Õige sobivusagentuuriäri jaoks

Tervenisti skaleeruv, adapteeruv ja kohandatav Teie vajaduste järgi.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Teenige rohkem tulu

Looge mälestusväärseid kliendikogemusi, mis kasvatavad tulu.

97%

Parandage rahulolu

Rõõmustage kliente välkkiirete vastustega.

16×

Tõstke klientide väärtust

Suurendage müüki hoides kliendid lojaalsena Teie brändile.

Business background

Klienditoe tarkvara agentuuridele

Haarake oma kliendi tähelepanu, vähendades dramaatiliselt nende tööülesandeid LiveAgentiga, mis on 2019. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks VKEdele. Hoidke oma äriklientidele lähemal ja aidake neil LiveAgenti abil kiiremini kasvada.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021
Woman looking at her watch

Skaleeruge probleemideta suuremaks

Internetis on kõige levinumad tavaliselt turundus-, personali- või veebiarendusagentuurid. Seetõttu on ROI arvutamine edastatud klienditeeninduse tarkvaralahenduse põhjal väga lihtne. Agentuurid kasutavad LiveAgenti oma ettevõtete arendamiseks, mistõttu on pakkumiste taotlustele vastamine väga lihtne ja kiire. Nad kasutavad seda ka oma klientide jaoks ja meie kogemuste põhjal on nad ühtlasi rahul ka sellega, kui kiiresti saab LiveAgenti rakendada.

Uurige reaalajas vestluse lisateavet

Kasutage ära reaalajas vestlust

Reaalajas vestlust peeti sageli vajalikuks ainult suurettevõtete jaoks, kellel on palju päringuid. Enam mitte. Me elame ajastul, kus kõik nõuavad koheseid vastuseid ja just siinkohal võib reaalaja vestluse rakendamine Teie ettevõtte edukaks teha.

Uurige otsevestluse lisateavet
Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Ühendage oma kokkupuutepunktid

Tõstke käsi, kui Teile meeldib Gmail. Oi, kõik käed püsti? Tehke ruumi LiveAgenti universaalse postkasti jaoks ja avastage oma suhtluse jaoks tsentraliseeritud keskuse jõud. Kõik sorteeritakse prioriteetide järgi kenasti koos ID ja täiendavate kliendiandmetega. Niisiis, kellele meeldib universaalne postkast?

Uurige universaalse postkasti lisateavet

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume protjee migratsiooni teenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.

Kuidas saab teie agentuur LiveAgenti rakendamisest kasu?

Korraldage kliendipäringuid

Hoidke oma universaalne postkast korras, suunates kliendipäringud automaatselt vastavatele osakondadele ja agentidele.

Säästke aega ja raha

Säästke aega ja raha, vähendades suurepärase klienditeeninduse tagamiseks kasutatavate tööriistade arvu.

Hoidke rahulolu kõrgel

Veenduge, et kliendid on Teie teenusega rahul, analüüsides regulaarselt agentide toimivusreitinguid.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Hoidke mitmetel klientidel silma peal

LiveAgenti kasutavad sageli agentuuriettevõtted, kes haldavad oma kliente sisseehitatud osakondadega ja neile meeldib seda lahendust ka oma klientide jaoks kasutada. Mitmekanalilise lahenduse juurutamine aitab klientidel vähendada internetis laiali olemist, muutes lihtsaks kõikide päringutega toime tulemise ja eelnevate kliendi- ja potentsiaalsete klientide vestluste jälgimise.

Uurige osakondade kohta

Säästke aega korduvate ülesannete lahendamiselt

Enam pole manuaalset tööd ja eraldatud suhtluskanaleid, mis raskendab päringute ja igapäevaste haldusülesannete lahendamist. Ükskõik, kas soovite LiveAgenti kasutada klientidega suhtlemiseks või seda nende jaoks rakendada, vabanete tavapärastest tööülesannetest põhjustatud probleemidest. Lahendage need probleemid, kasutades kompleksset klienditoe lahendust koos reaalajas vestluse, kliendiportaali, foorumite või täiendatud piletite jadadega.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Suurendage oma saadavust

Kujutage ette suurema kättesaadavuse pakkumist vähem kulutatud ajaga. Nüüd on see kõik võimalik rakendades LiveAgenti Teie klientide protsessidesse. Optimeerige töövoogu, kasutades universaalse postkasti võimsust, ühendades mitu suhtluskanalit ja rakendades täiustatud automaatikat. Tõeline mitme kanaliga klienditoe tarkvara annab Teile keskmiselt 15 tundi lisaks igal nädalal, mida saate kasutada uutele klientidele ja nende vajadustele keskendumiseks.

Kõige taskukohasem klienditoe lahendus

LiveAgenti tasuta pakett pakub tasuta teadmusbaasi lisaks teistele funktsioonidele. Tasuliste pakettidega saate veelgi rohkem jätkuvalt mõistliku hinnaga.

30-päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Säästke LiveAgentiga rohkem

Avastage, kuidas säästa rohkem raha meie hinnakalkulaatori abil, ja valige oma klienditoe meeskonnale õige klienditoe süsteem.

Related Articles to Agentuur
Kasutage meie väga konverteerivaid uuendamise e-posti malle juhisena oma isiklike mallide koostamiseks, mis on osa Teie uuendamise kampaaniatest.

Uuendamise e-posti mallid

Artikkel pakub 10 uuendamise e-posti malli, erinevaid uuenduste meeldetuletusmeilide strateegiaid ning soovitusi efektiivsete e-kirjade koostamiseks klientide lojaalsuse säilitamiseks.

Liveagent on VKE-de jaoks enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks 2019. ja 2020. aastal. Suured ettevõtted saavad oma reaalajas trükkimisvaate funktsiooniga sageli oma investeeringutasuvuse LiveAgentilt kiiresti kätte.

Klienditoe tarkvara suurettevõtetele

Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.

Pakkuge koronaviiruse ajal suurepärast klienditeenindust, kaitstes samal ajal oma töötajaid. Kasutage kaugtööd toetavaid klienditoe lahendusi.

Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?

Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x