Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Reaalajas trükkimise vaade

Üks võimalus oma vestluse kiirendamiseks on aktiveerida funktsioon nimega reaalajas trükkimise vaade. Teisisõnu võimaldab see funktsioon vaadata kliendi poolt trükitut juba enne kui nad vajutavad nuppu saada.

Kas teadsite:

Üks viiest kliendist on valmis lõpetama toote või teenuse kasutamise veebivestluse aeglase reageerimisaja tõttu?

Forresteri Raising the Bar aruanne

Üldiselt võib see funktsioon anda Teie agentidele olukorra analüüsimiseks ja täpsema vastuse pakkumiseks vajaliku aja.

Paljud ettevõtted, nagu Paypal või Ikea, kasutavad suurepärase klienditeeninduse tagamiseks sõnumite piilumise funktsiooni. See mitte ainult ei aita Teie trükkivatel agentidel kiiremini lahendust leida, vaid annab ka võimaluse multitegumtööks. Suurendades seega üldist tõhusust.

Kuidas reaalajas trükkimise vaade töötab?

Enne kui klient klõpsab nupul „Saada sõnum”, on Teil võimalus reaalajas näha, mida klient kirjutab.

Sisestatava teksti reaalajavaade

Seetõttu annab see Teile rohkem aega kliendi probleemile vastuse või lahenduse ettevalmistamiseks. Kliendid hindavad kiireid ja täpseid vastuseid

Näide

Ülaltoodud pildil näete agenti, kes küsib külastajalt: “Tere, mina olen Andrej, kuidas ma saan Geid aidata?

Näete reaalajas, mida külastaja kirjutab: “Tere Andrej, ma vajan abi ..”

Samal ajal saab agent oma vastust ette valmistada.

Kuidas reaalajas trükkimise vaate funktsiooni aktiveerida?

Reaalajas vestluse sõnumi piilumiseks on vaja teha järgmist:

1. Logige oma LiveAgenti kontole

2. Minge menüüs jaotisse Seadistamine

3. VajutageVestlus -> Vestluse seaded

4. Otsige üles Näita kliendi sisestatud teksti 

5. Lülitage sisse

6. Salvesta

See funktsioon on valikuline. Seega, kui soovite selle mingil hetkel välja lülitada, saate seda teha samamoodi.

Ettevõtte eelised:

  • Konkurentsieelis
  • Säästab aega
  • Parem CX (kliendikogemus)
  • Suurendab müüki

Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?

Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.

FREE TRIAL

Teadmusbaasi ressursid

Kui soovite rohkem teada, lugege Kuidas seadistada reaalajas vestlust – LiveAgent.

Boonus:

Kas soovite parandada oma klienditeeninduse kirjutamise kiirust? 

LiveAgent pakub tasuta reaalajas vesltuse trükkimiskiiruse testi, et aidata agentidel end igapäevaselt täiendada. 

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo