Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kõik ühes kliendirahulolu
tarkvara

Paistke silma, pakkudes kiiret, isikupärastatud ja asjatundlikku tuge igal kanalil.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti   
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Kas Teie kliendid on rahul klienditeenindusega?

Rahulolevad kliendid on lojaalsemad, ostavad suurema tõenäosusega uuesti, on rohkem valmis soovitama Teie brändi, on Teie ettevõtte jaoks kasumlikumad ning madalamate säilitamiskuludega. Klienditeeninduse rahulolu mõõtmine on tänapäeval muutunud enamus ettevõtete jaoks kohustuslikuks, kuna see annab väärtuslikku teavet Teie teenuse toimivuse kohta. 

Kui LiveAgenti aruandlusvõimalused integreeruvad ühe juhtiva kliendirahulolu tarkvaralahendusega, saate oma klienditeeninduse rahulolu uuele tasemele viia. Hankige hõlpsalt klientide tagasisidet oma LiveAgenti vestluste kohta, jälgige oma klienditoe kvaliteeti ja omandage klientide sügavam mõistmine, et oma teenust pidevalt täiustada.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Miks on kliendirahulolu oluline

Star icon

Positiivsed suusõnalised heakskiidud

Õnnelikud kliendid loovad tasuta positiivset suusõnalist reklaami! Pärast positiivset kogemust ettevõttega soovitaks 69% klientidest ettevõtet teistele ja 50% kasutaks ettevõtet sagedamini.(NewVoiceMedia)

Union icon

Kliendirahulolu ehitab lojaalsust

Kliendirahulolu loob usalduse Teie kaubamärgi vastu. Ettevõtte kliendirahulolu skoori 10%-line tõus toob kaasa 12%-lise klientide usalduse suurenemise. (Klienditeeninduse instituut)

Flower money icon

Omandamine maksab rohkem kui hoidmine

Kliendi omandamine maksab rohkem kui hoidmine. Uue kliendi hankimine on kuskil 5–25 korda kallim kui olemasoleva kliendi hoidmine. (Harvard Business Review)

undraw feedback h2ft

Mis on kliendirahulolu tarkvara?

Kliendirahulolu tarkvara on tööriist, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt klientide tagasisidet koguda, korrastada ja hallata, mõõta klientide rahulolu ja tuvastada õnnetuid kliente. Need rakendused võivad hõlmata analüüsi, küsitluste haldamist, tagasiside kogumist, kaebuste jälgimist, kõnearuandlusvõimalusi ja muid funktsioone. Lisaks sellele, et kliendirahulolu tarkvara pakub Teile kasulikku ülevaadet sellest, kui rahul on kliendid Teie ettevõttega või pakutava klienditeeninduse kogemusega, on võimalik tagasiside põhjal ka oma tugitöötajaid hinnata.

Miks on kliendirahulolu oluline

business and finance (1)

Klientide rahulolu suurendab kasumit

Kõrge kliendirahulolu toob rohkem kasumit. Rahulolevad kliendid, kes kogevad ettevõttega positiivset kogemust, kulutavad 140% rohkem kui halva kogemuse saanud kliendid. (Harvard Business Review)

live chat increase sales

Rahololevate klientide kõrgem koguväärtus

Rahulolevatel klientidel on eluea jooksul suurem väärtus. Kliendikogemuse promoja eluaegne väärtus ettevõttele on 600–1400% rohkem kui mahategijal. (Bain & Company)

Kliendirahulolu mõõtmine on esmatähtis

Tänapäeva ülikonkureerival turul ei taga suurepärase toote loomine edu, kui Te ei toeta seda suurepärase teenindusega. Teie ettevõtte poolt pakutava klienditeeninduse kvaliteet mõjutab otseselt üldist rahulolu Teie kaubamärgiga. Kui Te ei mõõda klienditeeninduse rahulolu, puudub teadmine, kui õnnelikud (või õnnetud) on kliendid Teie organisatsiooni pakutava teenuse kvaliteedi üle. 

undraw report mx0a

Looge LiveAgentiga parem teeninduse kogemus, et parandada klientide rahulolu

LiveAgenti klienditeeninduse platvorm on keeruline mitmekanaliline lahendus. Funktsioonid, mis võimaldavad mõõta rahulolu klienditeenindusega, on vaid väike osa tarkvara suutlikkusest. See on varustatud 179 funktsiooniga, mis aitavad Teil sujuvamaks muuta oma kliendisuhtlust, võimendada kliendituge ja parandada Teie klienditeeninduse rahulolu hinnanguid.

Kõik ühes lahendus kõigi Teie tugiteenuse vajaduste jaoks

Kaotage vajadus vahetada erinevate tööriistade vahel. LiveAgent ühendab endas:

  • – Võimsad piletisüsteemi funktsioonid koos nutika piletite jaotusega
  • – Sisseehitatud kõnekeskuse koos video- ja häälkõnede toega
  • – Reaalajas vestluse koos proaktiivsete päästikute ja reaalajas külastajate jälgimisega
  • – Iseteenindusportaali teadmusbaasi, KKK-de ja foorumitega
  • – Integratsioonid suurimate sotsiaalmeedia platvormidega, nagu Facebook, Twitter ja Instagram
undraw Working oh83
undraw Choose bwbs

Pakkuge omnikanalilist teenuse kogemust

Tänapäeva tarbijad kipuvad kaubamärkidega ühenduse loomiseks kasutama mitut suhtluskanalit ja ootavad nende kõigi poolt sujuvat kogemust. LiveAgenti tarkvara abil saate hõlpsasti hallata kõiki oma kliendisuhtlusi ühest kohast ja pakkuda ühtset mitmekanalilist teeninduskogemust, hoolimata kanalitest, mida kliendid kasutavad.

Parandage oma meeskonna efektiivsust

Lai valik funktsioone (sealhulgas piletite automaatne marsruutimine, SLA haldamine, konserveeritud vastused, meeskonna koostöövõimalused, samuti vahetu juurdepääs igakülgsele klienditeabele ja varasematele suhtlustele) võimaldavad Teie meeskonnal pakkuda kiiret, väga tõhusat ja isikupärastatud tuge, mis kõik aitavad kaasa klientide rahulolu reitingute suurenemisele.

undraw feeling proud qne1
woman mapping out process on three posters

Minge kaugemale kliendi rahulolu mõõtmisest

Mõõtke oma üldist klienditeeninduse tulemuslikkust ja tuvastage parandamist vajavad valdkonnad. LiveAgent pakub tugevaid analüüsi- ja aruandlusvõimalusi, mis võimaldavad Teil jälgida arvukaid teeninduse mõõdikuid ja KPI-sid, genereerida mitmesuguseid aruandeid, nagu kanali kasutamine, agendi jõudlus ja kättesaadavus, SLA-vastavus, aja jälgimise aruanded ja palju muud.

Miks LiveAgent on Teie ettevõtte jaoks õige klienditeeninduse platvorm?

Stars

Valitud 30 000 ettevõtte poolt

LiveAgenti usaldab üle 30 000 erinevates tööstusharudes ettevõtte üle kogu maailma.

Person icon

Paindlik ja kohandatav

Tarkvara on paindlik, hõlpsasti skaleeritav ja seda saab kohandada vastavalt Teie vajadustele.

Money Bag

Läbipaistev ja õiglane hinnakujundus/h3>

Pole lepinguid ega varjatud tasusid. Saate lihtsalt valida4 erineva õiglase hinnaga paketi vahel, kaasa arvatud tasuta versioon.

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

FAQ

What is Customer Satisfaction Software?

Customer satisfaction software is a system that helps your business create long-term customer relationships. As a result, your company can achieve higher revenue, good CX, and brand awareness.

What is the best way to measure customer satisfaction?

The most optimal way to measure or track your customer satisfaction is through csat surveys, especially after customer interactions via email or live chat. Before you create a csat survey, make sure that your questions are targetting your business needs/goals. Give the customer option to give their opinion, but don't make it mandatory. If you require to answer all the questions before submitting, you will get less data that can help you improve. Creating a successful csat survey can be a little time-consuming, but it is the best way to measure customer satisfaction.

Why tracking customer satisfaction is more important than ever?

Well, let's take a look at an example. If the customers are satisfied, they often return and/or spread a good worth of mouth. As a result, they can become brand advocates, creating organic brand awareness, which leads to higher profits. This example displays how big of a competitive differentiator customer satisfaction is nowadays.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo