Tasuta Prooviperiood
  • Mallid
  • Tooteuuenduste meilimallid

Tooteuuenduste meilimallid

Konkurentsis püsimiseks ja rahuloleva kliendibaasi säilitamiseks on toote järjepidev täiustamine hädavajalik, eriti SaaS-i valdkonnas. Tooteuuenduse meil on üks parimaid võimalusi näidata, et kuulate oma klientide tagasisidet, töötate järjepidevalt nende ootuste täitmise nimel ja tuletate neile meelde oma toote väärtust. Tooteuuenduse e-kiri võib ka uuesti kaasata loobumas olevaid kasutajaid. Kahjuks suhtuvad paljud ettevõtted tooteuuenduste teavitustesse kui järelmõttele.

Teie tooteuuenduse meilid võivad aga teha palju enamat kui lihtsalt teavitada kasutajaid hiljutistest uuendustest. Õige strateegiaga saate kasutada tootevärskenduste e-kirju, et kinnitada uutele klientidele, et nad on teinud õige valiku, parandada klientide rahulolu, säilitamist ja isegi isegi tulusid, kuna saate uuendustest teatades reklaamida ka oma esmaklassilisi funktsioone.

Tõhusate tooteuuenduse e-kirjade koostamine võib olla keeruline ülesanne. Allpool on mõned näpunäited, mis aitavad Teil luua paremaid tooteuuenduse meile, mis parandavad kindlasti kasutajate seotust, ning 10 tooteuuenduse meilimalli, mida saate kasutada näidetena oma versiooni loomisel.

E-posti mallide kohandamine
Kohandage ja salvestage meilimalle otse LiveAgentis

5 tooteuuenduse e-kirja parimat tava

  1. Segmenteerige oma vaatajaskond: Kaaluge tellijate jagamist rühmadesse (vanuse, soo, eelistuste jms alusel) ja erinevate meilide saatmist, mis erinevad sisu, keele ja stiili poolest olenevalt sellest, mis igale konkreetsele kasutajarühmale meeldib.
  1. Otsustage, millised värskendused on e-kirja väärt: Paljude meilisõnumite saamine väiksemate tootevärskenduste ja veaparanduste kohta võib kasutajatele ainult meelehärmi tekitada. Mõelge, millised värskendused, muudatused või täiustused toovad Teie klientidele tegelikku väärtust ja on tõeliselt e-kirja väärt.
  1. Keskenduge toote eelistest teavitamisele: Liikuge funktsioonikeskselt sõnumivahetuselt eelistele keskenduvale sõnumivahetusele, mis keskendub Teie toote toimimisele ja sellele, kuidas Teie rakendatud täiustused aitavad kasutajatel oma eesmärke saavutada ja väljakutsetega toime tulla.
  1. Visuaalide kasutamine kasutajate seotuse suurendamiseks: Kuna 65% inimestest jätab teabe paremini meelde, kui see on seotud asjakohase pildiga, paistavad pilkupüüdvate visuaalidega tootuuenduse e-kirjad suurema tõenäosusega silma, köidavad ja tekitavad nendes huvi.
  1. Olge järjekindel ja pühenduge oma ajakavale: Kui soovite luua oma tootevärskenduste meilide jaoks regulaarset lugejaskonda, on järjepidevus ülioluline. Määrake oma sõnumite saatmise sagedus ja pidage sellest kinni, et kasutajad teaksid, millal nad võivad teist kuulda.

Tooteuuenduste meili teemaread

  • Äsja täiustatud [toode] on kohal!
  • Uued funktsioonid on saabunud!
  • Meie [uus funktsioon] on lõpuks kohal!
  • Tutvustame täiesti uusi funktsioone
  • Piiluge meie uusi funktsioone
  • See on ametlik: uued funktsioonid on siin
  • Enim nõutud funktsioon on saabunud
  • Proovige neid uusi funktsioone
  • Öelge tere uuele [tootele]
  • Uus [toode]. Nutikas. Stiilne. Võimas.
  • [Toote] värskendus on nüüd saadaval
  • See on suur muutus!
  • [Toode] muutus just veelgi paremaks! Vaata
  • Teatame uusimast [Toote] integratsioonist [Tööriistaga]
  • Ärge jäägee ilma meie uuest [tootest/funktsioonist]
  • Tere tulemast täiesti uude [tootesse]
  • Täiesti uus [toote] kogemus
  • Mis on [Toode]/ [Ettevõte] juures uut?
  • [Toote] uus versioon on käes! Siin on kõik, mida peate teadma
  • Oluline uuendus [toote] kohta
  • [Toote] suvised uuendused
  • Teie viimased [Toote] värskendused

10 tooteuuenduse e-kirja malli

Olenevalt Teie brändist, tootest ja Teie suhetest kasutajatega võib Teie tootevärskenduse meilide sisu, kujunduse ja tooni poolest erineda. Kuigi täiusliku tooteuuenduse meili jaoks pole universaalset valemit, on siin 10 meilimalli, mis aitavad Teil alustada.

Uue funktsiooni väljalaske e-kiri


Hi [Name]!

We’re excited to announce the launch of one of our most requested features – [feature name]! It’s now easy to [do whatever the feature allows users to do]. Here’s a quick overview of how you can use it:

[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]

To learn more about this feature, check out this support article.

As always, let us know if there’s anything we can do to make your experience better. Your feedback is always appreciated.

Thanks for using [Product name]!
[YOUR SIGNATURE]

Funktsioonide täiustamise värskenduse meil


Hey [Name],

We just released a fully revamped version of our [Name] feature. If you’re interested in what’s new, check out our latest blog post that covers it all.

Here’s a quick overview:

[Improvement #1]
[Improvement #2]
[Improvement #3]

If you have any questions or feedback, we’d love to hear from you!
[YOUR SIGNATURE]

Mitme funktsiooni uuenduse e-kiri


Hi [Name],

We’ve added a bunch of cool new features and made some major improvements. Here are our top 5 recent updates that we’re especially excited about:

[Update #1: From now on you can …]
[Update #2: It became even easier to …]
[Update #3: You’ll finally be able to …]

You can read more about the updates in our most recent blog post. And as always, if you have any questions or feedback – don’t hesitate to contact us!

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Veaparandusest teavitamise e-kiri


Hi [Name],

We’re back to share a couple of major bug fixes that will make your experience with [Product] better than ever. Here’s a shortlist of what we’ve done:

[Fixed: bug 1]
[Fixed: bug 2]
[Fixed: bug 3]

Want to see *your* favorite bug featured in this list? We would too. Send your suggestions to [email] and we’ll see what we can do.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Uue integratsiooni teadaande meil


Hey [Name],

If you – like us – use [Tool] for your […], then we’ve got some news you’re going to love.

We’ve just launched a new integration with [Tool]. Here are just a few of the things the new integration allows you to do:

[Benefit 1]
[Benefit 2]
[Benefit 3]

For more details, including how the integration works, why it’s a huge win for [Brand] users, and how to set it up (it’s really easy), click here.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Igakuine/kvartaalne uuesti kaasamise tooteuuenduse meil


Hey [Name],

We’ve been hard at work these past few weeks/ months [adding/ improving features] to help make [Product] even more valuable for you. We’re super excited to tell you all about these new features/ improvements and we hope you enjoy them as much as we do.

[Update #1]
[Update #2]
[Update #3]
[Update #4]
[Update #5]

In the meantime, we’d love to hear any feedback you have on [Product] and what we can do to make it even better.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Uue versiooni väljalaske e-kiri


Hi [Name],

We’re excited to announce [Product name] 2.0. It has more functionality than ever before to ensure it helps businesses like yours to [accomplish specific goals].

[Product name] 2.0 provides:

[Feature #1: benefit]
[Feature #2: benefit]
[Feature #3: benefit]
[Feature #4: benefit]
[Feature #5: benefit]

You can read all about it on our completely revamped website at www.companyname.com. And don’t forget to check our new video!

[embedded video]

If you have any questions or feedback – we’d love to hear your thoughts!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Beta funktsiooni kutse e-kiri


Hi [Name],

[Feature name] is a new beta feature for [Product] Pro plan, and allows you to [details on what the feature allows users to do].

We’re excited to give you a limited-time offer to take [Feature name] for a test run: from now until [date] you can [use the feature for …].

Ready to get started? You can read more about [Feature name] here.

If you have any questions or feedback, simply respond to this email.

One last thing: [Feature name] is still a private beta feature, so please keep it a secret until it’s ready for its debut ☺

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Uue rakenduse väljalaske e-kiri


Hi friends,

We are proud to announce the launch of the [Product name] Android app! Our small team at [Company name] worked extremely hard to get this app out as soon as possible following the release of our iOS app. Thank you to all our Android users for your patience!

[Product name] app gives you [a short description of what the app allows users to do].

[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
DOWNLOAD IT NOW

P.S. A note for Android users: While we rigorously tested the app internally and with our Beta users, there can still be a few undiscovered bugs. If you come across anything, please email us at [email address]!

Created with love,
[Company Team]

Uue toote teadaande meil


Hi [Name],

It’s never been more important to […].

The good news is we’ve built a new [app/ service] that makes it easy to […]. We call it [Product Name].

As a [Company] customer, we thought you might want to be one of the first to try [Product Name] while it’s still in Beta mode.

GET [PRODUCT NAME]

[Product Name] will be a free service while in Beta. You can read more about it here [link].

What will [Product Name] do for me?

[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]

Any questions or feedback? As always, feel free to reach out to our support team at [email].

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Tooteuuenduse meil – korduma kippuvad küsimused

Kuidas luua parim tooteuuenduse meil?

Teie tooteuuenduse meil peaks sisaldama uut teavet, pannes kliente tundma, et neid hoitakse asjadega kursis. Oluline on alati alustada tutvustusest ja anda kliendile teada, kes on tooteuuendusmeili taga. Enamikul juhtudel peaksite selgitama, kuidas toode kliente aitab.

Miks peaksite saatma tooteuuenduste e-kirju?

Tooteuuenduste meilid aitavad Teil: – saada uusi iseloomustusi – suurendada prooviversioonide arvu tasuliste kontode jaoks – suurendada oma usaldusväärsust – suurendada oma klientide hoidmist – parandada oma toote mainet – saada oma veebisaidile rohkem liiklust – meelitada uusi kliente, muutes Teie välimuse professionaalsemaks – Hankida rohkem jagamisi ja retweete ning seega rohkem liiklust suhtlusvõrgustikest – suurendada müüki.

Milline on tooteuuenduse meili ideaalne pikkus?

Värskendusmeil ei tohi ületada kahte lõiku, kuid peaks sisaldama värskenduse selget põhjust, näiteks uut funktsiooni, väljalaset või veaparandust.

Ready to use our product update email templates?

Save them directly into LiveAgent to save yourself over 15 hours of manual clicking per week!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas luua parim tooteuuenduse meil?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Teie tooteuuenduse meil peaks sisaldama uut teavet, pannes kliente tundma, et neid hoitakse asjadega kursis. Oluline on alati alustada tutvustusest ja anda kliendile teada, kes on tooteuuendusmeili taga. Enamikul juhtudel peaksite selgitama, kuidas toode kliente aitab.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Miks peaksite saatma tooteuuenduste e-kirju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tooteuuenduste meilid aitavad Teil: – saada uusi iseloomustusi – suurendada prooviversioonide arvu tasuliste kontode jaoks – suurendada oma usaldusväärsust – suurendada oma klientide hoidmist – parandada oma toote mainet – saada oma veebisaidile rohkem liiklust – meelitada uusi kliente, muutes Teie välimuse professionaalsemaks – Hankida rohkem jagamisi ja retweete ning seega rohkem liiklust suhtlusvõrgustikest – suurendada müüki. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Milline on tooteuuenduse meili ideaalne pikkus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Värskendusmeil ei tohi ületada kahte lõiku, kuid peaks sisaldama värskenduse selget põhjust, näiteks uut funktsiooni, väljalaset või veaparandust.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo