Kõnekeskuse helistajad on tuntud ka kui väljaminevad helistajad, automaatsed helistajad või müügihelistajad. Viimaste aastate jooksul on helistajad muutunud kõigi väljaminevate… Uurige Rohkem
VoIP telefonisüsteemid on arvutipõhised telekommunikatsiooniteenused, mis võimaldavad kasutajatel teha häälkõnesid tavatelefoni asemel läbi interneti. Parimaid VoIP telefonisüsteeme saab hõlpsasti konfigureerida… Uurige Rohkem
Kui otsite võimalust klientide rahulolu ja üldise kogemuse suurendamiseks, on CRM tarkvara teie ettevõtte jaoks hädavajalik tööriist. Müügi osas aitab… Uurige Rohkem
Tänapäeva ärimaailmas on hea klienditeeninduse tööriist üle mitme kanali kliendisuhtluse haldamiseks ülimalt oluline – sotsiaalmeedia, veebileht, mobiiliäpid, Zendesk on top… Uurige Rohkem
ServiceNow on on kõikehõlmav lahendus, mis aitab ettevõtetel viia oma tarkvara uuele tasemele ja parandada äritulemusi kõikjal. Tööriist hõivab praegusel… Uurige Rohkem
Olenemata sellest, millist tüüpi ettevõtet te juhite, on üheks olulisemaks eduteguriks tagada, et teie kliendid saaksid vajalikku tuge. Kui teie… Uurige Rohkem
Enamik meist pigem ei tunnistaks, et katkestusi ja intsidente juhtub sagedamini kui tahaksime, eriti töökeskkonnas – ja paljudel juhtudel on… Uurige Rohkem
Ajal enne internetibuumi, saatsid ettevõtted klientide rahulolu mõõtmiseks ja tagasiside saamiseks küsitlusi e-maili teel või postiga. Miks? Sest isegi klientide… Uurige Rohkem
Foorumid on peaaegu sama vanad, kui internet ise. Siiski on üks asi muutunud. Te ei pea neid enam nullist ise… Uurige Rohkem
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.