Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Sündmuse järelmeilide mallid

Sündmuse järelmeilide mallid

Kui Teie võõrustatud üritus on lõppenud, võib Teie üritusel osalejatega kontaktivõtmine (ja kas Te üldse seda teete) muuta Teie ürituse pikaajalist mõju ja kasutatud jõupingutusi. Nagu ka ürituse kutsed ja ürituse meeldetuletused, on sündmusejärgsed järelmeetmed hädavajalikud nii võrguväliste kui ka virtuaalsete ürituste korraldamiseks. See on suurepärane võimalus luua oma vaatajaskonnaga paremaid sisukaid suhteid, parandada kaasatust ja saada väärtuslikku ülevaadet sellest, kui hästi Teie sündmus toimis ja mida saate teha, et tulevased sündmused oleksid veelgi edukamad. Allpool on toodud mõned head tavad sündmusejärgsete järelmeilide saatmiseks ning kümme sündmuse järelmeetmete näidet, mida Teie müügimeeskond saab kasutada Teie sündmusejärgsete järelkampaaniate jaoks.

Sündmuse järelmeilide mallid

Sündmuste järelmeilide parimad tavad

Tänage oma osalejaid

Alustage oma publiku tänamisest, et nad leidsid aja Teie üritusest osa võtta. Samuti on hea mõte lühidalt kokku võtta sündmuse teema, et meenutada osalejatele omandatud väärtust ja julgustada nende osalemist tulevastel üritustel.

järelmeili näide

Jagage ürituse materjale

Lisage kasulikke ressursse, nagu salvestatud kõned, oluliste punktidega slaidid, fotod ja videod. Teise võimalusena looge blogi postitus sündmuste esiletõstmisega ja lisage asjakohane sisu, mida osalejad saavad kasutada omandatud teadmiste kinnistamiseks ja kolleegidega kontoris jagamiseks.

Paluge tagasisidet

Küsige konstruktiivset tagasisidet, millest võivad kasu olla mõlemal poolel. See võimaldab Teil üritusel osalejaid uuesti kaasata ja luua kogukonnatunnet. Ja see on ka suurepärane võimalus saada sügavam ülevaade sellest, kuidas saate oma tulevasi sündmusi optimeerida ja täiustada.

turundusüksuse sündmuse järelmeili näide

Segmenteerige oma vaatajaskond

Mida täpsem ja üksikasjalikum on Teie segmenteerimine (väljaspool osalejaid ja mitteosalenuid), seda parema tulemuse saate oma sündmuse järelteatega saavutada. Lisaks võimaldab osalejate loendi õige segmenteerimine ka Teie sündmusejärgsete järelmeilide paremat isikupärastamist.

Sündmusejärgsed e-posti teemaread

  • Täname, et aitasite kaasa [Sündmuse Pealkiri] õnnestumisele!
  • Aitäh, et võtsite osa [Ürituse Nimi]!
  • Aitäh külastamast [Ürituse Nimi] – salvestused manuses
  • [Nimi], aitäh, et meiega liitusite (lisamaterjalid sees!)
  • [Nimi], siin on Teile veebiseminari salvestus
  • [Nimi], kuidas Teile meeldis [Ürituse Tüüp] koos [Kõneleja Nime]?
  • Me tundsime Teist täna puudust [Sündmuse Pealkiri]! Siin on salvestus
  • [Nimi], kahju, et Te ei saanud liituda [Ürituse Nimi]
  • Kas soovite [Sündmuse Pealkiri] algusest osa saada?
  • Märkasin, et kaotasime Teid poolel teel [Sündmuse pealkiri]

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Kümme sündmusejärgse meilimalli näidet

1. Võrguvälise ürituse järelmeil

2. Veebipõhise ürituse järelmeil (kõikidele osalejatele)

3. Veebipõhise ürituse järelmeil (kõikidele mitteilmujatele)

4. Veebipõhise ürituse järelmeil (osalejatele, kes varakult välja registreerusid)

5. Veebipõhise ürituse järelmeil (osalejatele, kes hilja sisse registreerusid)

6. Veebiseminari järelmeil (osalejatele) – #1 järelmeede

7. Veebiseminari järelmeil (osalejatele) – #2 järelmeede

8. Veebiseminari järelmeil (kõigile mitteilmujatele)

9. Isikupärastatud veebiseminari järelmeil (potentsiaalsetele klientidele)

10. Sündmuse järelmeil – tagasiside küsimine

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Korduma kippuvad küsimused

Miks on sündmusejärgsed järelmeilid olulised?

Publikule mitte järgnemine pärast üritust on üks suurimaid vigu, mida saate teha. Sündmuse järelmeilide saatmine on Teie üritusel osalejatega pikaajaliste suhete säilitamiseks ülioluline, suurendades järgmise ürituse kohalolekut, toites müügivihjeid ja pöörates rohkem külastajaid maksvateks klientideks.

Millal peaksin pärast sündmust saatma järelmeili?

Kui Teie üritus on läbi, on alati parem kontakteeruda võimalikult kiiresti, ideaaljuhul esimese 24 tunni jooksul, sel ajal kuiTeie sündmuse üksikasjad on Teie osalejate meeles veel värsked. See tagab, etTeil on paremad võimalused osalejaid uuesti kaasata ja efektiivsemalt pöörata vihjeid müügiks.

Kuidas võtta ühendust nendega, kes üritusel ei osalenud?

Mitteilmujate järelmeili saatmine on sama oluline kui üritusel osalenute. Kui koostate sündmusejärgse e-kirja neile, kes ei osalenud, võite lihtsalt öelda, et Teil on kahju, et nad ei saanud liituda, anda lingid sündmusejärgsetele materjalidele, julgustada neid Teie tulevasi sündmusi jälgima ja abi pakkuma juhuks kui seda vaja on.

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo