Õige sobivus sooloettevõtte

Tervenisti skaleeruv, adapteeruv ja kohandatav Teie vajaduste järgi.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Teenige rohkem tulu

Looge mälestusväärseid kliendikogemusi, mis kasvatavad tulu.

97%

Parandage rahulolu

Rõõmustage kliente välkkiirete vastustega.

16×

Tõstke klientide väärtust

Suurendage müüki hoides kliendid lojaalsena Teie brändile.

Business background

Abiteenistuse tarkvara üksikettevõtjatele

Kasvatage oma soolo- ja vabakutselist äri LiveAgentiga, mis on 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud kasutajatoe tarkvara KVE-de jaoks. Olge oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Kasutage ära mitmekanalilist klienditoe teenust

Üksikisikud saavad enamasti kasu LiveAgenti sisseehitatud piletitarkvarast, mis asendab täielikult e-kirjade haldamise viisi. Täielik kontroll e-posti ajaloo, piiramatu salvestusruumi ja sajad teised funktsioonid/a>, nagu reeglid ja automatiseerimised, teevad Teie elu kergemaks. Ärge unustage, et aeg on raha.

Omage parimat ülevaadet oma suhtlusest

Tänu sujuvale suhtlusele ühes kohas on vestluse varasemat ajalugu väga lihtne kontrollida. Ei mäleta, mis oli aadress või kokkulepitud tingimused? Pole tähtis! LiveAgentiga näete selgelt kogu mineviku teavet.

The best overview of the communication
Organize your projects

Organiseerige oma professionaalseid ja eraprojekte

Ärge enam kunagi kulutage aega vanade e-kirjade otsimisele. Vabakutselised saavad LiveAgenti juhtpaneelide keerukust kasutada eraldi projektide/klientide jaoks, kliendiportaali nende teenuse teabe jaoks ja reaalajas vestlust otseste päringute jaoks. Te ei peaks kulutama suhtlemisele lugematuid tunde, vaid kulutage need arvete esitamisele.

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume protjee migratsiooni teenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.

Kuidas saab Teie vabakutseline äri kasu LiveAgenti kasutamisest?

Edastage sõnumeid

Edastage sujuvalt kõik oma e-posti, suhtlusvõrgustike, telefoni ja reaalajas vestluse tugiteenuse taotlused ühte postkasti ja hallake hõlpsalt kõiki päringuid.

Prioritiseerige oma tööd

Delegeerige igapäevased ja korduvad ülesanded oma klienditoe tarkvarasse, et Teie agendid saaksid keskenduda kliendisuhete arendamisele.

24/7 klienditugi

Vähendage sissetulevate tugiteenuse piletite arvu, pakkudes põhjalikku iseteenindusportaali, mis on saadaval ööpäevaringselt aastaläbi.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

Mitmekanaliline klienditoe tarkvara

Kasutage LiveAgenti loomulikku mitmekanalilist lähenemisviisi, pakkuge suurepärast klienditeenindust kõigis peamistes sidekanalites ja automatiseerige oma korduvaid ülesandeid. Ärge kunagi kaotage e-kirju ega unustage vastata. Looge kliendiprofiile ja koguge oma klientide kohta lisateavet otse LiveAgentis.

Sulgege rohkem tehinguid reaalajas

Unustage kolmanda osapoole reaalajas vestlustarkvara integreerimine oma LiveAgenti kasutajatoega. Reaalajas vestlus on LiveAgenti loomulik osa koos arenenud automatiseerimise funktsioonidega, nagu vestluseelsed vormid ja lisaks manused, rahulolu uuringud ning täielik kohandamine. Looge oma eelistuste ja kavandamise keele põhjal ainulaadne välimus.

Do more customer support for less money
Woman responding to text while walking

Hoidke sidet ka liikvel olles

Kas veedate palju aega arvutist eemal ja peate liikvel olles klientidega suhtlema? LiveAgent pakub kohalikke rakendusi nii iOS-i kui ka Androidi seadmete jaoks.

Läbipaistev ning taskukohane hinnakujundus

Hankige meie professionaalne klienditoe lahendus kindla igakuise hinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 14-päevasele tasuta prooviperioodile, et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele. Mida Te ootate? Alustage vastamise kiiruse kasvatamist juba täna! 

$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Säästke LiveAgentiga rohkem

Avastage, kuidas säästa rohkem raha meie hinnakalkulaatori abil, ja valige oma klienditoe meeskonnale õige klienditoe süsteem.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Miks on klienditeenindus vajalik üksikettevõtjatele?

Tänapäeval võtavad kliendid kaubamärkidega ühendust erinevate platvormide kaudu ja ootavad kiiret reageerimist. Kui Te seda ei tee, on Teil oht konkurendile kaotada. Seetõttu on ülioluline pakkuda iga kliendiga suhtlemiseks suurepärast tuge.

Miks peaksid üksikettevõtjad kasutama klienditoe tarkvara?

Klienditoe tarkvara, näiteks LiveAgent, võimaldab Teil vastata kõikidele klientide päringutele ilma platvorme vahetamata. Selle tulemusena saate tegeleda kõigi kliendiprobleemidega ühest kohast ilma klienditeenindajaid palkamata. Lisaks tarkvara ühendab, automatiseerib ja pakub lahendusi korduvatele päringutele, mis võivad Teie tööd aeglustada.

Millised on LiveAgenti hüved üksikettevõtjatele?

LiveAgenti eelised üksikettevõtjatele on suurenenud tulud, klientide hoidmine, klientide rahulolu, ROI, konkurentsieelis ja palju muud.

Related Articles to Soolo
Hariduse ja valitsusvälised organisatsioonid soovivad tavaliselt luua tugevaid isiklikke suhteid, sest just seal nad tegutsevad. Siiski on hea mõte neil katta oma isiklikud tegevused LiveAgentiga, et säästa oma tööaja ressursse.

Klienditoe tarkvara Hariduse ja valitsusväliste organisatsioonide institutsioonidele

LiveAgent tarkvara võib olla hea abivahend haridus- ja valitsusorganisatsioonidele, kes soovivad automatiseerida oma suhtlust klientidega ning seeläbi säästa aega ja ressursse. LiveAgent aitab integreerida sotsiaalmeedia kanalid, reaalajas vestlused ja kontaktivormid ühte süsteemi ning seeläbi parandada äritegevust.

Soovite kolida oma andmed Customerly`st teise lahendusse? Tutvuge LiveAgent`i ja meie eelistega. Alustage tasuta prooviperioodiga juba täna.

Kolite Customerly`st LiveAgent`i?

LiveAgent pakub klienditeenindust, 24/7 tuge agentidelt ja rohkem kui 175 tööriista ja 40 integratsiooni. Valides LiveAgenti, võite olla kindel, et saate parima kasutajakogemuse. Lisaks on võimalik valida 43 erineva tõlke vahel ning kohandada keele vidinaid vastavalt oma soovile. Valmis kolima Customerly'st LiveAgent'i? Tutvuge eelistega, millest saate osa LiveAgent'i lülitudes.

LiveAgent pakub tasuta andmete üleviimist süsteemist Groove, mis teostatakse täielikult meie tehnilise toe meeskonna poolt. Kandke juba täna üle kõik andmed Groove'st ja pakkuge paremat kliendituge.

Tahate andmed Groove'st üle kanda?

LiveAgent pakub piiramatu ajaga tasuta plaani ja kolm muud taskukohast plaani, millele lisandub üle 179 kasutajatoe funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja mitmed keeletõlked. LiveAgent pakub silmapaistvat klienditeenindust, kus agendid on saadaval 24/7 ning täielikult varustatud tugiteenuse lahendust. Migratsioon Groove'ist LiveAgent'i võimaldab klientidel nautida paljusid hüvesid, sealhulgas paremat klienditeenindust ja märkimisväärset kokkuhoidu investeeringutest.

Tugiteenuse piletisüsteemid aitavad meeskondadel hallata suurt päringute mahtu üle mitme kanali ja võimaldab neil vastata päringutele kiirelt ja teadlikult.

Tugipiletite süsteem

Tekst tutvustab erinevaid tugitarkvara lahendusi, mida ettevõtted saavad kasutada oma klienditeeninduse protsesside haldamiseks. Vivantio aitab meeskonda hallata, HaloITSM tagab ITIL protsesside kooskõla ja Hiver võimaldab kiiret ja empaatilist tegutsemist Gmaili-põhiselt. Gorgias aga konsolideerib kliendi andmed ühte kohta, et hõlbustada tugiteenuste pakkumist. Hinnad varieeruvad vastavalt funktsioonidele ja kasutajate arvule.

Kas soovite oma andmed üle viia Lucep'ist LiveAgent'isse? Ühinege ettevõtetega nagu Huawei, BMW, Yamaha and O2, et pakkuda samuti maailmatasemel tugiteenuseid.

Lähete ära Olark süsteemist?

LiveAgent on tõhus tööriist klientidega suhtlemiseks, mis aitab muu hulgas suurendada müüki ja kliendirahulolu. Paljud kliendid on rahul teenuse kättesaadavuse ja funktsioonidega ning LiveAgent pakub kiiret ja professionaalset toe pakkumist erinevate kanalite kaudu. Lisaks on see kuluefektiivne ja lihtsalt kasutatav.

Meie tugiagendid aitavad meeleldi teie andmeid turvaliselt ja muretult üle viia. Liveagent on 2019. ja 2020. aastal kõige enam tagasisidestatud ja #1 hinnatud smb kasutajatoe tarkvara. Ühinege selliste ettevõtetega nagu Huawei, BMS, Yamaha, O2 ja Oxfordi Ülikool maailmatasemel klienditoe pakkumisel.

Lähete üle TeamSupport süsteemist LiveAgent'isse?

LiveAgent pakub silmapaistvat klienditeenindust 24/7 tugi meie agentide poolt ja üle 175 funktsiooni ning 40 integratsiooni. Valige sobiv keel meie 43 erineva tõlke hulgast ning LiveAgent toetab ka keelele kohandatavaid vidinaid. LiveAgent on 2020 ja 2019 aastal kõige enam arvustusi saanud ja top #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara. Leia sobiv pakett vastavalt oma vajadustele.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo