Helistamisjärgse e-kirja mallid - nõuanded ja näidiskirjad müügimeestele, kuidas järelmeile koostada ja saata. Kasulikud mallid erinevateks olukordadeks.
Enamik müügimehi ei mõtleks müügikarjääri alustades kunagi e-posti mallide kasutamisele. Selle asemel kasutavad nad “põhilisi” müügistrateegiaid: helistamine, kohtumiste kinnitamine ja ettevõtte uuenduste läbimine. Aga kui on aeg saata potentsiaalsele kliendile järelmeil, siis hoog peatub. Nad peatuvad ja mõtlevad: “okei, mida ma peaksin kirjutama?”
Müügi- ja ärimeiliturundus on keeruline mäng. Lõppude lõpuks on meil vaid ühesuunaline teabevoog, mis ootab vastust. Ja nagu andmed näitavad, jäetakse enamik müügimeile lihtsalt tähelepanuta. Siiski on meiliturundus endiselt hindamatu müügistrateegia. Veelgi enam, mõned potentsiaalsed kliendid kasutavad suhtluseks aind meili.
Seetõttu peaks iga müügiesindaja teadma, kuidas e-posti jõudu ära kasutada ja kuidas kirjutada tõhus järelsõnum. Selles juhendis keskendume müügikõnele järgneva meili koostamisele.
Järelmeil peaks olema iga müügiprotsessi lahutamatu osa, mis hõlmab klientidega telefoni teel ühenduse võtmist.
Mis see täpselt on?
Kõnede järelmeile on kahte tüüpi. Esimene on meil, mis saadetakse potentsiaalsele kliendile kohe pärast kõne. Sellises sõnumis peaksite tegema vestlusest kokkuvõtte, mainima järgmisi samme, milles olete mõlemad juba kokku leppinud, ja määrama ajaskaala. Teist tüüpi kõne järelmeil tuleks saata ainult siis, kui Teie kontakt ei vasta Teie esimesele sõnumile või pole pärast lühikest esialgset vastust Teiega mõnda aega ühendust võtnud.
Oluline on pärast kõnet saata e-kiri. Vastasel juhul muutub vestlus potentsiaalse kliendiga lihtsalt järjekordseks tšättimiseks, mis pole toonud mingit väärtust ega too kaasa müüki. Põhimõtteliselt on garanteeritud, et ilma järelteateta unustab Teie kontakt Teie kõne. Isegi kui helistate neile hiljem uuesti, pole Teie teisel vestlusel nii suurt mõju, kui esimesel võinuks olla.
Thank you very much for finding the time to talk with me about [the matter of your conversation]. I really appreciate it!
I just wanted to sum up our call and double-check if we both agree on the next steps:
Next step 1
Next step 2
Next step 3
…
As we discussed, I’ll [send you a new offer/prepare a special offer for you/present a new product or service, etc.], and then we can proceed with fulfilling the terms of our agreement.
Let me know if that works for you.
If you need anything else, I will be happy to help!
Best,
[name & company]
It was very nice to talk to you.
I really enjoyed our conversation and learning more about [topic covered]. Thank you for your advice and your views on the field of [your industry].
As I told you, I can support you in [the prospect’s target]. That’s why I would like to meet with you to talk about [clear purpose].
I’m usually free on [days of the week and hours when you’re free]. Would one of those slots be suitable for you? I can adjust my schedule to yours if that’s more convenient for you.
I hope we can talk soon.
Yours sincerely,
[name & company]
Many thanks for finding the time to talk with me [today/yesterday/last Friday] and sharing more information about [company].
I’ve been thinking about the difficulties your company has with [business challenges], and I think [your company] could help you solve this problem by [solutions].
To date, many companies like yours are using our [product/service] and are very satisfied with it.
Check out my [portfolio/brochure/website of your company] and feel free to contact me if you have any questions about our [product/service].
Could we talk on the phone sometime this week to continue our conversation?
Best,
[name & company]
I’m writing to you because I wasn’t able to reach you today. I was calling you because [leave a phrase as the reason for your call, or the name of the reference/matter you are calling about].
I sent you a voicemail and mentioned that I would call you back on [date] at [time].
However, you can always contact me before that time on [your phone number] at your convenience.
I hope we will reconnect soon!
Best,
[name & company]
Thanks for getting back to me so quickly. I truly appreciate it.
I’ll be happy to contact you again later in [the month].
Does it make sense to schedule a call already to reconnect? This way, we can save time in the future and adjust our calendars accordingly.
How does your availability in [the month] look? Which week and day would be a good one for us to connect?
I look forward to talking with you.
Best,
[name & company]
Proovige saata kokkuvõtlik e-kiri (loetledes järgmised sammud ja kõik kõne ajal sõlmitud kokkulepped) tunni jooksul pärast vestlust. Kui Te ei saa sellist sõnumit kohe pärast kõnet saata, tehke seda kuni üks tööpäev pärast kõnet. Kui teete kõne ajal järgmised sammud, mis nõuavad Teie potentsiaalse kliendi kaasamist, andke talle aega nende toimingute tegemiseks.
Kui tundub, et Teie potentsiaalsed kliendid ei astu ühtegi sammu õiges suunas, saatke neile kaks kuni kolm päeva enne tähtaega järelmeil, et meelde tuletada oma kokkulepet.
Parim on lasta oma potentsiaalsel kliendil oma eelistatud suhtluskanali üle otsustada. Saate oma kontaktilt kõne järelmeilis küsida, kas ta soovib teise kõnega jätkata või arutada järgmisi samme meili teel. Kui nad lasevad Teil otsustada, valige lihtsalt enda jaoks parim valik.
Kui Teie võimalik klient ignoreerib kahe nädala jooksul kuni kolme meili, on parem mõneks ajaks temaga suhtlemine lõpetada ja jälgida, kas ta reageerib Teie suhtlusele mingilgi viisil. Kui nad seda ei tee, oodake kaks nädalat ja proovige saata veel kaks kõne järelmeili. Kui see ei tööta, ei tohiks Te selle inimesega enam ühendust võtta.
Ready to put our call follow-up email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Klientide tänukaardid ja teated
Hästi vormistatud trükitud tänukaart või käsitsi kirjutatud tänukiri jääb suurema tõenäosusega vähemalt mõneks ajaks alles. Lugege lähemalt.
Ülesmüügi/ristmüügi e-posti mallid
Ülesmüügi ja ristmüügi tehnikad aitavad suurendada müüki. E-kirjades kasutatakse neid strateegiaid klientide meelitamiseks uute toodete ja teenuste proovimiseks. Antud lehel pakutakse erinevaid e-posti mallinäiteid ja nõuandeid nende isikupärastamiseks vastavalt kliendibaasile.
E-kaubanduse tänu avaldamise e-kirja mallid
Külma e-posti turundus on tõhus viis müügivihjete saamiseks. Artiklis tutvustatakse parimaid tavaid, teemaridade loendit ja e-kirjade automatiseerimist müügi ja kliendisuhete haldamiseks. E-kirjad on turunduskanalina endiselt olulised, aidates luua suhteid ja lojaalsust klientidega.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team