Ettevõtte teadaannete e-posti mallid on tõhus ja populaarne viis olulise teabe jagamiseks ning sisekommunikatsiooni edendamiseks. Need e-kirjad võivad sisaldada uute toodete, teenuste ja ettevõtmiste turundamist, aga ka ametlikke sisesõnumeid ja värbamisteateid.
Kuigi saadaval on palju kommunikatsioonikanaleid, valivad paljud ettevõtted teadaannete tegemiseks e-posti, sest see on enim kasutatud ja köitvam kanal. Enamikul juhtudel on ettevõtte teadaandmise meilid uute toodete või teenuste väljalasete, olemasolevate toodete värskenduste või uue ettevõtmise käivitamise reklaamteated.
Kuigi need teated on teoreetiliselt teadaanded, on need keskendunud pigem turundusega seotud sõnumite edastamisele kui ettevõtte uudiste edastamisele.
Siiski on ka palju näiteid ettevõtte teadaandemeilidest muudel eesmärkidel, näiteks sisesõnumiteks. Need on tavaliselt ametlikumad e-kirjad, mis keskenduvad ärikesksele suhtlusele, sealhulgas, kuid mitte ainult, ettevõtte avatud positsioonide reklaam, praeguse töötaja edutamine kõrgemale ametikohale, uhiuute töötajate tutvustamine olemasolevate meeskonnaliikmetega või kutse avatud koosolekule.
Täna keskendume kõige enam viimast tüüpi teadaandmise e-kijadele, et tuua näiteid ettevõtlusega seotud sõnumitest, mida võidakse sisepublikule e-posti teel edastada.
E-kirjad on üks tõhusamaid suhtlusmeetodeid ja on juba ammu tõestatud, et need on tõhusad nii sisemiste kui ka väliste sõnumite saatmisel ja vastuvõtmisel. Selle üks ilmne põhjus on asjaolu, et e-kirjad võimaldavad otsest suhtlust soovitud vaatajaskondadega, kui teate nende e-posti aadresse.
See tähendab, et töökohtade avamise või ettevõtte uudiste teadaanne võidakse saata kogu ettevõtte töötajatele või ühele nimekirjale, samas kui e-kiri, kus tervitatakse uut töötajat või reklaamitakse avatud koosolekut, võidakse saata ainult suure ettevõtte asjaomasele meeskonnale või osakonnale.
Gallupi uuringus kogutud andmed näitavad, et 74% töötajatest tunnevad, et nad jäävad ettevõtte uudistest ilma (allikas). Samal ajal võib sisekommunikatsiooni vale juhtimine maksta väikeettevõtetele (kus töötab vähem kui 100 inimest) aastas 420 000 dollarit, samas kui suurettevõtted kaotavad igal aastal kuni 62 miljonit dollarit (allikas). Need on veel kaks põhjust, miks kasutada e-kirju siseuudiste teatamiseks ja töötajate vahel olulise teabe jagamiseks.
I am happy to announce that [name of employee] has been promoted to the position of [job title].
[Name of employee] has been working at [company] for [X] years, and played a vital role in [achievement].
During that time, they have always been dedicated to [company] and displayed a great team spirit, which we’re happy to reward them with this promotion.
I would be grateful if you join me in congratulating [name of employee] on this exciting news.
Regards,
[name & position]
As of today, there is a vacancy for the [job title] role in our [department].
We highly recommend any current employee who is interested in this role to apply as soon as possible, as the vacancy will also be advertised externally soon.
Our new [job title] will work with the [team] to perform [main responsibilities].
To be considered for this role, you must have [experience] and meet the following criteria: [requirements]
Click here [button] for a full job description.
Please reply to this email by [date] with your CV/resume and provide a short cover letter to apply for this position.
If you have any more questions regarding this vacancy, please contact the HR team at [email].
Best regards,
[name & position]
[Name of new employee] will be joining [company] in the position of [job title], starting from the [date].
We are delighted to welcome [name of new employee] since their [X] years of experience in [field] will help drive [company] forward.
If you see [name of new employee] around the office, please introduce yourself to make them feel at home.
Alternatively, if you have any questions or would like to meet [name of new employee] before they start, please contact their employee mentor [name of mentor] to make arrangements.
Thanks for joining me in welcoming [name of employee] to [company].
Regards,
[name & position]
A reminder that the [purpose] Open Staff Meeting hosted by [name of host] is taking place on [date] at [time].
This online meeting can be accessed using the following link: [button]
Future related meeting dates are as follows: [dates]
Please note that everyone is welcome to attend any meeting, and the contents will be tailored to [department].
Please feel free to ask any questions during the meeting. Note that there is a limit of [X] participants, so please register in advance by replying to this email.
Recordings of all past meetings can be found at [link].
Best regards,
[name & position]
Sign up for our free 30-day trial today. No credit card required.
Put our company announcement email templates to the test. Deploy them through our ticketing software using templates, or used canned messages. The choice is yours.
Ettevõttel on mitmeid teenuseid, sealhulgas klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteemid ja koolitused uutele töötajatele. Koolituste puhul on oluline teooria ja praktiline osa, samuti tagasiside ja motivatsioon. Lisaks on oluline pidevalt uuendada ja testida klienditeenindust, säilitada pehmeid oskusi ja jagada teadmisi meeskonnaliikmete vahel.
Teksit jagab näpunäiteid, kuidas klientidele pakkuda iseteeninduse võimalust ja luua tõhusat teadmusbaasi. Lisaks selgitatakse, kuidas kasutada kuponge turundusstrateegiana e-kaubanduses. Tähtis on kliendile pakkuda juurdepääsu teabele iseseisvalt, ilma et peaks alati ettevõtte esindajatelt abi paluma.
Klientidele uue töötaja tutvustamise e-kirja mallid
Antud tekst annab nõuandeid klienditoe lahenduste kasutamiseks, mille abil saab suurendada rahulolu ja tagasitulekut ning edastada sobivat tooni, mis keskendub kliendi väärtustamisele. Kirjeldatakse erinevaid e-kirja mallide võimalusi, k.a. uue töötaja tutvustamine ja tagasiside palumine. Samuti rõhutatakse tänukirjade ja personaalse suhtluse olulisust. LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi klienditoe ja turunduse jaoks.
Informatiivsed e-kirjad peaksid sisaldama olulist teavet 3-5 lõigus ning turunduselemendid võivad olla ebapraktilised. Sagedus konkreetsete sündmuste korral võib olla regulaarne. Ettevõtted saavad kasutada erinevaid e-posti malle suhtluse parandamiseks klientidega ja bränditeadlikkuse suurendamiseks. Informatiivseid e-kirju saadetakse laialdaselt, et jagada teavet muudatuste, küsitluste ja teatud sündmuste kohta. Teatised tervitavad uue kasutaja ja informeerivad kliente uutest seadistusjuhistest. Teavitused võivad olla või olla seotud turundusega.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team