Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Meeldetuletuse e-kirjade mallid

Meeldetuletuse e-kirjade mallid

Õige sõnumiga õigel ajal sihtgrupini jõudmine on iga e-posti turunduskampaania õnnestumise elutähtis osa. Kuid vastavalt Mailchimpi uuringule on kõigis tööstuharudes keskmine e-kirja avamise määr umbes 21%. Seetõttu on meeldetuletamise e-kirjad olulised. Õigeaegselt saadetud meeldetuletusmeilid võivad suurendada seotust ja ajendada kliente vajadusel konkreetseid toiminguid tegema. But crafting these emails and figuring out when’s the best time to send them out can be challenging for marketers. Allpool on mõned erinevateks juhtudeks mõeldud meeldetuletuse e-kirja mallid, mida saate oma tarbeks kohandada .

Meeldetuletuse e-kirjade mallid

Mis on meeldetuletuse e-kiri?

Meeldetuletusmeil on turundajatele võimas tööriist, mis põhimõtteliselt teeb seda, mida ta ütleb — see tuletab saajale meelde millegi tähtsa lähenemist, temalt poolt oodatut või tegemata toimingut. Siin on mõned olukorrad kus meeldetuletuse e-kirja saatmine võib Teie ettevõttele kasulik olla:

  • Teavitada kasutajaid nende prooviperioodi peatsest lõppemisest
  • Mitteaktiivsete kasutajate uuesti kaasamiseks, kes hülgasid teie toote teatud etapil (näiteks lõpetamata registreerimine)
  • Praeguste klientide teavitamine, et nad uuendaksid oma tellimust või liikmelisust
  • Klientide teavitamine eelseisvast arvete kuupäevast, hilinenud või tähtaja ületanud maksetest
  • Klientide teavitamine ebaõnnestunud maksetest / krediitkaardi aegumisest / konto tühistamisest
  • Klientide teavitamine eelolevatest tähtsatest sündmustest jms.
Apple TV meeldetuletav e-kiri

Meeldetuletava e-kirja teemade read

  • [Nimi], me pole Teid kaua näinud ☹
  • Oleme Teid igatsenud!
  • Märkasime, et olete viimasel ajal veidi kaugel olnud
  • Teie [Toode] prooviperiood lõpeb [number] päeva pärast
  • [Nimi], Teie [Toode] prooviperiood on peaaegu lõppenud. Uuendage nüüd!
  • Vajalik toiming – Teie [Toode] makse nurjus
  • Palun uuendage oma makseteavet
  • Oi ei, Teie [Toode] maksega on probleem
  • Teie [Toode] konto on peatatud!
  • Teie [Toode] konto deaktiveeritakse [number] päeva pärast
  • Meeldetuletus: Sündmuse esitamise tähtaeg on [kuupäev]
  • Ärge magage maha [Ürituse Nimi]
  • Viimane võimalus näha [Kõneleja] laivis [Ürituse Nimi]!

8 Meeldetuletusmeili malli

Mitteaktiivse kasutaja meeldetuletusmeil

Prooviperioodi lõppu meeldetuletav e-kiri

Eelseisva makse meeldetuletamise e-kiri

Tähtaja ületanud makse meeldetuletamise e-kiri

Krediitkaardi aegumist meeldetuletav e-kiri

Ebaõnnestunud makset meeldetuletav e-kiri

Konto tühistamist meeldetuletav e-kiri

Eelseisvat üritust meeldetuletav e-kiri

Design your own templates

LiveAgent gives you<br /> the power to design your<br /> own customer email templates,<br /> thus helping you to improve<br /> customer service. Curious about<br /> all the opportunities?

Try LiveAgent

Korduma kippuvad küsimused

Kuna peaksin saatma meeldetuletava e-kirja?

Meeldetuletuse meilisõnumite saatmiseks pole ideaalset aega, kuna see varieerub sõltuvalt olukorrale. Kui teavitate oma kliente eelseisvast maksest, prooviperioodi lõppemisest või tellimuse uuendamisest, on mõistlik neid teavitada vähemalt nädal enne seda ja ka tähtpäeval. Kui ebaõnnestunud maksete saamiseks on vaja e-kirju saata, on mõistlik saata meeldetuletus esimesel tööpäeval pärast tähtpäeva.

Kui palju meeldetuletamise e-kirju peaksin saatma?

Üks suuremaid vigu, mida meeldetuletavate meilisõnumitega teha saate, on saata üksik meeldetuletus ja loota parimat. Kui soovite konverteerida rohkem prooviversiooni kasutajaid või saada ebaõnnestunud maksetest rohkem tulu, kaaluge e-kirjade saatmist, mis hõlmavad eelmeeldetuletusi, tähtaegade meeldetuletusi ja meeldetuletuste järgseid sõnumeid.

Millised on meeldetuletusmeilide parimad tavad?

Meeldetuletamise e-kirjad peaksid olema lühikesed, lihtsad ja pakkuma ainult parajalt konteksti ja detaile, ilma et see oleks ülearune tarbetu teabega. Need peaksid olema kirjutatud professionaalselt, samas sõbralikult ja viisakalt – võti on õige tasakaalu leidmine püsivuse ja pealetükkivuse vahel. Lisage kindlasti ilmne üleskutse tegevusele, et kliendid teaksid täpselt, mida neilt oodatakse.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “When should I send a reminder email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “There is no perfect time to send a reminder email as it will vary case by case. If you are reminding customers about the upcoming payment, trial expiration, or renewal of their subscription, it makes sense to notify them at least a week beforehand, as well as on the due date.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How many reminder emails should I send?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “One of the biggest mistakes you can make with reminder emails is to send a single reminder and hope for the best. If you want to convert more trial users or recover more revenue from failed payments, consider sending a series of emails including pre-reminders, due-date reminders, and reminder follow-ups. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What are the best practices for reminder emails?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Reminder emails should be short, simple, and provide only the right amount of context and level of detail without being overwhelming with unnecessary information. They should be written in a professional, yet friendly and polite manner – the key is finding the right balance between being persistent and pushy. Make sure to include an obvious call to action so that customers know exactly what is expected of them.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo