Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Õige sobivusagentuuriäri jaoks

Tervenisti skaleeruv, adapteeruv ja kohandatav Teie vajaduste järgi.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Teenige rohkem tulu

Looge mälestusväärseid kliendikogemusi, mis kasvatavad tulu.

97%

Parandage rahulolu

Rõõmustage kliente välkkiirete vastustega.

16×

Tõstke klientide väärtust

Suurendage müüki hoides kliendid lojaalsena Teie brändile.

Business background

Klienditoe tarkvara agentuuridele

Haarake oma kliendi tähelepanu, vähendades dramaatiliselt nende tööülesandeid LiveAgentiga, mis on 2019. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks VKEdele. Hoidke oma äriklientidele lähemal ja aidake neil LiveAgenti abil kiiremini kasvada.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Scale without any problems

Skaleeruge probleemideta suuremaks

Internetis on kõige levinumad tavaliselt turundus-, personali- või veebiarendusagentuurid. Seetõttu on ROI arvutamine edastatud klienditeeninduse tarkvaralahenduse põhjal väga lihtne. Agentuurid kasutavad LiveAgenti oma ettevõtete arendamiseks, mistõttu on pakkumiste taotlustele vastamine väga lihtne ja kiire. Nad kasutavad seda ka oma klientide jaoks ja meie kogemuste põhjal on nad ühtlasi rahul ka sellega, kui kiiresti saab LiveAgenti rakendada.

Kasutage ära reaalajas vestlust

Reaalajas vestlust peeti sageli vajalikuks ainult suurettevõtete jaoks, kellel on palju päringuid. Enam mitte. Me elame ajastul, kus kõik nõuavad koheseid vastuseid ja just siinkohal võib reaalaja vestluse rakendamine Teie ettevõtte edukaks teha.

Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Ühendage oma kokkupuutepunktid

Tõstke käsi, kui Teile meeldib Gmail. Oi, kõik käed püsti? Tehke ruumi LiveAgenti universaalse postkasti jaoks ja avastage oma suhtluse jaoks tsentraliseeritud keskuse jõud. Kõik sorteeritakse prioriteetide järgi kenasti koos ID ja täiendavate kliendiandmetega. Niisiis, kellele meeldib universaalne postkast?

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume protjee migratsiooni teenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.

badges

Kuidas saab teie agentuur LiveAgenti rakendamisest kasu?

clock

Korraldage kliendipäringuid

Hoidke oma universaalne postkast korras, suunates kliendipäringud automaatselt vastavatele osakondadele ja agentidele.

icon lightbulb

Säästke aega ja raha

Säästke aega ja raha, vähendades suurepärase klienditeeninduse tagamiseks kasutatavate tööriistade arvu.

thumb

Hoidke rahulolu kõrgel

Veenduge, et kliendid on Teie teenusega rahul, analüüsides regulaarselt agentide toimivusreitinguid.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Hoidke mitmetel klientidel silma peal

LiveAgenti kasutavad sageli agentuuriettevõtted, kes haldavad oma kliente sisseehitatud osakondadega ja neile meeldib seda lahendust ka oma klientide jaoks kasutada. Mitmekanalilise lahenduse juurutamine aitab klientidel vähendada internetis laiali olemist, muutes lihtsaks kõikide päringutega toime tulemise ja eelnevate kliendi- ja potentsiaalsete klientide vestluste jälgimise.

Säästke aega korduvate ülesannete lahendamiselt

Enam pole manuaalset tööd ja eraldatud suhtluskanaleid, mis raskendab päringute ja igapäevaste haldusülesannete lahendamist. Ükskõik, kas soovite LiveAgenti kasutada klientidega suhtlemiseks või seda nende jaoks rakendada, vabanete tavapärastest tööülesannetest põhjustatud probleemidest. Lahendage need probleemid, kasutades kompleksset klienditoe lahendust koos reaalajas vestluse, kliendiportaali, foorumite või täiendatud piletite jadadega.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Suurendage oma saadavust

Kujutage ette suurema kättesaadavuse pakkumist vähem kulutatud ajaga. Nüüd on see kõik võimalik rakendades LiveAgenti Teie klientide protsessidesse. Optimeerige töövoogu, kasutades universaalse postkasti võimsust, ühendades mitu suhtluskanalit ja rakendades täiustatud automaatikat. Tõeline mitme kanaliga klienditoe tarkvara annab Teile keskmiselt 15 tundi lisaks igal nädalal, mida saate kasutada uutele klientidele ja nende vajadustele keskendumiseks.

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Kõige taskukohasem klienditoe lahendus

LiveAgenti tasuta pakett pakub tasuta teadmusbaasi lisaks teistele funktsioonidele. Tasuliste pakettidega saate veelgi rohkem jätkuvalt mõistliku hinnaga.

Pilet

Pilet

Sobib kõige paremini väiksematele agentuuridele ja ettevõtjatele

$15/kuus
Pilet

Pilet+Vestlus

VKE-dele ning suurematele agentuuridele

$29/kuus

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

FAQ

What is a help desk agent?

A help desk agent is an individual who handles customer service requests and provides support to them.

Does my agency need a help desk solution?

It depends on your preferences/needs. But, a help desk solution is a great way to handle customer support requests efficiently and effectively. It also allows you to create a knowledge base where customers can find answers to their questions even when your agents aren't available.

What is the biggest benefit of help desk software?

The biggest benefit of help desk software is the ability to handle numerous customers at the same time. It also allows you to handle customers faster, freeing up your employees for other tasks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo