Artiklis kirjeldatakse klientidega kõnede korraldamiseks e-posti turunduse kasutamist. Näidete ja meilimallide abil õpetatakse, kuidas telefonikõned on oluline suhtluskanal ettevõtete ja klientide vahel ning kuidas neid saab optimeerida. LiveAgent-i tarkvaralahenduse kaudu on võimalik klientidega videokõnesid pidada.
Paljud ettevõtted teevad oma veebipõhise kohaloleku suurendamiseks väga palju tööd. Samuti annavad nad endast parima, et kasutada uusi kanaleid, mida Internet ja tänane digiajastu pakuvad: sotsiaalmeedia, meilid, vormid, maandumislehed ning muud turundus- ja kommunikatsioonivahendid. Kuid kas need tööriistad asendavad telefoni teel ja näost näkku suhtlemist klientide, huvirühmade või partneritega?
Vastus on eitav. Telefonikõned on oluline suhteaspekt ettevõtete ja nende (potentsiaalsete) klientide vahel. Seega kirjeldatakse selles artiklis, kuidas saate klientidega kõnede korraldamiseks e-posti turundust kasutada.
Iga päev läheb müügiinimeste postkasti sisse ja sealt välja miljoneid e-kirju. Peate teadma, kuidas saata täiuslik e-kiri, et Teie sõnum segaduses kaduma ei läheks. See kehtib eriti juhul, kui saadate olulisele kliendile kutse.
Mõned väidavad, et tavapärased suhtlusviisid, nagu telefonikõned, on aegunud. Nende arvamuste autorid kipuvad unustama mõningaid kommunikatsiooni määravaid tegureid. Need hõlmavad vahetust, väljendeid, hääletoone ja pause… Need näpunäited edastavad sõnumeid ja olulist teavet, mis digitaalse suhtluse tõttu kaduma läheks. Miski ei asenda dialoogi ja inimestevahelist otsevestlust (vähemalt praegu).
Seetõttu peaks klientide helistama kutsumine siiski olema osa Teie meiliturunduse strateegiast ja kõnekutsete meilimallid on Teile selles abiks. Aga asume kõigepealt teemaridade juurde.
My name is [name], and I work at [company].
We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].
Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?
I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.
If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!
Cheers,
[name & company]
It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].
I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.
Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!
[CTA]
Best,
[name & company]
Thanks for showing your interest in [product/service] — we’re excited to see you here!
Since you [visited our website/downloaded an ebook/commented on our social media profile], I bet that you’d like to learn more about our products.
Please click this link to schedule your demo [link] — choose a time and date that suits you the most!
We look forward to talking to you soon.
Best,
[name & company]
I’ve noticed that you reported an issue [the matter of the issue/ticket no.]
I want to resolve your problem as quickly as possible.
I think the quickest way to solve this is to schedule a quick [video] call so that I can walk you through [our dashboard/latest updates/new features] and help you with [pain point].
Click the link below to schedule a call with me:
[CTA]
Regards,
[name & company]
You already use our [product/service], so I thought I should let you know about our new offer!
[new product/service] is available now, and many of our current clients have already [bought/tested] it. They love the results!
How about we hop on a quick call so I can show you how to make the most of [new product/service]?
Click the button below to book a call with me!
[CTA]
Talk to you soon,
[name]
“Planeerige kõne?” helistamise kutse järelmeili mall
Hello [contact name],
Are you still looking for a hand with [pain point]?
If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.
[CTA]
Regards,
[name & company]
“Kiire küsimuse” helistamise kutse järelmeili mall
Dealing with [pain point] can be a tough job sometimes.
If you tell me some of the biggest challenges that your company has faced recently, I can help you with them and deliver [value proposition].
We can discuss this over the phone, as I think it will be easier for both of us.
Just click this link [link] to schedule a call with one of our experts.
Take care,
[name & company]
Ready to put your call email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Olemasolevate või potentsiaalsete klientidega suhtlemise sagedus tuleks kohandada vastavalt konkreetsele kampaaniale, probleemi kiireloomulisusele või potentsiaalse tehingu väärtusele. Igal juhul ärge proovige oma kontakte e-kirjade ja helistamiskutsega üle ujutada. Vastasel juhul võib Teie suhtlus näida rämpspostina.
Võite mainida, milline kellaaeg ja kuupäev teile kõige paremini sobib. Siiski peaksite jätma oma potentsiaalsete või olemasolevate klientide otsustada, millal nad soovivad Teiega helistada.
Samuti pidage meeles, et Te ei tohiks võtta ühendust inimestega, kes pole avaldanud valmisolekut Teie ettevõttega suhtlemiseks.
Kõnekeskus: kontakti lõpetamise/peatamise mallid
Tekst räägib erinevatest klienditeeninduse kontaktivormidest, sealhulgas telefonitoe olulisusest klienditeeninduses. Lisaks mainitakse LiveAgenti kui sobivat kõnekeskuse tarkvara ja pakutakse suhtlemise lõpetamise/peatamise malli. Tekst annab nõu ka esimese kontakti kõnekeskuse mallide ja captcha kasutamise kohta.
Ülesmüügi/ristmüügi e-posti mallid
Ülesmüügi ja ristmüügi tehnikad aitavad suurendada müüki. E-kirjades kasutatakse neid strateegiaid klientide meelitamiseks uute toodete ja teenuste proovimiseks. Antud lehel pakutakse erinevaid e-posti mallinäiteid ja nõuandeid nende isikupärastamiseks vastavalt kliendibaasile.
Kõnekeskuse mallid, mis loovad tugevaid kliendisuhteid
Artiklis kirjeldatakse kõnekeskuse skriptide tähtsust sujuva suhtluse ja klienditeeninduse tagamisel. Samuti pakutakse tasuta kõnekeskuse tarkvara lahendusi, mis aitavad tagada operatiivset reageerimist ja skaleeruvust koos äriga. LiveAgent on üks võimalus tasuta kõnekeskuste abistamiseks ning pakub täielikku ja mitmekeelset tuge klientidele üle maailma.
Kliendiportaali reklaamimiseks on tõhusaks viisiks kutse e-kirja saatmine, milles tuleks loetleda liitumise eeliseid ja lisada üleskutse. Kutse meil peaks olema atraktiivne ning HTML-meilimalli kasutamine on soovitatav. On oluline jälgida vastuvõtjate reaktsioone ning vajadusel mitte saatmist jätkata. Kutse meili võib saata mõne päeva pärast, kui klient on hakanud toodet/teenust kasutama. Kliendiportaaliga liitumine võimaldab klientidel kasutada toote/teenuse kõiki võimalusi ning see tasub reklaamimisel pingutada.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team