Tasuta Prooviperiood
  • Mallid
  • Sündmuse järelmeilide mallid

Sündmuse järelmeilide mallid

Kui Teie võõrustatud üritus on lõppenud, võib Teie üritusel osalejatega kontaktivõtmine (ja kas Te üldse seda teete) muuta Teie ürituse pikaajalist mõju ja kasutatud jõupingutusi. Nagu ka ürituse kutsed ja ürituse meeldetuletused, on sündmusejärgsed järelmeetmed hädavajalikud nii võrguväliste kui ka virtuaalsete ürituste korraldamiseks. See on suurepärane võimalus luua oma vaatajaskonnaga paremaid sisukaid suhteid, parandada kaasatust ja saada väärtuslikku ülevaadet sellest, kui hästi Teie sündmus toimis ja mida saate teha, et tulevased sündmused oleksid veelgi edukamad. Allpool on toodud mõned head tavad sündmusejärgsete järelmeilide saatmiseks ning kümme sündmuse järelmeetmete näidet, mida Teie müügimeeskond saab kasutada Teie sündmusejärgsete järelkampaaniate jaoks.

Sündmuse järelmeilide mallid

Sündmuste järelmeilide parimad tavad

Tänage oma osalejaid

Alustage oma publiku tänamisest, et nad leidsid aja Teie üritusest osa võtta. Samuti on hea mõte lühidalt kokku võtta sündmuse teema, et meenutada osalejatele omandatud väärtust ja julgustada nende osalemist tulevastel üritustel.

järelmeili näide

Jagage ürituse materjale

Lisage kasulikke ressursse, nagu salvestatud kõned, oluliste punktidega slaidid, fotod ja videod. Teise võimalusena looge blogi postitus sündmuste esiletõstmisega ja lisage asjakohane sisu, mida osalejad saavad kasutada omandatud teadmiste kinnistamiseks ja kolleegidega kontoris jagamiseks.

Paluge tagasisidet

Küsige konstruktiivset tagasisidet, millest võivad kasu olla mõlemal poolel. See võimaldab Teil üritusel osalejaid uuesti kaasata ja luua kogukonnatunnet. Ja see on ka suurepärane võimalus saada sügavam ülevaade sellest, kuidas saate oma tulevasi sündmusi optimeerida ja täiustada.

turundusüksuse sündmuse järelmeili näide

Segmenteerige oma vaatajaskond

Mida täpsem ja üksikasjalikum on Teie segmenteerimine (väljaspool osalejaid ja mitteosalenuid), seda parema tulemuse saate oma sündmuse järelteatega saavutada. Lisaks võimaldab osalejate loendi õige segmenteerimine ka Teie sündmusejärgsete järelmeilide paremat isikupärastamist.

Sündmusejärgsed e-posti teemaread

  • Täname, et aitasite kaasa [Sündmuse Pealkiri] õnnestumisele!
  • Aitäh, et võtsite osa [Ürituse Nimi]!
  • Aitäh külastamast [Ürituse Nimi] – salvestused manuses
  • [Nimi], aitäh, et meiega liitusite (lisamaterjalid sees!)
  • [Nimi], siin on Teile veebiseminari salvestus
  • [Nimi], kuidas Teile meeldis [Ürituse Tüüp] koos [Kõneleja Nime]?
  • Me tundsime Teist täna puudust [Sündmuse Pealkiri]! Siin on salvestus
  • [Nimi], kahju, et Te ei saanud liituda [Ürituse Nimi]
  • Kas soovite [Sündmuse Pealkiri] algusest osa saada?
  • Märkasin, et kaotasime Teid poolel teel [Sündmuse pealkiri]

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Kümme sündmusejärgse meilimalli näidet

1. Võrguvälise ürituse järelmeil

Hi [Name],

On behalf of the entire [Company name/ Event organizer] team, I wanted to thank you for attending [Event Title]. We hope you enjoyed the event and that you felt like it was a worthwhile investment of your time, energy, and money.

You can find resources and recaps here, including photos from the day, recorded speeches, and related blog content.

Be sure to sign up on [website] so you can be the first to know about future events.

If I can be of any assistance, whether you are interested in learning more about [Company name/ Event organizer], have any questions or feedback, don’t hesitate to drop me a line.

Thanks again for making [Event Title] a success!

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

2. Veebipõhise ürituse järelmeil (kõikidele osalejatele)

Hi [Name],

That you so much for attending [Event Title]! We hope you enjoyed your experience and learned some valuable insights you can implement in your business right away.

In case you’d like to refresh your memory, you can access the recordings here. Please feel free to pass these along to colleagues who may be interested. We are looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]

3. Veebipõhise ürituse järelmeil (kõikidele mitteilmujatele)

Hi [Name],

We missed you at [Event Title], sorry you weren’t able to attend. However, it was inspiring to have so many like-minded people in the same virtual room, talking and sharing tips on [event topic].

The good news is that we recorded the event, so you can still take advantage of everything we learned. Click here to watch the recording.

Enjoy!

We hope to catch you live next time we gather.
[YOUR SIGNATURE]

4. Veebipõhise ürituse järelmeil (osalejatele, kes varakult välja registreerusid)

Hi [Name],

Thanks so much for joining us today at [Event Title]!

I noticed you dropped off halfway through the event. If you’d like to check out what the second half was all about, here’s the link to the recorded sessions. You can check those out whenever you have some free time.

If you dropped off because you felt like you weren’t getting value, do you mind sharing some feedback about what we could do better? I want to make sure our events are helpful, and your input is exactly what we need to make that happen.

I would appreciate any feedback you have.

Thanks again!
[YOUR SIGNATURE]

5. Veebipõhise ürituse järelmeil (osalejatele, kes hilja sisse registreerusid)

Hi [Name],

Thanks so much for joining us today at [Event Title]!

I noticed you checked in a little late, but I’m glad you were able to catch the last part of the event. The first half was packed with some meaningful information, so if you’d like to rewind and catch up, here’s the recording for you: link to the recorded sessions.

Is there anything you were hoping to learn at the event that you didn’t hear about? I’m here to get you answers and more info whenever you need it.

Looking forward to seeing you at future events!
[YOUR SIGNATURE]

6. Veebiseminari järelmeil (osalejatele) – #1 järelmeede

Hi [Name],

The [Webinar Title] webinar has ended. Thank you for your participation.

As we mentioned during the webinar, we’ll share the recording along with the slides and other helpful resources in the next few days. So look out for a follow-up email containing this information.

We hope to see you among the attendees at future events!
[YOUR SIGNATURE]

7. Veebiseminari järelmeil (osalejatele) – #2 järelmeede

Hi [Name],

Thanks again for attending [Webinar Title] on [date]. Hopefully, your time with us was worth it. As promised, we’re sending a recording of the webinar as well as the slides and additional resources you may find helpful:

Webinar recording
Webinar slides
Additional resources

Please feel free to pass these along to colleagues who may be interested.

We hope to see you again!
[YOUR SIGNATURE]

8. Veebiseminari järelmeil (kõigile mitteilmujatele)

Hi [Name],

So sorry you weren’t able to attend our webinar [Webinar Title].

We don’t want you to miss out, so we’re sending a recording of the webinar as well as the slides and additional resources that you might find helpful:

Webinar recording
Webinar slides
Additional resources

If you have any questions or feedback, feel free to reach out – we can always schedule a quick phone call.

We hope to see you at our future events!
[YOUR SIGNATURE]

9. Isikupärastatud veebiseminari järelmeil (potentsiaalsetele klientidele)

Hi [Name],

I checked the stats and noticed you registered for the [Webinar Title] but didn’t attend.
During the webinar, I spent about [x] minutes teaching the specific, actionable strategy we’ve been using to [achieve specific goals]. I then walked everyone through a case study showing how we managed to [get specific results] for one of our customers.
The feedback that’s coming in since the webinar finished has been incredible, so I thought I’d send you a recording so you can watch it whenever is convenient for you: link to the webinar recording.
If you’d like to know more about how you can implement the ideas discussed during the webinar in [their Company], drop me a line, and we could schedule a call for a quick conversation this week.

Talk soon,
[YOUR SIGNATURE]

10. Sündmuse järelmeil – tagasiside küsimine

Hi [Name],

Thank you for attending [Event Title] – it was a pleasure hosting you today. I hope you’ve gained lots of valuable insights for your business! In case you missed something during the event, no worries. We’ll send out recordings and slides in a few days – keep your eyes on your inbox.

In the meantime, we would very much appreciate you taking a few moments to leave your feedback through a brief survey. That will help to ensure our future events are even more exciting and valuable.
Submit Your Feedback

Thanks again, and looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Korduma kippuvad küsimused

Miks on sündmusejärgsed järelmeilid olulised?

Publikule mitte järgnemine pärast üritust on üks suurimaid vigu, mida saate teha. Sündmuse järelmeilide saatmine on Teie üritusel osalejatega pikaajaliste suhete säilitamiseks ülioluline, suurendades järgmise ürituse kohalolekut, toites müügivihjeid ja pöörates rohkem külastajaid maksvateks klientideks.

Millal peaksin pärast sündmust saatma järelmeili?

Kui Teie üritus on läbi, on alati parem kontakteeruda võimalikult kiiresti, ideaaljuhul esimese 24 tunni jooksul, sel ajal kuiTeie sündmuse üksikasjad on Teie osalejate meeles veel värsked. See tagab, etTeil on paremad võimalused osalejaid uuesti kaasata ja efektiivsemalt pöörata vihjeid müügiks.

Kuidas võtta ühendust nendega, kes üritusel ei osalenud?

Mitteilmujate järelmeili saatmine on sama oluline kui üritusel osalenute. Kui koostate sündmusejärgse e-kirja neile, kes ei osalenud, võite lihtsalt öelda, et Teil on kahju, et nad ei saanud liituda, anda lingid sündmusejärgsetele materjalidele, julgustada neid Teie tulevasi sündmusi jälgima ja abi pakkuma juhuks kui seda vaja on.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Miks on sündmusejärgsed järelmeilid olulised?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pärast üritust publikuga mittekontakteerumine on üks suurimaid vigu, mida saate teha. Sündmusejärgsete meilide saatmine on ülioluline, et hoida oma üritusel osalejatega pikaajalisi suhteid, suurendada järgmisel üritusel osalemist, kasvatada potentsiaalseid kliente ja muuta neist rohkem potentsiaalseteks klientideks.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millal peaksin saatma sündmusejärgse järelmeili?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kui Teie sündmus on lõppenud, on alati parem seda võimalikult kiiresti teha, ideaaljuhul esimese 24 tunni jooksul, kui Teie sündmuse üksikasjad on osalejatel veel värskelt meeles. See tagab Teile paremad võimalused osalejaid uuesti kaasata ja rohkem müügivihjeid tõhusalt müügiks muuta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas võtta ühendust nendega, kes üritusele ei jõudnud?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mitteilmumise järgne meil on sama oluline kui nende inimestega kontakteerumine, kes Teie üritusele ilmusid. Kui koostate üritusejärgse e-kirja neile, kes ei osalenud, võite lihtsalt öelda, et Teil on kahju, et nad ei saanud liituda, anda linke sündmusejärgsetele materjalidele, julgustada neid jälgima Teie tulevasi sündmusi ja pakkuda vajadusel abi.” } }] }

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo