• Mallid
  • Kõne kutse e-kirja mallid

Kõne kutse e-kirja mallid

Paljud ettevõtted teevad oma veebipõhise kohaloleku suurendamiseks väga palju tööd. Samuti annavad nad endast parima, et kasutada uusi kanaleid, mida Internet ja tänane digiajastu pakuvad: sotsiaalmeedia, meilid, vormid, maandumislehed ning muud turundus- ja kommunikatsioonivahendid. Kuid kas need tööriistad asendavad telefoni teel ja näost näkku suhtlemist klientide, huvirühmade või partneritega?

Vastus on eitav. Telefonikõned on oluline suhteaspekt ettevõtete ja nende (potentsiaalsete) klientide vahel. Seega kirjeldatakse selles artiklis, kuidas saate klientidega kõnede korraldamiseks e-posti turundust kasutada.

Iga päev läheb müügiinimeste postkasti sisse ja sealt välja miljoneid e-kirju. Peate teadma, kuidas saata täiuslik e-kiri, et Teie sõnum segaduses kaduma ei läheks. See kehtib eriti juhul, kui saadate olulisele kliendile kutse.

Miks on klientide kõnedele kutsumine oluline?

Mõned väidavad, et tavapärased suhtlusviisid, nagu telefonikõned, on aegunud. Nende arvamuste autorid kipuvad unustama mõningaid kommunikatsiooni määravaid tegureid. Need hõlmavad vahetust, väljendeid, hääletoone ja pause… Need näpunäited edastavad sõnumeid ja olulist teavet, mis digitaalse suhtluse tõttu kaduma läheks. Miski ei asenda dialoogi ja inimestevahelist otsevestlust (vähemalt praegu).

Miks on klientide kõnedele kutsumine oluline? - App - Uploads - 2019 - 10 - Video Call Inside Of The Ticket.jpg
LiveAgent võimaldab Teil klientidega videokõnesid pidada

Seetõttu peaks klientide helistama kutsumine siiski olema osa Teie meiliturunduse strateegiast ja kõnekutsete meilimallid on Teile selles abiks. Aga asume kõigepealt teemaridade juurde.

Kõne kutse meilimalli teemarea näited

  • Räägime, [nimi]
  • [nimi], kas olete kiireks vestluseks valmis?
  • Kas olete endiselt hädas [valupunktiga]? Arutame mõningaid lahendusi!
  • Kohtume telefoni teel, [nimi]
  • Me peame rääkima, kas pole?
  • Ärge magage meie kõnet maha
  • Meile meeldiks Teist kuulda – sõna otseses mõttes
  • Kas vajate [valupunktiga] kätt? Lähme helistama!
  • Arutame Teie [probleeme] telefoni teel
  • Meile meeldiks Teiega koostööd teha, kuid kõigepealt peame rääkima
  • Kõik oleneb üksteisega rääkimisest, eks?
  • Kas olete vestluseks valmis?

7 kõne kutse e-kirja malli

Esialgne teavituskõne kutse meili mall


Hey [first name]

My name is [name], and I work at [company].

We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].

Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?

I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.

If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!

Cheers,
[name & company]

Järelmeil kõnele kutsumise e-kirjale


Hello [name],

It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].

I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.

Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!

[CTA]

Best,
[name & company]


Demo kõnele kutsumise e-kirja mall


Hi [name],

Thanks for showing your interest in [product/service] — we’re excited to see you here!

Since you [visited our website/downloaded an ebook/commented on our social media profile], I bet that you’d like to learn more about our products.

Please click this link to schedule your demo [link] — choose a time and date that suits you the most!

We look forward to talking to you soon.

Best,
[name & company]

Helistamiskutse meilimall klientidele, kes teatavad mõnest probleemist


Hello [name],

I’ve noticed that you reported an issue [the matter of the issue/ticket no.]

I want to resolve your problem as quickly as possible.

I think the quickest way to solve this is to schedule a quick [video] call so that I can walk you through [our dashboard/latest updates/new features] and help you with [pain point].

Click the link below to schedule a call with me:

[CTA]

Regards,
[name & company]

Helistamiskutse meilimall potentsiaalsele ülesmüügile


Hi there [name],

You already use our [product/service], so I thought I should let you know about our new offer!

[new product/service] is available now, and many of our current clients have already [bought/tested] it. They love the results!

How about we hop on a quick call so I can show you how to make the most of [new product/service]?

Click the button below to book a call with me!

[CTA]

Talk to you soon,
[name]


Veenev järelmeil kõnekutse e-kirjale

“Planeerige kõne?” helistamise kutse järelmeili mall

Hello [contact name],

Are you still looking for a hand with [pain point]?

If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.

[CTA]

Regards,
[name & company]

“Kiire küsimuse” helistamise kutse järelmeili mall


Hi [name],

Dealing with [pain point] can be a tough job sometimes.

If you tell me some of the biggest challenges that your company has faced recently, I can help you with them and deliver [value proposition].

We can discuss this over the phone, as I think it will be easier for both of us.

Just click this link [link] to schedule a call with one of our experts.

Take care,
[name & company]

Ready to put your call email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Frequently asked questions

Kui sageli peaksin helistamiskutse e-kirju saatma?

Olemasolevate või potentsiaalsete klientidega suhtlemise sagedus tuleks kohandada vastavalt konkreetsele kampaaniale, probleemi kiireloomulisusele või potentsiaalse tehingu väärtusele. Igal juhul ärge proovige oma kontakte e-kirjade ja helistamiskutsega üle ujutada. Vastasel juhul võib Teie suhtlus näida rämpspostina.

Kas peaksin helistamiskutse meilis soovitama telefonikõne kellaaega ja kuupäeva?

Võite mainida, milline kellaaeg ja kuupäev teile kõige paremini sobib. Siiski peaksite jätma oma potentsiaalsete või olemasolevate klientide otsustada, millal nad soovivad Teiega helistada.

Kas peaksin mainima, kust ma kontakti telefoninumbri sain?

Samuti pidage meeles, et Te ei tohiks võtta ühendust inimestega, kes pole avaldanud valmisolekut Teie ettevõttega suhtlemiseks.
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo