Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?

Seadistage kaugtöö tarkvara ja hakake kohe tulemusi nägema.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Suurepärase klienditeeninduse pakkumine, hoides samal ajal oma töötajad koronaviiruse pandeemia ajal turvalisena, võib olla keeruline. Kõige tähtsam on jääda rahulikuks, organiseeruda ja mõelda kastist välja. Jätkake lugemist, kui vajate näpunäiteid selle kohta, kuidas oma äritegevust sellel prooviperioodil jätkata.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Klienditeenindus Koroonaviiruse ajal

man swiping on tablet standing

Mis on Koroonaviirus?

COVID-19 on uus koroonaviirus, mis sai alguse Hiinast 2019. aasta detsembris. COVID-19 levib inimeselt inimesele õhu kaudu. Sümptomiteks on köha, palavik ja õhupuudus. Mõnel juhul on viirus osutunud surmavaks, kuid kõige enam on ohustatud eakad inimesed või need, kellel on juba kardiovaskulaarsed ja hingamisprobleemid.

Parim viis viirusesse nakatumise vältimiseks on vältida kontakti teistega, pesta sageli käsi, katta köha ja aevastamine salvrätikuga ning vältida silmade, nina ja suu puudutamist.

Kuidas mõjutab see ettevõtteid?

Koroonaviirus on juba mõjutanud maailmamajandust. Aktsiaturg on saanud hoobi, reisikeelud ja karantiinid on jõustatud ning toidupoed on teatud piirkondades paanika tõttu täielikult välja müüdud.

Ennetamise huvides on paljud Euroopa valitsused käskinud kõik vähemolulised ettevõtted ja organisatsioonid (välja arvatud apteegid, toidupoed, postkontorid, arstikabinetid) ajutiselt sulgeda.

affect on business

Kuidas valmistada oma ettevõtte ette Koroonaviiruseks

Mõistame, et kõiki töid ei saa teha kaughaldusega. Kui aga olete e-kaubanduse või SaaS-i ettevõte, võime eeldada, et enamus tööd on võimalik teha kodus. Teie klienditeenindajad, arendajad, müügimehed ja turundajad saavad oma arvutid koju viia ja jätkata tööd kaugtööna. Sisuliselt ei pea midagi muutuma, juhul kui Teie töötajatel on hea tööeetika ja nad on motiveeritud.

offer compensations

Pakkuge kompensatsiooni ja kompromisse

Kui Te ei saa tooteid välja saata ega oma teenuseid pakkuda (näiteks kui olete lennufirma, keda reisikeeld mõjutab), pakkuge oma klientidele hüvitise saamiseks kompromissi. Näiteks kui Te ei saa tagasimakseid teha, pakkuge oma klientidele krediiti. Krediidid peaksid olema samaväärse väärtusega kui nende esialgne ostuhind ja need peaksid olema tulevikus saadaval.

Kui Te rakendate selliseod metoodikaid, on teie kliendid kindlasti mõistvamad, vähem pettunud ja kalduvad tulevikus Teie käest uuesti ostma.

mitigate losses

Kahjude leevendamine

Sellistel aegadel on oluline kahjusid leevendada. Keskenduge sellele, mis praegu töötab. Pakkuge hingamispäevi, laske inimestel mõelda uutele kasumlikele projektidele, vähendage ettevõtte kasumit, et Teie töötajad tunneksid end majanduslikult stabiilsena ja turvaliselt, või pakkuge pakette ja tellimusi, mis toovad pikas perspektiivis vähem tulu, kuid hoiavad täna ära rahavoogudega seotud probleemid. On aeg mõelda targalt ja säilitada rahu.

man with beard holding pencil

Tehke tööd, mida Teil pole kunagi aega teha

Keskenduge asjade tegemisele, milleks Teil kunagi aega pole olnud. Võibolla on aeg oma veeb täielikult ümber kujundada, mida niigi edasi olete lükanud. Või on aeg oma blogi uuesti käivitada. Ole loominguline, alati on arenguruumi.

Mõju klienditeenindussektoritele

Tagasimaksed igal pool

Tühistamiste ja tagasimaksetega tegelemisel on oluline arvestada ettevõtte inimliku aspektiga ning jääda oma klientide suhtes paindlikuks ja mõistvaks.

Ülekoormatud vestlused/telefonid

Navigeerige läbi pikade kõne- ja vestlusjärjekordade nutika kõnede suunamise, IVR-i või vestluseelsete vormide abil. Andke oma agentidele aega ja ruumi organiseerumiseks ja tõhusaks vastamiseks kõikidele kliendipäringutele.

Smiley face icon

Vähenenud klientide rahulolu

Olge motiveeritud ja mõistke, et praegune langus klientide rahulolus on vaid ajutine. Püüdke mõelda välja uusi viise oma klientidega suhtlemiseks, mis võivad negatiivse kogemuse positiivseks muuta.

get inspired

Olge inspireeritud

Saage inspiratsiooni Slovakkia raamatupoest Martinus, mis jätkab veebiteenuste pakkumist. Klienditeenindajad on videovestluste ajal valmis ostjaid raamatute valikuga nõustama. See on armas, tõhus ja meeldejääv.

Reguleerige ressursse

Kuna piletimahud on suured ja ainult kasvavad, on oluline töötajaid vastavalt vajadusele ümber paigutada klienditoe meeskondadesse. Isegi kui ümberpaigutatud töötajad ei ole Teie toote ja seda ümbritsevate tehniliste piletite osas piisavalt teadlikud, saate neile määrata algajate piletid, mis lahendavad lihtsaid küsimusi, näiteks „Kuidas ma parooli lähtestan?” või „Kuidas ma saan oma tellimust uuendada?”

Sel viisil saavad teie teadlikud tugitöötajad keskenduda keerukamatele ja tähtsamatele piletitele. See on win-win olukord, sest Te ei hoia oma kliente ootamas ning saate kasutada oma olemasolevat tööjõudu ilma koondamiste ja uute palkamiseta.

adjust resources
adjust shifts

Reguleerige agentide vahetusi

Kui piletimahud on äärmiselt suured, on oluline kohandada agentide vahetusi nii, et Teie klienditugi oleks saadaval ööpäevaringselt. Kui Te ei saa agentide vahetusi reguleerida, mõelge, kuidas pakkuda oma klientidele tuge ka siis, kui Te pole saadaval. Mõelge teadmistebaasidele, foorumitele, juhenditele, võrguvälisele vestlusele, YouTube’i sisule — põhimõtteliselt kõigele, mida Teie kliendid saavad iseteeninduses kasutada.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge meie klientidele.

black Slido logo

Suurendage saadaolevate agentide arvu

Kui Teil on võimalus palgata ajutisi klienditeenindajaid, tehke seda kindlasti. Kuna üsna paljud inimesed võivad leida end koondatuna ja raskes rahalises olukorras olla, võib see jällegi olla paljude jaoks tulus positsioon.

increase availability
canned messages

Valmistage konserveeritud sõnumid

Konserveeritud sõnumite valmistamine ja teatud e-posti vastuste automatiseerimine on suurepärane viis piletite kiireks lahendamiseks. Näiteks saab konserveeritud sõnumeid automaatselt saata kõigile, kes soovivad tagasimakset. Sõnumil peaks olema eelnevalt ettevalmistatud tekst, mis juhendab klienti protsessiga ja vastab tagasimaksega seotud KKK-dele.

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.

Saage kasu reaalajas trükkimise vaatest

Kõik mis võib piletite suure sissevoolu perioodil aega säästa on pluss. Kasutage ära täiendatud klienditoe tööriistu nagu reaalajas trükkimise vaade, mis võimaldab Teil näha, mida Teie kliendid reaalajas vestluses kirjutavad, enne kui nad isegi saatmisnuppu vajutavad. See annab Teile lisaaega nende varasemate tellimuste, piletite ja kogu muu olulise teabe otsimiseks.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent
liveagent tools

Jääge rahulikuks

Peamine mõte sellest kõigest on jääda positiivseks ja motiveerituks. Mõelge kastist välja lahendustele, mis võivad aidata nii Teie kliente kui ka Teie esindajaid. Pidage meeles, et see kõik on ainult ajutine ja kõik normaliseerub peagi.

Kui vajate kklienditoe lahendust, mis vastab kõigile Teie kaugtöö nõuetele, proovige LiveAgenti. Pakume sisseehitatud kõnekeskust, piletisüsteemi ja kohalikku otsevestlust.

Põhjused miks ettevõtted tulevad üle LiveAgenti

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas saate koroonaviiruse ajal pakkuda suurepärast klienditeenindust?

Covidi ajal suurepärase klienditeeninduse tagamiseks võite kasutada klienditoe tööriista, näiteks LiveAgenti. LiveAgent on klienditoe tarkvara, mis ühendab kõik platvormid üheks. Seega saate kiiresti ühelt liideselt vastuseid anda ilma rakendusi vahetamata. Esmane vastamisaeg mõjutab klientide rahulolu. Seetõttu on hädavajalik omada klienditeeninduse tööriista/tarkvara, mis võimaldab Teil olla võimalikult tõhus ja efektiivne.

Millised LiveAgenti funktsioonid aitavad teil Covid-i ajal silmapaistvat kliendituge pakkuda?

Koroonaviiruse puhanguga tegelemise ajal suurepärase klienditeeninduse pakkumiseks võite kasutada LiveAgenti vestluse vidinat, mis pakub mugavat liidest oma klientidega vestlemiseks ka liikvel olles. Lisaks võimaldavad sellised funktsioonid nagu konserveeritud sõnumid, e-posti mallid või eelmääratletud vastused Teie agentidel koheselt anda professionaalseid vastuseid korduvatele päringutele.

Related Articles to Klienditeenindus Koroonaviiruse ajal
Siit saate teada, kuidas oma SaaS-i tootega liitumise e-posti mallide, nippide ja näpunäidetega oma kliente edukalt kaasata!

SaaS tootega liitumise e-posti mallid

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis aitab parandada kliendikogemust ja vähendada vastamisaega. Tühistamismeilid mängivad olulist rolli klientide säilitamisel. Tühistamise põhjused annavad võimaluse kliendi tagasiside kasutamiseks ning kadumise määra vähendamiseks. Varude täiendamise e-kirjad on tõhusad kampaaniad ning neid saavad edukalt kasutada B2C ettevõtted. Klienditeeninduse võimekuse suurendamiseks tuleks kaaluda klientidele tagasiside küsimust ning isikupärastatud tootesoovitusi vastavalt varasematele ostudele.

Kas otsite alternatiivi Helprace lahendusele? Kas olete näinud LiveAgent lahendust? Vaadake erinevaid kasulike funktsioone, miks LiveAgent on parim alternatiiv.

Otsite Helprace lahendusele alternatiivi?

LiveAgent on veebipõhine tugisüsteem, mida kasutavad ettevõtted erinevates valdkondades, et suurendada kliendirahulolu ja müüki. LiveAgent'i kasutamise tulemusena on klienditeeninduse kiirus tõusnud ning maksvate klientide arv suurenenud. Lisaks on LiveAgent mugav ja kuluefektiivne vahend klientidega suhtlemiseks. Paljud kasutajad on rõhutanud kiiret reageerimisvõimet ja täis funktsionaalsusteenuse võimekust.

Kaalute Zendeski teamusbaasi? Vaadake meie arvustust ja uurige, kas see on teie ettevõtte jaoks õige teadmusbaasi tarkvara.

Zendesk Suite’i teadmusbaasi arvustus

Zendesk Suite’i teadmusbaasi tarkvara võimaldab luua ja avaldada artikleid ning lisada kategooriaid ja teemasid. Kuigi tasuta proovikonto annab juurdepääsu kõikidele põhifunktsioonidele, võib lehekülje navigeerimine olla väljakutsuv ning täiendavad funktsioonid on tasulised. Hinnapakett Suite Growth sisaldab teadmusbaasi tarkvara, integreeritud kogukonnafoorumit ja aruandlust, samas kui Suite Professional pakub rohkem täiendusi nagu HIPAA vastavus ja andmete asukoha valikud. Registreerumine on kiire ja lihtne, kuid kasutajakogemus võib vajada viimistlemist.

Rakendades oma Shopify poele sedelisüsteemi tõstate konversiooni. Lisage LiveAgent oma kasuajatoe tarkvarasse, mis aitab teil vastata klientide nõudmistele.

Online sedelisüsteemi valik Shopify poodidele

LiveAgent'i sedelisüsteem pakub mitmeid erinevaid funktsioone, sealhulgas universaalset postkasti, mis on kohandatav ja tagab sujuva suhtluse. Hübriidne sedelivoog võimaldab ühtse identifikaatori säilitamist olenemata kanalist ning muudab suhtluse sujuvamaks üle kõigi platvormide.

LiveAgent on kasutajatoe tarkvara, mis kohandub erinevate ärimudelite vajadustega. Uurige, kuidas LiveAgent Teie nišiga sobib. Agentuurid, haridusasutused ja valitsusvälised organisatsioonid toetuvad LiveAgentile.

Õige sobivus igale ettevõttele

LiveAgenti kasutajad jagavad oma positiivseid kogemusi teenusega, märkides selle stabiilsuse ja hea hinnakvaliteedi suhte. Nad rõhutavad ka funktsionaalsuse mitmekesisust, alates kontaktivormidest ja live vestlustest kuni automaatsete integratsioonide ja sotsiaalmeedia integreerimiseni. LiveAgenti kasutajad esiletõstavad võimalust lisada faile e-kirjadesse ning positiivset klienditoe meeskonda. Paljud neist on varem kasutanud ZenDeski ja valinud LiveAgenti mugavama ja funktsionaalsema teenuse pärast.

Kasutusvalmis ennetavad vestluskutsed igaks puhuks. Kasutage neid juba täna, et suhelda oma klientidega veebisaidi strateegilistel lehtedel.

Ennetavate vestluste mallid

Ettevõtted kasutavad üha enam ennetavat klienditeenindust, mis võib parandada kasutajakogemust, klientide rahulolu ja müügivõimalusi. Proaktiivne vestlus käivitub ettevõtte poolt, erinevalt reaktiivsest vestlusest. Ennetavaid vestluskutseid saab kohandada vastavalt konkreetsele külastajateabele ja käitumismõõdikutele. Korrektne ajastus, lihtne vastuvõtmine või tagasilükkamine, sihtimine strateegilistele lehtedele ja kohandatud sõnumid on parimad tavad. Antud tekstis leidub erinevaid proaktiivse vestluse näiteid vastavalt erinevatele stsenaariumidele.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo