Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Helistamisjärgse e-kirja mallid

Helistamisjärgse e-kirja mallid

Enamik müügimehi ei mõtleks müügikarjääri alustades kunagi e-posti mallide kasutamisele. Selle asemel kasutavad nad “põhilisi” müügistrateegiaid: helistamine, kohtumiste kinnitamine ja ettevõtte uuenduste läbimine. Aga kui on aeg saata potentsiaalsele kliendile järelmeil, siis hoog peatub. Nad peatuvad ja mõtlevad: “okei, mida ma peaksin kirjutama?”

Müügi- ja ärimeiliturundus on keeruline mäng. Lõppude lõpuks on meil vaid ühesuunaline teabevoog, mis ootab vastust. Ja nagu andmed näitavad, jäetakse enamik müügimeile lihtsalt tähelepanuta. Siiski on meiliturundus endiselt hindamatu müügistrateegia. Veelgi enam, mõned potentsiaalsed kliendid kasutavad suhtluseks aind meili.

Seetõttu peaks iga müügiesindaja teadma, kuidas e-posti jõudu ära kasutada ja kuidas kirjutada tõhus järelsõnum. Selles juhendis keskendume müügikõnele järgneva meili koostamisele.

Kõnejärgne järelmeil – miks see nii oluline on?

Järelmeil peaks olema iga müügiprotsessi lahutamatu osa, mis hõlmab klientidega telefoni teel ühenduse võtmist

Mis see täpselt on?

Kõnede järelmeile on kahte tüüpi. Esimene on meil, mis saadetakse potentsiaalsele kliendile kohe pärast kõne. Sellises sõnumis peaksite tegema vestlusest kokkuvõtte, mainima järgmisi samme, milles olete mõlemad juba kokku leppinud, ja määrama ajaskaala. Teist tüüpi kõne järelmeil tuleks saata ainult siis, kui Teie kontakt ei vasta Teie esimesele sõnumile või pole pärast lühikest esialgset vastust Teiega mõnda aega ühendust võtnud.

Helistamisjärgse e-kirja mallid
LiveAgenti järelmeil

Oluline on pärast kõnet saata e-kiri. Vastasel juhul muutub vestlus potentsiaalse kliendiga lihtsalt järjekordseks tšättimiseks, mis pole toonud mingit väärtust ega too kaasa müüki. Põhimõtteliselt on garanteeritud, et ilma järelteateta unustab Teie kontakt Teie kõne. Isegi kui helistate neile hiljem uuesti, pole Teie teisel vestlusel nii suurt mõju, kui esimesel võinuks olla.

Kõnejärgse järelmeili e-kirja teemaread

  • Tore oli Teiega rääkida, [nimi]!
  • Tänan, et leidsite aega minuga rääkida
  • Siin on see, milles me kõne ajal [päeval] kokku leppisime
  • Kokkuvõte meie kõnest [päeval]
  • Tänan, et leidsite aega minuga täna rääkida, [nimi]
  • Nii tore oli sinuga kohtuda, [nimi]
  • Täname, et arutasite minuga oma muret [ühe potentsiaalse kliendi väljakutse] pärast
  • Jätsin Teile just sõnumi

Kõnejärgse e-kirja mallide näited

Kui soovite koosolekut kokku võtta


Kui soovite koosolekut kokku leppida


Kui soovite oma toodet või teenust otse reklaamida


Kui Teie tulevane klient pole telefoni vastu võtnud


Kui Teil on vaja kõne edasi lükata

Kõnejärgse e-kirja mall – korduma kippuvad küsimused

Millal peaksin saatma kõnejärgse järelmeili?

Lahendamise aeg

Proovige saata kokkuvõtlik e-kiri (loetledes järgmised sammud ja kõik kõne ajal sõlmitud kokkulepped) tunni jooksul pärast vestlust. Kui Te ei saa sellist sõnumit kohe pärast kõnet saata, tehke seda kuni üks tööpäev pärast kõnet. Kui teete kõne ajal järgmised sammud, mis nõuavad Teie potentsiaalse kliendi kaasamist, andke talle aega nende toimingute tegemiseks.

Kui tundub, et Teie potentsiaalsed kliendid ei astu ühtegi sammu õiges suunas, saatke neile kaks kuni kolm päeva enne tähtaega järelmeil, et meelde tuletada oma kokkulepet.

Kas peaksin soovitama uue kõne kokkuleppimist või e-posti teel suhtlemist?

Veebipõhine vestlusrakendus

Parim on lasta oma potentsiaalsel kliendil oma eelistatud suhtluskanali üle otsustada. Saate oma kontaktilt kõne järelmeilis küsida, kas ta soovib teise kõnega jätkata või arutada järgmisi samme meili teel. Kui nad lasevad Teil otsustada, valige lihtsalt enda jaoks parim valik.

Millal peaksin pärast kõnet kontaktile meili saatmise lõpetama?

Vastus

Kui Teie võimalik klient ignoreerib kahe nädala jooksul kuni kolme meili, on parem mõneks ajaks temaga suhtlemine lõpetada ja jälgida, kas ta reageerib Teie suhtlusele mingilgi viisil. Kui nad seda ei tee, oodake kaks nädalat ja proovige saata veel kaks kõne järelmeili. Kui see ei tööta, ei tohiks Te selle inimesega enam ühendust võtta.

Ready to put our call follow-up email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Millal peaksin saatma kõnejärgse järelmeili?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Proovige saata kokkuvõtlik e-kiri (loetledes järgmised sammud ja kõik kõne ajal sõlmitud kokkulepped) tunni jooksul pärast vestlust. Kui Te ei saa sellist sõnumit kohe pärast kõnet saata, tehke seda kuni üks tööpäev pärast kõnet.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas peaksin soovitama uue kõne kokkuleppimist või e-posti teel suhtlemist?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Parim on lasta oma potentsiaalsel kliendil oma eelistatud suhtluskanali üle otsustada. Saate oma kontaktilt kõne järelmeilis küsida, kas ta soovib teise kõnega jätkata või arutada järgmisi samme meili teel. Kui nad lasevad Teil otsustada, valige lihtsalt enda jaoks parim valik.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millal peaksin pärast kõnet kontaktile meili saatmise lõpetama?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kui Teie võimalik klient ignoreerib kahe nädala jooksul kuni kolme meili, on parem mõneks ajaks temaga suhtlemine lõpetada ja jälgida, kas ta reageerib Teie suhtlusele mingilgi viisil. Kui nad seda ei tee, oodake kaks nädalat ja proovige saata veel kaks kõne järelmeili. Kui see ei tööta, ei tohiks Te selle inimesega enam ühendust võtta.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo