Tasuta Prooviperiood

Toodete turuletoomise mallid

Pärast kuude kaupa toote või teenuse arendamisele kulutamist on ilmselge see maailma turule tuua, ja meiliturundus on hea kanal oma uue toote kohta teabe levitamiseks. Kuid kui kiirustate turuletoomist, võib see kahjustada nii toodet kui ka Teie ettevõtet. Kõige parem toote turuletoomist õigesti planeerida – valige sõna edastamiseks õiged kanalid, kasutage parimaid võimalikke tooteesitluse meilimalle, muutke sõnumid atraktiivseks ja kaasahaaravaks jne. Kuid enne kui sukeldume sügavale toote turuletoomise meilimallidesse ja parimatesse tavadesse, alustame põhitõdedega.

Mis on toote turuletoomise e-kiri ja miks see oluline on?

Toote turuletoomise teade on tegevuste jada, mille eesmärk on reklaamida ja avalikustada uut toodet või teenust.

Ettevõtted kasutavad sageli e-posti, et tekitada ootusärevust ja entusiasmi enne oma toote turuletulekut. See aitab meelitada tähelepanu ja tekitada rohkem müüki, kui toode on saadaval.

toote turuletoomise mall
Saatke toote turuletoomise e-kirju otse LiveAgentist

Aga mis täpselt on toote turuletoomise e-kiri? Toote tutvustamise e-kiri on teatud tüüpi meil, mida ettevõtted kasutavad oma toodete, teenuste, pakkumiste ja kampaaniate reklaamimiseks. See on kogu väljakuulutamise protsessi oluline osa, kuna võimaldab Teil otse oma sihtrühma poole pöörduda.

Erinevalt tehingutega seotud meilidest, mis teavitavad kliente nende tellimusest või kontoteabest, püüavad reklaammeilid üldjuhul tellijaid klientideks muuta või üles- või ristmüüa. Toote turuletoomise e-kirjad liigitatakse ka reklaammeilide alla.

In a SaleCycle study, more than 50% of respondents said they purchase products presented to them via marketing email once a month.

SaleCycle team

Hästi kirjutatud reklaammeilide puhul pole vaja palju, et veenda potentsiaalseid kliente Teie käest ostma.

Sisuliselt on väga konverteerivate reklaammeilide kirjutamine Teie toote ülestõusmise ja müügi suurendamise võti. Vaatame, kuidas saate seda teha, üks reklaammeili tüüp korraga – alustades toote turuletoomise meiliga.

5 toote turuletoomise malli ideed

Toote turuletoomise e-kirjade näiteid on tuhandeid. Pärast ühte Google’i otsingut leiate palju edukate kampaaniate malle ja kirjeldusi. Teie mugavuse huvides koostasime loendi 5 toote turuletoomise meilimallist, mis on meie arvates kõige mõjuvamad.

Tarkvara turuletoomise teadaande mall


Uue funktsiooni väljalaske teadaande mall


Uue füüsilise toote turuletoomise mall


Toote või teenuse turuletoomise mall – lühike mall


Vestluspõhise toote turuletoomise meilimall

Ärge unustage oma e-kirju alati isikupärastada ja kirjutage otse asjakohane koopia, mis vastab järgmistele küsimustele.

  • Mis on tulevane toode?
  • Kuidas see töötab? (lihtsate sõnadega)
  • Miks Teie publik seda [praegu!] vajab?
  • Kuidas nad seda saavad?

7 pilkupüüdvat e-kirja teemarida

Teie meili sisu on oluline, kuid keegi ei loe seda, kui Te ei kasuta esmalt tapvat teemarida! Pidage meeles – see peab olema pilkupüüdev. Meil on Teile mõned näited.

  • Kas võitlete [probleemiga]? Oleme teid kaitsnud! [toode]
  • See on lõpuks käes! Tutvuge [tootega]: nüüd saate [eelis]
  • Uus [toode või teenus] [firmalt]: lahendus Teie [probleemile]
  • Öelge tere [Toode]! Nüüd on [eelis] Teie käeulatuses
  • Kas olete [probleemist] tüdinud? Ärge enam muretsege! [Toode] on siin, et Teid aidata!
  • Nüüd saadaval: [toode], lahendus [probleemile]
  • [Toode] on nüüd saadaval. Lugege seda meili, et saada teavet selle hankimise kohta.
  • Kas Teil on probleeme [Probleemiga]? Kas olete proovinud [Toodet]? Absoluutsed uudised turul

Toote turuletoomise meilid – näpunäited & parimaid tavad järgimiseks

Planeerige, planeerige, planeerige!

Kui sageli kavatsete oma tellijatele e-kirju saata ja mida need meilid sisaldavad? Edukate meilikampaaniate loomise esimene samm on strateegia väljatöötamine, vaatajaskonna uurimine ja meilide ajastamine oma toimetuskalendris.

Tõstke esile, mis Teil puudu on

Teie toode on loodud selleks, et aidata inimesi, kellel on konkreetne probleem. Mis iganes see ka poleks, nüüd on Teie vaatajaskonnal hea aeg mõelda sellele probleemile ja sellele, kuidas Teie toode saab selle kõrvaldada. Seetõttu on oluline oma toote väärtust igas meilis esile tõsta.

Määrake selge ja järjepidev kutse tegevusele (CTA)

Mõelge, milliseid toiminguid soovite, et Teie tellijad pärast Teie meili lugemist teeksid. Kas nad lisavad eksklusiivsete tootevärskenduste/teadete jaoks eraldi loendisse? Kas nad peaksid seda sõna sotsiaalvõrgustikes levitama? Kas neil on võimalus toodet ette osta? CTA puhul võite kaaluda palju küsimusi, kuid segaduse vältimiseks pidage kinni ühest.

Joondage meiliturundus ülejäänud reklaamiplaaniga

Kui kavatsete oma uut toodet või teenust mitmes kanalis reklaamida, veenduge, et Teie sõnum oleks järjepidev. See tähendab, et koopial peaks olema sama kirjutamisstiil, pildid peaksid olema sidusad ja CTA-d peaksid ajendama kasutajaid tegema ühte konkreetset toimingut.

Millal peaksite saatma toote tutvustamise meili?

Nagu eespool juba mainitud, on uue toote maailma toomine põnev aeg. Pärast seda, kui olete kulutanud tunde, nädalaid ja võib-olla isegi kuid, pannes kokku selle uudsuse, mida Teie publik armastab, väärite seda uhkusega esitleda.

Kunagi pole liiga vara mõelda, kuidas oma toodet reklaamida ja millal seda teha. Me ei taha liiga palju üksikasjadesse laskuda, seega keskendume lihtsalt põhitõdedele.

Teie toote tutvustamise meil tuleks saata hetkel, kui Teie toode või teenus on kasutamiseks valmis või saadaval veebis või kauplustes ostmiseks. Soovitame Teil enne turuletoomist saata lühiülevaade teadaande e-kiri, et teavitada oma vaatajaskonda oma toote peatsest saadavusest. Pidage siiski meeles, et toote tutvustamise meil tuleb saata alles siis, kui Teie pakkumine on ostmiseks saadaval.

Korduma kippuvad küsimused – toote turuletoomise meilimallid 

Kui suur peaks mu meili andmebaas olema?

Järjekord

See on iga ettevõtte puhul erinev. Kui müüte B2C masstooteid, mis on saadaval erinevat tüüpi klientidele (nt mobiiltelefon, sall või ökonoomne auto), on Teie andmebaas tohutu, mis koosneb sadadest tuhandetest kontaktidest. Kuid kui pakute kõrgespetsifikatsiooniga B2B kohaletoimetamise halduse tarkvara, on Teie andmebaas väiksem. Kõige olulisem osa on andmebaasi segmenteerimine erinevate ostjaisikute järgi.

Milline on toote tutvustamise meili ideaalne pikkus?

Toodete turuletoomise mallid

Rusikareeglina peaksid reklaamkirjad olema lühikesed ja armsad. Teie e-kiri peaks edastama sõnumi, kasutades võimalikult vähe teksti. Te ei kirjuta üksikasjalikku tootejuhendit ega loetle kõiki saadaolevaid funktsioone. Eesmärk on tutvustada Teie äsja turule tulnud toote või teenuse eeliseid ja veenda lugejat klõpsama Teie toote tutvustamise e-kirjas olevat CTA nuppu.

Kas ma peaksin kirjutama lihtteksti e-kirja või saatma meili HTML-vormingus?

Toodete turuletoomise mallid

Lihtteksti ja HTML-meili erinevus seisneb vormingus. Lihttekstiga meil sisaldab ainult teksti ilma vormindamisvalikuteta. Samuti võimaldab see e-posti koopiasse manustada lihtsaid visuaale või gife. Teisest küljest võib HTML-meil sisaldada pilte, värve ja muid tekstivormingu valikuid. Teie ettevõtte jaoks sobivaima e-posti valik sõltub Teie e-posti turundusstrateegiast, kaubamärgist, stiilijuhendist ja muudest teguritest. Tundub mõistlik kasutada HTML-koodil põhinevaid e-kirju, eriti B2C toodete puhul, kuna selline meil annab rohkem võimalusi oma toodet visuaalselt esitleda. Siiski ütlevad 62% turundajatest, et saadavad oma tellijatele hübriidseid HTML- ja lihttekstimeile.

Ready to put our product launch email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses.<br /> Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo