Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Sündmuse meeldetuletuse e-posti mallid

Sündmuse meeldetuletuse e-posti mallid

Olenemata sellest, kas korraldate võrgusiseseid või -väliseid sündmusi, on publikule sellest meelde tuletamine sama oluline kui sündmusest teavitamine. Siin tulevad mängu meeldetuletuse e-kirjad. Võimalik, et Teie osalejad on Teie üritusele registreerunud mitu kuud tagasi ja nad võivad ooteperioodil huvi kaotada või ürituse unustada. Hoolikalt koostatud meeldetuletuse e-kirjad aitavad hoida Teie sündmuse tulevase publiku silmis värskena, hoida kaasatust ja tagada, et enamik registreerunutest ilmub lõpuks kohale. Allpool on toodud mõned parimad tavad tõhusate sündmuste meeldetuletusmeilide kirjutamiseks ja näited sündmuste meeldetuletuste e-posti mallidest, mida saate kohandada ja kasutada oma sündmuste meeldetuletuse meilikampaanias.

Sündmuste meeldetuletuse e-kirjade kirjutamise parimad tavad

Hoidke see lühike ja lihtne

Sündmuste meeldetuletuse e-kirjade peamine eesmärk on tuletada oma publikule meelde eelseisvat sündmust, et publik jääks kaasatuks kuni sündmuse toimumise päevani. Sündmuse meeldetuletuse e-kiri peaks sisaldama ainult olulisi fakte Teie sündmuse kohta, ilma et see ülekoormaks inimesi ebaolulise teabega. Muutke see ühe lõiguga sõnumiks ja veenduge, et see oleks mobiilisõbralik, kuna üle 80% kõigist meilidest avatakse ja loetakse nüüd mobiilseadmetes.

ürituse meeldetuletuse e-kirja näide

Esitage sündmuse peamised üksikasjad

Kuna Teie sündmuse meeldetuletusmeil on Teie esialgse sündmuse kutse e-kirja järg, ei pea see sisaldama põhjalikku sisu. Siiski on mõned olulised üksikasjad, mida soovite esitada:

  • Ürituse nimi ja ürituse sisu;
  • Sündmuse kuupäev ja kellaaeg (pluss rahvusvaheliste veebisündmuste ajavöönd);
  • Sündmuse asukoht võrguväliste sündmuste jaoks (eelistatavalt Google Mapsiga);
  • Lühike teave esinejate ja nende esitluse kohta;
  • Päevakava, eriti kui korraldate terve päeva pikkust üritust;
  • Mis tahes lisateave, mis võib olla kasulik (toimumiskoha üksikasjad, ürituse reeglid jne)
Sündmuse meeldetuletuse e-posti mallid

Isikupärastage ja kasutage sõbralikku tooni

Pöörduge osalejate poole nimepidi ja hoidke sõbralikku, kutsuvat tooni, nagu teeksite koosoleku meeldetuletuse e-kirjas. Samuti saate saata meeldetuletusmeile isikuna, mitte ettevõtte üldisest e-postist, mis lisab Teie sündmuse meeldetuletussõnumile isikupära. Lõpuks lisage kindlasti oma kontaktandmed ja link oma KKK-lehele (kui Teil see on), et osalejatel oleks enne üritust hõlpsasti võimalik ühendust võtta.

Sündmuse meeldetuletuse e-posti mallid

Näiteid sündmuste meeldetuletuste e-kirja teemaridadest

Siin on mõned tõhusad e-posti teemaread, mis toimivad hästi sündmuste meeldetuletuse e-kirjade puhul:

  • Meeldetuletus registreerida sündmusele [Sündmuse Nimi]
  • Ärge unustage [Ürituse Nimi]
  • Salvestage kuupäev: [Sündmuse Nimi], [Kuupäev]
  • Märkige oma kalendrisse [Sündmuse Nimi]
  • Te ei taha [Sündmuse Nimi] vahele jätta!
  • Meeldetuletus: [Sündmuse Nimi], [Kuupäev]
  • Suurim [sündmuse tüüp] [Geograafiline Asukoht]: [Sündmuse Nimi]
  • Tutvuge esinejatega [Sündmuse Nimi]!
  • Viimane võimalus näha [Kõneleja] laivis [Ürituse Nimi]!
  • Meeldetuletus: [Sündmuse Nimi] [x] päeva pärast
  • Kas olete [Sündmuse Nimi] pärast põnevil?
  • Kas liitute meiega homme [Sündmuse Nimi]?
  • Meeldetuletus: liituge meiega [Sündmuse Nimi] kuupäeval [Kuupäev]
  • Algab homme! [Sündmuse Nimi]
  • Kas sa tuled? Kohtumiseni [Sündmuse Nimi] kuupäeval [Kuupäev]
  • Olge valmis tänaseks [Sündmuse Nimi]!
  • [Võrgusündmuse Nimi] algab 5 minuti pärast!

Want to try and design your own templates?

LiveAgent gives you that power, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Ürituse meeldetuletuse e-kirja mallid

Üldine veebisündmuste meeldetuletusmeil

Veebisündmuse varajase pileti meeldetuletusmeil

Veebiseminari meeldetuletusmeil nr 1 (nädal enne sündmust)

Veebiseminari meeldetuletusmeil nr 2 (sündmuse päev)

Võrguvälise sündmuse meeldetuletusmeil

Võrguvälise sündmuse kiire meeldetuletus

Boonus: sündmusejärgne järelmeil

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Korduma kippuvad küsimused

Miks on oluline saata sündmuste meeldetuletusmeile?

Kui ürituse registreerimine on lõpule viidud, on Teie eesmärk hoida registreerujaid Teie ürituse suhtes huvitatuna . Sõbralik meeldetuletusmeil võimaldabTeil seda teha ning aitab luua ja säilitada oma vaatajaskonnaga paremaid suhteid. Lisaks, kui Teie sündmusele eelnevad sõnumid lisavad väärtust, suurendate kaasatud registreerijate võimalusi Teie üritusel osaleda.

Mis on parim aeg sündmuste meeldetuletusmeilide saatmiseks?

Optimaalne ajastus sõltub Teie sündmuse tüübist ja publikust; selle valdkonna parimate tavade põhjal peaksite siiski saatma vähemalt kolm sündmuse meeldetuletusmeili (lisaks registreerimiskinnituse e-kirjale):

  • 1. meili meeldetuletus: nädal enne sündmust
  • 2. meili meeldetuletus: üks päev enne sündmust
  • 3. meili meeldetuletus: sündmuse päeval

Arvatakse, et kolmapäev ja neljapäev on parimad päevad sündmuste meeldetuletusmeilide saatmiseks, esmaspäevast tuleks aga hoiduda.

Kas peaksin saatma lihtteksti või HTML vormingus sündmuste meeldetuletusmeile?

Kuigi HTML vormingus e-kirjad võivad tunduda visuaalselt atraktiivsemad ja muudavad sisu hõlpsamini seeditavaks, võivad lihttekstilised e-kirjad üldiselt tunduda loomulikumad ja isikupärasemad. Meeldetuletusmeili näidise koostamisel proovige erinevaid e-posti vormingu tüüpe ja kasutage kindlasti seda, mis sobib kõige paremini Teie tööstusharu ja üldise ärisuhtlusstiiliga.

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo