Tasuta Prooviperiood
  • Mallid
  • Varude täiendamise e-kirja mallid

Varude täiendamise e-kirja mallid

Varude täiendamise e-posti mallide kasutamine olemasolevatele klientidele müümiseks on üks tõhusamaid ja lihtsamaid viise B2C ettevõtete tulude ja kasumlikkuse suurendamiseks. Miks? Kuna Teil on 60–70% suurem tõenäosus müüa praegusele kliendile, võrreldes 5–20% tõenäosusega müüa uuele potentsiaalsele kliendile. Sellisena on varude täiendamise e-posti mallide kasutamine suurepärane lisand teie müügistrateegiale. Need e-kirjad on õigeaegsed, väga asjakohased ja äärmiselt tõhusad – kuid siiski üks kõige sagedamini tähelepanuta jäetud tööriistu, mida e-kaubanduse poeomanikud saavad kasutada kordusostude suurendamiseks ja müügi parandamiseks.

Mis on varude taastamise e-kiri?

Varude taastamise meil on e-kiri, mis saadetakse klientidele, et tuletada neile meelde, et nad peaksid otsakorrale saamise eel teatud toodet uuesti varuma. See on e-posti turundusmeetod, mida enamasti kasutavad ettevõtted, kes müüvad tarbekaupu, mida saab varuda (näiteks isikliku hügieeni ja ilutooted, toit ja joogid, vitamiinid ja toidulisandid, retseptid, kodu puhastusvahendid, lemmikloomatoit jne).

Varude täitmise e-kirjad käivitatakse ja saadetakse automaatselt, kui on aeg uuesti osta tooteid, mida kliendid on varem ostnud (prognoositava andmeteaduse põhjal). Seda tüüpi e-kirju saavad edukalt kasutada ka kaubamärgid, mis müüvad kuluvaid tarbekaupu (nt rõivad ja jalatsid), samuti tellimusel põhinevad SaaS-i ettevõtted.

Sephora varude täiendamise e-kirja mall
Sephora varude täiendamise e-kirja mall

Milleks saata varude täiendamise e-kirju?

Listracki uuring /a> näitas, et täienduskampaaniate klikkimise ja avamise määr on kõrgeim (53,6%) mis tahes tüüpi olelusringi turundusmeilidest. Lisaks sellele on andmetel täiendusmeilidel keskmiselt avamise määr 50–60%, keskmine klikkimise määr 40–50%ja keskmine konversioonimäär 10-15%. See tähendab, et täiendusmeilid on brändidele kuldne võimalus teenida korduvat tulu, sihtides kliente, kes tõenäoliselt ostavad nende tooteid uuesti.

Kuidas varude täiendamise meilikampaaniaid maksimaalselt ära kasutada

  • Soovitatav on saata vähemalt kaks varude täiendamise e-kirja. Esimene meeldetuletus peaks saabuma umbes 10 päeva enne toote lõppemist, teine aga juba eelmisel päeval või päeval, kui arvate, et toode tegelikult otsa saab. Kliendid, kes ei täienda oma varusid, saavad seejärel osaleda tagasivõitmise meilikampaaniates.
  • Muutke täiendamisprotsess võimalikult lihtsaks ja probleemivabaks. Linkige otse kliendi ostukorvi, kus toode on juba lisatud, ja pakkuge võimalusel automaatset täiendamist. Mida vähem klõpse peab klient uuesti tellimiseks tegema seda parem.
  • Kui Teil on asjakohaseid edasimüügi- või ristmüügivõimalusi, kaaluge eelmiste ostude andmete põhjal isikupärastatud tootesoovituste lisamist, mis vastavad Teie klientide huvidele või vajadustele. See võib parandada Teie kliendikogemust, suurendades samal ajal tema tellimuse väärtust.
Varude täiendamise e-kirja mallid
Clinique’i täiendusmeili mall soovitab klientidel osta kaks pudelit raseerimiskreemi

Varude täiendamise e-kirjade teemaread

  • Aeg varundada/uuesti tellida
  • Kas on aeg uuesti täitmiseks?
  • Kas on aeg varuda [tooteid]?
  • On aeg täiendada varusid!
  • Vajate täitmist?
  • Tere, [Nimi]! Arvame, et vajate uuesti täitmist
  • Kas olete valmis täitma, [Nimi]?
  • Olete jõudnud viimase tilgani?
  • Telli [Toode] enne kui Teil otsa saab
  • Varude täiendamise kellaaeg – taas uuesti oma [Toode] tellida
  • [Nimi], kas Teie [toode] hakkab otsa saama?
  • Ärge kunagi jookske tühjaks oma lemmikutest
  • Kas hakkab otsa saama? Telli oma lemmikud enne tühjaks saamist uuesti
  • Miski ei kesta igavesti
  • Teie varud on peaaegu otsakorral
  • Teil on [Tooted] peaaegu otsas
  • Kas Teie varud said otsa, [Nimi]?
  • Kas hakkate oma varude lõppu jõudma? Täitke [Brändis]
  • Tellige uuesti tasuta kohaletoomise / 15% soodustuse / boonus kingitusega
  • Tasuta kohaletoomine / 10% soodustus kui kohe varusid täiendate

7 varude täiendamise e-posti malli

Automaatse täiendamise programmi väljakuulutamine mall


[Name],

Your life just got easier with Auto-Replenishment!

You’ve got a lot of things on your mind, but remembering to re-order your [products] shouldn’t be one of them.

We’re excited to introduce our Auto-Replenishment program – the easier, automatic way to reorder your [products], inspired by your feedback. Once you enroll in Auto-Replenishment, we’ll automatically deliver a new supply of [products] straight to your door before you’re scheduled to run out, at no extra charge.

AUTO-REPLENISH NOW

You’ll never have to manually reorder [products] after enrolling, and you can update your preferences at any time. We’re hoping that this service is just another way we’re making your experience with [Brand name] more convenient and personalized for you.

If you have any questions, please contact our live chat support or check out our FAQ page.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Isikliku hügieeni toodete täiendamise e-kirja mall


Nothing Lasts Forever.
(Fortunately, it’s easy to re-order).

Hi [Name], we’re just checking in to make sure you don’t run out of the products you love. It may be just about time to stock up.

Last time you ordered:

[Product 1]
[Product 2]
[Product 3]

REORDER NOW

You might want to grab our other best selling products as well!

[Recommended product 1]
[Recommended product 2]
[Recommended product 3]

Need help? Just contact us at [email], [live chat] or [number].
[YOUR SIGNATURE]

Ilu- ja meigitoodete täiendamise meil 


Restock Your Stash!

[Name],

The secret to a successful beauty routine: never run out. If you’ve been taking your daily dose of [product], your one-month supply should be running dangerously low! Freshen up your beauty bag with a brand new [product]. Simply click, stock up, and keep glowing!

RESTOCK NOW

Never run out of your favorites again. Auto-replenish is a quick and easy way of receiving your favorite [Brand] products regularly, without having to go online or re-enter your order. You can easily opt-in to Auto-replenish via your [Brand] account.

Toiduvarude täiendamise meil


Hello [Name],

We hope you enjoyed your last order at [website.com]. Here are some items that you have purchased that other customers have bought repeatedly. We thought that you might be interested in buying them again.

[Product 1]
[Product 2]
[Product 3]
[Product 4]

GET SHOPPING

Here at [Brand name], we’re always on the lookout for the tastiest [products]. You might also enjoy these new arrivals:

[New product 1]
[New product 2]
[New product 3]
[New product 4]

Joogivarude täiendamise meil  


Hi [Name],

If your drinks cabinet is starting to look a bit bare, we’ve got one of your recent orders lined up for you to top up easily. Add something new to your order, or stick to your favorites.

[Product 1] – Buy now
[Product 2] – Buy now
[Product 3] – Buy now

Want the whole order again? Save yourself a few steps by logging in to your [Brand] account and heading straight to My Purchases. Select the past order you want and click Reorder. You can easily remove any unwanted items from your cart before you checkout.

Go to my account

Need help? Get in touch by email at [email address] or by phone on [phone number] (Monday – Friday **am – **pm.)

Toidulisandite täiendamise meil


Hi [Name],

Running low? Keep it up! Consistency is the key to good health!

We wanted to get in touch with you to make sure you have plenty of time to order [Product name] before your last bottle is empty.

[Product name] helps recharge and rebuild your body’s natural energy source. Reorder today and save 10% when you enter [discount code] at the checkout.

REORDER NOW

Let us know if you have any questions, we’re here to help.
[YOUR SIGNATURE]

Lemmiklooma toodete varundamise meil


Subject: Is [Pet name]’s bag almost empty?

Hey [Name],

Is [Pet name] enjoying the personalized blend you’ve created? We hope so! In fact, it may be time to place your next order, so [Pet name] continues to enjoy the blend that meets your [pet’s] nutritional needs.

[Number] days until the bowl is empty. Don’t let [Pet name] go hungry!

REORDER [PET NAME]’ SPECIAL FOOD BLEND

Order in the next 24 hours and shipping is on us.

[YOUR SIGNATURE]

Varude täiendamise meilid – korduma kippuvad küsimused

Kui pikk peaks olema varude täiendamise e-kiri?

Täiendamise meilid peaksid olema lühikesed ja konkreetsed. Esmamulje on oluline. Seetõttu on ülioluline muuta e -posti teemarea meeldejäävaks ja lühikeseks, et köita kliendi tähelepanu.

Mis kasu on klientidele täiendusmeilide saatmisest?

Täiendusmeilide saatmine on tõhus viis klientide teavitamiseks ülejäänud toodetest. See aitab suurendada veebisaidi liiklust, klientide hoidmist ja bränditeadlikkust.

Millal peaksin täiendusmeile saatma?

Ajastus võib olla erinev nii iga toote/teenuse kui ka inimese puhul. Siiski saate selle ligikaudselt kindlaks teha eelmiste ostude või toote põhjal. Lisaks veenduge, et saadate e-kirja kindlal kellaajal. Meie soovitus on saata täiendusmeilid kesknädalal, täpsemalt keskpäeval. Eelistatud on kõikjal kella 10–15 vahemikus.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo