Tasuta Prooviperiood

Ärimeili mallid

Meiliturundus on väga paindlik suhtlusviis. See kanal annab Teile võimaluse saata kirjalikke sõnumeid erinevates vormingutes, sealhulgas teksti, staatiliste ja dünaamiliste piltide, jälgitavate URL-ide või värviliste fontide kujul.

Sel põhjusel kasutab enamik ettevõtteid oma strateegiates e-posti turundust, et saata klientidele tutvustusi ja pakkumisi.

Kui arvate, et kõik meilid on ühesugused, siis eksite rängalt! Meiliturunduse sõnumite tüübid saame jagada kolme põhivormingusse.

  • Tehingulised e-kirjad
  • Suhete e-kirjad
  • Reklaamivad e-kirjad

Meiliturunduse strateegia koostamisel tuleb neid erinevaid vorminguid meeles pidada, kuna igaüks täidab erinevaid eesmärke.

Ärimeili mallid
E-posti turundus LiveAgentis

Mõistke neid kolme tüüpi e-turunduse kampaaniaid

Nagu juba mainisime, on meiliturundus väga paindlik. Kui vaatate praegu kiiresti oma postkasti, võite märgata, et saate e-kirju ettevõtetelt, mis edastavad erinevaid sõnumeid erineva stiiliga.

Näiteks lennupileteid reklaamiv e-kiri ei näe välja sama, mis veebipõhise ostukinnitus. Kuid mõlemat peetakse endiselt e-turunduse osaks!

Igat tüüpi sõnumite põhielementide, parimate tavade ja seotud turundusstrateegiate mõistmiseks jagame meiliturunduse kampaaniad kolme põhikategooriasse: tehingu-, suhte- ja reklaamimeili tüübid.

Tehingulised e-kirjad

Nagu nimigi ütleb, on tehingute meilid need, mis on seotud kahe poole vahel toimunud tehinguga.

Näiteks e-poes ostu sooritades võite saada mitmeid tehinguga seotud e-kirju: üks kinnitab tehingu kui lõpetate kassas, teine ettevõtte saadud maksu ja kolmas toote väljasaatmist jne.

Mõned näited tehingutega seotud meilidest on järgmised:

  • Tehingute kinnitused
  • Kviitungid
  • Kohaletoimetamise teated
  • Tagastamise kinnitused
  • Tugiteenuse piletid
  • Parooli taastamine
  • E-kirja aadressi kinnitus
Parooli lähtestamise e-kiri
Parooli lähtestamise e-kiri

Suhete e-kirjad

Suhete meilide peamine eesmärk on Teie vaatajaskonna kaasamine või meelitamine.

Suhete meilid keskenduvad suhetele Teie klientide ja potentsiaalsete klientidega, saates neile harivat ja/või lisaväärtust toovat sisu.

Teie suhtemeilid võivad sisaldada:

  • Tervitussõnumeid uutele tellijatele
  • Uudiskirju
  • Blogi postitusi reklaamivaid e-kirju
  • Veebiseminaridele registreerumise kinnitusi
  • Arvamuste küsitlusi
  • Meile konkreetse valdkonna uudiste või suundumuste kohta
  • Kutseid kursustele
Ärimeili mallid
LiveAgenti suhete meilid

Reklaamkirjad

Ettevõtted saadavad oma olemasolevatele ja potentsiaalsetele klientidele reklaammeile.

Sel põhjusel seostatakse seda meiliturunduses üldiselt kui kõige tugevamalt vormingut. Nagu olete näinud, on mitut tüüpi e-kirju, mida saab saata ja mis kuuluvad samasse kategooriasse.

Lisaks tutvustustele ja pakkumistele võib reklaammeil sisaldada ka:

  • Teavet uute toodete või teenuste turule toomise kohta
  • Uute ressursside väljalaset
  • Veebiseminaride kokkuvõtteid
  • Sõnumeid, mis pakuvad tasuta prooviperioode
  • Uuenduspakkumised
Ärimeili mallid
Reklaammeili meil – Starbucksilt

Aga kas meilimine ikka toimib?

E-post on endiselt üks enimkasutatavaid suhtluskanaleid maailmas. See on vähem invasiivne ja täpsem alternatiiv kui paljud teised suhtlusmeetodid. Õige kasutamise korral loob e-kirjade saatmine ettevõtete ja nende klientide vahel tugeva otsese suhte.

E-posti mitmekülgsus on selle suure ulatuse ja tõhususe üks peamisi põhjusi. Võiksime kulutada sõna otseses mõttes tunde, et rääkida kõigist eesmärkidest, mida see tööriist täidab. E-post on jätkuvalt peamine viis müügivihjete hankimiseks, sisu levitamiseks, müügi suurendamiseks ja kliendisuhete parandamiseks.

Oluline fakt on see, et 72% inimestest eelistavad saada reklaamsisu e-kirjana mitte sotsiaalmeediasse (allikas).

Email Monday andmetel vaatab 68,9% adressaatidest turundusmeile oma nutitelefonis 2–3 päeva nädalas (allikas) ja 81% mobiilseadmete omanikest kasutavad e-kirjade kontrollimiseks regulaarselt nutitelefoni (allikas).

Meili võimekust on võimatu ignoreerida ja peaksite olema teadlik kõigist selle suhtluskanali pakutavatest võimalustest. Milline on aga kõige mugavam viis e-kirjade kasutamiseks oma ettevõttes? Kuidas saate e-posti jõudu kasutada ja teha seda kõige mugavamalt ja tõhusamalt? Igasuguste ärimeili mallide kasutamise abil.

Mis on meilimall ja millised on selle kasutamise eelised?

E-kirja mall on HTML-i või tekstimall, mis toimib juhendina. Sisu saab muuta vastavalt Teie sõnumitele.

Meilimall võimaldab Teil kiiresti meilikampaaniaid luua. PEate vaid kohandama malli vastavalt oma vajadustele, asendades pildid, teksti, fondid ja muud elemendid. Hea meilimall sobib kõikvõimalikele erinevates tööstusharudes tegutsevatele organisatsioonidele, olgu selleks e-kaubandus, turism ja hotellindus, äri, gastronoomia, tervishoid, haridus või midagi muud.

E-kirja malli kasutamise eelised

Säästate aega ja ressursse

Selle asemel, et kirjutada meili või luua nullist meilimalli, saate hõlpsalt oma pilte üles laadida, teksti muuta ja lisada oma andmebaasile asjakohalist uut sisu. Te ei pea valima, millised meili osasid lisada, kuhu pildid sisestada või kuhu tekst kirjutada. Tänu sellele on kasutusvalmis malliga rohkem aega ainulaadse sisu loomiseks.

Pole vaja vormindust kontrollida

Iga kord, kui loote nullist uue meilimalli, peate kontrollima vigu, sest suure andmehulgaga töötades on oht jätta välja olulised jaotised või teha vormindusvigu. Malli kasutamine tagab, et Teie e-kiri näeb välja täpselt samasugune kui eelvaade. Sellest hoolimata ärge unustage malli igaks juhuks testida.

Ärimeili mallid seletatuna

Nagu eespool mainitud, on kolme tüüpi e-kirju: tehingute meilid, suhete meilid ja reklaammeilid. Kõik need kategooriad hõlmavad erinevaid e-kirju. Oleme iga kategooria jaoks kureerinud ettevõtte meilimallide komplekti, et hõlbustada Teie esimese kampaania käivitamist või olemasoleva täiustamist.

Ärimeili mallidToote käivitamine

Uue funktsiooni väljalaske kuulutamise mall


Hello [name]!

Our new, updated version of [product/service] is finally up and running!

We made sure to [briefly explain what makes the updated version better than the previous one].

Ready to test the updated version?

Click on the button below and get started!

[CTA button]

Best,
[your name & company’s name]


Uue füüsilise toote käivitamise mall


Dear [name],

The new [product name] is finally available!

What makes the [product name] different is [give an intro to the product and say why your audience needs it]

You can order your [product] directly from our store or find it on [name of a platform].

[Add if applicable] The first 100 people that place an order will receive [an extra product/discount/free shipping/unique feature].

[CTA button]

Best,
[your name & company’s name]


Toote või teenuse käivitamise meil – lühike mall


Hello [name],

We couldn’t be happier to welcome [product or service] into the [company] family.

But what is [a product] actually? It’s a [short description of a product]. You may have heard about such solutions before, but we assure you that [product] is one of a kind.

Bold statement? Just look at this list of benefits [of the product]:

Benefit 1
Benefit 2
Benefit 3
….

Pretty convincing, huh? You’ll have to test our [product/service] to learn about its full potential.

[CTA button]

Enjoy!

Best,
[your name & company’s name]

Uurige rohkem Toote ja teenuste käivitamise mallide lehelt

Ärimeili mallidIseloomustused/arvustused

Professionaalse lähenemisega iseloomustuse/ülevaate meili mall


Hello [name],

I’m contacting you to let you know that working with you on [project] has been a pleasure.

When we complete projects with such extraordinary clients, we like to end the cooperation with a testimonial that will be displayed on our website.

I wondered if you would be willing to share your thoughts on our recent project? You can see examples of previous reviews on this [link to the page] page.

You can submit your testimonial video in about five minutes. Follow this link [link to a testimonial collecting tool] and record a short video describing our project’s details and your experience of working with us.

Once again, it has been a pleasure working with you!

Best regards,
[your name & the company’s name]


Sõbralik kontrolliv iseloomustuse/arvustuse meili mall


Hi [name],

We really appreciate you as a customer here at [company].

That’s why we would like to know how you are doing and if there’s anything we can do to make your cooperation with us easier. If you have had a great experience so far, let us know.

You can share your ideas and thoughts here [link] via text or film a video on your laptop or phone at any time.

Thank you!
[your name & the company’s name, contact information]


Positiivse arvamuse iseloomustuse/ülevaate meili mall


Hey [name],

The only things that are better for us than happy customers are happy customers who share their positive experiences.

We just wanted to tell you that we recently noticed [trigger here], and that we really appreciate it.

We would love to share your opinions on our own [name of owned media or review website] and on our website. If you have 5 minutes, share your thoughts in written or video format to spread the word.

Have a great day,
[your name & company’s name]

Hankige lisateavet Iseloomustuse/Arvustuse e-kirja mallide lehelt

Uudiskirja e-posti mallid

Pühade või kindla hooajaga seotud uudiskiri


Hello [subscriber’s name],

We’re messaging you because it’s a special time of the year – [Name of a season or holiday] is nearing, and we wanted to let you know about the special offers we’ve prepared for you:

Offer no. 1 with a description
Offer no. 2 with a description
Offer no. 3 with a description

The only thing you have to do to make use of these [discounts/offers/promotions] is to click the button below and place your order on our website:
[CTA]

Happy shopping and have a nice [Name of the season/holiday]!

Best wishes,
[your name & company’s name]


Uudiskirja e-posti mall erinevatele ärisektoritele


Hi [subscriber’s name],

You are an active subscriber of our mailing list [name of a newsletter – if applicable], that’s why we think you’ll be interested in the latest news and information from [company].

We’re sending you a list of [articles posted by your company/industry articles/industry reports/ebooks] that we’ve curated, especially for those who subscribe to our newsletter.

[A list of the resources with short descriptions and CTAs like “Read more”/”Read the article”/” Download the ebook”/” Check the report”, etc.].

[Don’t forget to use visuals!]

Happy reading!

Best,
[your name & company’s name]


Meili uudiskirja mall informatiivsete sõnumite saatmiseks


Hi [subscriber’s name],

Here’s a dose of [weekly/bi-weekly/monthly/quarterly] news from [company].

We’re going to launch/We’ve just launched a new [product/feature/service] this [week/month/quarter] and we wanted you, our valued newsletter subscriber, to be one of the first to hear this exciting announcement.

[A description of an item(s) that the message refers to.]

If you are interested in purchasing any of these [product/feature/service], just click the button below.

We’ve prepared a special offer that is only available for the recipients of this message.

või:


Check your inbox frequently. Our subscribers are always the first to know about our new releases, and we always prepare special offers and discounts just for you.

[CTA]

Best,
[your name & company’s name]

Uurige rohkem jaotisest Uudiskirja e-posti mallid

Ärimeili mallidPardaletulek

Pardaletuleku tervituse e-kiri


Hi [name],

Thanks for joining [name of company].

We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].

We are really curious why you signed up for [product/service].

Your feedback will really help us improve our offering, as we always aim to deliver exactly what our customers expect.

Let me know by replying to this email and sharing your thoughts about [company].

Over the next few weeks you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].

We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].

Thanks!

[name and company]


Liitumise meilimall, mis pärineb tegelikult inimeselt


Hey [name],

I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].

We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].

I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!

I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.

[name and company]


„Täname, et liitusite meiega” liitumismeili mall 


Hey [name],

I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver personalized support to every customer.

We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.

If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?

I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.

Reply to this email and let me know what you think.

By the way, over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.

Thanks, [name of the CEO], [company name]

Uurige rohkem lehelt Klientide liitumise meilimallid

Ärimeili mallidTagasiside palve

Hinnake ostetud tooteid tagasiside palve meilimall


Hello [name],

We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:

Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]

Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]

Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.

Always yours,
[company] team


Täname teid ühise projekti eest tagasiside päringu meilimall


Morning [name],

Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.

When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.

If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.

Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].

In the meantime, please reach out if you have any questions.

Best wishes,
[name & company]


Jagage oma mõtteid videotagasiside kaudu taotluse e-kirja mall


Hi [name]!

Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.

Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.

Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!

We appreciate your help.

As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]

Uurige rohkem artiklist Tagasiside taotluse e-kirja mallid

Ärimeilide mallidKõne kutse

Esialgse teavituskõne kutse e-kirja mall


Hey [first name]

My name is [name], and I work at [company].

We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].

Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?

I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.

If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!

Cheers,
[name & company]


Kõnejärgne kliendiga kontaktihoidmise e-kri


Hello [name],

It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].

I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.

Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!

[CTA]

Best,
[name & company]


“Planeerige kõne?” kõne kutse järelmeili mall

Hello [contact name],

Are you still looking for a hand with [pain point]?

If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.

[CTA]

Regards,
[name & company]

Uurige lisateavet lehelt Kõne kutse e-kirja mallid

Ärimeili mallidKõnejärgne kontakt

Kui soovite koosolekut kokku võtta


Hi [name],

Thank you very much for finding the time to talk with me about [the matter of your conversation]. I really appreciate it!

I just wanted to sum up our call and double-check if we both agree on the next steps:

Next step 1
Next step 2
Next step 3

As we discussed, I’ll [send you a new offer/prepare a special offer for you/present a new product or service, etc.], and then we can proceed with fulfilling the terms of our agreement.

Let me know if that works for you.

If you need anything else, I will be happy to help!

Best,
[name & company]


Kui soovite koosolekut korraldada


Dear [name],

It was very nice to talk to you.

I really enjoyed our conversation and learning more about [topic covered]. Thank you for your advice and your views on the field of [your industry].

As I told you, I can support you in [the prospect’s target]. That’s why I would like to meet with you to talk about [clear purpose].

I’m usually free on [days of the week and hours when you’re free]. Would one of those slots be suitable for you? I can adjust my schedule to yours if that’s convenient for you.

I hope we can talk soon.

Yours sincerely,
[name & company]


Kui soovite oma toodet või teenust otse reklaamida


Hello [name],

Many thanks for finding the time to talk with me [today/yesterday/last Friday] and sharing more information about [company].

I’ve been thinking about the difficulties your company has with [business challenges], and I think [your company] could help you solve this problem by [solutions].

To date, many companies like yours are using our [product/service] and are very satisfied with it.

Check out my [portfolio/brochure/website of your company] and feel free to contact me if you have any questions about our [product/service].

Could we talk on the phone sometime this week to continue our conversation?

Best,
[name & company]

Uurige rohkem jaotisest Kõnejärgsed e-kirja mallid

Ärimeili mallidAllahindluse pakkumine

Formaalne allahindluse pakkumise e-kirja mall


Hello [name],

Thank you for being with us! We’re thrilled to offer you a special discount on our [products]. Please use the code below at the checkout to activate your X% discount:

[code]

The discount offer is valid until [date].

Have a great day,
[name of the company/employee]


Argipäevane allahindluse pakkumise e-kirja mall


Hi [name],

We’re so happy to have you on board! As a thank you, we’ve got a special X% discount for you! Just use this code at the checkout and that’s it:

[code]

The offer is valid until [date]. Hope you’ll enjoy it!

Best,
[name of the employee/company]


Üldise allahindluse koodi e-kirja mall


Hello [name],

We’ve got good news for you: a special discount code for our [products/services]! Please find it below:

[code]

The code is valid until [date]. You can use it at the checkout!

Hope you enjoy it,
[employee name, company]

Hankige lisateavet lehelt Allahindluse pakkumise e-kirja mallid

Teemaread erinevatele ärimeili mallidele

Toote käivitamise meili teemaread:

  • Kas võitlete [probleemiga]? Kanname Teie eest hoolt! [toode]
  • See on lõpuks käes! Tutvuge [tootega]: nüüd saate [eelis]
  • Uus [toode või teenus] [firmalt]: lahendus Teie [probleemile]
  • Öelge [tootele] tere! Nüüd on [eelis] Teie käeulatuses
  • Kas olete [probleemist] tüdinud? Ärge enam muretsege! [toode] on siin, et Teid aidata!
  • Nüüd saadaval: [toode], lahendus probleemile [probleem]

Iseloomustuse/arvustuse meili teemaread:

  • Suur tänu [ettevõtte] meeskonna poolt!
  • Täname ostu eest/Kuidas hindate meie teenust?
  • Teie tasuta tellimus/kingitus
  • Niisiis, mida arvate [ettevõttest/tootest/teenusest]?
  • Jaga paar sõna ja saa [stiimulit]
  • Täname abi eest

Uudiskirja e-kirja teemaread:

  •  Pole paremat aega kui praegu
  • Annus viimaseid uudiseid [firmalt] spetsiaalselt Teile, [nimi]
  • [nimi], see on Teie viimane võimalus sellel [puhkuse/hooaja nimi] palju säästa
  • Hankige oma tasuta [toode/teenus], lugedes lihtsalt seda meili
  • Kas olete kunagi mõelnud, kuidas [teatud valdkond] töötab [Fortune 500 ettevõttes/mis tahes muus edukate/kuulsate ettevõtete nimekirjas]?
  • Kas olete [teatud elukutse esindaja], kes soovib [soovitud tulemust]

 Uuesti kaasamise e-kirja teemaread

  • Kas soovite endiselt meie uudiskirja saada? Ükskõik, millise otsuse teete, peate meile tõtt rääkima
  • Olge meiega [nimi] aus… Me ei saa enam oodata
  • Kas sa igatsete meid? Ühendame uuesti!
  • Sellest on juba tükk aega möödas. Oleme lugenud tunde ja päevi
  • Kas me läheme lahku või mis?
  • Kas soovite ikka veel meist midagi kuulda?

Klientide pardaletuleku e-kirja teemaread:

  • Tere tulemast [firmasse], [nimi ja perekonnanimi]
  • [nimi], tere tulemast [ettevõtte] kogukonda!
  • [nimi], paneme Teid tegutsema!
  • [nimi], Te väärite parimat
  • Tere tulemast [firmasse], [nimi]. Teie hinnapakkumised on siin!
  • Kas olete meie [ettevõtte] maailmas uus?

Tagasiside palumise e-kirja teemaread:

  • Kiire aitäh [ettevõtte] meeskonnalt
  • Soovime teada Teie arvamust [toote/teenuse] kohta
  • Kuidas meil läks, [nimi]?
  • Jagage oma mõtteid [toote/teenuse/ettevõtte] kohta
  • Täname, et ostsite [toode/teenus]. Kuidas Teie teenindus oli?
  • Me peame rääkima, [nimi]…

Kõne kutse e-kirja malli teemaread:

  • Räägime, [nimi]
  • [nimi], kas olete kiireks vestluseks valmis?
  • Kas olete endiselt hädas [valupunktiga]? Arutame mõningaid lahendusi!
  • Kohtume telefoni teel, [nimi]
  • Me peame rääkima, kas pole?
  • Ärge magage meie kõnet maha
  • Meile meeldiks Teist kuulda – sõna otseses mõttes

Kõnejärgse e-kirja teemaread:

  • Tore oli Teiega rääkida, [nimi]!
  • Täname, et leidsite aega minuga rääkida
  • Kõne ajal [kuupäev ja kellaaeg] kokku leppisime järgmiselt
  • Meie kõne kokkuvõte [kuupäev ja kellaaeg]
  • Tänan, et leidsite aega minuga täna rääkida, [nimi]
  • Nii tore oli sinuga kohtuda, [nimi]
  • Täname, et arutasite minuga oma muret [ühe potentsiaalse kliendi väljakutse] pärast
  • Jätsin teile just sõnumi

Allahindluse pakkumise meili teemaread:

  • X% allahindlus – leidke oma sooduskood kirjast
  • Eripakkumine: X% soodsam
  • X% soodsam – sooduskood sees!
  • X% allahindlus kõikidelt kaupadelt!
  • Ainult täna: X% allahindlus kõikidelt toodetelt!
  • X% alla Teie lemmik [tooted]
  • X% allahindlus kõikidelt tellimustelt!
  • Saate kõikidelt plaanidelt X% allahindlust!

Ärimeilide saatmine – parimad tavad

Kui soovite, et Teie ettevõtte meilid tooksid oodatud tulemusi, peate järgima teatud reegleid. Me isegi ei maini ilmselgeid asju, nagu CTA paigutamine Teie e-kirja lõppu, tellijate loendi segmenteerimine, iga kampaania mõõtmine ja analüüsimine või iga sõnumi isikupärastamine nii palju kui võimalik. Te juba teate seda kõike, eks? Räägime mõnest vähem populaarsest, kuid siiski olulisest meiliturunduse aspektist, mille eest peate hoolt kandma, kui soovite korraldada parimaid võimalikke meiliturunduskampaaniaid.

1. Kasutage meilisuhtluseks turvalisi SSL-servereid

Ärimeili mallid

Secure Socket Layer (SSL) on krüpteerimistehnoloogia, mis võimaldab Teil suhelda oma meiliserveriga täiustatud turbe abil. See kasutab kõigi meilis olevate andmete krüptimiseks kahte eraldi “võtit”: avalikku võtit ja privaatvõtit, millele on juurdepääs ainult adressaadil. See tähendab, et ebatõenäolise e-kirja pealtkuulamise korral ei saa pealtkuulaja pool seda ilma privaatvõtmeta lugeda.

Töölauaklientide (nt Outlooki, Thunderbirdi või mobiilseadmete) seadistamisel proovige kasutada meie turvalisi porte ja servereid.

2. Vältige rämpsposti sõnavara oma sõnumites

Spämmifiltrid

Meiliteenuse pakkujatel on rämpspostivastased filtrid, mis takistavad meil rämpskirjade saamist oma postkasti.

See on meie kõigi jaoks väga positiivne (jube saada iga päev rämpsposti, kas pole?), kuid see on ka väljakutse, millest peavad üle saama kõik meiliturundusega tegelejad.

Kui Te ei ole piisavalt ettevaatlik, jõuavad Teie uudiskirjad tõenäoliselt rämpsposti kaustadesse. Ja kui see juhtub, siis iga kord, kui saadame oma serverist meili, läheb see otse selle kasutaja rämpsposti kausta.

Meiliteenuse pakkujad võtavad meili rämpsposti kausta paigutamisel arvesse erinevaid tegureid. Üks neist on sõnade tuvastamine, mida tavaliselt seostatakse rämpspostitustega.

Kui soovite, et Teie e-kiri jõuaks sujuvalt Teie kliendi postkasti, vältige selliseid sõnu nagu: tasuta, kingitus, parim hind, eripakkumine, allahindlus, klõpsake siin, teenige raha, ostke, parim hind, madalaim hind, ainult, tasuta kõne, investeering, 50% vähem, miks maksta rohkem, kaotage oma võlg, nüüd, tee seda kohe, alusta täna, piiratud aja jooksul, televiisorist nähtud ja kaalust alla võtta jne.

3. Muutke endiste töötajate paroole ja suunake kontod ümber

Piiratud abikeskus

See tagab, et kui töötajad Teie organisatsioonist lahkuvad, ei ole neil enam juurdepääsu Teie kontodele ega äritegevusele. Edastamine tagab, et kui keegi vastab endise töötaja kontot kasutades saadetud ärimeilile, saab praegune töötaja käimasoleva suhtluse lõpule viia või delegeerida.

4. Ärge saatke oma meiliteenusega massilisi e-kirju

Ärimeili mallid

Kui saadate oma kontaktidele hulgimeile reklaamide, teadaannete või uudiskirjade saatmiseks, ärge tehke seda oma veebimeili või töölauakliendi kaudu. Miks? Kuna selline tegevus seab teie domeeni maine tõsiselt ohtu. Pikemas perspektiivis võidakse kõik Teie meilid kataloogida rämpspostiks või isegi põhjustada Teie meiliteenuse sulgemise.

Hulgimeilide turvaliseks saatmiseks peate järgima teatud reegleid ja protseduure. Tavaliselt tehakse seda spetsialiseeritud teenusepakkujate kaudu, kes aitavad Teil järgida rämpspostivastaseid eeskirju.

5. Vähem on rohkem 

Ärimeili mallid

Enamasti töötavad kõige lihtsamad meilid palju paremini kui need, mis on täidetud piltide, erinevate värvide või keeruka kujundusega…

Vähem on rohkem: Teie e-post peab olema lihtne. Mida vähem see meenutab tüüpilisi uudiskirju (need, mis on paigutatud erinevatesse veergudesse, täis tohutuid pilte või päistega), seda parem.

Oleme harjunud seostama rämpsposti “hästi koostatud” uudiskirjadega. Seetõttu annab huvitaval kombel tavaliselt paremaid tulemusi tavaline e-kiri, mis näeb välja nagu “tavaline” sõnum, nagu sõber saadaks meile.

Reegel on järgmine: hoia lihtsana, rumal (KISS – keep it simple, stupid).

Ärimeili mallid – korduma kippuvad küsimused

Kuidas ma saan mõõta oma ärimeilide edu?

Aruanded

Põhilised ja kõige kasulikumad mõõdikud meilikampaania edukuse mõõtmiseks on edastusmäära, avamismäära, klikkimise määra ja põrkemäära protsendid. Seda statistikat pakuvad kõik usaldusväärsed turundusagentuurid või meiliturunduse tööriistad.

  • Edastamismäär on põrkamata meilide ja saadetud meilide arvu suhe.
  • Avamismäär on Teie meili avanud tellijate ja saadetud meilide arvu suhe.
  • Läbiklikkimise määr on linkidel klõpsanud inimeste ja saadetud meilide arvu suhe.
  • Põrkemäär on Teie meililoendis olevate e-posti aadresside suhe, mis ei saanud Teie kirja, kuna nende meiliserverid või kliendid saatsid need tagasi, ja Teie loendis olevate e-posti aadresside koguarv.

Tavaliselt on head tulemused järgmised:

  • Edastamismäär 95% või rohkem
  • Avamisemäär 30%
  • Üle 10% läbiklikkimise määr
  • Vähem kui 2% põrkemäär

Need määrad ja võrdlusalused on aga tööstusharuti erinevad. Kõige olulisemad elemendid, mis neid tulemusi mõjutavad, on kampaania andmete kvaliteet ja sisu väärtus.

Kui pikad peaksid mu e-kirjad olema?

Ärimeili mallid

Sisu peaks olema lühike, sirvitav ja väikeste tükkidena. Saajad kulutavad vaid sekundeid e-kirjade sirvimisele, üldiste märksõnade ja teemade otsimisele. Kui nad märkavad midagi asjakohast, võtavad nad hoogu maha ja loevad Teie sõnumit hoolikamalt. Alustuseks kirjutage oma meilisõnum ja muutke seda, kuni Teil jääb alles vaid põhiteave.

Kas ma peaksin kirjutama lihtteksti e-kirja või saatma meili HTML-vormingus?

Ärimeili mallid

Lihtteksti e-kiri sisaldab ainult teksti ilma vorminguta. Samuti võimaldab see e-posti koopiasse manustada lihtsaid visuaale või gife. Samal ajal sisaldab HTML-versioon pilte, värve ja muid tekstivormingu valikuid. Valik sõltub Teie e-posti turundusstrateegiast, kaubamärgist, stiilijuhendist ja paljudest muudest teguritest.

Tundub mõistlik kasutada HTML-koodil põhinevaid e-kirju, eriti B2C toodete puhul, kuna selline meil annab rohkem võimalusi oma toodet visuaalselt esitleda. 62% turundajatest aga ütlevad, et saadavad oma tellijatele HTML-i ja lihtteksti e-kirju. (allikas). 

Kui suur peaks mu e-kirja andmebaas olema?

Järjekord

See on iga ettevõtte individuaalne aspekt. Kui müüte B2C masstoodet, mis on saadaval erinevat tüüpi klientidele (nt mobiiltelefon, sall või ökonoomne auto), on Teie andmebaas tohutu ja koosneb sadadest tuhandetest kontaktidest. Kui aga pakute väga spetsiifilist B2B saatmishaldustarkvara, on Teie andmebaas ilmselt väiksem. Siin on kõige olulisem andmebaasi segmenteerimine.

Ready to put our business email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas ma saan mõõta oma ärimeilide edu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Põhilised ja kõige kasulikumad mõõdikud meilikampaania edukuse mõõtmiseks on edastusmäära, avamismäära, klikkimise määra ja põrkemäära protsendid. Seda statistikat pakuvad kõik usaldusväärsed turundusagentuurid või meiliturunduse tööriistad.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui pikad peaksid mu e-kirjad olema?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sisu peaks olema lühike, sirvitav ja väikeste tükkidena. Saajad kulutavad vaid sekundeid e-kirjade sirvimisele, üldiste märksõnade ja teemade otsimisele. Kui nad märkavad midagi asjakohast, võtavad nad hoogu maha ja loevad Teie sõnumit hoolikamalt.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ma peaksin kirjutama lihtteksti e-kirja või saatma meili HTML-vormingus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Valik sõltub Teie e-posti turundusstrateegiast, kaubamärgist, stiilijuhendist ja paljudest muudest teguritest. Siiski on mõistlik kasutada HTML-koodil põhinevaid e-kirju, eriti B2C toodete puhul, kuna selline meil annab rohkem võimalusi oma toote esitlemiseks. ” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo