Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ärimeili mallid

Meiliturundus on väga paindlik suhtlusviis. See kanal annab Teile võimaluse saata kirjalikke sõnumeid erinevates vormingutes, sealhulgas teksti, staatiliste ja dünaamiliste piltide, jälgitavate URL-ide või värviliste fontide kujul.

Sel põhjusel kasutab enamik ettevõtteid oma strateegiates e-posti turundust, et saata klientidele tutvustusi ja pakkumisi.

Kui arvate, et kõik meilid on ühesugused, siis eksite rängalt! Meiliturunduse sõnumite tüübid saame jagada kolme põhivormingusse.

  • Tehingulised e-kirjad
  • Suhete e-kirjad
  • Reklaamivad e-kirjad

Meiliturunduse strateegia koostamisel tuleb neid erinevaid vorminguid meeles pidada, kuna igaüks täidab erinevaid eesmärke.

Ärimeili mallid
E-posti turundus LiveAgentis

Mõistke neid kolme tüüpi e-turunduse kampaaniaid

Nagu juba mainisime, on meiliturundus väga paindlik. Kui vaatate praegu kiiresti oma postkasti, võite märgata, et saate e-kirju ettevõtetelt, mis edastavad erinevaid sõnumeid erineva stiiliga.

Näiteks lennupileteid reklaamiv e-kiri ei näe välja sama, mis veebipõhise ostukinnitus. Kuid mõlemat peetakse endiselt e-turunduse osaks!

Igat tüüpi sõnumite põhielementide, parimate tavade ja seotud turundusstrateegiate mõistmiseks jagame meiliturunduse kampaaniad kolme põhikategooriasse: tehingu-, suhte- ja reklaamimeili tüübid.

Tehingulised e-kirjad

Nagu nimigi ütleb, on tehingute meilid need, mis on seotud kahe poole vahel toimunud tehinguga.

Näiteks e-poes ostu sooritades võite saada mitmeid tehinguga seotud e-kirju: üks kinnitab tehingu kui lõpetate kassas, teine ettevõtte saadud maksu ja kolmas toote väljasaatmist jne.

Mõned näited tehingutega seotud meilidest on järgmised:

  • Tehingute kinnitused
  • Kviitungid
  • Kohaletoimetamise teated
  • Tagastamise kinnitused
  • Tugiteenuse piletid
  • Parooli taastamine
  • E-kirja aadressi kinnitus
Parooli lähtestamise e-kiri
Parooli lähtestamise e-kiri

Suhete e-kirjad

Suhete meilide peamine eesmärk on Teie vaatajaskonna kaasamine või meelitamine.

Suhete meilid keskenduvad suhetele Teie klientide ja potentsiaalsete klientidega, saates neile harivat ja/või lisaväärtust toovat sisu.

Teie suhtemeilid võivad sisaldada:

  • Tervitussõnumeid uutele tellijatele
  • Uudiskirju
  • Blogi postitusi reklaamivaid e-kirju
  • Veebiseminaridele registreerumise kinnitusi
  • Arvamuste küsitlusi
  • Meile konkreetse valdkonna uudiste või suundumuste kohta
  • Kutseid kursustele
Ärimeili mallid
LiveAgenti suhete meilid

Reklaamkirjad

Ettevõtted saadavad oma olemasolevatele ja potentsiaalsetele klientidele reklaammeile.

Sel põhjusel seostatakse seda meiliturunduses üldiselt kui kõige tugevamalt vormingut. Nagu olete näinud, on mitut tüüpi e-kirju, mida saab saata ja mis kuuluvad samasse kategooriasse.

Lisaks tutvustustele ja pakkumistele võib reklaammeil sisaldada ka:

  • Teavet uute toodete või teenuste turule toomise kohta
  • Uute ressursside väljalaset
  • Veebiseminaride kokkuvõtteid
  • Sõnumeid, mis pakuvad tasuta prooviperioode
  • Uuenduspakkumised
Ärimeili mallid
Reklaammeili meil – Starbucksilt

Aga kas meilimine ikka toimib?

E-post on endiselt üks enimkasutatavaid suhtluskanaleid maailmas. See on vähem invasiivne ja täpsem alternatiiv kui paljud teised suhtlusmeetodid. Õige kasutamise korral loob e-kirjade saatmine ettevõtete ja nende klientide vahel tugeva otsese suhte.

E-posti mitmekülgsus on selle suure ulatuse ja tõhususe üks peamisi põhjusi. Võiksime kulutada sõna otseses mõttes tunde, et rääkida kõigist eesmärkidest, mida see tööriist täidab. E-post on jätkuvalt peamine viis müügivihjete hankimiseks, sisu levitamiseks, müügi suurendamiseks ja kliendisuhete parandamiseks.

Oluline fakt on see, et 72% inimestest eelistavad saada reklaamsisu e-kirjana mitte sotsiaalmeediasse (allikas).

Email Monday andmetel vaatab 68,9% adressaatidest turundusmeile oma nutitelefonis 2–3 päeva nädalas (allikas) ja 81% mobiilseadmete omanikest kasutavad e-kirjade kontrollimiseks regulaarselt nutitelefoni (allikas).

Meili võimekust on võimatu ignoreerida ja peaksite olema teadlik kõigist selle suhtluskanali pakutavatest võimalustest. Milline on aga kõige mugavam viis e-kirjade kasutamiseks oma ettevõttes? Kuidas saate e-posti jõudu kasutada ja teha seda kõige mugavamalt ja tõhusamalt? Igasuguste ärimeili mallide kasutamise abil.

Mis on meilimall ja millised on selle kasutamise eelised?

E-kirja mall on HTML-i või tekstimall, mis toimib juhendina. Sisu saab muuta vastavalt Teie sõnumitele.

Meilimall võimaldab Teil kiiresti meilikampaaniaid luua. PEate vaid kohandama malli vastavalt oma vajadustele, asendades pildid, teksti, fondid ja muud elemendid. Hea meilimall sobib kõikvõimalikele erinevates tööstusharudes tegutsevatele organisatsioonidele, olgu selleks e-kaubandus, turism ja hotellindus, äri, gastronoomia, tervishoid, haridus või midagi muud.

E-kirja malli kasutamise eelised

Säästate aega ja ressursse

Selle asemel, et kirjutada meili või luua nullist meilimalli, saate hõlpsalt oma pilte üles laadida, teksti muuta ja lisada oma andmebaasile asjakohalist uut sisu. Te ei pea valima, millised meili osasid lisada, kuhu pildid sisestada või kuhu tekst kirjutada. Tänu sellele on kasutusvalmis malliga rohkem aega ainulaadse sisu loomiseks.

Pole vaja vormindust kontrollida

Iga kord, kui loote nullist uue meilimalli, peate kontrollima vigu, sest suure andmehulgaga töötades on oht jätta välja olulised jaotised või teha vormindusvigu. Malli kasutamine tagab, et Teie e-kiri näeb välja täpselt samasugune kui eelvaade. Sellest hoolimata ärge unustage malli igaks juhuks testida.

Ärimeili mallid seletatuna

Nagu eespool mainitud, on kolme tüüpi e-kirju: tehingute meilid, suhete meilid ja reklaammeilid. Kõik need kategooriad hõlmavad erinevaid e-kirju. Oleme iga kategooria jaoks kureerinud ettevõtte meilimallide komplekti, et hõlbustada Teie esimese kampaania käivitamist või olemasoleva täiustamist.

Ärimeili mallidToote käivitamine

Uue funktsiooni väljalaske kuulutamise mall


Uue füüsilise toote käivitamise mall


Toote või teenuse käivitamise meil – lühike mall

Uurige rohkem Toote ja teenuste käivitamise mallide lehelt

Ärimeili mallidIseloomustused/arvustused

Professionaalse lähenemisega iseloomustuse/ülevaate meili mall


Sõbralik kontrolliv iseloomustuse/arvustuse meili mall


Positiivse arvamuse iseloomustuse/ülevaate meili mall

Hankige lisateavet Iseloomustuse/Arvustuse e-kirja mallide lehelt

Uudiskirja e-posti mallid


Uudiskirja e-posti mall erinevatele ärisektoritele


Meili uudiskirja mall informatiivsete sõnumite saatmiseks

või:

Uurige rohkem jaotisest Uudiskirja e-posti mallid

Ärimeili mallidPardaletulek

Pardaletuleku tervituse e-kiri


Liitumise meilimall, mis pärineb tegelikult inimeselt


„Täname, et liitusite meiega” liitumismeili mall 

Uurige rohkem lehelt Klientide liitumise meilimallid

Ärimeili mallidTagasiside palve

Hinnake ostetud tooteid tagasiside palve meilimall


Täname teid ühise projekti eest tagasiside päringu meilimall


Jagage oma mõtteid videotagasiside kaudu taotluse e-kirja mall

Uurige rohkem artiklist Tagasiside taotluse e-kirja mallid

Ärimeilide mallidKõne kutse

Esialgse teavituskõne kutse e-kirja mall


Kõnejärgne kliendiga kontaktihoidmise e-kri


“Planeerige kõne?” kõne kutse järelmeili mall

Uurige lisateavet lehelt Kõne kutse e-kirja mallid

Ärimeili mallidKõnejärgne kontakt

Kui soovite koosolekut kokku võtta


Kui soovite koosolekut korraldada


Kui soovite oma toodet või teenust otse reklaamida

Uurige rohkem jaotisest Kõnejärgsed e-kirja mallid

Ärimeili mallidAllahindluse pakkumine

Formaalne allahindluse pakkumise e-kirja mall


Argipäevane allahindluse pakkumise e-kirja mall


Üldise allahindluse koodi e-kirja mall

Hankige lisateavet lehelt Allahindluse pakkumise e-kirja mallid

Teemaread erinevatele ärimeili mallidele

Toote käivitamise meili teemaread:

  • Kas võitlete [probleemiga]? Kanname Teie eest hoolt! [toode]
  • See on lõpuks käes! Tutvuge [tootega]: nüüd saate [eelis]
  • Uus [toode või teenus] [firmalt]: lahendus Teie [probleemile]
  • Öelge [tootele] tere! Nüüd on [eelis] Teie käeulatuses
  • Kas olete [probleemist] tüdinud? Ärge enam muretsege! [toode] on siin, et Teid aidata!
  • Nüüd saadaval: [toode], lahendus probleemile [probleem]

Iseloomustuse/arvustuse meili teemaread:

  • Suur tänu [ettevõtte] meeskonna poolt!
  • Täname ostu eest/Kuidas hindate meie teenust?
  • Teie tasuta tellimus/kingitus
  • Niisiis, mida arvate [ettevõttest/tootest/teenusest]?
  • Jaga paar sõna ja saa [stiimulit]
  • Täname abi eest

Uudiskirja e-kirja teemaread:

  •  Pole paremat aega kui praegu
  • Annus viimaseid uudiseid [firmalt] spetsiaalselt Teile, [nimi]
  • [nimi], see on Teie viimane võimalus sellel [puhkuse/hooaja nimi] palju säästa
  • Hankige oma tasuta [toode/teenus], lugedes lihtsalt seda meili
  • Kas olete kunagi mõelnud, kuidas [teatud valdkond] töötab [Fortune 500 ettevõttes/mis tahes muus edukate/kuulsate ettevõtete nimekirjas]?
  • Kas olete [teatud elukutse esindaja], kes soovib [soovitud tulemust]

 Uuesti kaasamise e-kirja teemaread

  • Kas soovite endiselt meie uudiskirja saada? Ükskõik, millise otsuse teete, peate meile tõtt rääkima
  • Olge meiega [nimi] aus… Me ei saa enam oodata
  • Kas sa igatsete meid? Ühendame uuesti!
  • Sellest on juba tükk aega möödas. Oleme lugenud tunde ja päevi
  • Kas me läheme lahku või mis?
  • Kas soovite ikka veel meist midagi kuulda?

Klientide pardaletuleku e-kirja teemaread:

  • Tere tulemast [firmasse], [nimi ja perekonnanimi]
  • [nimi], tere tulemast [ettevõtte] kogukonda!
  • [nimi], paneme Teid tegutsema!
  • [nimi], Te väärite parimat
  • Tere tulemast [firmasse], [nimi]. Teie hinnapakkumised on siin!
  • Kas olete meie [ettevõtte] maailmas uus?

Tagasiside palumise e-kirja teemaread:

  • Kiire aitäh [ettevõtte] meeskonnalt
  • Soovime teada Teie arvamust [toote/teenuse] kohta
  • Kuidas meil läks, [nimi]?
  • Jagage oma mõtteid [toote/teenuse/ettevõtte] kohta
  • Täname, et ostsite [toode/teenus]. Kuidas Teie teenindus oli?
  • Me peame rääkima, [nimi]…

Kõne kutse e-kirja malli teemaread:

  • Räägime, [nimi]
  • [nimi], kas olete kiireks vestluseks valmis?
  • Kas olete endiselt hädas [valupunktiga]? Arutame mõningaid lahendusi!
  • Kohtume telefoni teel, [nimi]
  • Me peame rääkima, kas pole?
  • Ärge magage meie kõnet maha
  • Meile meeldiks Teist kuulda – sõna otseses mõttes

Kõnejärgse e-kirja teemaread:

  • Tore oli Teiega rääkida, [nimi]!
  • Täname, et leidsite aega minuga rääkida
  • Kõne ajal [kuupäev ja kellaaeg] kokku leppisime järgmiselt
  • Meie kõne kokkuvõte [kuupäev ja kellaaeg]
  • Tänan, et leidsite aega minuga täna rääkida, [nimi]
  • Nii tore oli sinuga kohtuda, [nimi]
  • Täname, et arutasite minuga oma muret [ühe potentsiaalse kliendi väljakutse] pärast
  • Jätsin teile just sõnumi

Allahindluse pakkumise meili teemaread:

  • X% allahindlus – leidke oma sooduskood kirjast
  • Eripakkumine: X% soodsam
  • X% soodsam – sooduskood sees!
  • X% allahindlus kõikidelt kaupadelt!
  • Ainult täna: X% allahindlus kõikidelt toodetelt!
  • X% alla Teie lemmik [tooted]
  • X% allahindlus kõikidelt tellimustelt!
  • Saate kõikidelt plaanidelt X% allahindlust!

Ärimeilide saatmine – parimad tavad

Kui soovite, et Teie ettevõtte meilid tooksid oodatud tulemusi, peate järgima teatud reegleid. Me isegi ei maini ilmselgeid asju, nagu CTA paigutamine Teie e-kirja lõppu, tellijate loendi segmenteerimine, iga kampaania mõõtmine ja analüüsimine või iga sõnumi isikupärastamine nii palju kui võimalik. Te juba teate seda kõike, eks? Räägime mõnest vähem populaarsest, kuid siiski olulisest meiliturunduse aspektist, mille eest peate hoolt kandma, kui soovite korraldada parimaid võimalikke meiliturunduskampaaniaid.

1. Kasutage meilisuhtluseks turvalisi SSL-servereid

Ärimeili mallid

Secure Socket Layer (SSL) on krüpteerimistehnoloogia, mis võimaldab Teil suhelda oma meiliserveriga täiustatud turbe abil. See kasutab kõigi meilis olevate andmete krüptimiseks kahte eraldi “võtit”: avalikku võtit ja privaatvõtit, millele on juurdepääs ainult adressaadil. See tähendab, et ebatõenäolise e-kirja pealtkuulamise korral ei saa pealtkuulaja pool seda ilma privaatvõtmeta lugeda.

Töölauaklientide (nt Outlooki, Thunderbirdi või mobiilseadmete) seadistamisel proovige kasutada meie turvalisi porte ja servereid.

2. Vältige rämpsposti sõnavara oma sõnumites

Spämmifiltrid

Meiliteenuse pakkujatel on rämpspostivastased filtrid, mis takistavad meil rämpskirjade saamist oma postkasti.

See on meie kõigi jaoks väga positiivne (jube saada iga päev rämpsposti, kas pole?), kuid see on ka väljakutse, millest peavad üle saama kõik meiliturundusega tegelejad.

Kui Te ei ole piisavalt ettevaatlik, jõuavad Teie uudiskirjad tõenäoliselt rämpsposti kaustadesse. Ja kui see juhtub, siis iga kord, kui saadame oma serverist meili, läheb see otse selle kasutaja rämpsposti kausta.

Meiliteenuse pakkujad võtavad meili rämpsposti kausta paigutamisel arvesse erinevaid tegureid. Üks neist on sõnade tuvastamine, mida tavaliselt seostatakse rämpspostitustega.

Kui soovite, et Teie e-kiri jõuaks sujuvalt Teie kliendi postkasti, vältige selliseid sõnu nagu: tasuta, kingitus, parim hind, eripakkumine, allahindlus, klõpsake siin, teenige raha, ostke, parim hind, madalaim hind, ainult, tasuta kõne, investeering, 50% vähem, miks maksta rohkem, kaotage oma võlg, nüüd, tee seda kohe, alusta täna, piiratud aja jooksul, televiisorist nähtud ja kaalust alla võtta jne.

3. Muutke endiste töötajate paroole ja suunake kontod ümber

Piiratud abikeskus

See tagab, et kui töötajad Teie organisatsioonist lahkuvad, ei ole neil enam juurdepääsu Teie kontodele ega äritegevusele. Edastamine tagab, et kui keegi vastab endise töötaja kontot kasutades saadetud ärimeilile, saab praegune töötaja käimasoleva suhtluse lõpule viia või delegeerida.

4. Ärge saatke oma meiliteenusega massilisi e-kirju

Ärimeili mallid

Kui saadate oma kontaktidele hulgimeile reklaamide, teadaannete või uudiskirjade saatmiseks, ärge tehke seda oma veebimeili või töölauakliendi kaudu. Miks? Kuna selline tegevus seab teie domeeni maine tõsiselt ohtu. Pikemas perspektiivis võidakse kõik Teie meilid kataloogida rämpspostiks või isegi põhjustada Teie meiliteenuse sulgemise.

Hulgimeilide turvaliseks saatmiseks peate järgima teatud reegleid ja protseduure. Tavaliselt tehakse seda spetsialiseeritud teenusepakkujate kaudu, kes aitavad Teil järgida rämpspostivastaseid eeskirju.

5. Vähem on rohkem 

Ärimeili mallid

Enamasti töötavad kõige lihtsamad meilid palju paremini kui need, mis on täidetud piltide, erinevate värvide või keeruka kujundusega…

Vähem on rohkem: Teie e-post peab olema lihtne. Mida vähem see meenutab tüüpilisi uudiskirju (need, mis on paigutatud erinevatesse veergudesse, täis tohutuid pilte või päistega), seda parem.

Oleme harjunud seostama rämpsposti “hästi koostatud” uudiskirjadega. Seetõttu annab huvitaval kombel tavaliselt paremaid tulemusi tavaline e-kiri, mis näeb välja nagu “tavaline” sõnum, nagu sõber saadaks meile.

Reegel on järgmine: hoia lihtsana, rumal (KISS – keep it simple, stupid).

Ärimeili mallid – korduma kippuvad küsimused

Kuidas ma saan mõõta oma ärimeilide edu?

Aruanded

Põhilised ja kõige kasulikumad mõõdikud meilikampaania edukuse mõõtmiseks on edastusmäära, avamismäära, klikkimise määra ja põrkemäära protsendid. Seda statistikat pakuvad kõik usaldusväärsed turundusagentuurid või meiliturunduse tööriistad.

  • Edastamismäär on põrkamata meilide ja saadetud meilide arvu suhe.
  • Avamismäär on Teie meili avanud tellijate ja saadetud meilide arvu suhe.
  • Läbiklikkimise määr on linkidel klõpsanud inimeste ja saadetud meilide arvu suhe.
  • Põrkemäär on Teie meililoendis olevate e-posti aadresside suhe, mis ei saanud Teie kirja, kuna nende meiliserverid või kliendid saatsid need tagasi, ja Teie loendis olevate e-posti aadresside koguarv.

Tavaliselt on head tulemused järgmised:

  • Edastamismäär 95% või rohkem
  • Avamisemäär 30%
  • Üle 10% läbiklikkimise määr
  • Vähem kui 2% põrkemäär

Need määrad ja võrdlusalused on aga tööstusharuti erinevad. Kõige olulisemad elemendid, mis neid tulemusi mõjutavad, on kampaania andmete kvaliteet ja sisu väärtus.

Kui pikad peaksid mu e-kirjad olema?

Ärimeili mallid

Sisu peaks olema lühike, sirvitav ja väikeste tükkidena. Saajad kulutavad vaid sekundeid e-kirjade sirvimisele, üldiste märksõnade ja teemade otsimisele. Kui nad märkavad midagi asjakohast, võtavad nad hoogu maha ja loevad Teie sõnumit hoolikamalt. Alustuseks kirjutage oma meilisõnum ja muutke seda, kuni Teil jääb alles vaid põhiteave.

Kas ma peaksin kirjutama lihtteksti e-kirja või saatma meili HTML-vormingus?

Ärimeili mallid

Lihtteksti e-kiri sisaldab ainult teksti ilma vorminguta. Samuti võimaldab see e-posti koopiasse manustada lihtsaid visuaale või gife. Samal ajal sisaldab HTML-versioon pilte, värve ja muid tekstivormingu valikuid. Valik sõltub Teie e-posti turundusstrateegiast, kaubamärgist, stiilijuhendist ja paljudest muudest teguritest.

Tundub mõistlik kasutada HTML-koodil põhinevaid e-kirju, eriti B2C toodete puhul, kuna selline meil annab rohkem võimalusi oma toodet visuaalselt esitleda. 62% turundajatest aga ütlevad, et saadavad oma tellijatele HTML-i ja lihtteksti e-kirju. (allikas). 

Kui suur peaks mu e-kirja andmebaas olema?

Järjekord

See on iga ettevõtte individuaalne aspekt. Kui müüte B2C masstoodet, mis on saadaval erinevat tüüpi klientidele (nt mobiiltelefon, sall või ökonoomne auto), on Teie andmebaas tohutu ja koosneb sadadest tuhandetest kontaktidest. Kui aga pakute väga spetsiifilist B2B saatmishaldustarkvara, on Teie andmebaas ilmselt väiksem. Siin on kõige olulisem andmebaasi segmenteerimine.

Ready to put our business email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas ma saan mõõta oma ärimeilide edu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Põhilised ja kõige kasulikumad mõõdikud meilikampaania edukuse mõõtmiseks on edastusmäära, avamismäära, klikkimise määra ja põrkemäära protsendid. Seda statistikat pakuvad kõik usaldusväärsed turundusagentuurid või meiliturunduse tööriistad.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui pikad peaksid mu e-kirjad olema?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sisu peaks olema lühike, sirvitav ja väikeste tükkidena. Saajad kulutavad vaid sekundeid e-kirjade sirvimisele, üldiste märksõnade ja teemade otsimisele. Kui nad märkavad midagi asjakohast, võtavad nad hoogu maha ja loevad Teie sõnumit hoolikamalt.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ma peaksin kirjutama lihtteksti e-kirja või saatma meili HTML-vormingus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Valik sõltub Teie e-posti turundusstrateegiast, kaubamärgist, stiilijuhendist ja paljudest muudest teguritest. Siiski on mõistlik kasutada HTML-koodil põhinevaid e-kirju, eriti B2C toodete puhul, kuna selline meil annab rohkem võimalusi oma toote esitlemiseks. ” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo