Looge mälestusväärseid kliendikogemusi, mis kasvatavad tulu.
Rõõmustage kliente välkkiirete vastustega.
Suurendage müüki hoides kliendid lojaalsena Teie brändile.
Haarake oma kliendi tähelepanu, vähendades dramaatiliselt nende tööülesandeid LiveAgentiga, mis on 2019. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks VKEdele. Hoidke oma äriklientidele lähemal ja aidake neil LiveAgenti abil kiiremini kasvada.
Internetis on kõige levinumad tavaliselt turundus-, personali- või veebiarendusagentuurid. Seetõttu on ROI arvutamine edastatud klienditeeninduse tarkvaralahenduse põhjal väga lihtne. Agentuurid kasutavad LiveAgenti oma ettevõtete arendamiseks, mistõttu on pakkumiste taotlustele vastamine väga lihtne ja kiire. Nad kasutavad seda ka oma klientide jaoks ja meie kogemuste põhjal on nad ühtlasi rahul ka sellega, kui kiiresti saab LiveAgenti rakendada.
Reaalajas vestlust peeti sageli vajalikuks ainult suurettevõtete jaoks, kellel on palju päringuid. Enam mitte. Me elame ajastul, kus kõik nõuavad koheseid vastuseid ja just siinkohal võib reaalaja vestluse rakendamine Teie ettevõtte edukaks teha.
Tõstke käsi, kui Teile meeldib Gmail. Oi, kõik käed püsti? Tehke ruumi LiveAgenti universaalse postkasti jaoks ja avastage oma suhtluse jaoks tsentraliseeritud keskuse jõud. Kõik sorteeritakse prioriteetide järgi kenasti koos ID ja täiendavate kliendiandmetega. Niisiis, kellele meeldib universaalne postkast?
Pakume protjee migratsiooni teenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.
Hoidke oma universaalne postkast korras, suunates kliendipäringud automaatselt vastavatele osakondadele ja agentidele.
Säästke aega ja raha, vähendades suurepärase klienditeeninduse tagamiseks kasutatavate tööriistade arvu.
Veenduge, et kliendid on Teie teenusega rahul, analüüsides regulaarselt agentide toimivusreitinguid.
LiveAgenti kasutavad sageli agentuuriettevõtted, kes haldavad oma kliente sisseehitatud osakondadega ja neile meeldib seda lahendust ka oma klientide jaoks kasutada. Mitmekanalilise lahenduse juurutamine aitab klientidel vähendada internetis laiali olemist, muutes lihtsaks kõikide päringutega toime tulemise ja eelnevate kliendi- ja potentsiaalsete klientide vestluste jälgimise.
Enam pole manuaalset tööd ja eraldatud suhtluskanaleid, mis raskendab päringute ja igapäevaste haldusülesannete lahendamist. Ükskõik, kas soovite LiveAgenti kasutada klientidega suhtlemiseks või seda nende jaoks rakendada, vabanete tavapärastest tööülesannetest põhjustatud probleemidest. Lahendage need probleemid, kasutades kompleksset klienditoe lahendust koos reaalajas vestluse, kliendiportaali, foorumite või täiendatud piletite jadadega.
Kujutage ette suurema kättesaadavuse pakkumist vähem kulutatud ajaga. Nüüd on see kõik võimalik rakendades LiveAgenti Teie klientide protsessidesse. Optimeerige töövoogu, kasutades universaalse postkasti võimsust, ühendades mitu suhtluskanalit ja rakendades täiustatud automaatikat. Tõeline mitme kanaliga klienditoe tarkvara annab Teile keskmiselt 15 tundi lisaks igal nädalal, mida saate kasutada uutele klientidele ja nende vajadustele keskendumiseks.
LiveAgenti tasuta pakett pakub tasuta teadmusbaasi lisaks teistele funktsioonidele. Tasuliste pakettidega saate veelgi rohkem jätkuvalt mõistliku hinnaga.
Most Popular
Avastage, kuidas säästa rohkem raha meie hinnakalkulaatori abil, ja valige oma klienditoe meeskonnale õige klienditoe süsteem.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team