Olge õnnelik kliendirahulolu tarkvaraga

Paistke silma, pakkudes kiiret, isikupärastatud ja asjatundlikku tuge igal kanalil.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti   
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Kliendirahulolu tarkvara rahulolevatele klientidele

Rahulolevad kliendid on lojaalsemad, ostavad suurema tõenäosusega uuesti, on rohkem valmis soovitama Teie brändi, on Teie ettevõtte jaoks kasumlikumad ning madalamate säilitamiskuludega. Klienditeeninduse rahulolu mõõtmine on tänapäeval muutunud enamus ettevõtete jaoks kohustuslikuks, kuna see annab väärtuslikku teavet Teie teenuse toimivuse kohta. 

Kui LiveAgenti aruandlusvõimalused integreeruvad ühe juhtiva kliendirahulolu tarkvaralahendusega, saate oma klienditeeninduse rahulolu uuele tasemele viia. Hankige hõlpsalt klientide tagasisidet oma LiveAgenti vestluste kohta, jälgige oma klienditoe kvaliteeti ja omandage klientide sügavam mõistmine, et oma teenust pidevalt täiustada.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Miks on kliendirahulolu oluline

Positiivsed suusõnalised heakskiidud

Õnnelikud kliendid loovad tasuta positiivset suusõnalist reklaami! Pärast positiivset kogemust ettevõttega soovitaks 69% klientidest ettevõtet teistele ja 50% kasutaks ettevõtet sagedamini.(NewVoiceMedia)

Kliendirahulolu ehitab lojaalsust

Kliendirahulolu loob usalduse Teie kaubamärgi vastu. Ettevõtte kliendirahulolu skoori 10%-line tõus toob kaasa 12%-lise klientide usalduse suurenemise. (Klienditeeninduse instituut)

Omandamine maksab rohkem kui hoidmine

Kliendi omandamine maksab rohkem kui hoidmine. Uue kliendi hankimine on kuskil 5–25 korda kallim kui olemasoleva kliendi hoidmine. (Harvard Business Review)

customer feedback - illustration

Mis on kliendirahulolu tarkvara?

Kliendirahulolu tarkvara on tööriist, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt klientide tagasisidet koguda, korrastada ja hallata, mõõta klientide rahulolu ja tuvastada õnnetuid kliente. Need rakendused võivad hõlmata analüüsi, küsitluste haldamist, tagasiside kogumist, kaebuste jälgimist, kõnearuandlusvõimalusi ja muid funktsioone. Lisaks sellele, et kliendirahulolu tarkvara pakub Teile kasulikku ülevaadet sellest, kui rahul on kliendid Teie ettevõttega või pakutava klienditeeninduse kogemusega, on võimalik tagasiside põhjal ka oma tugitöötajaid hinnata.

Miks on kliendirahulolu oluline

business and finance - icon

Klientide rahulolu suurendab kasumit

Kõrge kliendirahulolu toob rohkem kasumit. Rahulolevad kliendid, kes kogevad ettevõttega positiivset kogemust, kulutavad 140% rohkem kui halva kogemuse saanud kliendid. (Harvard Business Review)

live chat increases sales

Rahololevate klientide kõrgem koguväärtus

Rahulolevatel klientidel on eluea jooksul suurem väärtus. Kliendikogemuse promoja eluaegne väärtus ettevõttele on 600–1400% rohkem kui mahategijal. (Bain & Company)

Kliendirahulolu mõõtmine on esmatähtis

Tänapäeva ülikonkureerival turul ei taga suurepärase toote loomine edu, kui Te ei toeta seda suurepärase teenindusega. Teie ettevõtte poolt pakutava klienditeeninduse kvaliteet mõjutab otseselt üldist rahulolu Teie kaubamärgiga. Kui Te ei mõõda klienditeeninduse rahulolu, puudub teadmine, kui õnnelikud (või õnnetud) on kliendid Teie organisatsiooni pakutava teenuse kvaliteedi üle. 

report on tablet-illustration

Looge LiveAgenti klienditoe tarkvara abil parem kliendikogemus

LiveAgenti klienditeeninduse platvorm on keeruline mitmekanaliline lahendus. Funktsioonid, mis võimaldavad mõõta rahulolu klienditeenindusega, on vaid väike osa tarkvara suutlikkusest. See on varustatud 179 funktsiooniga, mis aitavad Teil sujuvamaks muuta oma kliendisuhtlust, võimendada kliendituge ja parandada Teie klienditeeninduse rahulolu hinnanguid.

Kõik ühes lahendus kõigi Teie tugiteenuse vajaduste jaoks

Kaotage vajadus vahetada erinevate tööriistade vahel. LiveAgent ühendab endas:

  • – Võimsad piletisüsteemi funktsioonid koos nutika piletite jaotusega
  • – Sisseehitatud kõnekeskuse koos video- ja häälkõnede toega
  • – Reaalajas vestluse koos proaktiivsete päästikute ja reaalajas külastajate jälgimisega
  • – Iseteenindusportaali teadmusbaasi, KKK-de ja foorumitega
  • – Integratsioonid suurimate sotsiaalmeedia platvormidega, nagu Facebook, Twitter ja Instagram
Work files - illuustration
Choose option - illustration

Pakkuge omnikanalilist teenuse kogemust

Tänapäeva tarbijad kipuvad kaubamärkidega ühenduse loomiseks kasutama mitut suhtluskanalit ja ootavad nende kõigi poolt sujuvat kogemust. LiveAgenti tarkvara abil saate hõlpsasti hallata kõiki oma kliendisuhtlusi ühest kohast ja pakkuda ühtset mitmekanalilist teeninduskogemust, hoolimata kanalitest, mida kliendid kasutavad.

Parandage oma meeskonna efektiivsust

Lai valik funktsioone (sealhulgas piletite automaatne marsruutimine, SLA haldamine, konserveeritud vastused, meeskonna koostöövõimalused, samuti vahetu juurdepääs igakülgsele klienditeabele ja varasematele suhtlustele) võimaldavad Teie meeskonnal pakkuda kiiret, väga tõhusat ja isikupärastatud tuge, mis kõik aitavad kaasa klientide rahulolu reitingute suurenemisele.

feeling proud - illustration
woman mapping out process on three posters

Minge kaugemale kliendi rahulolu mõõtmisest

Mõõtke oma üldist klienditeeninduse tulemuslikkust ja tuvastage parandamist vajavad valdkonnad. LiveAgent pakub tugevaid analüüsi- ja aruandlusvõimalusi, mis võimaldavad Teil jälgida arvukaid teeninduse mõõdikuid ja KPI-sid, genereerida mitmesuguseid aruandeid, nagu kanali kasutamine, agendi jõudlus ja kättesaadavus, SLA-vastavus, aja jälgimise aruanded ja palju muud.

Miks LiveAgent on Teie ettevõtte jaoks õige klienditeeninduse platvorm

Valitud 30 000 ettevõtte poolt

LiveAgenti usaldab üle 30 000 erinevates tööstusharudes ettevõtte üle kogu maailma.

Paindlik ja kohandatav

Tarkvara on paindlik, hõlpsasti skaleeritav ja seda saab kohandada vastavalt Teie vajadustele.

Läbipaistev ja õiglane hinnakujundus/h3>

Pole lepinguid ega varjatud tasusid. Saate lihtsalt valida4 erineva õiglase hinnaga paketi vahel, kaasa arvatud tasuta versioon.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on kliendirahulolu tarkvara?

Kliendirahulolu tarkvara on süsteem, mis aitab Teie ettevõttel luua pikaajalisi kliendisuhteid. Selle tulemusena võib Teie ettevõte saavutada suurema tulu, parema CX-i ja bränditeadlikkust.

Mis on parim viis kliendirahulolu mõõtmiseks?

Kõige optimaalsem viis oma kliendirahulolu mõõtmiseks või jälgimiseks on csat-uuringute abil, eriti pärast klientide suhtlemist e-posti või otsevestluse teel. Enne csat-uuringu loomist veenduge, et Teie küsimused oleksid suunatud Teie ettevõtte vajadustele/eesmärkidele. Andke kliendile võimalus oma arvamus esitada, kuid ärge muutke seda kohustuslikuks. Kui nõuate enne esitamist kõigile küsimustele vastamist, saate vähem andmeid, mis aitavad Teil end täiendada. Eduka csat-uuringu loomine võib olla veidi aeganõudev, kuid see on parim viis klientide rahulolu mõõtmiseks.

Miks on klientide rahulolu jälgimine olulisem kui kunagi varem?

Vaatame näiteks ühte näidet. Kui kliendid on rahul, pöörduvad nad sageli tagasi ja/või levitavad head suusõnalist reklaami. Selle tulemusena võivad nad saada brändi propageerijateks, luues orgaanilise bränditeadlikkuse, mis toob kaasa suurema kasumi. See näide näitab, kui suur konkurentsiline eristaja kliendirahulolu tänapäeval on.

Seotud RessursidKliendirahulolu tarkvara

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo