Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Varude täiendamise e-kirja mallid

Varude täiendamise e-kirja mallid

Varude täiendamise e-posti mallide kasutamine olemasolevatele klientidele müümiseks on üks tõhusamaid ja lihtsamaid viise B2C ettevõtete tulude ja kasumlikkuse suurendamiseks. Miks? Kuna Teil on 60–70% suurem tõenäosus müüa praegusele kliendile, võrreldes 5–20% tõenäosusega müüa uuele potentsiaalsele kliendile. Sellisena on varude täiendamise e-posti mallide kasutamine suurepärane lisand teie müügistrateegiale. Need e-kirjad on õigeaegsed, väga asjakohased ja äärmiselt tõhusad – kuid siiski üks kõige sagedamini tähelepanuta jäetud tööriistu, mida e-kaubanduse poeomanikud saavad kasutada kordusostude suurendamiseks ja müügi parandamiseks.

Mis on varude taastamise e-kiri?

Varude taastamise meil on e-kiri, mis saadetakse klientidele, et tuletada neile meelde, et nad peaksid otsakorrale saamise eel teatud toodet uuesti varuma. See on e-posti turundusmeetod, mida enamasti kasutavad ettevõtted, kes müüvad tarbekaupu, mida saab varuda (näiteks isikliku hügieeni ja ilutooted, toit ja joogid, vitamiinid ja toidulisandid, retseptid, kodu puhastusvahendid, lemmikloomatoit jne).

Varude täitmise e-kirjad käivitatakse ja saadetakse automaatselt, kui on aeg uuesti osta tooteid, mida kliendid on varem ostnud (prognoositava andmeteaduse põhjal). Seda tüüpi e-kirju saavad edukalt kasutada ka kaubamärgid, mis müüvad kuluvaid tarbekaupu (nt rõivad ja jalatsid), samuti tellimusel põhinevad SaaS-i ettevõtted.

Sephora varude täiendamise e-kirja mall
Sephora varude täiendamise e-kirja mall

Milleks saata varude täiendamise e-kirju?

Listracki uuring /a> näitas, et täienduskampaaniate klikkimise ja avamise määr on kõrgeim (53,6%) mis tahes tüüpi olelusringi turundusmeilidest. Lisaks sellele on andmetel täiendusmeilidel keskmiselt avamise määr 50–60%, keskmine klikkimise määr 40–50%ja keskmine konversioonimäär 10-15%. See tähendab, et täiendusmeilid on brändidele kuldne võimalus teenida korduvat tulu, sihtides kliente, kes tõenäoliselt ostavad nende tooteid uuesti.

Kuidas varude täiendamise meilikampaaniaid maksimaalselt ära kasutada

  • Soovitatav on saata vähemalt kaks varude täiendamise e-kirja. Esimene meeldetuletus peaks saabuma umbes 10 päeva enne toote lõppemist, teine aga juba eelmisel päeval või päeval, kui arvate, et toode tegelikult otsa saab. Kliendid, kes ei täienda oma varusid, saavad seejärel osaleda tagasivõitmise meilikampaaniates.
  • Muutke täiendamisprotsess võimalikult lihtsaks ja probleemivabaks. Linkige otse kliendi ostukorvi, kus toode on juba lisatud, ja pakkuge võimalusel automaatset täiendamist. Mida vähem klõpse peab klient uuesti tellimiseks tegema seda parem.
  • Kui Teil on asjakohaseid edasimüügi- või ristmüügivõimalusi, kaaluge eelmiste ostude andmete põhjal isikupärastatud tootesoovituste lisamist, mis vastavad Teie klientide huvidele või vajadustele. See võib parandada Teie kliendikogemust, suurendades samal ajal tema tellimuse väärtust.
Varude täiendamise e-kirja mallid
Clinique’i täiendusmeili mall soovitab klientidel osta kaks pudelit raseerimiskreemi

Varude täiendamise e-kirjade teemaread

  • Aeg varundada/uuesti tellida
  • Kas on aeg uuesti täitmiseks?
  • Kas on aeg varuda [tooteid]?
  • On aeg täiendada varusid!
  • Vajate täitmist?
  • Tere, [Nimi]! Arvame, et vajate uuesti täitmist
  • Kas olete valmis täitma, [Nimi]?
  • Olete jõudnud viimase tilgani?
  • Telli [Toode] enne kui Teil otsa saab
  • Varude täiendamise kellaaeg – taas uuesti oma [Toode] tellida
  • [Nimi], kas Teie [toode] hakkab otsa saama?
  • Ärge kunagi jookske tühjaks oma lemmikutest
  • Kas hakkab otsa saama? Telli oma lemmikud enne tühjaks saamist uuesti
  • Miski ei kesta igavesti
  • Teie varud on peaaegu otsakorral
  • Teil on [Tooted] peaaegu otsas
  • Kas Teie varud said otsa, [Nimi]?
  • Kas hakkate oma varude lõppu jõudma? Täitke [Brändis]
  • Tellige uuesti tasuta kohaletoomise / 15% soodustuse / boonus kingitusega
  • Tasuta kohaletoomine / 10% soodustus kui kohe varusid täiendate

7 varude täiendamise e-posti malli

Automaatse täiendamise programmi väljakuulutamine mall

Isikliku hügieeni toodete täiendamise e-kirja mall

Ilu- ja meigitoodete täiendamise meil 

Toiduvarude täiendamise meil

Joogivarude täiendamise meil  

Toidulisandite täiendamise meil

Lemmiklooma toodete varundamise meil

Varude täiendamise meilid – korduma kippuvad küsimused

Kui pikk peaks olema varude täiendamise e-kiri?

Täiendamise meilid peaksid olema lühikesed ja konkreetsed. Esmamulje on oluline. Seetõttu on ülioluline muuta e -posti teemarea meeldejäävaks ja lühikeseks, et köita kliendi tähelepanu.

Mis kasu on klientidele täiendusmeilide saatmisest?

Täiendusmeilide saatmine on tõhus viis klientide teavitamiseks ülejäänud toodetest. See aitab suurendada veebisaidi liiklust, klientide hoidmist ja bränditeadlikkust.

Millal peaksin täiendusmeile saatma?

Ajastus võib olla erinev nii iga toote/teenuse kui ka inimese puhul. Siiski saate selle ligikaudselt kindlaks teha eelmiste ostude või toote põhjal. Lisaks veenduge, et saadate e-kirja kindlal kellaajal. Meie soovitus on saata täiendusmeilid kesknädalal, täpsemalt keskpäeval. Eelistatud on kõikjal kella 10–15 vahemikus.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo