Tõstame
klienditeenindust üheskoos

Kärpige vastamise aega ja suurendage kliendirahulolu.

  • ✓ Pole seadistuse tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Klienditoe tarkvara mis võidab üle kliente

Saage kasu kõrgemast agentide produktiivsuse tasemest ja klientide hoidmisest või (konversioonist), kasutades meie omnikanalilist klienditoe tarkvara. Hinna ja kvaliteedi suhtele pole vastast. Üle 180 klienditoe funktsiooni ja üle 195 integratsiooniga, on meie tarkvara ideaalseks lahenduseks igas suuruses ja valdkonnas ettevõtetele. 

Muutke kõik suhtluskanalid sujuvamaks ning hallake neid ühest jagatud ettevõtte postkastist. Nautige sotsiaalmeedia integratsioone, piiramatut piletite sirvimise ajalugu, kõnesalvestusi, hübriidseid piletivooge, ja teisi produktiivsuse tööriistu.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Kõik tugiteenuse kanalid ühe katuse all

Avastage üle 130 piletisüsteemi funktsiooni ja 200 integratsiooni oma armastatud tööriistadega

LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

On aeg oma tööriistakohver puhtaks teha

Miks kasutada mitut kallist tööriista vestlemiseks, e-kirjade saatmiseks, teadmiste haldamiseks ja helistamiseks, kui saate kasutada ainult ühte?

01 Piletisüsteem

Kas üritate klientide soovidega sammu pidada? Vahetage oma veebimeil mitmekanalilise klienditoe tarkvara vastu, et saavutada rohkem.

Asendab
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent
LiveAgent live chat window

02 Reaalajas vestlus

Suured ootused? Meie mitmekülgne reaalajas vestluse tarkvara suudab nendega toime tulla. Jäädvustage müügivihjeid, jälgige külastajate käitumist ja osutage ennetavat teenust ühe tööriistaga.

Replaces

03 Kõnekeskus

Avastage, kuidas LiveAgenti kahesuunaline VoIP kõnekeskus ja sisseehitatud CRM aitavad Teil pakkuda isikupärastatud ja kontekstirikast tuge.

Asendab
LivAgent's call center features
LiveAgent social media customer service

04 Sotsiaalmeedia

Kas olete väsinud mitme konto ja seadme jälgimisest? Haldage kõiki Instagrami, Twitteri ja Facebooki pileteid ühest postkastist.

Integreerub

05 Teadmusbaas

Kas soovite saada rohkem oma teadmusbaasist? Lisaks täielikult kohandatavale ja SEO-le optimeeritud teadmistebaasile pakub LiveAgent üle 140 tugiteenuse funktsiooni.

Asendab

06 Kliendiportaal

Võimestage oma kliente meie täiustatud eneseabi- ja kogukonnakanalitega. Avastage lõputuid võimalusi juba täna.

Asendab

Alustage LiveAgenti kasutamist juba nüüd!

Proovige 14-päevase prooviperioodiga kõike, mis meil pakkuda on.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal

Tunnustused

Avastage miks meie ettevõtted armastavad LiveAgentiga tööd teha

  • Roman Bosch
    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Randy Bryan
    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
    David Chandler Volterman
  • David Chandler
    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
    David Chandler Caucasus Communications Service

Läbipaistev ning õiglane hinnakujundus

Ei mingeid lepinguid, pole varjatud tasusid – ainult igakuine arve. Täiesti läbipaistev hinnakujundus, arveldatakse ainult tegeliku kasutamise eest igakuiselt. Valige õige plaan ja hakake pakkuma parimat kliendituge.

$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Planeerige demo

requestDemo
Mida õpite demo jooksul
  • Kuidas saavutada äri eesmärke LiveAgentiga – olgu selleks kliendirahulolu täiendamine või müügi suurendamine.
  • Kuidas toimib LiveAgent. Tutvustame teile toodet, et saaksite aimu, kuidas on meie tarkvaraga töötada.
  • Vastused küsimustele, mis võivad tekkida hindade, teenuse, integratsioonide ja funktsioonide kohta.

“Pöörduge iga kliendi poole ideega aidata tal probleemi lahendada või eesmärki saavutada, mitte müüa toodet või teenust.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Müügijuht

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Proovige LiveAgenti juba täna

Pakume portjee migratsiooni teenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Related Articles to Tuur
GetResponse võimaldab uue info lisandumisel ajakavastatud e-maili sõnumeid ja automatiseeritud järelprotsesse. Lugege GetResponse integratsiooni kohta rohkem.

GetResponse

Tugiportaal LiveAgent salvestab klientide tagasisidet ja toetab kliente, isegi kui te pole võrgus. Ettevõte pakub erinevaid klientiteeninduse tarkvarasid nagu VoIP telefonisüsteemid ja kaebuste haldamise süsteem. LiveAgent pakub ka partnerprogrammi ning ajaveebi ja sõnastiku kaudu infot LiveAgenti ja klientiteeninduse kohta. Lisaks on võimalik tellida LiveAgenti uudiskiri ja plaanida demo. Quality Unit, LLC on õiguste omanik ja tingimused, turbepoliitika ning GDPR on kättesaadavad.

Rakendades oma Shopify poele sedelisüsteemi tõstate konversiooni. Lisage LiveAgent oma kasuajatoe tarkvarasse, mis aitab teil vastata klientide nõudmistele.

Online sedelisüsteemi valik Shopify poodidele

LiveAgent'i sedelisüsteem pakub mitmeid erinevaid funktsioone, sealhulgas universaalset postkasti, mis on kohandatav ja tagab sujuva suhtluse. Hübriidne sedelivoog võimaldab ühtse identifikaatori säilitamist olenemata kanalist ning muudab suhtluse sujuvamaks üle kõigi platvormide.

Liituge meie tuhandete teiste rahulolevate klientidega, kes LiveAgent'it kasutavad. Looge paremat kliendikogemust tänu omnikanali lahendusele.

Websignal

LiveAgent on võimas ja lihtne klienditeeninduse tarkvara. See aitab vältida e-kirjade sorteerimist ning pakub erinevaid funktsioone, integratsioone ja alternatiive. LiveAgent pakub ka tuge, õpet ja erinevaid veebiseminare. Tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning võid võtta ühendust ka müügiesindajatega. Quality Unit, LLC on ettevõte, mis pakub LiveAgenti tarkvara.

Vaadake üle parimad kõnekeskuse alternatiivid aastal 2021 hinna, funktsioonide, funktsionaalsuse ja Capterra ning G2 klientide arvustuste ja muu põhjal!

Võrrelge LiveAgenti teiste platvormidega

Sõnum sisaldab soovitusi viiest erinevast valdkonnast, sealhulgas klienditeenindus, turundus ja personalibürood. LiveAgent on soovitatav klienditoe tarkvara, mis pakub suurepärast funktsionaalsust ja võimaldab parandada klienditeenindust ning suurendada müüki ja kliendirahulolu. Tasuta prooviperioodi osana on see lihtne käivitada ja sobitub hästi erinevate töövoogudega.

Jätkake koos kliendisuhtluse tarkvaraga juba täna. Täitke kõik klientide päringud ja parandage kogemust kõigis kanalites.

Käige klientidega käsikäes

LiveAgent on tõhus vahend klientidega suhtlemiseks, mis aitas mitmel ettevõttel saavutada positiivseid tulemusi. Eelkõige rõhutatakse kiiret ja kuluefektiivset toimimist ning võimalust pakkuda paremat, kiiremat ja täpsemat tuge klientidele. LiveAgenti kasutamine suurendas kliendirahulolu ja müüki ning võimaldas kategooriseerida pileteid ja jälgida klientide vajadusi. Ettevõtjad kiitsid lisaks platvormi lihtsat kasutamist ja võimalust suhelda klientidega reaalajas.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo