Tänu e-kirjad

Mis on klientide tunnustamise e-kirjad ja miks neid saata?

Klientide tunnustamise e-kirju kasutavad ettevõtted strateegiliselt, et tugevdada isiklikke kliendisuhteid ja muuta oma brändi inimlikumaks. Õigel hetkel saadetud hästi struktureeritud, personaalsel tänu e-kirjal (nö follow up e-kiri) on peaaegu sama suur mõju kui kliendi isiklikul tänamisel. See võib tõesti aidata kaasa positiivse kliendikogemuse ja brändi tajumise loomisele.

Millal saata kliendi tunnustamise e-kiri?

Kindlasti ei ole halba aega, et tänada kliente ja näidata oma tunnustust. Kuid teatud ajad ja sündmused tunduvad loomulikult sobivamad. Tänu e-kirju ei peaks tingimata saatma ainult siis, kui kliendid midagi ostavad. Kui kasutate platvormi e-posti turunduse automatiseerimiseks, saab tänu e-kirju käivitada erinevate kasutajate tegevuste alusel.

Selle tegevusjärgse e-kirja võib saata:

  • hooajaliste pühade ajal nagu jõulud, sõbrapäev või munadepühad
  • klientide sünnipäevadel
  • kliendi aastapäeval
  • lojaalsetele klientidele ettevõtte verstapostide saavutamisel
  • pärast esmakordset ostu või taasostu
  • tagasiside, arvustuse või iseloomustuse järgselt
  • klientide tänamisel soovituste eest
  • kui potentsiaalsed kliendid registreeruvad/liituvad/saavad liikmeks
  • uudiskirja tellijatele
  • üritusel või veebiseminaril osalejatele

Kuidas kirjutada tänu e-kirja: 10 sammu, mida järgida

Tänu e-kirja kirjutamisel kaaluge järgmisi 10 sammu, et muuta kiri asjakohaseks ja tõhusaks. Neid samme võib üldiselt kasutada ka järeltegevuse e-kirja puhul.

1. Mõelge välja sobivaim teemarida

Teemaridu peetakse oluliseks, sest see võib sageli mõjutada seda, kas saaja tegelikult avab e-kirja. Retention Science’i aruandes leiti, et 6-10 sõnaga teemaridade puhul on avamismäär kõige kõrgem. Hoides mõistlikku pikkust, veenduge, et teema oleks meeldejääv ja loominguline, mitte lihtsalt “aitäh”.

2. Alustage õige tervitusega

Õige tervitus määrab kogu e-kirja tooni. Kui tunnete vastuvõtjat, võite alustada sõnumit sõnumit sõnadega “Hei …” või “Kallis …”. Kui sõnum on pigem mitteametlik, lisage ka ees nimi. Vastasel juhul tuleks kirjutada ka saaja perekonnanimi.

3. Väljendage tunnustust ja lisage täpsustusi

Pöörduge otse asja juurde ja rääkige konkreetselt, mille eest te klienti täpselt tänate. Sõnum peaks keskenduma kliendi väärtustamisele. Vältige oma ettevõtte tutvustamist, välja arvatud juhul, kui pakute hariduslikku sisu, eripakkumist või midagi muud väärtuslikku.

4. Muutke sõnum inimlikumaks

Tehke sõnum võimalikult inimlikuks. Kaaluge e-kirja kirjutamist teie ettevõtte tegeliku inimese aadressilt, mitte üldiselt ja liiga tavaliselt “No reply” aadressilt. Teine viis sõnumi inimlikumaks muutmiseks on kasutada vajaduse korral emotikone.

5. Muutke isikupärasemaks

Isikupärastatud e-kirjade kaasamismäär on suurem. Tegelikult on uuringud näidanud, et isikupärastatud teemakohaste e-kirjade avamise tõenäosus on 26% suurem kui ilma selleta e-kirjade avamise tõenäosus. Saate sõnumit isikupärastada ka sellega, et lisate rohkem üksikasju selle kohta, mille eest olete tänulik.

6. Säilitage sõbralik, kuid professionaalne toon

Sõltuvalt sihtrühmast võib olla täiesti vastuvõetav kirjutada veidi mitteametlikumalt ja kasutada huumorit, kuid on siiski oluline säilitada üldine professionaalne toon, st mitte kasutada slängi ja kõnekeelt.

7. Vaadake tulevikku

Vältige sõnumi jäämist ühepoolseks, andes klientidele võimaluse vestlust jätkata ja andes neile teada, et teie tugi on vaid mõne kliki kaugusel:


If you have any questions about using our product/ service in the future, please don’t hesitate to contact me via live chat or email.

8. Öelge veelkord aitäh

Kui olete põhisõnumiga lõpetanud, oleks mõistlik lõpetada e-kiri viimase reaga, tänades klienti veel kord: 


Thanks again for your feedback/for your support/for the purchase/for being a loyal customer for years.

9. Kasutage sobivat lõppsõna

Õige lõpusõna sõltub suhte formaalsusest vastuvõtjaga . Mõned kõige tavalisemad äritegevusele sobivad lõpusõnad võivad olla järgmised: “Lugupidamisega …”,  “Kõike head …”, “Parimat/ parimate soovidega …”, “Tänades”, “Ilusat päeva/ nädalavahetust …”.

10. Lugege enne saatmist üle

Enne “Saada” vajutamist kontrollige kogu sõnumit, et see oleks sujuvalt loetav, annaks täpselt edasi, et te väljendate tänu ja tunnustust ning, et selles ei oleks kirjavigu ega piinlikke grammatilisi vigu, mis võiksid muljet ära rikkuda.

Tänu e-kirja mallid

Kliendi tänamine ostu eest


Dear ****,
Thank you for your order! We’d like to inform you that your payment has been confirmed and your order No. ******** has been successfully processed.
Once your items have been packed, they will be shipped to you immediately. Meanwhile you can check the current status of your order at any time by clicking this link.
If you have any queries regarding your order, please do not hesitate to contact us.
Thanks again for your purchase. Hope you enjoy shopping with us!
Sincerely,
****

Kliendi tänamine soovituse eest


Hi John,

****@gmail.com installed Dropbox after getting your invite. To thank you, we’ve awarded you 500 MB of bonus space. You now have 12,75 GB on Dropbox!

Thanks!

– The Dropbox Team

P.S. To get even more space, invite your friends or upgrade your Dropbox!

Kliendi tänamine tagasiside eest


Dear ****,

Thank you for your feedback! I’m delighted to hear that you had a great experience interacting with our customer support team. I completely understand how rewarding it can feel when your problem is solved within minutes, and I’m glad to hear that our support team was able to do just that. 
Feedback like yours helps us deliver better customer experiences by knowing what we are doing right and where we can improve. So, I really appreciate you taking the time to send us your response.
If you have any more questions, comments, or concerns, don’t hesitate to reach out!

Regards,
****

Avastage iseseisvalt

Teadmised on olulised, kuid ainult siis, kui neid rakendatakse praktikas. Testige kõike meie akadeemias olevat otse LiveAgent’is.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Miks peaksite kasutama klientide tunnustamise e-kirju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ettevõtted kasutavad klientide tunnustamise e-kirju strateegiliselt, et tugevdada isiklikke kliendisuhteid ja muuta oma brändi inimlikumaks.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas kirjutada professionaalset tänu e-kirja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tänu e-kirja kirjutamisel alustage nõuetekohase teemarea ja korrektse tervitusega. Pärast seda väljendage tänu ja esitage üksikasjad. Veenduge, et sõnum on isiklik, sõbralik, kuid samas professionaalne. Jätkake veel kord tänuga ja kasutage sobivat lõppsõna. Lõpuks, lugege enne saatmist kiri üle.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millal klientide tunnustamise e-kirju saata?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kindlasti ei ole halba aega, et tänada kliente ja näidata oma tunnustust. Kuid teatud ajad ja sündmused tunduvad loomulikult sobivamad. Näiteks klientide sünnipäevad, hooajalised pühad või uudiskirja tellimine.” } }] }
Tagasi Akadeemiasse Looge konto TASUTA

    Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

    ×
    Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

    Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

    Plaani demo