Kuidas professionaalselt reageerida vihastele klientidele ja säilitada nende lojaalsus. Näited mallidest vastuse kirjutamiseks ja kliendirahulolu tõstmiseks.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Iga ettevõte peab aeg-ajalt tegelema vihaste ja kaeblike klientidega. Olenemata kliendi rahulolematuse põhjusest võib õige ja õigeaegne reageerimine mängida rolli, kas pettunud klient jääb lojaalseks või et tee enam Teiega kunagi mingit tegemist. Arvestades, et 95% õnnetutest klientidest kipuvad jagama halbu kogemusi teistega – kas isiklikult või sotsiaalmeedia/arvustussaitide kaudu, on teadmine, kuidas vihaste klientidega toime tulla ja kuidas reageerida professionaalselt “must-have” kõigile, kes töötavad klientidega seotud ametikohtadel.
Kui vastate vihase kliendi meilile, on olemas paar põhipunkti, mida tuleb meeles pidada ja kirjale lisada:
Klientide pettumuste ja kaebuste sujuvaks ja pingutusteta käsitlemiseks võite kasutada järgmisi meilivastuse malle kõige levinumate probleemide lahendamiseks. Isikupärastage siiski iga sõnum, võttes arvesse iga kliendi ainulaadset olukorda.
Võite proovida klienti rahustada ja esitada talle probleemi kohta küsimusi, et diagnoosida ja proovida seda lahendada. Selles pole midagi halba, kui olete oma kliendi vastu kena.
Ärge kritiseerige, süüdistage ega kurtke. Ärge vaielge, öelge ilmselgeid asju ega proovige fakte parandada. Ärge kasutage sarkasmi. Ärge eeldage, et kliendi kaebus põhineb faktidel.
Kliendi meelehärmi saab tuvastada jälgides neid viit märgutulesid:
1. Nad kasutavad roppu keelt (roppusi).
2. Nad on sarkastilised.
3. Nad kasutavad süüdistavat keelt.
4. Nad on vastandlikud.
5. Nad kasutavad lühikesi, katkendlikke lauseid.
Ready to answer angry customers?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Reaalajas vestlus ja kõnekeskus aitavad parandada klienditeenindust ja suurendada tulusid. Vestlusfunktsioonide ja personaalse suhtluse abil võib klientidele saada uuteks klientideks konverteerida.
Kuidas LiveAgentis ajareegleid luua
LiveAgent pakub erinevaid suhtluskanaleid ja tarkvara, mis aitab suurendada müügi konversioonimäärasid ning parandada klientide rahulolu.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel