Rahulolevad kliendid on lojaalsemad, ostavad suurema tõenäosusega uuesti, on rohkem valmis soovitama Teie brändi, on Teie ettevõtte jaoks kasumlikumad ning madalamate säilitamiskuludega. Klienditeeninduse rahulolu mõõtmine on tänapäeval muutunud enamus ettevõtete jaoks kohustuslikuks, kuna see annab väärtuslikku teavet Teie teenuse toimivuse kohta.
Kui LiveAgenti aruandlusvõimalused integreeruvad ühe juhtiva kliendirahulolu tarkvaralahendusega, saate oma klienditeeninduse rahulolu uuele tasemele viia. Hankige hõlpsalt klientide tagasisidet oma LiveAgenti vestluste kohta, jälgige oma klienditoe kvaliteeti ja omandage klientide sügavam mõistmine, et oma teenust pidevalt täiustada.
Õnnelikud kliendid loovad tasuta positiivset suusõnalist reklaami! Pärast positiivset kogemust ettevõttega soovitaks 69% klientidest ettevõtet teistele ja 50% kasutaks ettevõtet sagedamini.(NewVoiceMedia) |
Kliendirahulolu loob usalduse Teie kaubamärgi vastu. Ettevõtte kliendirahulolu skoori 10%-line tõus toob kaasa 12%-lise klientide usalduse suurenemise. (Klienditeeninduse instituut)
Kliendi omandamine maksab rohkem kui hoidmine. Uue kliendi hankimine on kuskil 5–25 korda kallim kui olemasoleva kliendi hoidmine. (Harvard Business Review)
Kliendirahulolu tarkvara on tööriist, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt klientide tagasisidet koguda, korrastada ja hallata, mõõta klientide rahulolu ja tuvastada õnnetuid kliente. Need rakendused võivad hõlmata analüüsi, küsitluste haldamist, tagasiside kogumist, kaebuste jälgimist, kõnearuandlusvõimalusi ja muid funktsioone. Lisaks sellele, et kliendirahulolu tarkvara pakub Teile kasulikku ülevaadet sellest, kui rahul on kliendid Teie ettevõttega või pakutava klienditeeninduse kogemusega, on võimalik tagasiside põhjal ka oma tugitöötajaid hinnata.
Kõrge kliendirahulolu toob rohkem kasumit. Rahulolevad kliendid, kes kogevad ettevõttega positiivset kogemust, kulutavad 140% rohkem kui halva kogemuse saanud kliendid. (Harvard Business Review)
Rahulolevatel klientidel on eluea jooksul suurem väärtus. Kliendikogemuse promoja eluaegne väärtus ettevõttele on 600–1400% rohkem kui mahategijal. (Bain & Company)
Tänapäeva ülikonkureerival turul ei taga suurepärase toote loomine edu, kui Te ei toeta seda suurepärase teenindusega. Teie ettevõtte poolt pakutava klienditeeninduse kvaliteet mõjutab otseselt üldist rahulolu Teie kaubamärgiga. Kui Te ei mõõda klienditeeninduse rahulolu, puudub teadmine, kui õnnelikud (või õnnetud) on kliendid Teie organisatsiooni pakutava teenuse kvaliteedi üle.
LiveAgenti klienditeeninduse platvorm on keeruline mitmekanaliline lahendus. Funktsioonid, mis võimaldavad mõõta rahulolu klienditeenindusega, on vaid väike osa tarkvara suutlikkusest. See on varustatud 179 funktsiooniga, mis aitavad Teil sujuvamaks muuta oma kliendisuhtlust, võimendada kliendituge ja parandada Teie klienditeeninduse rahulolu hinnanguid.
Kaotage vajadus vahetada erinevate tööriistade vahel. LiveAgent ühendab endas:
Tänapäeva tarbijad kipuvad kaubamärkidega ühenduse loomiseks kasutama mitut suhtluskanalit ja ootavad nende kõigi poolt sujuvat kogemust. LiveAgenti tarkvara abil saate hõlpsasti hallata kõiki oma kliendisuhtlusi ühest kohast ja pakkuda ühtset mitmekanalilist teeninduskogemust, hoolimata kanalitest, mida kliendid kasutavad.
Lai valik funktsioone (sealhulgas piletite automaatne marsruutimine, SLA haldamine, konserveeritud vastused, meeskonna koostöövõimalused, samuti vahetu juurdepääs igakülgsele klienditeabele ja varasematele suhtlustele) võimaldavad Teie meeskonnal pakkuda kiiret, väga tõhusat ja isikupärastatud tuge, mis kõik aitavad kaasa klientide rahulolu reitingute suurenemisele.
Mõõtke oma üldist klienditeeninduse tulemuslikkust ja tuvastage parandamist vajavad valdkonnad. LiveAgent pakub tugevaid analüüsi- ja aruandlusvõimalusi, mis võimaldavad Teil jälgida arvukaid teeninduse mõõdikuid ja KPI-sid, genereerida mitmesuguseid aruandeid, nagu kanali kasutamine, agendi jõudlus ja kättesaadavus, SLA-vastavus, aja jälgimise aruanded ja palju muud.
LiveAgenti usaldab üle 30 000 erinevates tööstusharudes ettevõtte üle kogu maailma.
Tarkvara on paindlik, hõlpsasti skaleeritav ja seda saab kohandada vastavalt Teie vajadustele.
Pole lepinguid ega varjatud tasusid. Saate lihtsalt valida4 erineva õiglase hinnaga paketi vahel, kaasa arvatud tasuta versioon.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team