nimekirja, mis suurendavad teie e-posti konversioonimäärasid. Lisaks kasutage ära tasuta prooviperioode, et saada aimu, kuidas tööriistad töötavad. 

Kui otsite tervislikku klienditeenindusplatvormi, mis võimaldab teil automatiseerida turundus- ja tugiteenuste e-kirju, siis on LiveAgent õige valik. 

Mis on LiveAgent?

LiveAgent on kasutajatoe tarkvara, mis kogub kliendipäringuid mitmest kanalist nagu e-post, reaalajas vestlus, telefon, foorum, Facebook, Instagram, Viber, Twitter jne. Lisaks loob see põhjalikke aruandeid, et teie juhid saaksid hõlpsasti tuvastada kõik probleemid juba ette. Lisaks automatiseerib süsteem igapäevaseid klienditeenindus-/tugiülesandeid tõhususe suurendamiseks. Süsteem sisaldab kõnekeskust, piletisüsteemi, teadmusbaasi, foorumit, kliendiportaali, reaalajas vestlust ja muud. Et rohkem teada saada, vaadake allpool olevat videot.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Olete huvitatud LiveAgent’ist? LiveAgent pakub 14-päevast tasuta prooviperioodi kõikide pakettide jaoks. Proovige ära ja täiustage enda turundust.

Kuidas saate e-kirju LiveAgent’is automatiseerida?

LiveAgent pakub rohkem kui 180 integratsiooni, et enamik teavet oleks kättesaadav ühest kasutajaliidesest. Näiteks saate integreerida süsteemid ActiveCampaign või Clickfunnels. Mõlemad need e-posti automatiseerimise integratsioonid saavad pikas perspektiivis parandada klientide konversioonimäärasid.

Tutvuge olemasolevatega e-maili turunduse integratsioonidega LiveAgent’is, et suurendada konversioonitoiminguid.

Automatiseerimise tööriistaga saadetud e-kirjade tüübid

Erinevad e-posti turundusvahendid tagavad suurenenud näitajaid, näiteks ostumäära ja müügitulu. Vaadake allpool näiteid automatiseeritud e-kirjadest, et saada inspiratsiooni. 

  • Tellimuse kinnitusmeilid
  • Tellimuste e-kirjad
  • E-kirjad eripakkumistega
  • Aastapäeva e-kirjad
  • Tehingulised e-kirjad
  • Küsitluse e-kirjad
  • Uudiskirjade e-kirjad
  • Tasuta prooviperioodi aegumise e-kirjad
  • Tellimuse tühistamise e-kirjad
  • Spetsiaalsed eelvaate e-kirjad
  • Giveaway e-kirjad
  • E-kirjad alustuseks

Millal mitte kasutada automatiseeritud e-kirju 

Kuigi automatiseeritud e-kirjadest on palju kasu, peaksite neid kasutama hoolega. Teatud olukorrad nõuavad teie klienditeenindajate tähelepanu. Näiteks ei tohiks kaubamärgid automatiseerida vastuseid klientide päringutele. Klient vajab tavaliselt kohest vastust ja ootab inimese sekkumist. Automatiseeritud e-kirjaga ei saa iga päringut lahendada, sest iga juhtum on erinev. Liigne e-kirjade automatiseerimine võib teie kaubamärgilt võtta ära inimliku elemendi.

Moreover, the more you practice communicating with customers, the better your skills and relationships are. Imagine the scenario where your email automation software does not work, and your employees don’t know how to troubleshoot customer problems. The key to email automation, as with everything else, is a balance. Test it out and see what suits your brand the best. However, please do not fall into the trap of automating it all, as it can be detrimental to your brand.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on turunduse automatiseerimine?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Turunduse automatiseerimine on süsteem, mis võimaldab teil automatiseerida ülesandeid, mis parandavad teie müüki.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mis on e-kirja automatiseerimine?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-kirjade automatiseerimine on protsess, mille käigus saate saata eelnevalt koostatud e-kirju järjest oma sihtrühmadele õigel ajal, samal ajal kui te tegelete muude ülesannetega.” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Miks peaksite e-posti turundust automatiseerima?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-posti turunduse eelised on järgmised: parem klientide hodmine, turunduse töövood, suurem kliendilojaalsus ja müük. ” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas alustada e-posti automatiseerimisega?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Alustamiseks peate kindlaks määrama, milline tööriist/tarkvara on teie ettevõttele kõige sobivam. Seega, veenduge, et kaalute kohandamise/seadistamise võimalusi, hinda, täiustatud funktsioone ja kasutusmugavust, kui valite sobiva tööriista tagamaks turunduslehtri läbimist kliendi poolt. ” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Millist tüüpi e-kirju saadetakse automatiseerimise tööriistaga?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mõned näited automatiseeritud e-kirjadest on: tervituskirjad, sünnipäeva e-kirjad, kohaletoimetamise e-kirjad, tagasiside/küsitluse e-kirjad, aastapäeva e-kirjad jne..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millal mitte kasutada automatiseeritud e-kirju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kuigi automatiseeritud e-kirjadest on palju kasu, peaksite neid kasutama hoolega. Teatud olukorrad nõuavad teie klienditeenindajate tähelepanu. Näiteks ei tohiks kaubamärgid automatiseerida vastuseid klientide päringutele. Klient vajab tavaliselt kohest vastust ja ootab inimese sekkumist. ” } }] }
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Tagasi Akadeemiasse Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo