Kuidas lisada reaalajas vestlust CoreCommerce’i poodi
LiveAgenti reaalajas vestluse integreerimine võib parandada ettevõtte kliendituge ja klientide rahulolu. Pakutakse mitmeid suhtluskanaleid, sealhulgas chat, kõned ja kontaktvormid.
Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke
Klienditoe meeskonna motiveerimiseks võib kasutada preemiaid ja märke ning see võib positiivselt mõjutada probleemide lahendamise kiirust ja täpsust, mis omakorda suurendab klientide rahulolu.
Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
LiveAgent pakub mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks. Parandab vastamiskiirust 26%, mõjutades turundusspetsialisti rolli.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme. See pakub kohest tuge, suhtlemist mitme kliendiga ning analüüse.
Klienditeenindus – Kummaliselt ilus
LiveAgent pakub mitmeid funktsioone ja integratsioone klientide teenindamiseks. Tasuta prooviperiood, erakordne klienditeenindus. Kliendikeskse ärimudeli kujundamine.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel