Looge positiivne kliendikogemus, mis paneb Teie kliendid rääkima.
Parandage esmase vastamise määrasid automatiseeritud piletite marsruutimisega.
Vähendage teadmusbaasi abil tugipiletite sissevoolu.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Andke oma kasutajatele iseteenindusvõimalusi, luues põhjalikud teadmistebaasid, mis on täis artikleid, juhendeid, foorumeid ja KKK-sid.
Juhtige oma potentsiaalseid kliente läbi müügilehtri, vastates nende küsimustele reaalajas.
Kasutage meie tagasisidet ja soovituste lahtreid, et teada saada, mida kliendid Teilt soovivad ja ootavad.
Erinevatel klientidel on erinevad vajadused ja Teie peaksite keskenduma neile kõigile. Tänu mitmekanalilise kasutajatoe tarkvara võimalustele saate nendega ühendust pidada erinevatel tasanditel– olgu selleks siis sotsiaalvõrgustikud, kõned, e-kirjad või reaalajas vestlus. Pole tähtis, kust Teie kliendid tulevad, olete alati nende jaoks olemas.
Teadmistebaas ja tugiportaal on esimesed kohad, kuhu enamik Teie kliente vastuste otsimisel vaatavad. LiveAgenti robustsed võimalused annavad Teile piisavalt jõudu KKK-de koostamiseks, iseteenindusabi käsitlevate artiklite kirjutamiseks või Teie ettevõtte põhjal mitme kategooria koostamiseks.
Mõned Teie tulevased kliendid saavad Teiega reaalajas vestluse kaudu ühendust võtta, kus saate neile kohe ja kiiresti vastuseid anda. Hiljem saavad nad Teiega tavalise e-posti teel ühendust võtta ja lõpetuseks helistada. Teil on universaalses postkastis kogu teave saadaval, nii et saate nende vajaduste ja päringute üle järge pidada. Kaunis, kas pole?
Analüüsige ja võrrelge LiveAgenti erinevate klienditoe lahendustega ning valige see, millel on Teie valdkonna jaoks kõige asjakohasemad funktsioonid ja parim hind.
Vaadake meie edulugusid ja iseloomustusi ning avastage kasutajatoe tarkvara juurutamise positiivne mõju tarkvaraarenduse tööstusele
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Klienditoe tarkvara on süsteem, mis võimaldab Teil tõhusalt hallata kõiki klienditeeninduse päringuid. Näiteks võite eraldada oma tugimeeskonna ja arendusmeeskonna ning määrata neile vastavad ülesanded.
LiveAgent on tarkvara, mis pakub täielikku kasutajattuge, reaalajas vestluse, e-posti, telefoni ja sotsiaalmeedia integreerimist.
LiveAgentil on Teie agentide abistamiseks rohkem kui 180 funktsiooni. Mõned neist aitavad Teil automatiseerida oma meeskonna igapäevaseid ülesandeid tõhusate töövoogude jaoks, nagu IVR, automaatne piletijaotus, automaatne tagasihelistamine ja palju muud.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel