Väärtuslik igas valdkonnas

Avastage kuidas LiveAgent täiendab Teie tarkvara ettevõtet.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Suurendage propageerimist

Looge positiivne kliendikogemus, mis paneb Teie kliendid rääkima.

24%

Vähendage vastamisaegu

Parandage esmase vastamise määrasid automatiseeritud piletite marsruutimisega.

37%

Vähendage piletite mahtu

Vähendage teadmusbaasi abil tugipiletite sissevoolu.

Industry background

Kas otsite paremat kasutajatoe tarkvara?

LiveAgent on 2019. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks VKE-dele. Hoidke oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

3 põhjust, miks tarkvaraarendusettevõtted LiveAgenti valivad

Andke oma kasutajatele iseteenindusvõimalusi, luues põhjalikud teadmistebaasid, mis on täis artikleid, juhendeid, foorumeid ja KKK-sid.

Juhtige oma potentsiaalseid kliente läbi müügilehtri, vastates nende küsimustele reaalajas.

Kasutage meie tagasisidet ja soovituste lahtreid, et teada saada, mida kliendid Teilt soovivad ja ootavad.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Keskenduge vajadustele

Erinevatel klientidel on erinevad vajadused ja Teie peaksite keskenduma neile kõigile. Tänu mitmekanalilise kasutajatoe tarkvara võimalustele saate nendega ühendust pidada erinevatel tasanditel– olgu selleks siis sotsiaalvõrgustikud, kõned, e-kirjad või reaalajas vestlus. Pole tähtis, kust Teie kliendid tulevad, olete alati nende jaoks olemas.

Looge teadmusbaas

Teadmistebaas ja tugiportaal on esimesed kohad, kuhu enamik Teie kliente vastuste otsimisel vaatavad. LiveAgenti robustsed võimalused annavad Teile piisavalt jõudu KKK-de koostamiseks, iseteenindusabi käsitlevate artiklite kirjutamiseks või Teie ettevõtte põhjal mitme kategooria koostamiseks.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Täitke müügilehter

Mõned Teie tulevased kliendid saavad Teiega reaalajas vestluse kaudu ühendust võtta, kus saate neile kohe ja kiiresti vastuseid anda. Hiljem saavad nad Teiega tavalise e-posti teel ühendust võtta ja lõpetuseks helistada. Teil on universaalses postkastis kogu teave saadaval, nii et saate nende vajaduste ja päringute üle järge pidada. Kaunis, kas pole?

Säästke LiveAgentiga rohkem

Analüüsige ja võrrelge LiveAgenti erinevate klienditoe lahendustega ning valige see, millel on Teie valdkonna jaoks kõige asjakohasemad funktsioonid ja parim hind.

Üle 30 000 ettevõtte ei saa eksida

Vaadake meie edulugusid ja iseloomustusi ning avastage kasutajatoe tarkvara juurutamise positiivne mõju tarkvaraarenduse tööstusele

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Tarkvara & Internet
Vajate abi andmeülekandega, süsteemi olekuga, muutmislogidega, ettepanekutega ja rohkemaga? Tutvuge LiveAgent'i klienditoe tarkvara ja partnerprogrammiga!

Avasta LiveAgent

Avasta LiveAgent pakub Eestis klientidele kõikehõlmavat klienditeeninduse tarkvara. Sellel on mitmeid funktsioone, sealhulgas piletisüsteem, automatiseerimisreeglid, aruandluspaneel, mängustamine ja reaalajas vestlus. Registreeru tasuta kontoga ja loo tõhus klienditugi.

LiveAgent on võimas tööriist, mis võimaldab ettevõtetel pakkuda reaalajas suhtlust ja tuge klientidele veebisaidil. Saab kohandada välimust ning kasutada online ja offline režiimis. LiveAgent pakub mitmeid suhtluskanaleid nagu chat, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorum, tagasiside- ja sotsiaalmeedia platvormid.

Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada

Ettevõtetele pakub sildide lisamine LiveAgentis võimalust piletite kategoriseerimiseks ja kiireks lahenduste pakkumiseks. Sildid aitavad suurendada tootlikkust ja parandada kliendikogemust.

Klienditoe tarkvara, nagu LiveAgent, aitab ettevõtetel parandada klienditeenindust, vähendada ooteaegu ja koondada kõik suhtluskanalid ühte kohta.

LiveAgent | Kiire klienditoe tarkvara ülevaade

Vajad abi andmete migreerimise, süsteemi oleku, logide ja ettepanekutega? Tutvu LiveAgenti klienditoe tarkvara ja partnerprogrammiga!

Funktsioon võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaual, parandades otsingutulemusi ja klientide rahulolu.

LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi

Teadmusbaaside haldamine LiveAgentis võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele paremat tuge. LiveAgent pakub mitmesugust suhtluskanalit, sealhulgas chat, kõned ja video kõned.

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara koos voIP telefonisüsteemide ja kaebuste haldamise süsteemiga. Saadaval on mitu suhtluskanalit nagu chat, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorum, tagasiside- ja sotsiaalmeedia platvormid.

LiveAgenti edulugu: Sli.do

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara koos voIP telefonisüsteemide ja kaebuste haldamise süsteemiga. Saadaval on mitu suhtluskanalit nagu chat, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorum, tagasiside- ja sotsiaalmeedia platvormid.

LiveAgentiga on võimalik hallata klienditoe toiminguid tõhusalt, kasutades tarkvara funktsioone. Veebiseminarid pakuvad lisateavet ja praktilisi näpunäiteid, et parandada klientide rahulolu.

LiveAgenti veebiseminar 1: Sissejuhatus & Üldine ülevaade

LiveAgentiga on võimalik hallata klienditoe toiminguid tõhusalt, kasutades tarkvara funktsioone. Veebiseminarid pakuvad lisateavet ja praktilisi näpunäiteid, et parandada klientide rahulolu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo