Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Tooteuuenduste meilimallid

Tooteuuenduste meilimallid

Konkurentsis püsimiseks ja rahuloleva kliendibaasi säilitamiseks on toote järjepidev täiustamine hädavajalik, eriti SaaS-i valdkonnas. Tooteuuenduse meil on üks parimaid võimalusi näidata, et kuulate oma klientide tagasisidet, töötate järjepidevalt nende ootuste täitmise nimel ja tuletate neile meelde oma toote väärtust. Tooteuuenduse e-kiri võib ka uuesti kaasata loobumas olevaid kasutajaid. Kahjuks suhtuvad paljud ettevõtted tooteuuenduste teavitustesse kui järelmõttele.

Teie tooteuuenduse meilid võivad aga teha palju enamat kui lihtsalt teavitada kasutajaid hiljutistest uuendustest. Õige strateegiaga saate kasutada tootevärskenduste e-kirju, et kinnitada uutele klientidele, et nad on teinud õige valiku, parandada klientide rahulolu, säilitamist ja isegi isegi tulusid, kuna saate uuendustest teatades reklaamida ka oma esmaklassilisi funktsioone.

Tõhusate tooteuuenduse e-kirjade koostamine võib olla keeruline ülesanne. Allpool on mõned näpunäited, mis aitavad Teil luua paremaid tooteuuenduse meile, mis parandavad kindlasti kasutajate seotust, ning 10 tooteuuenduse meilimalli, mida saate kasutada näidetena oma versiooni loomisel.

E-posti mallide kohandamine
Kohandage ja salvestage meilimalle otse LiveAgentis

5 tooteuuenduse e-kirja parimat tava

  1. Segmenteerige oma vaatajaskond: Kaaluge tellijate jagamist rühmadesse (vanuse, soo, eelistuste jms alusel) ja erinevate meilide saatmist, mis erinevad sisu, keele ja stiili poolest olenevalt sellest, mis igale konkreetsele kasutajarühmale meeldib.
  1. Otsustage, millised värskendused on e-kirja väärt: Paljude meilisõnumite saamine väiksemate tootevärskenduste ja veaparanduste kohta võib kasutajatele ainult meelehärmi tekitada. Mõelge, millised värskendused, muudatused või täiustused toovad Teie klientidele tegelikku väärtust ja on tõeliselt e-kirja väärt.
  1. Keskenduge toote eelistest teavitamisele: Liikuge funktsioonikeskselt sõnumivahetuselt eelistele keskenduvale sõnumivahetusele, mis keskendub Teie toote toimimisele ja sellele, kuidas Teie rakendatud täiustused aitavad kasutajatel oma eesmärke saavutada ja väljakutsetega toime tulla.
  1. Visuaalide kasutamine kasutajate seotuse suurendamiseks: Kuna 65% inimestest jätab teabe paremini meelde, kui see on seotud asjakohase pildiga, paistavad pilkupüüdvate visuaalidega tootuuenduse e-kirjad suurema tõenäosusega silma, köidavad ja tekitavad nendes huvi.
  1. Olge järjekindel ja pühenduge oma ajakavale: Kui soovite luua oma tootevärskenduste meilide jaoks regulaarset lugejaskonda, on järjepidevus ülioluline. Määrake oma sõnumite saatmise sagedus ja pidage sellest kinni, et kasutajad teaksid, millal nad võivad teist kuulda.

Tooteuuenduste meili teemaread

  • Äsja täiustatud [toode] on kohal!
  • Uued funktsioonid on saabunud!
  • Meie [uus funktsioon] on lõpuks kohal!
  • Tutvustame täiesti uusi funktsioone
  • Piiluge meie uusi funktsioone
  • See on ametlik: uued funktsioonid on siin
  • Enim nõutud funktsioon on saabunud
  • Proovige neid uusi funktsioone
  • Öelge tere uuele [tootele]
  • Uus [toode]. Nutikas. Stiilne. Võimas.
  • [Toote] värskendus on nüüd saadaval
  • See on suur muutus!
  • [Toode] muutus just veelgi paremaks! Vaata
  • Teatame uusimast [Toote] integratsioonist [Tööriistaga]
  • Ärge jäägee ilma meie uuest [tootest/funktsioonist]
  • Tere tulemast täiesti uude [tootesse]
  • Täiesti uus [toote] kogemus
  • Mis on [Toode]/ [Ettevõte] juures uut?
  • [Toote] uus versioon on käes! Siin on kõik, mida peate teadma
  • Oluline uuendus [toote] kohta
  • [Toote] suvised uuendused
  • Teie viimased [Toote] värskendused

10 tooteuuenduse e-kirja malli

Olenevalt Teie brändist, tootest ja Teie suhetest kasutajatega võib Teie tootevärskenduse meilide sisu, kujunduse ja tooni poolest erineda. Kuigi täiusliku tooteuuenduse meili jaoks pole universaalset valemit, on siin 10 meilimalli, mis aitavad Teil alustada.

Uue funktsiooni väljalaske e-kiri

Funktsioonide täiustamise värskenduse meil

Mitme funktsiooni uuenduse e-kiri

Veaparandusest teavitamise e-kiri

Uue integratsiooni teadaande meil

Igakuine/kvartaalne uuesti kaasamise tooteuuenduse meil

Uue versiooni väljalaske e-kiri

Beta funktsiooni kutse e-kiri

Uue rakenduse väljalaske e-kiri

Uue toote teadaande meil

Tooteuuenduse meil – korduma kippuvad küsimused

Kuidas luua parim tooteuuenduse meil?

Teie tooteuuenduse meil peaks sisaldama uut teavet, pannes kliente tundma, et neid hoitakse asjadega kursis. Oluline on alati alustada tutvustusest ja anda kliendile teada, kes on tooteuuendusmeili taga. Enamikul juhtudel peaksite selgitama, kuidas toode kliente aitab.

Miks peaksite saatma tooteuuenduste e-kirju?

Tooteuuenduste meilid aitavad Teil: – saada uusi iseloomustusi – suurendada prooviversioonide arvu tasuliste kontode jaoks – suurendada oma usaldusväärsust – suurendada oma klientide hoidmist – parandada oma toote mainet – saada oma veebisaidile rohkem liiklust – meelitada uusi kliente, muutes Teie välimuse professionaalsemaks – Hankida rohkem jagamisi ja retweete ning seega rohkem liiklust suhtlusvõrgustikest – suurendada müüki.

Milline on tooteuuenduse meili ideaalne pikkus?

Värskendusmeil ei tohi ületada kahte lõiku, kuid peaks sisaldama värskenduse selget põhjust, näiteks uut funktsiooni, väljalaset või veaparandust.

Ready to use our product update email templates?

Save them directly into LiveAgent to save yourself over 15 hours of manual clicking per week!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas luua parim tooteuuenduse meil?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Teie tooteuuenduse meil peaks sisaldama uut teavet, pannes kliente tundma, et neid hoitakse asjadega kursis. Oluline on alati alustada tutvustusest ja anda kliendile teada, kes on tooteuuendusmeili taga. Enamikul juhtudel peaksite selgitama, kuidas toode kliente aitab.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Miks peaksite saatma tooteuuenduste e-kirju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tooteuuenduste meilid aitavad Teil: – saada uusi iseloomustusi – suurendada prooviversioonide arvu tasuliste kontode jaoks – suurendada oma usaldusväärsust – suurendada oma klientide hoidmist – parandada oma toote mainet – saada oma veebisaidile rohkem liiklust – meelitada uusi kliente, muutes Teie välimuse professionaalsemaks – Hankida rohkem jagamisi ja retweete ning seega rohkem liiklust suhtlusvõrgustikest – suurendada müüki. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Milline on tooteuuenduse meili ideaalne pikkus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Värskendusmeil ei tohi ületada kahte lõiku, kuid peaks sisaldama värskenduse selget põhjust, näiteks uut funktsiooni, väljalaset või veaparandust.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo