Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Ettevõtte teadaannete e-posti mallid

Ettevõtte teadaannete e-posti mallid

Kuigi saadaval on palju kommunikatsioonikanaleid, valivad paljud ettevõtted teadaannete tegemiseks e-posti, sest see on enim kasutatud ja köitvam kanal. Enamikul juhtudel on ettevõtte teadaandmise meilid uute toodete või teenuste väljalasete, olemasolevate toodete värskenduste või uue ettevõtmise käivitamise reklaamteated.

Kuigi need teated on teoreetiliselt teadaanded, on need keskendunud pigem turundusega seotud sõnumite edastamisele kui ettevõtte uudiste edastamisele.

Siiski on ka palju näiteid ettevõtte teadaandemeilidest muudel eesmärkidel, näiteks sisesõnumiteks. Need on tavaliselt ametlikumad e-kirjad, mis keskenduvad ärikesksele suhtlusele, sealhulgas, kuid mitte ainult, ettevõtte avatud positsioonide reklaam, praeguse töötaja edutamine kõrgemale ametikohale, uhiuute töötajate tutvustamine olemasolevate meeskonnaliikmetega või kutse avatud koosolekule.

Täna keskendume kõige enam viimast tüüpi teadaandmise e-kijadele, et tuua näiteid ettevõtlusega seotud sõnumitest, mida võidakse sisepublikule e-posti teel edastada.

E-posti mallide kohandamine
Kohandage ettevõtte teadaannete e-posti malle oma LiveAgenti juhtpaneelil

Miks teha ettevõtte teadaandeid e-posti teel?

E-kirjad on üks tõhusamaid suhtlusmeetodeid ja on juba ammu tõestatud, et need on tõhusad nii sisemiste kui ka väliste sõnumite saatmisel ja vastuvõtmisel. Selle üks ilmne põhjus on asjaolu, et e-kirjad võimaldavad otsest suhtlust soovitud vaatajaskondadega, kui teate nende e-posti aadresse.

See tähendab, et töökohtade avamise või ettevõtte uudiste teadaanne võidakse saata kogu ettevõtte töötajatele või ühele nimekirjale, samas kui e-kiri, kus tervitatakse uut töötajat või reklaamitakse avatud koosolekut, võidakse saata ainult suure ettevõtte asjaomasele meeskonnale või osakonnale.

Gallupi uuringus kogutud andmed näitavad, et 74% töötajatest tunnevad, et nad jäävad ettevõtte uudistest ilma (allikas). Samal ajal võib sisekommunikatsiooni vale juhtimine maksta väikeettevõtetele (kus töötab vähem kui 100 inimest) aastas 420 000 dollarit, samas kui suurettevõtted kaotavad igal aastal kuni 62 miljonit dollarit (allikas). Need on veel kaks põhjust, miks kasutada e-kirju siseuudiste teatamiseks ja töötajate vahel olulise teabe jagamiseks.

Konserveeritud-sõnumid-Makrod
Salvestage meie ettevõtte teadaannete mallid konserveeritud sõnumitena

Ettevõtte teadaannete e-kirjade teemaread 

  • Edendusteade – [töötaja nimi]
  • Õnnitleme [töötaja nimi] edutamise puhul
  • Vaba koht [ametinimetus] ametikohale
  • Värbame ettevõttesiseselt – kandideerige [ametinimetus] rolli
  • Uus töötaja – [uus töötaja nimi] ametikohal [ametinimetus]
  • Palun tervitage meeskonda [uue töötaja nimi]
  • [Koosoleku põhjus] Avatud personalikoosolek [kuupäev] kell [aeg]
  • Meeldetuletus: homme kell [kell] avatud koosolek kõigile [osakonna] töötajatele

Ettevõtte teadaannete e-posti mallid

Ettevõtte teadaannete e-posti mall 1 – edutamise teadaanne

Ettevõtte teadaannete e-posti mall 2 – sisemine värbamine

Ettevõtte teadaannete e-posti mall 3 – uue töötaja tutvustus

Ettevõtte teadaannete e-posti mall 4 – avatud koosoleku kutse

Ettevõtte teadaande meilimallid – korduma kippuvad küsimused

Kui pikk peaks olema ettevõtte teadaande e-kiri?

Kuna nende sõnumite sisu võib olla väga erinev, pole sellele küsimusele õiget ega valet vastust. Siiski on parem hoida sõnumid lühikesed, et lugeja huvi tunneks.

Inimesed kipuvad e-kirju pealiskaudseltg lugema, nii et proovige loetleda kogu oluline teave eraldi ridadele või lõikudele. Kui peate lisama rohkem teavet, näiteks töökuulutuse kohta, siis linkige veebisaidile, mis pakub huvilistele lisateavet, mitte ärge koormake e-kirja.

Kellele peaksin ettevõtte teavitusmeile saatma?

See sõltub ettevõtte suurusest ja teemast – mõned sõnumid tuleks saata kogu personalile, teised aga ainult teatud osakondadele või teatud hierarhilise positsiooni töötajatele.

Millal tuleks ettevõtte teadaanne teha?

Jällegi sõltub see täielikult konkreetsest e-posti tüübist. Reklaamisõnumid tuleks saata varsti pärast ülendatud töötaja teavitamist. Tervitusmeilid ja koosolekukutsed tuleks saata vähemalt nädal enne uue meeskonnaliikme liitumist või arutelu. Tööpakkumised tuleks saata varem – mitu kuud enne selle ametikoha täitmist ja paar nädalat enne selle väliskuulutamist.

Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required.

Put our company announcement email templates to the test. Deploy them through our ticketing software using templates, or used canned messages. The choice is yours.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kui pikk peaks olema ettevõtte teadaande e-kiri?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Parim on hoida sõnumid lühikesed, et lugeja huvi tunneks. Inimesed kipuvad e-kirju pealiskaudselt lugema, nii et proovige loetleda kogu oluline teave eraldi ridade või lõikudena. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kellele peaksin ettevõtte teavitusmeile saatma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “See sõltub ettevõtte suurusest ja teemast – mõned sõnumid tuleks saata kogu personalile, teised aga ainult teatud osakondadele või teatud hierarhilise positsiooni töötajatele.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millal tuleks ettevõtte teadaanne teha?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jällegi sõltub see täielikult konkreetsest e-posti tüübist. Reklaamisõnumid tuleks saata varsti pärast ülendatud töötaja teavitamist. Tervitusmeilid ja koosolekukutsed tuleks saata vähemalt nädal enne uue meeskonnaliikme liitumist või arutelu. Tööpakkumised tuleks saata varem – mitu kuud enne selle ametikoha täitmist ja paar nädalat enne selle väliskuulutamist.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo