Õige sobivus suurettevõtetele

Täielikult skaleeruv, adapteeruv ja kohandatav vastavalt teie vajadustele.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Teenige rohkem tulu

Looge mälestusväärseid kliendikogemusi, mis kasvatavad tulu.

97%

Parandage rahulolu

Rõõmustage kliente välkkiirete vastustega.

16×

Tõstke klientide väärtust

Suurendage müüki hoides kliendid lojaalsena oma brändile.

Business background

Klienditoe tarkvara suurettevõtetele

Liituge LiveAgenti laia valikuga edukatest suurettevõtetest ja tuginege 2020. aastal kõige enam arvustatud ja esikohaga pärjatud klienditoe tarkvarale. Hoidke oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Person holding gift

Skaleerige oma äri ilma vaevata

Oleme teadlikud, et sellise keeruka lahenduse nagu LiveAgent rakendamine nõuab enamiku ettevõtete jaoks konkreetsete protseduuride ja reeglite täitmist. Meie lahenduse abil saate lisada ja eemaldada agente vastavalt nõutavale tugikoormusele, hooajalisusele või sisemise struktuuri muutustele. Laske oma parimatel agentidel saada preemiaid õigel ajal ja laske teistel puhata, kui päringuid on vähem.

Probleemivaba rakendamine

LiveAgent töötab eraldi juhtpaneelil ja edastab andmeid mitmest ettevõtte allikast ühete universaalsesse postkasti. Olgu selleks veebileht, sotsiaalmeedia, kliendiportaal, e-post või kõnekeskuse tugi, LiveAgenti abil on lihtne rakendada iga kanalit kindlale ettevõtte osakonnale. Aja säästmiseks saate end aidata ka täiustatud funktsioonidega, näiteks konserveeritud sõnumitega.

Valmiskirjutatud vastuste lisateave
Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Kohandage oma juhtpaneeli

Suurettevõtetel on oma sisepoliitikate ja -protsesside põhjal tavaliselt erinõuded funktsioonidele ja kohandamisele. Oleme seda klienditoe tarkvara välja töötades silmas pidanud ja pakume kohandatavat lahendust, mis vastaks Teie eelistatud töövoole, mitte vastupidi. Lisaks saavad suured ettevõtted sageli oma investeeringutasuvuse LiveAgentilt kiiresti kätte, kasutades reaalajas trükkimise vaate funktsiooni, mis võimaldab neil kiiremini vastuseid ette valmistada.

Proaktiivne suhtlus taskukohase hinnaga

Muutke suhtlus sujuvamaks kiirsõnumiteenusega, milleks on reaalajas vestluse tarkvara. Andke oma tugiagentidele võimalus jõuda klientideni proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Äritehinguid ei tehta enam kohalikul tasandil. Minge globaalseks, adapteerige oma vidinad ja tervitage rahvusvahelisi kliente nende eelistatud keeles. 

Reaalajas vestluse lisateave
LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.

Kuidas saab teie suurettevõte kasu LiveAgenti rakendamisest?

Tõstke rahulolu

Andke oma klientidele vabadus teiega ühendust võtta mis tahes meelepärasel kanalil, olgu see siis reaalajas vestlus, e-post, telefon või sotsiaalmeedia.

Täienege andmete abil

Kasutage analüütikat oma toimivuse jälgimiseks, korduvate probleemide tuvastamiseks ning praktiliste teadmiste ja parenduskavade loomiseks.

Võimendage produktiivsust

Pakkuge kiiremat kliendituge reaalajas vestluse, interaktiivse häälvastuse tehnoloogia (IVR) ja ainulaadsete CRM-i statistikate kaudu.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Ressursside tõhus jaotamine

Ressursside nõuetekohane jaotamine ja haldamine on iga ettevõtte üldise heaolu jaoks ülioluline. LiveAgent pakub Teile paindlikkust klienditoe agentide lisamiseks või eemaldamiseks vastavalt Teie vajadustele, praegusele hooajale või aastaajale. Ärge kunagi siduge oma äri rangete reeglitega. LiveAgent annab Teile õiguse otsustada, kuhu oma aega ja raha investeerida. Ettevõtete jaoks mõeldud klienditoe juurutamise investeeringutasuvust saab kiiresti näha klientide suurema õnne ja lojaalsuse näol.

Täiendatud automatiseerimise funktsioonid

Korduvad ülesanded ja tegevused muutuvad kiiresti igavaks ning aega ja ressursse nõudvaks. Teie tugiagendid peaksid keskenduma inimestevahelisele suhtlemisele ja pakkuma seal vajalikku tuge. Neid väikseid, kuid uskumatult vajalikke töid saab teha võimsate automaatika funktsioonide, näiteks konserveeritud sõnumite, ajareeglite, eelnevalt määratletud vastuse või isegi SLA-de abil. Muutke oma igapäevane elu lihtsamaks suurettevõtetele sobiva klienditoe kaudu.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Kliendipäringute sujuv lahendamine

Kliendid ootavad, et nende probleemid lahendatakse kohe ja takistusteta, olenemata ettevõtetega ühenduse võtmiseks kasutatud platvormist. Kui pakute neile sujuvat kogemust kõigis oma digitaalkanalites, avaldab see positiivset mõju Teie kaubamärgile ja ettevõttele üldiselt. Lubage meie klienditoe tarkvaral ilusti ühendada kõik oma kontaktpunktid ühte universaalsesse postkasti ja keskenduda olulistele asjadele. Alustage vestlust reaalajas vestluses, jätkake e-posti teel ja lõpetage probleem kõne kaudu, kõik ühest jasamast kohast.

Parim valik turul

LiveAgenti tasuta pakett pakub teamdusbaasi koos teiste funktsioonidega. Tasuliste pakettide puhul saate veel rohkem ning endiselt mõistliku hinnaga.

30-päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Säästke LiveAgentiga rohkem

Avastage, kuidas säästa rohkem raha meie hinnakalkulaatori abil, ja valige oma klienditoe meeskonnale õige klienditoe süsteem.

Related Articles to Organisatsioon
Suurendage tõhusust Sonoteli ja LiveAgenti integreerimisega. Muutke kliendisuhtlus sujuvamaks, jälgige kõnesid ja parandage seeläbi teenuse kvaliteeti ilma suuremate pingutuseta!

Sonetel

Sonetel pakub mitmekesiseid sidelahendusi, sealhulgas rahvusvahelisi telefoninumbreid ja tasuta klienditeenuseid. Soneteli uuenduslik lähenemine aitab ettevõtetel tegutseda ülemaailmsel tasandil, hõlbustades nende kasvu ja arengut. LiveAgent pakub tasuta integratsiooni Soneteliga, mis suurendab müüki ja parandab vestlusi.

Rämpspost ei ole enam probleemiks integreerides SpamAssassini LiveAgenti. Hoidke piletid rämpspostita ja oma tugiteenus korras.

SpamAssassin

LiveAgent on tarkvara, mis aitab suurendada müüki ja kliendirahulolu vestluskutsete loomise abil. Lisaks integreerub see SpamAssassiniga rämpsposti filtreerimiseks, mis parandab e-kirjade haldamist ja töövoogu.

Ühendage Virtual-Calli VoIP-number hõlpsalt LiveAgenti süsteemiga ning tagage sujuv töövoog. Tutvuge protsessiga, süvenedes meie informeerivasse artiklisse.

Virtual-Call

LiveAgent on tipptasemel klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid integratsioone ja funktsioone. Virtual-Calli integreerimine võimaldab sujuvat kõnekeskuse protsessi ning on saadaval tasuta prooviversioonina.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Kasv

Aasta 2022 ja digitaalne tehnoloogia on olulisem kui kunagi varem. Kontaktikeskuse tarkvara avab uksed erinevatele valdkondadele, samal ajal kui kliendivoolavust tuleks vähendada. LiveAgenti kuine uuendus toob pidevat pühendumust. Twitteri integratsiooni tasustamise struktuur on muutunud, samal ajal kui vestlusrobotid võivad täiendada klienditeenindust. Klienditugi kasutab WhatsAppi, mis on oluline kanal otsesuhtluseks klientidega. Klienditeeninduses on populaarne ka kõnekeskuse ja e-posti haldussüsteemi kasutamine. Lisaks on oluline tagasiside saamine ja foorumitarkvara kasutamine.

Email teavitused suudavad saata emaile agentidele kui uus Pilet on neile määratud või kui klient vastab määratud piletist. Lugege selle funktsiooni kohta.

Email teavitused

Antud tekstis antakse näpunäiteid, kuidas ettevõtte e-kirja professionaalsel moel alustada ning tutvustatakse erinevaid tervitusmalle. Tekstis tutvustatakse ka müügikontakte ning kutsutakse tellima uudiskirja.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x