Vastamata e-kirja järgne meil
Kui olete kunagi proovinud mõne konkreetse ettevõttega ühendust võtta, kuid pole vastust saanud, siis teate tõenäoliselt pettumust ja olete mõelnud, kas soovitud adressaat sai teie sõnumi kätte või mitte. Mõne katse järel võib olla kiusatus loobuda, kuid kas teadsite, et viisakas järelkontakt võib mõnikord aidata?
Täna käsitleme mõningaid näpunäiteid tõhusate järelkontaktide kirjutamiseks pärast seda, kui te pole saanud vastust, ja esitame mõned meilimallid, mida saate vastavalt oma vajadustele kohandada.
Pärast seda, kui olete kellegagi e-posti teel ühendust võtnud ja pole vastust saanud, on alati hea mõte võtta ühendust. Vastuse puudumine võib tähendada, et adressaat pole huvitatud või et ta on lihtsalt hõivatud või on tal sadu meile ja tal pole veel olnud võimalust teie oma vaadata.
Kontakteerudes saate neile meelde tuletada, et soovite siiski oma esimese meili teemat jätkata. Samuti annate neile võimaluse öelda, kui nad pole huvitatud.
Lisaks võib see turgutada adressaadi mälu ja ajendada ta lõpuks vastama teie sõnumile. Alati on olemas võimalus, et nad võisid olla linnast väljas või teiste projektidega hõivatud ja lihtsalt jätsid teie e-kirja kahe silma vahele.
Teie meili teemarida peaks olema selge ja lühike. Midagi nagu “Uurides minu eelmise meili [teema] kohta” või “Kontakt teemal [teema]”. Adressaat võiks e-kirja teemat näha, et ta saaks seejärel otsustada, kas see avada või mitte.
Pealkirjale “ei vastanud” lisamine pole ilmselt parim mõte, kuna see võib tekitada adressaadis tunde, et teda noomitakse. Kunagi ei tea, mis võib olla nende vastuse puudumise põhjuseks, nii et parem on see lihtsalt endale hoida, sest muidu võite osutuda pealetükkivaks.
Esiteks ärge võtke seda isiklikult, kui te ei saa meilile vastust. Võib juhtuda, et adressaat on hõivatud või lihtsalt ei näinud teie sõnumit.
Sellegipoolest on mõned asjad, mida võite teha, et suurendada järelkontaktile vastamise tõenäosust. Esiteks veenduge, et teie esialgne sõnum oleks selge ja lühike. Kui see nii ei olnud, peaks teie järelmeil seda enam lühike olema. Asuge kiiresti asja juurde ja selgitage, miks te uuesti kirjutate.
Lisage teave selle kohta, miks soovite äri teha, ja tuletage adressaadile meelde oma olulist kogemust
Samuti võib olla kasulik lisada link oma veebiportfellile või veebisaidile, isegi kui olete seda varem teinud. Ärge unustage lisada mõned kontaktimeetodid, et neil oleks lihtne ühendust võtta.
Lõpuks lõpetage oma meilisõnum üleskutsega tegevusele. Näiteks võite öelda midagi sellist nagu “Ma võtan nädala pärast uuesti ühendust. Kui Teil tekib küsimusi, võtke minuga ühendust”. See näitab, et olete teemast endiselt huvitatud ja olete valmis jälgima, ilma et oleksite liiga pealetükkiv.
Võite selle sõnumi seadistada automaatse meilivastusena, kuid ärge unustage seda isikupärastada ja kohandada vastavalt konkreetsele kliendile.
Mida vältida järelkontakti saatmisel, kui teile pole vastatud? Inimesed teevad sageli neid vigu:
Ärge olge liiga pealetükkiv, muidu tundute meeleheitel. See on peen joon kõndimiseks, kuid olge ettevaatlik ja vältige kõlamist, nagu nõuate neilt vastust. Vastust pole vaja paluda.
Näide:
“Möödus kaks nädalat ja ma pole ikka veel sinust midagi kuulnud. Kas sa said mu meili kätte?”
See kõlab pisut nõudlikult ja võib tunduda ebaviisakas. Parem viis seda sõnastada oleks:
“Loodan, et sa ei pahanda, et ma uuesti kontakti võtan. Tahtsin lihtsalt veenduda, et saite mu mõne nädala taguse meili kätte ja küsida, kas teil on sellega seoses uuendusi?“
See on viisakam ja annab adressaadile lihtsa väljapääsu, kui ta pole huvitatud.
Kirjutades lisage kindlasti piisavalt üksikasju, et adressaat teaks, kes te olete ja millest räägite. Peate lisama viimase kontakti vestluse teema ja kuupäeva. See aitab parandada nende mälu, kui nad on teid unustanud.
Paljud e-kirjad ei sisalda piisavalt teavet, nii et neid lugeval inimesel pole aimugi, kes on saatja või millisele tööjärjekorrale nad viitavad. Oma andmete, manuste ja dokumentide või portfelli uuesti lisamine on adressaadile kasulik.
Ärge saatke liiga palju kirju, kuna see lihtsalt tüütab adressaati. Kord nädalas on küllalt. Kui olete saatnud mitu meili ja pole ikka veel vastust saanud, on aeg loobuda. Rohkem kui ühe järelkirja saatmine on okei, kuid jätke nende vahele piisavalt aega, et te ei tunduks meeleheitel.
Lõpuks võite proovida jätkata telefonikõnega. See võib tunduda vanamoodne, kuid mõnikord on see parim viis kellegagi ühenduse loomiseks, eriti kui te ei saa vastust. Lihtsalt veenduge, et te ei helistaks kohe pärast meili saatmist – see oleks liiast.
Kui võtate kellegagi ühendust, kontrollig, et teil oleks õige aadress. Oleks kahju panna kogu vaev järelkontakti kirjutamisse, et see jõuaks valele inimesele. Enne saatmise nuppu uurige ja kontrollige, kui teil on õiged kontaktandmed.
Kui te pole täiesti kindel, kellele oma sõnum saata, võite oma järelkontaktist kellelegi teisele koopia või pimekoopia saata. See võib olla ühine sõber või kolleeg, kes võib meili adressaati müksata, et ta vastaks. Tehke seda siiski ainult viimase abinõuna.
Kellelegi meili saatmisel on oluline olla viisakas. Te ei soovi kõlada ebaviisa või nõudlikuna. Olge viisakas ja lugupidav, isegi kui tunnete pettumust vastuse saamata jäämise pärast.
Lihtne “palun” või “aitäh” võib teie meili viisakamaks ja professionaalsemaks muutmisel palju aidata. Põhjuseid, miks te pole veel vastust saanud, võib olla palju ja on oluline meeles pidada, et adressaat võib olla hõivatud.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own templates and make them fit your needs perfectly. Curious about all the opportunities?
Pärast meili saatmist kontakteerumine on hea viis näidata, et olete huvitatud teemast, millega esmakordselt ühendust võtsite, ja tuletada adressaadile meelde oma ettevõtet. Enne inimestele e-kirjade saatmist veenduge, et teil on plaan ja teadke, mida vältida. Kui see on õigesti tehtud, võib järelkontakt aidata teil sõlmida tehinguid.
Sonetel pakub mitmekesiseid sidelahendusi, sealhulgas rahvusvahelisi telefoninumbreid ja tasuta klienditeenuseid. Soneteli uuenduslik lähenemine aitab ettevõtetel tegutseda ülemaailmsel tasandil, hõlbustades nende kasvu ja arengut. LiveAgent pakub tasuta integratsiooni Soneteliga, mis suurendab müüki ja parandab vestlusi.
Aasta 2022 ja digitaalne tehnoloogia on olulisem kui kunagi varem. Kontaktikeskuse tarkvara avab uksed erinevatele valdkondadele, samal ajal kui kliendivoolavust tuleks vähendada. LiveAgenti kuine uuendus toob pidevat pühendumust. Twitteri integratsiooni tasustamise struktuur on muutunud, samal ajal kui vestlusrobotid võivad täiendada klienditeenindust. Klienditugi kasutab WhatsAppi, mis on oluline kanal otsesuhtluseks klientidega. Klienditeeninduses on populaarne ka kõnekeskuse ja e-posti haldussüsteemi kasutamine. Lisaks on oluline tagasiside saamine ja foorumitarkvara kasutamine.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team