Üks võimalus oma vestluse kiirendamiseks on aktiveerida funktsioon nimega reaalajas trükkimise vaade. Teisisõnu võimaldab see funktsioon vaadata kliendi poolt trükitut juba enne kui nad vajutavad nuppu saada.
Kas teadsite:
Üks viiest kliendist on valmis lõpetama toote või teenuse kasutamise veebivestluse aeglase reageerimisaja tõttu?
Üldiselt võib see funktsioon anda Teie agentidele olukorra analüüsimiseks ja täpsema vastuse pakkumiseks vajaliku aja.
Paljud ettevõtted, nagu Paypal või Ikea, kasutavad suurepärase klienditeeninduse tagamiseks sõnumite piilumise funktsiooni. See mitte ainult ei aita Teie trükkivatel agentidel kiiremini lahendust leida, vaid annab ka võimaluse multitegumtööks. Suurendades seega üldist tõhusust.
Kuidas reaalajas trükkimise vaade töötab?
Enne kui klient klõpsab nupul „Saada sõnum”, on Teil võimalus reaalajas näha, mida klient kirjutab.
Seetõttu annab see Teile rohkem aega kliendi probleemile vastuse või lahenduse ettevalmistamiseks. Kliendid hindavad kiireid ja täpseid vastuseid
Näide
Ülaltoodud pildil näete agenti, kes küsib külastajalt: “Tere, mina olen Andrej, kuidas ma saan Geid aidata?“
Näete reaalajas, mida külastaja kirjutab: “Tere Andrej, ma vajan abi ..”
Samal ajal saab agent oma vastust ette valmistada.
Kuidas reaalajas trükkimise vaate funktsiooni aktiveerida?
Reaalajas vestluse sõnumi piilumiseks on vaja teha järgmist:
1. Logige oma LiveAgenti kontole
2. Minge menüüs jaotisse Seadistamine
3. VajutageVestlus -> Vestluse seaded
4. Otsige üles Näita kliendi sisestatud teksti
5. Lülitage sisse
6. Salvesta
See funktsioon on valikuline. Seega, kui soovite selle mingil hetkel välja lülitada, saate seda teha samamoodi.
Ettevõtte eelised:
- Konkurentsieelis
- Säästab aega
- Parem CX (kliendikogemus)
- Suurendab müüki
Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?
Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.
Teadmusbaasi ressursid
Kui soovite rohkem teada, lugege Kuidas seadistada reaalajas vestlust – LiveAgent.
Boonus:
Kas soovite parandada oma klienditeeninduse kirjutamise kiirust?
LiveAgent pakub tasuta reaalajas vesltuse trükkimiskiiruse testi, et aidata agentidel end igapäevaselt täiendada.
Discover how LiveAgent's time tracking feature boosts productivity and efficiency by monitoring task and project time. Enhance agent performance, identify training needs, and streamline workflows with automated rules. Start your free trial today to deliver superior customer support without limitations.
Reaalajas vestluse funktsioonid
Avastage LiveAgenti reaalajas vestluse funktsioonid, mis aitavad parandada klienditeenindust ja suurendada müüki. Üle 15 funktsiooni, sealhulgas vestlusajalugu ja külastajate jälgimine, muudavad veebikülastajad klientideks. Proovige tasuta 14-päevast prooviperioodi!