SaaS tootega liitumise e-posti mallid
LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis aitab parandada kliendikogemust ja vähendada vastamisaega. Tühistamismeilid mängivad olulist rolli klientide säilitamisel. Tühistamise põhjused annavad võimaluse kliendi tagasiside kasutamiseks ning kadumise määra vähendamiseks. Varude täiendamise e-kirjad on tõhusad kampaaniad ning neid saavad edukalt kasutada B2C ettevõtted. Klienditeeninduse võimekuse suurendamiseks tuleks kaaluda klientidele tagasiside küsimust ning isikupärastatud tootesoovitusi vastavalt varasematele ostudele.
Otsite Helprace lahendusele alternatiivi?
LiveAgent on veebipõhine tugisüsteem, mida kasutavad ettevõtted erinevates valdkondades, et suurendada kliendirahulolu ja müüki. LiveAgent'i kasutamise tulemusena on klienditeeninduse kiirus tõusnud ning maksvate klientide arv suurenenud. Lisaks on LiveAgent mugav ja kuluefektiivne vahend klientidega suhtlemiseks. Paljud kasutajad on rõhutanud kiiret reageerimisvõimet ja täis funktsionaalsusteenuse võimekust.
Zendesk Suite’i teadmusbaasi arvustus
Zendesk Suite’i teadmusbaasi tarkvara võimaldab luua ja avaldada artikleid ning lisada kategooriaid ja teemasid. Kuigi tasuta proovikonto annab juurdepääsu kõikidele põhifunktsioonidele, võib lehekülje navigeerimine olla väljakutsuv ning täiendavad funktsioonid on tasulised. Hinnapakett Suite Growth sisaldab teadmusbaasi tarkvara, integreeritud kogukonnafoorumit ja aruandlust, samas kui Suite Professional pakub rohkem täiendusi nagu HIPAA vastavus ja andmete asukoha valikud. Registreerumine on kiire ja lihtne, kuid kasutajakogemus võib vajada viimistlemist.
Online sedelisüsteemi valik Shopify poodidele
LiveAgent'i sedelisüsteem pakub mitmeid erinevaid funktsioone, sealhulgas universaalset postkasti, mis on kohandatav ja tagab sujuva suhtluse. Hübriidne sedelivoog võimaldab ühtse identifikaatori säilitamist olenemata kanalist ning muudab suhtluse sujuvamaks üle kõigi platvormide.
Õige sobivus igale ettevõttele
LiveAgenti kasutajad jagavad oma positiivseid kogemusi teenusega, märkides selle stabiilsuse ja hea hinnakvaliteedi suhte. Nad rõhutavad ka funktsionaalsuse mitmekesisust, alates kontaktivormidest ja live vestlustest kuni automaatsete integratsioonide ja sotsiaalmeedia integreerimiseni. LiveAgenti kasutajad esiletõstavad võimalust lisada faile e-kirjadesse ning positiivset klienditoe meeskonda. Paljud neist on varem kasutanud ZenDeski ja valinud LiveAgenti mugavama ja funktsionaalsema teenuse pärast.
Ettevõtted kasutavad üha enam ennetavat klienditeenindust, mis võib parandada kasutajakogemust, klientide rahulolu ja müügivõimalusi. Proaktiivne vestlus käivitub ettevõtte poolt, erinevalt reaktiivsest vestlusest. Ennetavaid vestluskutseid saab kohandada vastavalt konkreetsele külastajateabele ja käitumismõõdikutele. Korrektne ajastus, lihtne vastuvõtmine või tagasilükkamine, sihtimine strateegilistele lehtedele ja kohandatud sõnumid on parimad tavad. Antud tekstis leidub erinevaid proaktiivse vestluse näiteid vastavalt erinevatele stsenaariumidele.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel