Tasuta Prooviperiood

Tänu e-kirjad

Mis on klientide tunnustamise e-kirjad ja miks neid saata?

Klientide tunnustamise e-kirju kasutavad ettevõtted strateegiliselt, et tugevdada isiklikke kliendisuhteid ja muuta oma brändi inimlikumaks. Õigel hetkel saadetud hästi struktureeritud, personaalsel tänu e-kirjal (nö follow up e-kiri) on peaaegu sama suur mõju kui kliendi isiklikul tänamisel. See võib tõesti aidata kaasa positiivse kliendikogemuse ja brändi tajumise loomisele.

Millal saata kliendi tunnustamise e-kiri?

Kindlasti ei ole halba aega, et tänada kliente ja näidata oma tunnustust. Kuid teatud ajad ja sündmused tunduvad loomulikult sobivamad. Tänu e-kirju ei peaks tingimata saatma ainult siis, kui kliendid midagi ostavad. Kui kasutate platvormi e-posti turunduse automatiseerimiseks, saab tänu e-kirju käivitada erinevate kasutajate tegevuste alusel.

Selle tegevusjärgse e-kirja võib saata:

  • hooajaliste pühade ajal nagu jõulud, sõbrapäev või munadepühad
  • klientide sünnipäevadel
  • kliendi aastapäeval
  • lojaalsetele klientidele ettevõtte verstapostide saavutamisel
  • pärast esmakordset ostu või taasostu
  • tagasiside, arvustuse või iseloomustuse järgselt
  • klientide tänamisel soovituste eest
  • kui potentsiaalsed kliendid registreeruvad/liituvad/saavad liikmeks
  • uudiskirja tellijatele
  • üritusel või veebiseminaril osalejatele

Kuidas kirjutada tänu e-kirja: 10 sammu, mida järgida

Tänu e-kirja kirjutamisel kaaluge järgmisi 10 sammu, et muuta kiri asjakohaseks ja tõhusaks. Neid samme võib üldiselt kasutada ka järeltegevuse e-kirja puhul.

1. Mõelge välja sobivaim teemarida

Teemaridu peetakse oluliseks, sest see võib sageli mõjutada seda, kas saaja tegelikult avab e-kirja. Retention Science’i aruandes leiti, et 6-10 sõnaga teemaridade puhul on avamismäär kõige kõrgem. Hoides mõistlikku pikkust, veenduge, et teema oleks meeldejääv ja loominguline, mitte lihtsalt "aitäh".

2. Alustage õige tervitusega

Õige tervitus määrab kogu e-kirja tooni. Kui tunnete vastuvõtjat, võite alustada sõnumit sõnumit sõnadega "Hei …" või "Kallis …". Kui sõnum on pigem mitteametlik, lisage ka ees nimi. Vastasel juhul tuleks kirjutada ka saaja perekonnanimi.

3. Väljendage tunnustust ja lisage täpsustusi

Pöörduge otse asja juurde ja rääkige konkreetselt, mille eest te klienti täpselt tänate. Sõnum peaks keskenduma kliendi väärtustamisele. Vältige oma ettevõtte tutvustamist, välja arvatud juhul, kui pakute hariduslikku sisu, eripakkumist või midagi muud väärtuslikku.

4. Muutke sõnum inimlikumaks

Tehke sõnum võimalikult inimlikuks. Kaaluge e-kirja kirjutamist teie ettevõtte tegeliku inimese aadressilt, mitte üldiselt ja liiga tavaliselt "No reply" aadressilt. Teine viis sõnumi inimlikumaks muutmiseks on kasutada vajaduse korral emotikone.

5. Muutke isikupärasemaks

Isikupärastatud e-kirjade kaasamismäär on suurem. Tegelikult on uuringud näidanud, et isikupärastatud teemakohaste e-kirjade avamise tõenäosus on 26% suurem kui ilma selleta e-kirjade avamise tõenäosus. Saate sõnumit isikupärastada ka sellega, et lisate rohkem üksikasju selle kohta, mille eest olete tänulik.

6. Säilitage sõbralik, kuid professionaalne toon

Sõltuvalt sihtrühmast võib olla täiesti vastuvõetav kirjutada veidi mitteametlikumalt ja kasutada huumorit, kuid on siiski oluline säilitada üldine professionaalne toon, st mitte kasutada slängi ja kõnekeelt.

7. Vaadake tulevikku

Vältige sõnumi jäämist ühepoolseks, andes klientidele võimaluse vestlust jätkata ja andes neile teada, et teie tugi on vaid mõne kliki kaugusel:

8. Öelge veelkord aitäh

Kui olete põhisõnumiga lõpetanud, oleks mõistlik lõpetada e-kiri viimase reaga, tänades klienti veel kord: 

9. Kasutage sobivat lõppsõna

Õige lõpusõna sõltub suhte formaalsusest vastuvõtjaga . Mõned kõige tavalisemad äritegevusele sobivad lõpusõnad võivad olla järgmised: "Lugupidamisega …",  "Kõike head …", "Parimat/ parimate soovidega …", "Tänades", "Ilusat päeva/ nädalavahetust …".

10. Lugege enne saatmist üle

Enne "Saada" vajutamist kontrollige kogu sõnumit, et see oleks sujuvalt loetav, annaks täpselt edasi, et te väljendate tänu ja tunnustust ning, et selles ei oleks kirjavigu ega piinlikke grammatilisi vigu, mis võiksid muljet ära rikkuda.

Tänu e-kirja mallid

Kliendi tänamine ostu eest

Kliendi tänamine soovituse eest

Kliendi tänamine tagasiside eest

Avastage iseseisvalt

Teadmised on olulised, kuid ainult siis, kui neid rakendatakse praktikas. Testige kõike meie akadeemias olevat otse LiveAgent’is.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo