LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
Populaarne Klienditeeninduse tarkvara VoIP telefonisüsteemid, Iseteeninduse tarkvara, Kliendiportaali tarkvara - LiveAgent pakub mitmeid kommunikatsioonikanaleid.
Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke
Klienditoe meeskonna motiveerimiseks võib kasutada preemiaid ja märke ning see võib positiivselt mõjutada probleemide lahendamise kiirust ja täpsust, mis omakorda suurendab klientide rahulolu.
LiveAgenti veebiseminar 2: E-post, automatiseerimine, SLA
LiveAgenti veebiseminari eesmärgiks on õpetada ettevõtetele LiveAgenti tarkvara funktsioone, sh e-posti, automatiseerimist ja SLA kasutamist.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel