Saage kasu kõrgemast agentide produktiivsuse tasemest ja klientide hoidmisest või (konversioonist), kasutades meie omnikanalilist klienditoe tarkvara. Hinna ja kvaliteedi suhtele pole vastast. Üle 180 klienditoe funktsiooni ja üle 195 integratsiooniga, on meie tarkvara ideaalseks lahenduseks igas suuruses ja valdkonnas ettevõtetele.
Muutke kõik suhtluskanalid sujuvamaks ning hallake neid ühest jagatud ettevõtte postkastist. Nautige sotsiaalmeedia integratsioone, piiramatut piletite sirvimise ajalugu, kõnesalvestusi, hübriidseid piletivooge, ja teisi produktiivsuse tööriistu.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Avastage üle 130 piletisüsteemi funktsiooni ja 200 integratsiooni oma armastatud tööriistadega
Miks kasutada mitut kallist tööriista vestlemiseks, e-kirjade saatmiseks, teadmiste haldamiseks ja helistamiseks, kui saate kasutada ainult ühte?
Kas üritate klientide soovidega sammu pidada? Vahetage oma veebimeil mitmekanalilise klienditoe tarkvara vastu, et saavutada rohkem.
Suured ootused? Meie mitmekülgne reaalajas vestluse tarkvara suudab nendega toime tulla. Jäädvustage müügivihjeid, jälgige külastajate käitumist ja osutage ennetavat teenust ühe tööriistaga.
Avastage, kuidas LiveAgenti kahesuunaline VoIP kõnekeskus ja sisseehitatud CRM aitavad Teil pakkuda isikupärastatud ja kontekstirikast tuge.
Kas olete väsinud mitme konto ja seadme jälgimisest? Haldage kõiki Instagrami, Twitteri ja Facebooki pileteid ühest postkastist.
Kas soovite saada rohkem oma teadmusbaasist? Lisaks täielikult kohandatavale ja SEO-le optimeeritud teadmistebaasile pakub LiveAgent üle 140 tugiteenuse funktsiooni.
Võimestage oma kliente meie täiustatud eneseabi- ja kogukonnakanalitega. Avastage lõputuid võimalusi juba täna.
Proovige 14-päevase prooviperioodiga kõike, mis meil pakkuda on.
Ei mingeid lepinguid, pole varjatud tasusid – ainult igakuine arve. Täiesti läbipaistev hinnakujundus, arveldatakse ainult tegeliku kasutamise eest igakuiselt. Valige õige plaan ja hakake pakkuma parimat kliendituge.
Most Popular
“Pöörduge iga kliendi poole ideega aidata tal probleemi lahendada või eesmärki saavutada, mitte müüa toodet või teenust.” – Brian Tracy
Andrej Saxon
Müügijuht
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Tugiportaal LiveAgent salvestab klientide tagasisidet ja toetab kliente, isegi kui te pole võrgus. Ettevõte pakub erinevaid klientiteeninduse tarkvarasid nagu VoIP telefonisüsteemid ja kaebuste haldamise süsteem. LiveAgent pakub ka partnerprogrammi ning ajaveebi ja sõnastiku kaudu infot LiveAgenti ja klientiteeninduse kohta. Lisaks on võimalik tellida LiveAgenti uudiskiri ja plaanida demo. Quality Unit, LLC on õiguste omanik ja tingimused, turbepoliitika ning GDPR on kättesaadavad.
Online sedelisüsteemi valik Shopify poodidele
LiveAgent'i sedelisüsteem pakub mitmeid erinevaid funktsioone, sealhulgas universaalset postkasti, mis on kohandatav ja tagab sujuva suhtluse. Hübriidne sedelivoog võimaldab ühtse identifikaatori säilitamist olenemata kanalist ning muudab suhtluse sujuvamaks üle kõigi platvormide.
LiveAgent on võimas ja lihtne klienditeeninduse tarkvara. See aitab vältida e-kirjade sorteerimist ning pakub erinevaid funktsioone, integratsioone ja alternatiive. LiveAgent pakub ka tuge, õpet ja erinevaid veebiseminare. Tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning võid võtta ühendust ka müügiesindajatega. Quality Unit, LLC on ettevõte, mis pakub LiveAgenti tarkvara.
Võrrelge LiveAgenti teiste platvormidega
Pakutakse erinevaid kõnekeskuse funktsioone nagu kahesuunaline kõnekeskus, kõnede logimine ja salvestamine, eskalatsiooni haldamine, sissetulevate ja väljaminevate kõnede keskused ning reaalajas vestlus. Lisaks on võimalik tellida erineva hinna ja funktsionaalsusega pakette. Erinevate kõnekeskuste pakkujate, nagu LiveAgent, AirCall, RingCentral ja Zendesk Talk, võimete ja funktsioonide võrdlus on samuti võimalik.
LiveAgent on tõhus vahend klientidega suhtlemiseks, mis aitas mitmel ettevõttel saavutada positiivseid tulemusi. Eelkõige rõhutatakse kiiret ja kuluefektiivset toimimist ning võimalust pakkuda paremat, kiiremat ja täpsemat tuge klientidele. LiveAgenti kasutamine suurendas kliendirahulolu ja müüki ning võimaldas kategooriseerida pileteid ja jälgida klientide vajadusi. Ettevõtjad kiitsid lisaks platvormi lihtsat kasutamist ja võimalust suhelda klientidega reaalajas.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel